0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda že chybí malá Škoda

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.10.2008 08:35, Jaktovidimja
No. Podle mne nova Fabia JE male auto. Dle meho skromneho nazoru je silne nepovedena, technicky nic moc, cenove naopak hodne moc. Zkratka krok vedle. Napravu vidim v dalsi Fabii, nikoliv ve stavajicim nepodarku. Vzorem necht jsou nove Mazda 2 ci Seat Ibiza.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.10.2008 09:24,
v podstatě souhlasím s článkem. dodávám že fabia a roomster jsou výborná auta vzhledově velice nadčasová, malé auto od Škody jistě přijde brzy a vhodně doplní řadu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.10.2008 09:52, RE: bez předmětu
karlos napsal:
v podstatě souhlasím s článkem. dodávám že fabia a roomster jsou výborná auta vzhledově velice nadčasová, malé auto od Škody jistě přijde brzy a vhodně doplní řadu
Fabia a pokojster jsou tak nadčasová auta, že je málokdo chápe (vč. mne)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.10.2008 11:15, RE: Jaktovidimja
pase napsal:
No. Podle mne nova Fabia JE male auto. Dle meho skromneho nazoru je silne nepovedena, technicky nic moc, cenove naopak hodne moc. Zkratka krok vedle. Napravu vidim v dalsi Fabii, nikoliv ve stavajicim nepodarku. Vzorem necht jsou nove Mazda 2 ci Seat Ibiza.
Souhlasím, že Fabia je malé auto. Stačí si do něj sednout nebo se pokusit uložit do kufru kočárek, a každému to musí být jasné ...
Problém spíš je v tom, že je to předražené malé auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.10.2008 11:16, RE: bez předmětu
karlos napsal:
v podstatě souhlasím s článkem. dodávám že fabia a roomster jsou výborná auta vzhledově velice nadčasová, malé auto od Škody jistě přijde brzy a vhodně doplní řadu
Nedovedu si představit nic menšího než fabia. I v leckterých "malých" autech je víc místa než ve fabii.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.10.2008 13:06, RE: bez předmětu
Alda napsal:
Fabia a pokojster jsou tak nadčasová auta, že je málokdo chápe (vč. mne)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.10.2008 14:20, RE: bez předmětu
Riccardo napsal:
Nedovedu si představit nic menšího než fabia. I v leckterých "malých" autech je víc místa než ve fabii.
Fabia druhé generace se neměla vůbec objevit. Když porovnám s první generací, tak má ta nová méně místa (do šířky, na výšku jim kašlu), je hlučnější, vachrlatější při ostřejší jízdě a působí moc vysoce, já tomu říkám "agilovsky" (opel agila a suzuky - největší hnůj). Podle mě, by škodovka měla udělat pořádnou fábii 3. generace a trojkovou octavii. Dneska se Vám na technologie každý víte co.....hlavně lepší design, motory TSI (nebo alespoň FSi) a příznivou cenu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.10.2008 14:22, RE: Jaktovidimja
pase napsal:
No. Podle mne nova Fabia JE male auto. Dle meho skromneho nazoru je silne nepovedena, technicky nic moc, cenove naopak hodne moc. Zkratka krok vedle. Napravu vidim v dalsi Fabii, nikoliv ve stavajicim nepodarku. Vzorem necht jsou nove Mazda 2 ci Seat Ibiza.
technicky nic moc.....já bych to netvrdil, Motory nic moc, že VW vyprazdňuje haly :) ale jinak mechanicky, materiálema atd....patří k nejlepším....a taky design nic moc...u roomsteru to pochopím, ale fabia měla být jiná
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.10.2008 14:46, htp
dpwagen napsal:
Fabia druhé generace se neměla vůbec objevit. Když porovnám s první generací, tak má ta nová méně místa (do šířky, na výšku jim kašlu), je hlučnější, vachrlatější při ostřejší jízdě a působí moc vysoce, já tomu říkám "agilovsky" (opel agila a suzuky - největší hnůj). Podle mě, by škodovka měla udělat pořádnou fábii 3. generace a trojkovou octavii. Dneska se Vám na technologie každý víte co.....hlavně lepší design, motory TSI (nebo alespoň FSi) a příznivou cenu.
nemyslím si že 1,2 htp je dobrý motor a pokud škoda někdy v budoucnu udělá miniauto, nerad bych se s ním pod kapotou potkal...

