zpět
 

diskuze k tématu: Jety kombik 250-300tis.?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní a terénní
kuma
počet příspěvků1
datum registrace11.10.2016
Úterý 11.10.2016 20:22, Jety kombik 250-300tis.?
Dobrý den, hledám auto kombíka kolem 250tis (max 300tis). Nejdůležitější je pro mne pohodlí řidiče pro nohy a velikost zavazadlového prostoru. Poslední měsíc se koukám na Skoda Superb II. Ale když se kouknu do bazarů v ČR a Německu, tak za 250tis je tak leda 1,6 nebo má najeto hodně přes 250000km. Známí mi řekli, že 1,6 je slabá a nestojí za to. Nejezdím nijak rychle a nevím jestli 2,0 je nutná...za ty peníze. Navíc jsem četl, že lze udělat tuning motoru a 77kW lze vytáhnout na cca 99kW. Máte nějaké návrhy ohledně jiných aut? Děkuji Kuma
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků651
datum registrace23.11.2007
Středa 12.10.2016 17:12, RE: Jety kombik 250-300tis.?
kuma napsal:
Dobrý den, hledám auto kombíka kolem 250tis (max 300tis). Nejdůležitější je pro mne pohodlí řidiče pro nohy a velikost zavazadlového prostoru. Poslední měsíc se koukám na Skoda Superb II. Ale když se kouknu do bazarů v ČR a Německu, tak za 250tis je tak leda 1,6 nebo má najeto hodně přes 250000km. Známí mi řekli, že 1,6 je slabá a nestojí za to. Nejezdím nijak rychle a nevím jestli 2,0 je nutná...za ty peníze. Navíc jsem četl, že lze udělat tuning motoru a 77kW lze vytáhnout na cca 99kW. Máte nějaké návrhy ohledně jiných aut? Děkuji Kuma


slovo tuning nepatří do slovníku rozumného řidiče...
reagovat
sheogorath
počet příspěvků419
datum registrace27.05.2016
Čtvrtek 13.10.2016 13:36, Opravdu
Co je na tuningu spatnyho? Ted nemyslim pseudotuning v podobe "powerboxu" a nalepek...

Jinak Superb s motorem 1.6 musi byt doslova Superb

Clovek nemusi byt zavodnik, ale vykonova rezerva urcite neni na skodu.

Co treba Subaru legacy?
reagovat
extik
počet příspěvků1
datum registrace13.10.2016
Čtvrtek 13.10.2016 19:25, sup
Škoda, že hledáš kombík. Otec právě prodává SUP2 Sedan, 2.0 TDI 103KW (chip na 125kw), 150.000 origonálních km.

Auto je krásně, vše OK, jen je potřeba teď udělat rozvody.
reagovat
David V
počet příspěvků1853
datum registrace16.05.2007
Čtvrtek 13.10.2016 19:36, RE: sup
extik napsal:
Škoda, že hledáš kombík. Otec právě prodává SUP2 Sedan, 2.0 TDI 103KW (chip na 125kw), 150.000 origonálních km.Auto je krásně, vše OK, jen je potřeba teď udělat rozvody.


Proč někdo prodává de-facto těsně zajetý nafťák, na kterém se až teď konečně začnou projevovat úspory plynoucí z nafty? Kvůli rozvodům to nebude...
reagovat
Valnoha
počet příspěvků303
datum registrace03.01.2011
Pátek 14.10.2016 06:47, RE: sup
David V napsal:
extik napsal:
Škoda, že hledáš kombík. Otec právě prodává SUP2 Sedan, 2.0 TDI 103KW (chip na 125kw), 150.000 origonálních km.Auto je krásně, vše OK, jen je potřeba teď udělat rozvody.
Proč někdo prodává de-facto těsně zajetý nafťák, na kterém se až teď konečně začnou projevovat úspory plynoucí z nafty? Kvůli rozvodům to nebude...


