0
zpět
 

diskuze k tématu: Superb II nebo Mercedes E? Vybíráme ojetinu do 350 tisíc korun

kategorie zařazení tématu: česká vozidla, německá vozidla
roody
počet příspěvků48
datum registrace14.08.2013
Úterý 24.09.2019 08:25, k Mercedesu
220cdi a 250cdi patří mezi opravdové držáky? To si nemyslím. Je to motor OM651, který je znám svými problémy s rozvody, netěsným vedením vzduchu, plastovou olejovou vanou kde se protáčí vypouštěcí šroub a dalšími chuťovkami.
Co se týká automatů, tak 7G tronic taky není zrovna odolná převodovka. První drahé opravy přichází zpravidla kolem 250tis km. Starší 5ti kvalt je naopak dobrá volba. Někomu může vadit, že má pomalé reakce, ale u auta tohoto zaměření to nevadí.
reagovat
TomasB
počet příspěvků401
datum registrace11.02.2019
Sobota 05.10.2019 18:30, RE: k Mercedesu
Mercedes je někde naprosto jinde, tady malá ukázka MB E400d 2019 https://youtu.be/9yOCZg-Wpp4
reagovat
mariov2
počet příspěvků28
datum registrace17.01.2014
Úterý 11.05.2021 09:59, RE: k Mercedesu
citace:
reakce na: roody, 24.09.2019 08:25 (220cdi a 250cdi patří mezi opr ...)


OM651 není zas tak špatný motor, ano dětské nemoci typu vstřikování DENSO (které však řešil výrobce na své základy) se mu nevyhnuli. Spíše je, jako každý moderní motor, citlivý na servis a dodržování výrobcem předepsaných servisních postupů! Proto ho mechanici nemají tak rádi, tady se nic nedá očůrat a některé úkony jsou postaru dokonce pracnější než když se dodrží postup výrobce, ale to by se někdo musel obtěžovat WISem... komu není pomoci.

Starý 5G Tronic byla a je fenomenální automatická převodovka. Tou 7G Tronic v první generaci opravdu nebyl. Revidovaná verze 7G Tronic Plus, která by ve W212 měla být od začátku, řešila však nedostatky první verze této převodové skříně. Možná životnosti 5G Tronic nedosahuje, ale není důvod se jí bát. Jako pro každé drahé auto je i pro Mercedes Třídy E největším problémem obvykle bývalý majitel nebo poslední servis...
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.