- tak mě tak napadá: miniškoda měla vyjet jako sesterský model vw UP! pokud se nemýlím?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.10.2008 15:13, RE: bez předmětu
Riccardo napsal:
Nedovedu si představit nic menšího než fabia. I v leckterých "malých" autech je víc místa než ve fabii.
Asi tak. Stará fábie s místem jakž takž (192 cm + metráček) pravá noha sice otlačená, levá ruka tenisový loket (od toho příšernýho tvrdýho nesmyslu tvářící se jako opěrka na loket na dveřích). Když jsem sedl do nové fábie, dostal jsem záchvat smíchu. Pravá holeň na tom byla ještě mnohem hůř (pak jsem se dozvěděl, že verze bez sado-maso středového panelu je za příplatek ) a stísněnost interiéru (obzvláště sloupky a výplně dveří) dosáhla hodnot u jiných aut stejné třídy nevídaných. Ano, nad hlavou je místa o něco více, ale tam je mě naprosto k prdu (už nerostu a pasažéry ani bagáž na stropě nevozím).
Dále tu v diskuzi zaznělo, že od dob Favoritu, byla Fabie prostorovým a kvalitativním skokem. S kvalitou lze jen souhlasit, ale k tomu přibyla tučná cenovka a s lepším prostorem nelze souhlasit vůbec. Mám možnost využívat Favorita a co se týče "opravdového místa" a pohodlí, tak strčí do kapsy nejen Fabii, ale i Octavii 1 generace (o pohodlí se nebavme, jde o prostor a jeho využití). Favorit v žádném případě nebyl uvnitř malým vozem, jen netrpěl dnešními závody v tloušťce dveří, váhy, rozměrů a pasivní bezpečnosti. Když se podívám z nové Fábie mám pocit, že stojím ve střelecké věži a naklánění a otáčení hlavy za jízdy patří k bontónu šoférů těchto vozidel, jestli se jim za sloupky neschovává celá Tatrovka s pískem.... Nevím, mě to přijde symptomatické: lidé stále více věří schopnostem auta a dobrý výhled vyměňují za pocit bezpečí, který je v mnoha případech falešný (myslím tím důvěru, že počet hvězdiček vyjadřuje šanci na přežití - opravdu? vždy je v cestě přesazená pevná překážka a na tachometru sterilních 60 km/h? Asi nepřekvapím, ale vždy řídí mozek, ne auto!)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.10.2008 17:59, RE: bez předmětu
typek napsal:
Asi tak. Stará fábie s místem jakž takž (192 cm + metráček) pravá noha sice otlačená, levá ruka tenisový loket (od toho příšernýho tvrdýho nesmyslu tvářící se jako opěrka na loket na dveřích). Když jsem sedl do nové fábie, dostal jsem záchvat smíchu. Pravá holeň na tom byla ještě mnohem hůř (pak jsem se dozvěděl, že verze bez sado-maso středového panelu je za příplatek ) a stísněnost interiéru (obzvláště sloupky a výplně dveří) dosáhla hodnot u jiných aut stejné třídy nevídaných. Ano, nad hl...