Davide ne všichni motoristé ale přemýšlejí tak aby se jim provoz potažmo pořizovací náklady co nejvíce vyplatily.... Například můj otec nekouří, nepije, po světě nejezdí moc koníčků krom chalupy nemá vydělává slušné peníze, tak jedna z mála věcí co si občas koupí je nové auto. A je mu "skoro jedno" jestli by ho provoz za ty 4 roky co ho bude mít vyšel s motorem A o X tisíc kč levněji než s motorem B..... a podobných lidí znám poměrně dost

reagovat
David V
počet příspěvků1853
datum registrace16.05.2007
Pátek 14.10.2016 07:39, RE: sup
Valnoha napsal:
David V napsal:
extik napsal:
Škoda, že hledáš kombík. Otec právě prodává SUP2 Sedan, 2.0 TDI 103KW (chip na 125kw), 150.000 origonálních km.Auto je krásně, vše OK, jen je potřeba teď udělat rozvody.
Proč někdo prodává de-facto těsně zajetý nafťák, na kterém se až teď konečně začnou projevovat úspory plynoucí z nafty? Kvůli rozvodům to nebude...
Davide ne všichni motoristé ale přemýšlejí tak aby se jim provoz potažmo pořizovací náklady co nejvíce vyplatily.... Například můj otec nekouří, nepije, po světě nejezdí moc koníčků krom chalupy nemá vydělává slušné peníze, tak jedna z mála věcí co si občas koupí je nové auto. A je mu "skoro jedno" jestli by ho provoz za ty 4 roky co ho bude mít vyšel s motorem A o X tisíc kč levněji než s motorem B..... a podobných lidí znám poměrně dost


To je možná platná odpověď, ale od špatného člověka.
Mimochodem, všichni do jednoho, co chtějí zde na Tipcars poradit, tak chtějí provozně levné auto, ptají se na spotřebu nebo si rovnou vyberou nafťáka. Nebo si tu spotřebu rovnou "předepíšou".
A Tvůj otec prostě jde a koupí auto, aniž by sledoval jakékoliv parametry s dopadem do nákladů?
reagovat
Valnoha
počet příspěvků303
datum registrace03.01.2011
Pátek 14.10.2016 07:56, RE: sup
David V napsal:
Valnoha napsal:
David V napsal:
extik napsal:
Škoda, že hledáš kombík. Otec právě prodává SUP2 Sedan, 2.0 TDI 103KW (chip na 125kw), 150.000 origonálních km.Auto je krásně, vše OK, jen je potřeba teď udělat rozvody.
Proč někdo prodává de-facto těsně zajetý nafťák, na kterém se až teď konečně začnou projevovat úspory plynoucí z nafty? Kvůli rozvodům to nebude...
Davide ne všichni motoristé ale přemýšlejí tak aby se jim provoz potažmo pořizovací náklady co nejvíce vyplatily.... Například můj otec nekouří, nepije, po světě nejezdí moc koníčků krom chalupy nemá vydělává slušné peníze, tak jedna z mála věcí co si občas koupí je nové auto. A je mu "skoro jedno" jestli by ho provoz za ty 4 roky co ho bude mít vyšel s motorem A o X tisíc kč levněji než s motorem B..... a podobných lidí znám poměrně dost
To je možná platná odpověď, ale od špatného člověka.Mimochodem, všichni do jednoho, co chtějí zde na Tipcars poradit, tak chtějí provozně levné auto, ptají se na spotřebu nebo si rovnou vyberou nafťáka. Nebo si tu spotřebu rovnou "předepíšou".A Tvůj otec prostě jde a koupí auto, aniž by sledoval jakékoliv parametry s dopadem do nákladů?


