0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda - po půstu přicházejí hody

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.07.2011 13:36, :-)
Ten nadpis mně rozesmál hody z Lídlu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.07.2011 20:00, Octavia = Střední třída
Nojo, ono když nám to budou opakovat ještě dva tři roky, možná tomu i uvěříme :D
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.07.2011 22:29, RE: Octavia = Střední třída
grftz napsal:
Nojo, ono když nám to budou opakovat ještě dva tři roky, možná tomu i uvěříme :D
Pěkná věta je taky:<br>
"druhá verze mini vozu automobil nižší střední třídy A-Entry"<br>
Takže i mini vůz např. Fabia je podle této logiky nižší střední třída, konkurent Golfa, Focuse a spol. No co už.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.07.2011 23:08, Hody? Možná v Číně ...
" V nabídce škodovek tento vůz zaplní mezeru mezi typy Škoda Fabia Combi a Škoda Octavia.
Cílovou skupinou jsou totiž v případě vozu A-Entry opět privátní zákazníci, zatímco současná větší Octavia patří do střední třídy, pro řadu rodin je příliš drahá a oslovuje zejména firmy."

Totálním průšvihem Fábie není velikost a nějaká "mezera", ale především její design a nepřiměřená cena, což jsou jediné důvody, proč se neprodává. A-Entry maximálně bude jen kanibalizovat z obou modelů, pokud se nebude otevřeně a především jednat o low end model pro rozvojové země ve stylu Fluence.

Octavia patří do nižší střední třídy (!!!) a problém klesajících prodejů není v tom, že by byla drahá (momentálně za skoro směšných 263tKč, za podobný peníz byla Felda v kombíku před 15 lety), ale v tom, že se jedná už o starý a prakticky výběhový (od roku 2004 vyráběný) model. Pokud do sériové výroby naběhne OIII v půlce roku 2013, tak v té době už bude např. Ford pomalu chystat facelift Focusu.

Už dnes musí jít Škoda u nás a předpokládám i v Evropě díky konkurenci s cenami těžce dolů a nějaké extra hody z toho nebudou, protože povedený Superb prodeje neutáhne, postarší Okta padá a bude dál a zbylé tři modely nejou žádná sláva. Naopak v Asii, kde je po autech hlad a kde má Škoda výrobní základny, to bude jiné ....
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.