0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Yeti 1,2 motor

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 26.03.2013 19:52, Škoda Yeti 1,2 motor
Opravdu motor 1,2 stačí na dvoukolku Yeti? Najedu do 15 000 km, dřív jsem jezdil s auty od 90 HP výše, dnes jako důchodce už jsem slevil. Motor 1,2 sice 90 HP převyšuje, ale nejsou ti koníci o poznání menší?
reagovat
Kojot027
počet příspěvků111
datum registrace02.01.2011
Středa 27.03.2013 08:38, RE: Škoda Yeti 1,2
nepřihlášený uživatel napsal:
Opravdu motor 1,2 stačí na dvoukolku Yeti? Najedu do 15 000 km, dřív jsem jezdil s auty od 90 HP výše, dnes jako důchodce už jsem slevil. Motor 1,2 sice 90 HP převyšuje, ale nejsou ti koníci o poznání menší?


Pokud jde o model 77Kw s šestikvaltem (manual) pak to auto na běžné ježdění s obsazeností 2 lidmi stačí. Ale je fakt, že i přes přidané turbo, je znát, že auto je na tak malý moturek těžké a velké. S timhle motorem se to auto degraduje na nákupní tašku a nelze od něj čekat nic víc, jediný co je stále plus je to , že se do něj slušně nastupuje (nemusí si člověk do auta lehat) Při běžné jízdě s manuálem kolega jezdí za 7,3 bohužel další s automatem 7st. se nedostane pod 9. Tam je ta kombinace jasně špatně..
reagovat
ditmen1
počet příspěvků9
datum registrace28.05.2012
Čtvrtek 28.03.2013 21:41, RE: Škoda Yeti 1,2
Kojot027 napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Opravdu motor 1,2 stačí na dvoukolku Yeti? Najedu do 15 000 km, dřív jsem jezdil s auty od 90 HP výše, dnes jako důchodce už jsem slevil. Motor 1,2 sice 90 HP převyšuje, ale nejsou ti koníci o poznání menší?
Pokud jde o model 77Kw s šestikvaltem (manual) pak to auto na běžné ježdění s obsazeností 2 lidmi stačí. Ale je fakt, že i přes přidané turbo, je znát, že auto je na tak malý moturek těžké a velké. S timhle motorem se to auto degraduje na nákupní tašku a nelze od něj čekat nic víc, jediný co je stále plus je to , že se do něj slušně nastupuje (nemusí si člověk do auta lehat) Při běžné jízdě s manuálem kolega jezdí za 7,3 bohužel další s automatem 7st. se nedostane pod 9. Tam je ta kombinace jasně špatně..


proboha yeti ne z toho si všude dělají srandu,to je parodie na auto!!!! Jako každé koncernové auto!!!
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Středa 01.05.2013 23:59, Re:
Dobrý den. Troufám si tvrdit, že pokud od tohoto motoru neočekáváte sportovní jízdu, pro provoz na silnicích by měl být dostatečný. K tomu, aby předváděl to nejlepší, potřebuje ty správné provozní otáčky. Výrobce sice tvrdí, že tento turbomotor táhne již těsně nad volnoběhem, skutečnost je ale taková, že se výrazněji začíná projevovat až od 2 tis. otáček. Při klidné jízdě dokáže jezdit poměrně, pokud jej ale budete vytáčet, počítejte se spotřebou okolo 10 litrů na 100 km.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.