0
zpět
 

diskuze k tématu: Nový superb jde zítra v Česku do prodeje

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 10:29, WOW
Tak sedan střední třídy už povýšil na luxusní limuzínu. Konečně rozumná konkurence pro RR, Bentley nebo Maybach... Simpli klefra
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 11:20, RE: WOW
anonym napsal:
Tak sedan střední třídy už povýšil na luxusní limuzínu. Konečně rozumná konkurence pro RR, Bentley nebo Maybach... Simpli klefra
Začíná se prodávat až zítra? Právě včera jsem potkal nového superba na značkách u České Třebové. Že by předváděčka?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 12:16, RE: WOW
anonym napsal:
Začíná se prodávat až zítra? Právě včera jsem potkal nového superba na značkách u České Třebové. Že by předváděčka?
Asi jo, já viděl jednoho vínovýho tak před týdnem v Třebíči...
Jinak auto to špatný není, ale pohled zezadu an auto je otřesný, ty světla jsou děs
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 13:00, RE: WOW
anonym napsal:
Asi jo, já viděl jednoho vínovýho tak před týdnem v Třebíči...
Jinak auto to špatný není, ale pohled zezadu an auto je otřesný, ty světla jsou děs
Predek i interier jsou dobry. ale zadni svetla me prijdou opravdu az nevkusne. Jinak se divim, ze nejvetsi zajem je o diesely v dnesni dobre, kdy je nafta drazsi. Ja bych asi volil 1.8TFSI. Nevite nekdo nahodou, jestli potrebuje natural 95 nebo 98 jako silnejsi 2.0 TFSI? Jinak kdyby superb dostal nejaky 1,6 TDI comonrail plus pak treba 2,2 TDI comonrail biturbo tak by to bylo hodne konkurence schopny jeste treba v kombinaci s 4x4
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 14:07, RE: WOW
anonym napsal:
Predek i interier jsou dobry. ale zadni svetla me prijdou opravdu az nevkusne. Jinak se divim, ze nejvetsi zajem je o diesely v dnesni dobre, kdy je nafta drazsi. Ja bych asi volil 1.8TFSI. Nevite nekdo nahodou, jestli potrebuje natural 95 nebo 98 jako silnejsi 2.0 TFSI? Jinak kdyby superb dostal nejaky 1,6 TDI comonrail plus pak treba 2,2 TDI comonrail biturbo tak by to bylo hodne konkurence schopny jeste treba v kombinaci s 4x4
Do FSI by se měl lít Natural 98.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 14:24, luxusní limuzína ???
ooo, až tak? Napsat limuzína bych pochopil, ono limuzína je vlastně kdejaký sedan. Ale říct luxusní limuzína, to už ty uši trhá. Na lítačku po městě na jednu zimu - dejme tomu. Ale couvat do garáže bych s tím nechtěl. Protože přesto, že je to menší auto, tak přes to zadní okýnko není nic moc vidět. Docela se těším na test spotřeby verze 1.4 při střední a ostřejší jízdě. Hin se ukáže zda je ten down sizing taková perla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 18:56, RE: WOW
jodevaio napsal:
Do FSI by se měl lít Natural 98.
Konzultoval jsem to s jednatelem jednoho salonu - 1,8TSI pro Š Auto má jinou hlavu než 1,8 TSFI v Audi, nemá vrstvené spalování a spokojí se (narozdíl od 1,6 a 2,0 FSI) s Naturalem 95/91. Hodnoty výkonu a spotřeby jsou u 1,8 počítány s 95, na rozdíl od 1,6 a 2,0 s 98....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 19:00, RE: luxusní limuzína ???
Ráďa napsal:
ooo, až tak? Napsat limuzína bych pochopil, ono limuzína je vlastně kdejaký sedan. Ale říct luxusní limuzína, to už ty uši trhá. Na lítačku po městě na jednu zimu - dejme tomu. Ale couvat do garáže bych s tím nechtěl. Protože přesto, že je to menší auto, tak přes to zadní okýnko není nic moc vidět. Docela se těším na test spotřeby verze 1.4 při střední a ostřejší jízdě. Hin se ukáže zda je ten down sizing taková perla.
Hele, Ráďo, my, vyškolení na velkých dodávkách prostřední zrcátko nepotřebujem, couváme podle bočních a senzorů. Akorát se někdy nevejdem na vejšku )). Takže SuperB je tak akorát pro mě, navíc s 1,4T se nemusíš ohlížet na to, co se děje za tebou.... To víš, S kláda to není
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 20:05, edmund
Já už ji mám v garáži s tím 1.2htp, táhne neskutečně a je na hlínách a díky tomu má i vyšší výkon.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 22:39, RE: edmund
anonym napsal:
Já už ji mám v garáži s tím 1.2htp, táhne neskutečně a je na hlínách a díky tomu má i vyšší výkon.
No tak já už v ní i jel 1,8TSI... (Jezdím jinak V70 2,4D5). První dojmy výborné, podvozek výborně filtruje nerovnosti, řízení přímé, brzdy super, motor dostačující.. Interiér na jedničku, měřím 203cm a za mnou v naprosté pohodě seděl kolega 190cm.. twindoor výborný a ve fialové metalíze k pokoukání.. Pokud nebude stát rozumně vybavený milion, tak si myslím, že je to naprosto nejlepší volba a zcela srovnatelné auto s konkurencí ve střední i vyšší třídě.. Moc se těším na kombi.