Ano tak to je. Posledně kupoval Forestra. Chtěl naftu, ale když se v tom svezl tak mu to přišlo "líný" tak si vzal XT který bylo podstatně dražší a má větší spotřebu....
reagovat
David V
počet příspěvků1853
datum registrace16.05.2007
Pátek 14.10.2016 08:27, RE: sup
Valnoha napsal:
David V napsal:
Valnoha napsal:
David V napsal:
extik napsal:
Škoda, že hledáš kombík. Otec právě prodává SUP2 Sedan, 2.0 TDI 103KW (chip na 125kw), 150.000 origonálních km.Auto je krásně, vše OK, jen je potřeba teď udělat rozvody.
Proč někdo prodává de-facto těsně zajetý nafťák, na kterém se až teď konečně začnou projevovat úspory plynoucí z nafty? Kvůli rozvodům to nebude...
Davide ne všichni motoristé ale přemýšlejí tak aby se jim provoz potažmo pořizovací náklady co nejvíce vyplatily.... Například můj otec nekouří, nepije, po světě nejezdí moc koníčků krom chalupy nemá vydělává slušné peníze, tak jedna z mála věcí co si občas koupí je nové auto. A je mu "skoro jedno" jestli by ho provoz za ty 4 roky co ho bude mít vyšel s motorem A o X tisíc kč levněji než s motorem B..... a podobných lidí znám poměrně dost
To je možná platná odpověď, ale od špatného člověka.Mimochodem, všichni do jednoho, co chtějí zde na Tipcars poradit, tak chtějí provozně levné auto, ptají se na spotřebu nebo si rovnou vyberou nafťáka. Nebo si tu spotřebu rovnou "předepíšou".A Tvůj otec prostě jde a koupí auto, aniž by sledoval jakékoliv parametry s dopadem do nákladů?
Ano tak to je. Posledně kupoval Forestra. Chtěl naftu, ale když se v tom svezl tak mu to přišlo "líný" tak si vzal XT který bylo podstatně dražší a má větší spotřebu....


To ale není repre vzorek, ale na druhou stranu, to je přesně chování, které bych očekával u někoho, kdo si kupuje auta na krátkou dobu s vědomím, že na nich tratí dost peněz.
reagovat
David V
počet příspěvků1853
datum registrace16.05.2007
Pátek 14.10.2016 08:35, RE: Opravdu
sheogorath napsal:
Co je na tuningu spatnyho? Ted nemyslim pseudotuning v podobe "powerboxu" a nalepek... Jinak Superb s motorem 1.6 musi byt doslova SuperbClovek nemusi byt zavodnik, ale vykonova rezerva urcite neni na skodu. Co treba Subaru legacy?


Na tuningu? Já Ti nevím. Existuje silnější motorizace od výrobce než 1.6 Tdi? Pokud ano, tak proč tunit 1.6 TDi, když si můžu koupit něco, co už odladil výrobce. Způsobím si akorát tak zkrácení životnosti motoru a mohu zatížit přenosovou soustavu a brzdy, pokud ve standardu nejsou komponenty dimenzované na nejsilnější motory.
Jinak tuning znamená zcela jistě problém s čistotou spalin, ale nepopírám že mohou existovat i společnosti, které mají tunění motorů dotažené k dokonalosti a kromě výkonu řeší i čistotu spalin, ale cena bude odpovídající a navýšení výkonu nebude atakovat 30%.
reagovat
Giorgio
počet příspěvků665
datum registrace09.05.2007
Pátek 14.10.2016 08:57, RE: sup
David V napsal:
extik napsal:
Škoda, že hledáš kombík. Otec právě prodává SUP2 Sedan, 2.0 TDI 103KW (chip na 125kw), 150.000 origonálních km.Auto je krásně, vše OK, jen je potřeba teď udělat rozvody.
Proč někdo prodává de-facto těsně zajetý nafťák, na kterém se až teď konečně začnou projevovat úspory plynoucí z nafty? Kvůli rozvodům to nebude...


