0
zpět
 

diskuze k tématu: škoda superb 3.6

kategorie zařazení tématu: poradna, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 27.09.2015 16:40, škoda superb 3.6
Dobrý den, přemýšlím o škodě superb 3.6 191kw najeto 105tis r.v. 2010

Nemyslíte, že 105tis km je na toto auto moc? A jak je to prevodovkou dsg? U 1.8tsi moc nespolupracovala.
Dále mě zajíma podovozek po tolika km.

Předem děkuji za Vaší odpověď.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Neděle 27.09.2015 19:02, RE: škoda superb 3.6
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den, přemýšlím o škodě superb 3.6 191kw najeto 105tis r.v. 2010Nemyslíte, že 105tis km je na toto auto moc? A jak je to prevodovkou dsg? U 1.8tsi moc nespolupracovala.Dále mě zajíma podovozek po tolika km.Předem děkuji za Vaší odpověď.


Motor je ok, musí se ale používat kvalitní benzín jinak karbonuje a ztrácí výkon. Vyčištění ale neni žádná tragedie. DSG co se dávala k V6 je taky ok, neni o nic horší než konkurenční dvojspojky. Měnič by byl lepší hlavně kvůli životnosti, ale nenabízel se.
Co je ale u toho auta podle mě doslova průser je malá nádrž na tu spotřebu. Už i passat ji měl výrazně větší, je na tom dobře vidět že sup II je opravdu jen natažená oktávka.

reagovat
Reno
počet příspěvků1345
datum registrace30.03.2010
Pondělí 28.09.2015 10:37, RE: škoda superb 3.6
PetrT napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den, přemýšlím o škodě superb 3.6 191kw najeto 105tis r.v. 2010Nemyslíte, že 105tis km je na toto auto moc? A jak je to prevodovkou dsg? U 1.8tsi moc nespolupracovala.Dále mě zajíma podovozek po tolika km.Předem děkuji za Vaší odpověď.
Motor je ok, musí se ale používat kvalitní benzín jinak karbonuje a ztrácí výkon. Vyčištění ale neni žádná tragedie. DSG co se dávala k V6 je taky ok, neni o nic horší než konkurenční dvojspojky. Měnič by byl lepší hlavně kvůli životnosti, ale nenabízel se. Co je ale u toho auta podle mě doslova průser je malá nádrž na tu spotřebu. Už i passat ji měl výrazně větší, je na tom dobře vidět že sup II je opravdu jen natažená oktávka.


1. ta ztráta výkonu trápila i motor z Passatu?
2. nedá se softwarově upravit na původní výkon?
3. výkon je nižší, ale spotřeba asi moc ne, že?

reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 28.09.2015 11:42, RE: škoda superb 3.6
Reno napsal:
PetrT napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den, přemýšlím o škodě superb 3.6 191kw najeto 105tis r.v. 2010Nemyslíte, že 105tis km je na toto auto moc? A jak je to prevodovkou dsg? U 1.8tsi moc nespolupracovala.Dále mě zajíma podovozek po tolika km.Předem děkuji za Vaší odpověď.
Motor je ok, musí se ale používat kvalitní benzín jinak karbonuje a ztrácí výkon. Vyčištění ale neni žádná tragedie. DSG co se dávala k V6 je taky ok, neni o nic horší než konkurenční dvojspojky. Měnič by byl lepší hlavně kvůli životnosti, ale nenabízel se. Co je ale u toho auta podle mě doslova průser je malá nádrž na tu spotřebu. Už i passat ji měl výrazně větší, je na tom dobře vidět že sup II je opravdu jen natažená oktávka.
1. ta ztráta výkonu trápila i motor z Passatu?2. nedá se softwarově upravit na původní výkon?3. výkon je nižší, ale spotřeba asi moc ne, že?


1 - jistě, stejný motor. Ale stane se to jen při použití horšího benzinu kdy se motor zanese karbonem. Četl jsem o tom dobrý článek, bohužel už nevím jestli na netu nebo v SM a spol. Passatů s tímhle motorem se tu prodalo minimálně, Superbů překvapivě hodně. Passat jezdící na západ od hranic by ten problém mít neměl.

2 - možná ano, nevím. Mechanicky to bude stejný. Nižší výkon možná přímo souvisí s tím že Sub je prodloužený Golf. Passat je o 10cm širší.

3 - To také nevím, ale vládní řidiči na plnou nádrž ujedou cca 400km.

reagovat
ctverak
počet příspěvků183
datum registrace01.08.2007
Úterý 29.09.2015 13:42, RE: škoda superb 3.6
PetrT napsal:
Reno napsal:
PetrT napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den, přemýšlím o škodě superb 3.6 191kw najeto 105tis r.v. 2010Nemyslíte, že 105tis km je na toto auto moc? A jak je to prevodovkou dsg? U 1.8tsi moc nespolupracovala.Dále mě zajíma podovozek po tolika km.Předem děkuji za Vaší odpověď.
Motor je ok, musí se ale používat kvalitní benzín jinak karbonuje a ztrácí výkon. Vyčištění ale neni žádná tragedie. DSG co se dávala k V6 je taky ok, neni o nic horší než konkurenční dvojspojky. Měnič by byl lepší hlavně kvůli životnosti, ale nenabízel se. Co je ale u toho auta podle mě doslova průser je malá nádrž na tu spotřebu. Už i passat ji měl výrazně větší, je na tom dobře vidět že sup II je opravdu jen natažená oktávka.
1. ta ztráta výkonu trápila i motor z Passatu?2. nedá se softwarově upravit na původní výkon?3. výkon je nižší, ale spotřeba asi moc ne, že?
1 - jistě, stejný motor. Ale stane se to jen při použití horšího benzinu kdy se motor zanese karbonem. Četl jsem o tom dobrý článek, bohužel už nevím jestli na netu nebo v SM a spol. Passatů s tímhle motorem se tu prodalo minimálně, Superbů překvapivě hodně. Passat jezdící na západ od hranic by ten problém mít neměl. 2 - možná ano, nevím. Mechanicky to bude stejný. Nižší výkon možná přímo souvisí s tím že Sub je prodloužený Golf. Passat je o 10cm širší. 3 - To také nevím, ale vládní řidiči na plnou nádrž ujedou cca 400km.



Mám takový dojem že Passat měl u tohoto motoru jiné sání s proměnou délkou, čili jenom softwarová úprava asi nepomůže.
reagovat




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2019, všechna práva vyhrazena.