0
zpět
 

diskuze k tématu: Tříválcová Octavia 1.0 TSI v prodeji

kategorie zařazení tématu: česká vozidla, česká vozidla, česká vozidla, česká vozidla
kristian2
počet příspěvků273
datum registrace31.03.2015
Sobota 23.04.2016 07:17, k
to je šílené co sté octávie udělali už jsem to tu psal ošulená plechařina
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Sobota 23.04.2016 14:35, Jestli
použili z tédéíček nabyté dovednosti se snižováním emisí,klidně tam mohli dát starej dobrej nepřeplňovanej motor.EU komisař jim to promine-je to přece VW|
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Neděle 24.04.2016 02:20, Čekám na 2 válec 0.66L turbo
Počkám si na úsporný turbo 2 válec o objemu max. 0.66L. Až takové auto někdo vyrobí, tak do toho jdu
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Neděle 24.04.2016 08:08, Stalo se
Tak to jsem zvědav, jestli dodržíte svůj slib. VW totiž už toto auto dávno vyrobil, jmenuje se XL1. Má dvouválec TDi 0,8 litru o výkonu 35 kW. A stojí pouhé 2 miliony.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 25.04.2016 09:50, RE: Stalo se
brin napsal:
Tak to jsem zvědav, jestli dodržíte svůj slib. VW totiž už toto auto dávno vyrobil, jmenuje se XL1. Má dvouválec TDi 0,8 litru o výkonu 35 kW. A stojí pouhé 2 miliony.



Dobře ty:)


reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Pondělí 25.04.2016 10:21, RE: Stalo se
brin napsal:
Tak to jsem zvědav, jestli dodržíte svůj slib. VW totiž už toto auto dávno vyrobil, jmenuje se XL1. Má dvouválec TDi 0,8 litru o výkonu 35 kW. A stojí pouhé 2 miliony.


No ale ty současný pidi motory 1.0L mají klidně 90 kW (ecoboost). Toto má objem a výkon srovnatelný se starým Wartburgem. Ten dvouválec musí mít taky cca 90 kW
reagovat
Citroenak
počet příspěvků724
datum registrace13.04.2012
Pondělí 25.04.2016 11:42, XL1
XL1 je celkom pekne auto pre dvoch, s nizkym odporom vzduchu a nizkou karoseriou. Mohlo by to naozaj byt auto buducnosti, keby nestalo tolko, kolko stoji, a keby do neho nedali polovicu motora z maleho traktora, ktory ma naozaj sialeny zvuk. Auto ma 35kw, co je za tie prachy tiez zabavne. Keby som videl niekoho v tom aute, asi by som sa mu iba zasmial. Takto sa nechat nachytat dokaze len clovek, co nepremysla. Jasne, ma to nizku spotrebu, ale za tie peniaze budem jazdit aj na V8 mustangu cely zivot naplno brzda plyn. Keby dali do tak maleho aerodynamickeho auta aj benzinovy turbomotor (napr ten 1.0TSI), spotreba by nebola o moc vyssia. A podvodny softver na nizke emisie sa predsa urcite da dat aj na benzin, potom to bude na pase vyrabat 1l benzinu na 100 km :)
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Pondělí 25.04.2016 13:47, RE: XL1
Citroenak napsal:
XL1 je celkom pekne auto pre dvoch, s nizkym odporom vzduchu a nizkou karoseriou. Mohlo by to naozaj byt auto buducnosti, keby nestalo tolko, kolko stoji, a keby do neho nedali polovicu motora z maleho traktora, ktory ma naozaj sialeny zvuk. Auto ma 35kw, co je za tie prachy tiez zabavne. Keby som videl niekoho v tom aute, asi by som sa mu iba zasmial. Takto sa nechat nachytat dokaze len clovek, co nepremysla. Jasne, ma to nizku spotrebu, ale za tie peniaze budem jazdit aj na V8 mustangu cely zivot naplno brzda plyn. Keby dali do tak maleho aerodynamickeho auta aj benzinovy turbomotor (napr ten 1.0TSI), spotreba by nebola o moc vyssia. A podvodny softver na nizke emisie sa predsa urcite da dat aj na benzin, potom to bude na pase vyrabat 1l benzinu na 100 km :)


Bude to potřeba ještě trochu doladit. Např. dát tam 4 kompressory, 3 turba a pořádně to načipovat. To by v tom byl čert aby z toho nevytáhli aspoň 110 kW při spotřebě 2L na 100.
reagovat
AnderN
počet příspěvků53
datum registrace09.05.2007
Úterý 26.04.2016 14:58, RE: XL1
Petr S napsal:
Bude to potřeba ještě trochu doladit. Např. dát tam 4 kompressory, 3 turba a pořádně to načipovat. To by v tom byl čert aby z toho nevytáhli aspoň 110 kW při spotřebě 2L na 100.

To mi zní jako uvažování komisaře z brusele
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Úterý 26.04.2016 23:02, RE: XL1
AnderN napsal:
Petr S napsal:
Bude to potřeba ještě trochu doladit. Např. dát tam 4 kompressory, 3 turba a pořádně to načipovat. To by v tom byl čert aby z toho nevytáhli aspoň 110 kW při spotřebě 2L na 100.
To mi zní jako uvažování komisaře z brusele


Myslím, že s tím dřív či později nějaká automobilka přijde sama od sebe. Ten rozpůlený 1.6 TDi je toho důkazem. 4 kompressory a 3 turba se můžou zdát jako nesmysl, ale pak někdo přijde a udělá to

Nejsem doufám gramatický fašista, ale koukám, že taky skloňujete Brusel podle vzoru pr*el. Správně je to tuším podle vzoru Hrad
reagovat
Citroenak
počet příspěvků724
datum registrace13.04.2012
Středa 27.04.2016 12:39, RE: XL1
Petr S napsal:
Citroenak napsal:
XL1 je celkom pekne auto pre dvoch, s nizkym odporom vzduchu a nizkou karoseriou. Mohlo by to naozaj byt auto buducnosti, keby nestalo tolko, kolko stoji, a keby do neho nedali polovicu motora z maleho traktora, ktory ma naozaj sialeny zvuk. Auto ma 35kw, co je za tie prachy tiez zabavne. Keby som videl niekoho v tom aute, asi by som sa mu iba zasmial. Takto sa nechat nachytat dokaze len clovek, co nepremysla. Jasne, ma to nizku spotrebu, ale za tie peniaze budem jazdit aj na V8 mustangu cely zivot naplno brzda plyn. Keby dali do tak maleho aerodynamickeho auta aj benzinovy turbomotor (napr ten 1.0TSI), spotreba by nebola o moc vyssia. A podvodny softver na nizke emisie sa predsa urcite da dat aj na benzin, potom to bude na pase vyrabat 1l benzinu na 100 km :)
Bude to potřeba ještě trochu doladit. Např. dát tam 4 kompressory, 3 turba a pořádně to načipovat. To by v tom byl čert aby z toho nevytáhli aspoň 110 kW při spotřebě 2L na 100.


Osobne si myslim, ze casom sa bude ako pohon auta vyrabat turbo, a na nom bude maly spalovaci motor a kompresor :)
reagovat
AnderN
počet příspěvků53
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 28.04.2016 12:09, RE: XL1
Petr S napsal:
Nejsem doufám gramatický fašista, ale koukám, že taky skloňujete Brusel podle vzoru pr*el. Správně je to tuším podle vzoru Hrad

Ponechávám na fantazii laskavého čtenáře
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.