S tím načipovaným motorem by to už přece nemělo projít přes STK a emise. Není to tak dávno, co se všude psalo, jak budou auta napojovat na diagnostiku, a pokud zjistí zásah (tzn. auto bude zjevně v rozporu s údaji v TP), nemilosrdně mu vezmou způsobilost k provozu. A silně pochybuji, že je ten čip zapsaný v techničáku.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků419
datum registrace27.05.2016
Pátek 14.10.2016 11:22, RE: Opravdu
David V napsal:
sheogorath napsal:
Co je na tuningu spatnyho? Ted nemyslim pseudotuning v podobe "powerboxu" a nalepek... Jinak Superb s motorem 1.6 musi byt doslova SuperbClovek nemusi byt zavodnik, ale vykonova rezerva urcite neni na skodu. Co treba Subaru legacy?
Na tuningu? Já Ti nevím. Existuje silnější motorizace od výrobce než 1.6 Tdi? Pokud ano, tak proč tunit 1.6 TDi, když si můžu koupit něco, co už odladil výrobce. Způsobím si akorát tak zkrácení životnosti motoru a mohu zatížit přenosovou soustavu a brzdy, pokud ve standardu nejsou komponenty dimenzované na nejsilnější motory.Jinak tuning znamená zcela jistě problém s čistotou spalin, ale nepopírám že mohou existovat i společnosti, které mají tunění motorů dotažené k dokonalosti a kromě výkonu řeší i čistotu spalin, ale cena bude odpovídající a navýšení výkonu nebude atakovat 30%.


Souhlas, hlavne proc vubec zvysovat vykon motoru, u kteryho byla priorita pri navrhu co nejnizsi naklady na vyrobu. Sportak z toho stejne nikdy nebude, a navic to bude urcite vyborne fungovat.

Ja myslel spis tuning ve smyslu upravy celyho auta, ne jen premapovat ECU.
reagovat
David V
počet příspěvků1853
datum registrace16.05.2007
Pátek 14.10.2016 12:24, RE: Opravdu
sheogorath napsal:
David V napsal:
sheogorath napsal:
Co je na tuningu spatnyho? Ted nemyslim pseudotuning v podobe "powerboxu" a nalepek... Jinak Superb s motorem 1.6 musi byt doslova SuperbClovek nemusi byt zavodnik, ale vykonova rezerva urcite neni na skodu. Co treba Subaru legacy?
Na tuningu? Já Ti nevím. Existuje silnější motorizace od výrobce než 1.6 Tdi? Pokud ano, tak proč tunit 1.6 TDi, když si můžu koupit něco, co už odladil výrobce. Způsobím si akorát tak zkrácení životnosti motoru a mohu zatížit přenosovou soustavu a brzdy, pokud ve standardu nejsou komponenty dimenzované na nejsilnější motory.Jinak tuning znamená zcela jistě problém s čistotou spalin, ale nepopírám že mohou existovat i společnosti, které mají tunění motorů dotažené k dokonalosti a kromě výkonu řeší i čistotu spalin, ale cena bude odpovídající a navýšení výkonu nebude atakovat 30%.
Souhlas, hlavne proc vubec zvysovat vykon motoru, u kteryho byla priorita pri navrhu co nejnizsi naklady na vyrobu. Sportak z toho stejne nikdy nebude, a navic to bude urcite vyborne fungovat.Ja myslel spis tuning ve smyslu upravy celyho auta, ne jen premapovat ECU.


A aplikovat to na kombík? Ten dotaz je postavený jinak a navíc zjevně nejde o fandu, který by leštil sací kanály, snižoval hlavu, odlehčoval písty a ojnice a podobné atarkce. Navíc proč, když je tam turbína...
reagovat
extzjeee
počet příspěvků2
datum registrace31.12.2011
Neděle 16.10.2016 12:04, proc ne?
Proč by nemohl? auto má již dva roky, najel s nim cca 30.000km a chce si koupit jiné, chce jít do A6.

pokud kupujes auto, je potřeba ho koupit za co nejlepší cenu, chvíli s nim jezdit a prodat nejlepe za stejnou cenu VÍŠ a prachy porad muzes točit.

Rozumíme?

Ten chip tam dal puvodni majitel a je to nejaka krabicka v motorvém prosotru, není to upravená mapa.
Nechal to dělat v nějaké firmě v DE, mam na to i fakturu.

A proč to nenačipovat? jel jsi někdy se 103 a 125kw, mozna bys jsi viděl rozdíl v pružnosti při předjíždění.

Tady jsou snad samá negativní děcka, nebo co to tu je.

Ja mam např A6 3.0 TDI, sehnal jsem si ji za 200.000, a az ji budu mit rok, prodam ji za cca 250.000, taky bys tu rikal, proc to prodava??