PS: opravdu nejsem magor do škodovek a koncernu
Petr
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 01:23, RE: luxusní limuzína ???
Pepe napsal:
Hele, Ráďo, my, vyškolení na velkých dodávkách prostřední zrcátko nepotřebujem, couváme podle bočních a senzorů. Akorát se někdy nevejdem na vejšku )). Takže SuperB je tak akorát pro mě, navíc s 1,4T se nemusíš ohlížet na to, co se děje za tebou.... To víš, S kláda to není
Njn couvat na špígle je super věc, když se to umí. Sám to ovládám po pravdě tak napůl. Jsem jednou po Rotterdamském přístavišti řidil Volvo FH s návěsem (papíry mám jen B). Dopředu to bylo v pohodě, zatáčky nadjetí a odhad no problem, řazení kupodivu taky pohoda. Ale zacouvat s návěsem do pravého úhlu někam k rampě, ty žádná prdel. Na popáté a půl metru sem, půl metru tam žádná míra Tak věřím že na dlouhé dodávce v nějakém přecpaném cestu to taky bude chtít trochu grif. A senzory neberu, buď jsi pan řidič nebo ne. ...za tebou, já nemyslel koukat se dozadu za jízdy, já myslel někam zacouvat. To S-klasse (126, 140, 220, 221) má velké zadní okno a dobrý kufr, takže na +- 5 cm s tím zacouváš úplně v pohodě i kdybys to snad řídil prvě. I s Land Cruiser 80 se dá. Ale čím je modernější auto, tím se mi zdá že jeho rohy cítíš hůř. Třeba couvat s tím novým BMW X6 taky žádná prdel ...Ale jako nic proti, i když koncern nemusím, tak ten nový Superb se mi relativně líbí uznám, že se v něm nejelo (1.8) náhodou zas až tak blbě. Aspoń když smrdí novotou, čas pak ukáže.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 07:31, RE: luxusní limuzína ???
Ráďa napsal:
Njn couvat na špígle je super věc, když se to umí. Sám to ovládám po pravdě tak napůl. Jsem jednou po Rotterdamském přístavišti řidil Volvo FH s návěsem (papíry mám jen B). Dopředu to bylo v pohodě, zatáčky nadjetí a odhad no problem, řazení kupodivu taky pohoda. Ale zacouvat s návěsem do pravého úhlu někam k rampě, ty žádná prdel. Na popáté a půl metru sem, půl metru tam žádná míra Tak věřím že na dlouhé dodávce v nějakém přecpaném cestu to taky bude chtít trochu grif. A senzory neberu, ...
Tak senzory jsou pro mě nepostradatelné, ne kvůli pevným překážkám (masivní závěs to jistí), ale díky tomu, že jezdím furt po městě, tak mě kolikrát zachránily před kolizí s chodci (převážně důchodci). Člověk kolikrát nechápe, kam jsou ti lidi schopni vlézt . Zadek je zaplechovanej, a za auto se schová celej osobák. Odhad už jsem získal, ale lidi jsou prostě skokani
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 08:05, RE: WOW
Pepe napsal:
Konzultoval jsem to s jednatelem jednoho salonu - 1,8TSI pro Š Auto má jinou hlavu než 1,8 TSFI v Audi, nemá vrstvené spalování a spokojí se (narozdíl od 1,6 a 2,0 FSI) s Naturalem 95/91. Hodnoty výkonu a spotřeby jsou u 1,8 počítány s 95, na rozdíl od 1,6 a 2,0 s 98....
To Pepe: 1,6 FSI je nastavený i na 95oct benzín! Vlastní zkušenost..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 09:52, RE: WOW
anonym napsal:
To Pepe: 1,6 FSI je nastavený i na 95oct benzín! Vlastní zkušenost..
Ano, ale spotřeba i výkon je počítán s 98. Alternativa je 95. U 1,8TSI je to 95/91, na rozdíl od 1,8TFSI, který není do Š. Stačí?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 12:14, RE: WOW
Pepe napsal:
Ano, ale spotřeba i výkon je počítán s 98. Alternativa je 95. U 1,8TSI je to 95/91, na rozdíl od 1,8TFSI, který není do Š. Stačí?
Jaky je rozdil pro me jako pro ridice mezi 1.8 TSI Skoda a TFSI AUDI? Krome toho, ze jedno jezdi na 95 a druhe na 98? Oboje maji 118kw, je tam rozdil ve spotrebe? nebo proc Audi ma jiny motor od Skody?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.06.2008 17:21, RE: WOW
anonym napsal:
Jaky je rozdil pro me jako pro ridice mezi 1.8 TSI Skoda a TFSI AUDI? Krome toho, ze jedno jezdi na 95 a druhe na 98? Oboje maji 118kw, je tam rozdil ve spotrebe? nebo proc Audi ma jiny motor od Skody?
Je to nahoře, TSI má jinou hlavu, je určena pro nižší oct. paliva, chybí vrstvené spalování (emise?), více na salonu. Nejsem dealer, a už vůbec ne od Š. Auto, což pravidelní návštěvníci dobře vědí
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.