0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Superb 2.0 - jaké má mouchy po ujetých 100 tis. km?

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Sobota 24.10.2020 09:55, Kvalita nových aut.
rychlý prachy. kup, použij, za tři roky po zaplacení lízu vyho´d nebo prodej a vezmi nový. To je současná filozofie. proto si své 3 vozy (2006, 2010 a 2011) hýčkám a asi si nové auto již nikdy nekoupím. nejsem ochotný přistoupit na tuhle hru. Byl jsem loni u dýlera BMW - nikdy jsem tuhle značku neměl, i když vím, oč se jedná a upřímně, odcházel jsme zklamaný z kvality provedení a zpracování. nNa první dojem obrovský wau efekt, avšak stačí se ohnout a podívat do míst, kam běžně vidět není. A šel jsem. Kvalita na úrovni auta nižší třídy. Moje filozofie je tedy ta, že budu radši mít auto staré klidně deset let, ale ve stavu, kd yvím, že za dalších 15 let bude jezdit bez problému a hlavně, pokles jeho hodnoty už bude zanedbatelný. Na nákup nových aut (byť bych mohl) prostě za těchto podmínek nepřistoupím.
reagovat
Jozka N.
počet příspěvků2
datum registrace25.10.2020
Neděle 25.10.2020 08:21, Kurvítkovský kapitalismus nepustí.
Smutné čtení, ovšem nic překvapujícího. Dřív jsem si naivně myslel, že zlepšující trend bude představovat elektromobil, ale Tesla Motors mě přesvědčila o opaku. Ostatní značky si to taky pojistí. To už raději ty šmejdy z Německa se třemi a více turby než tu „kvalitu" co předvátí Tesla.

Nezná někdo nové auto se zážehovým motorem, které nemá start/stop (nebo ho alespoň má vypínatelný) a nemá inteligentní dobíjení akumulátoru? Rád bych zase měnil levný akumulátor až po 8 letech a ne ten dražší po 4. V šíleném EU-absurdistánu je to sice vzhledem ke genocidě dobrých motorů ten menší problém, ale mě to prostě neskutečně štve - to vědomí, že ujedu desítky-stovky km a akumulátor není na konci dobit na 100%.
reagovat
Uzivateltipcars
počet příspěvků7
datum registrace03.11.2008
Neděle 25.10.2020 13:12, Superb
Projel jsem se trojkovým superbem, který byl ještě v záruce, najeto 60tis km, chtěl jsem ho vyměnit za moji současnou trojkovou Octavii Scout. Skřípání interiéru, výplní dveří, rány od podvozku a šířka sedáku mě však velice rychle vyléčili a po kilometrové jízdě jsem ho s poděkováním vrátil a a začal si mnohem více vážit Octavie, která ani po 180 tisících kilometrech nevrže neskřípe a nemlátí.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Neděle 25.10.2020 18:04, To jsou nářky...
Tak nevím.
Buďto jsem měl kliku jak o blázince, nebo jsem slepej a hluchej...
Po 150 tkm v manželky SIII nic nemlátí, nevrže, “traffic” hlásí uzavírky i nehody včas, s navi problém nemám...
Ano, adaptivní tempomat by měl reagovat pružněji a motor (140kW) by nemusel bejt tak ospalej v nástupu, ale to je tak všechno, co bych tomu vytknul.
Každopádně autorovi onoho výplodu (ať skutečného, nebo smyšleného) děkuji, neboť díky takovýmto velkorysým lidem si i my socky můžeme koupit 3 letou ojetinu za méně než polovinu pořizovací ceny
reagovat
Uzivateltipcars
počet příspěvků7
datum registrace03.11.2008
Neděle 25.10.2020 22:52, RE: To jsou nářky...
citace:
reakce na: Pepe, 25.10.2020 18:04 (Tak nevím.Buďto jsem měl kliku ...)


Asi máte vážně štěstí. Mluvil jsem s taxikáři co maji S3 na letišti a většinou nadávají, kdyby nebyly smluvně povinná tato auta, měli by jiná.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Pondělí 26.10.2020 07:05, RE: RE: To jsou nářky...
citace:
reakce na: Uzivateltipcars, 25.10.2020 22:52 (Asi máte vážně štěstí. Mluvil ...)


Zbývá doplnit, jaká auta používají pro soukromé jízdy. Jinak je ta informace k ničemu
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1008
datum registrace23.04.2014
Pondělí 26.10.2020 09:04, RE: Kurvítkovský kapitalismus nepustí.
citace:
reakce na: Jozka N., 25.10.2020 08:21 (Smutné čtení, ovšem nic překva ...)


Inteligentní dobíjení mají snad všechna nově prodávaná auta. Vím ale otom, že u Renaultu a dacii lze celkem snadno vypnout.
Já mám na svém trojkovém meganu (2015) inteligentní dobíjení vypnuté asi od 2 let věku auta a baterka stále funguje.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.