citace:
reakce na: dominik_beer98, 10.09.2019 07:36 (Dobrý den, chtěl bych se zepta ...)
K volbe motoru:
Vetsina benzinovych variant je u koncernu v ojetine dosti rizikova. A zrovna 1,8 TSI je asi nejhorsi mozna volba. Zalezi take na roku, treba budou novejsi serie jiz lepsi, ale bez presne znalosti let vyroby ci konkretni kodu verzi motoru se asi neobejdete. A ne, nevim, kde je ziskat. Mozna je to jen spekulace. Kazdopadne vetsina TSI konzumuje olej. Nektere 1.8 neprezili zaruku.
Bude lepsi orientovat se na naftu.
Jeste z benzinu v Superbu snad stoji za to 3.6 FSI, ale to zas nema malou spotrebu...
Ad DSG:
Nejlepe, kdyz byl menen olej v prevodovce. Idealne po 60tkm, ale i pozdeji se asi da, hlavne vubec nekdy. Vyhoda DSG je ze vsech dostupnych automatu u nas ma asi nejrozumejsi servis. Obavat se ho tedy nemusite.
Zakladni test DSG:
- Musi radit bez trhani, ostatne jako kazda jina aut. prevodovka.
- Auto stoji, zaradit D, nemel by se ozvat zadny raz.
- Stoji, dat D, pustit brzdu (zadny plyn!) - auto se musi plynul rozjet a zaradit 2ku. Do velkych kopcu to asi nepujde, ale na rovine vzdy.
II Superby starsi rocniky nekdy radi reznou na zadnich blatnicich na prechodu na plast. naraznik, nebo na konci lemu, zkontrolujte si dane oblasti.
Hodne stesti preji.