Tak ono je to s tou bezpecnosti tak, ze u simulovaneho narazu, pokud mate 4 a více hvězdové auto vyváznete teoreticky bez zranění a odpelášíte náhradním vozidlem domů. (jestli máte pásy, atd..) Když to placnete s fackem v 60 do zdi...taky by jste neměl umřít...já to hodil v 90km/h - s formanem- přez strouhu do stromu středem auta a jsem tady? jsem a taky jsem odpelášil (akorát že po svejch pro druhé auto na odtah).....samozřejmě jsem brzdil, pangejt to hodně spomalil..a náraz mohl být tak v té 50-60 km rychlosti. Záleží kam to dostaneš, jaký máš štěstí, jestli máš pás, a pak taky jak je stavěný auto----fyzika funguje stejně, jako přetlak při nárazu, pokud člověka nerozhodí to cuknutí, pak teprve záleží na autě....ale od toho jsou předepínače a airbagy...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.10.2008 18:11, RE: bez předmětu
dpwagen napsal:
Tak ono je to s tou bezpecnosti tak, ze u simulovaneho narazu, pokud mate 4 a více hvězdové auto vyváznete teoreticky bez zranění a odpelášíte náhradním vozidlem domů. (jestli máte pásy, atd..) Když to placnete s fackem v 60 do zdi...taky by jste neměl umřít...já to hodil v 90km/h - s formanem- přez strouhu do stromu středem auta a jsem tady? jsem a taky jsem odpelášil (akorát že po svejch pro druhé auto na odtah).....samozřejmě jsem brzdil, pangejt to hodně spomalil..a náraz mohl být tak v té ...
ale co jsem chtěl hlavně říci...ono dříve, když tu brblal warťas, škodovka 105/120 a později ty majetnější sehnali fáčko nebo sierru, jezdilo se pomaleji. Pamatuju, když jsme měli ještě užovku 120GLS, na to, jak to jelo nestačil podvozek....warťas to samé, ještě horší, nešlo to prostě švihat, jako se to mezi esíčkama švihá dneska (s fávem to třeba už trochu šlo...ale to je jedno) Při eventuální nehodě se srazila dvě "papírová" a tudíž lehká auta, jelo se okolo 70 max..(dneska to je 90-100- stále myslím okresky)....takže co naplat, že jsou auta bezpečnější, když se jezdí rychleji, člověk ani nepozná, že jede rychle...ve stodváce při 80 to byl fofr, když jedu v C4 nebo jenom ve Fabii 80km/h, nudí mě to a usínám....Auta jsou těžší, jezdí rychleji, mají tužší konstrukci a všechno, airbagy, fajn, ale mrtvých je víc. Nedávno mě nasral kámoš, jeli jsme večer, nevím, jestli měl upito - snad ne, ale přišlo mi, že se tak chová. Měl téměř funglovku BMW 3....letěl městem jak doby*ek a když jsem se ozval, usmál se a že to prej má 10 airbagů...:)
co dodat.....pak když to s tímhle autem plácne do Fáčka, tak pos*er hodiny..co dodat...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 01.11.2008 19:56, RE: bez předmětu
dpwagen napsal:
Fabia druhé generace se neměla vůbec objevit. Když porovnám s první generací, tak má ta nová méně místa (do šířky, na výšku jim kašlu), je hlučnější, vachrlatější při ostřejší jízdě a působí moc vysoce, já tomu říkám "agilovsky" (opel agila a suzuky - největší hnůj). Podle mě, by škodovka měla udělat pořádnou fábii 3. generace a trojkovou octavii. Dneska se Vám na technologie každý víte co.....hlavně lepší design, motory TSI (nebo alespoň FSi) a příznivou cenu.
Jezdil jsem s htp 47kw a nyní používám htp 51 kw.Nemůžu souhlasit s tím,že ve Fabii 2 je méně místa.Ten kdo tohle tvrdí neměl možnost auta porovnat.To že auto je o 2 cm užší nepoznáte,ale je to škoda a krok zpátky.To,že je auto asi o 9 cm vyší je znát.Jsou díky tomu výše usazená sedadla a tím máte více prostoru pro nohy .Především na zadních sedadlech.Bez problémů se tam usadí 190 cm vysoký pasažér.Z auta se i lépe vystupuje a nastupuje a interiér je lépe odhlučněn.Zavazadlový prostor je 300 l .Jízdní vlastnosti jsou přibližně stejné.Nepraskají už žárovky.Auto má samozřejmě i nějaké stiné stránky,ale na svojí třídu je dost prostorné.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.