Njn, hold kdyz nekdo nema hlavu
reagovat
David V
počet příspěvků1853
datum registrace16.05.2007
Pondělí 17.10.2016 11:16, RE: proc ne?
extzjeee napsal:
Proč by nemohl? auto má již dva roky, najel s nim cca 30.000km a chce si koupit jiné, chce jít do A6.pokud kupujes auto, je potřeba ho koupit za co nejlepší cenu, chvíli s nim jezdit a prodat nejlepe za stejnou cenu VÍŠ a prachy porad muzes točit.Rozumíme? Ten chip tam dal puvodni majitel a je to nejaka krabicka v motorvém prosotru, není to upravená mapa.Nechal to dělat v nějaké firmě v DE, mam na to i fakturu.A proč to nenačipovat? jel jsi někdy se 103 a 125kw, mozna bys jsi viděl rozdíl v pružnosti při předjíždění.Tady jsou snad samá negativní děcka, nebo co to tu je.Ja mam např A6 3.0 TDI, sehnal jsem si ji za 200.000, a az ji budu mit rok, prodam ji za cca 250.000, taky bys tu rikal, proc to prodava??Njn, hold kdyz nekdo nema hlavu


Jasný, tohle je nejlepší metoda, jak netratit, ale ne každý má čas na to točit auta rok co rok (navíc pokud se auto prodává do roku vlastnictví, tak se myslím z něj platí daň). To může aplikovat někdo, kdo se tomu věnuje nebo někdo, kdo k tomu má blízko (majitel bazaru, dovozce a jejich nejbližší okolí). Většina lidí řeší auto na delší dobu a pak se ekonomické ukazatele vyhodnocují jinak.
Další věc je, že u těch aut na rok se musí zase víc hlídat, aby auto bylo v "mainstreamu" a dalo se pak rychle prodat. Ještě obvykle platí, že u této formy vlastnictví to auto za rok nedostane prakticky žádný servis, protože rok to zvládne.
Ad chip - to není chip, to je spíš powerbox a to je snad ještě horší než chip bez ohledu na to, jestli k tomu je faktura nebo ne. Jsou k tomu i protokoly o měření na zkušebně? Nebo těch 125 kW je tam na základě prohlášení dodavatele.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků419
datum registrace27.05.2016
Pondělí 17.10.2016 12:14, RE
Tak pokud se povede sehnat auto s vyrazne nizsi nez trzni cenou v rozumny stavu, super.

Bohuzel, vetsinou to tak nebyva, mozna jen u aut, co "lezi bokem" a nejsou mainstreamovy. Tam zas ale odpada moznost snadnyho prodeje po roce.

Nebo pokud jste vlastnikem autobazaru


Ten rozdil v pruznosti spis pochazi ze zvyseni kroutaku nez vykonu. Navic pri jakych otackach ma motor 103kW, a pri jakych 125kW? Kam se po te zmene posunula spicka krout. momentu?

A placebo je znamy efekt


Jinak znamy mel nejaky ten powerbox taky, na 530d E39, a odnesly to 3 vstriky. Vzapeti to letelo do kose.
Nevim co presne to dela, ale tipuju, ze to jen podsouva ECU nizsi udaj o tlaku paliva, nez je dopravdy, a tudiz donuti ECU ke zvyseni...

reagovat
Giorgio
počet příspěvků665
datum registrace09.05.2007
Pondělí 17.10.2016 12:52, RE: proc ne?
extzjeee napsal:
A proč to nenačipovat? jel jsi někdy se 103 a 125kw, mozna bys jsi viděl rozdíl v pružnosti při předjíždění.


Jel jsi někdy v Lexusu GS450h F-Sport? Měl bys to zkusit, abys poznal, co je to pružnost při předjíždění v rámci vyšší střední třídy. 22 kW může být rozdíl mezi skoro ničím a ničím, ale ta krabička z dojčlandu na tuty ani těch 22 kW nedává.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků419
datum registrace27.05.2016
Pondělí 17.10.2016 13:06, RE
Nebo v cemkoliv, co ma aspon o 100kW vic

reagovat




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.