citace:
reakce na: Artego, 13.08.2018 23:46 (Dobrý den,automobilový laik vá ...)
Dobrý den, motory 1.6i či MPI můžou v Oct II brát olej při nájezdu nad 100tis.km, ale nemohu to potvrdit úplně, protože kolega má takovou Oct cca 2008 a nic nebere. To samé další kolega, dokonce r.2009 a najeto přes 150tis.km. Nikdo neví proč některým olej bere.
Asi největším překvapením je, že stejný motor v Golfu, Golfu Variant, Jettě olej nebere ani v nájezdech nad 200tis.km, to mohu potvrdit, protože takový Golf má kamarád a stále jezdíme s ním do Rakouska
Co chci ale říct, zkuste i ten Golf kombík nebo Jettu, zjístíte jak propastný rozdíl je mezi VW a Škodou. Jde nejen o kvalitnější díly, lepší antikozní ochranu, ale zejména komfort a odhlučnění, je to o třídu lepší, přitom ceny dílů už řešit nemusíte.
Potom bych zkusil překousnout touhu po Škodě a podíval se i na etalon třídy Ford Focus II kombik facelift (2008+) 1.6 Duratec(benzín). Seženete jej v daleko lepší výbavě, spolehlivostí s v ničem nezadá s Golfem a po faceliftu nerezne.
A pak je tu nedoceněná R. Laguna III s ben. motorem 2.0i nebo 2.0 Turbo. Nerezne, nekazí se, výbavou deklasuje i nejvybavenější Octávie II, je prostornější, lepší motor, lépe odhlučněná.
Pokud nepotřebujete obrovský kufr, podíval bych se i na Hondu Civic 1.8 VTEC, opět daleko kvalitnější a zajímější vůz, než je Oct II
Mohl bych pokračovat Opel Astra 1.6 ale hlavně 1.8 v benzínu - skvělý vůz, zkuste.