0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Roomster 1.2 TSI a zkušenosti majitele po 37 000 km

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Středa 15.05.2013 00:52, Kvalita a spolehlivost
Zdravím všechny, no nechci nic říkat, ale ve 27000km KO rozvody a v 35000 praskající lak mi nepřipadá jako zrovna vzor kvality a spolehlivosti a 100% bych si auto nekoupil!! Připadá mi to jako celkem zasadní problémy!!

reagovat
Rover623
počet příspěvků96
datum registrace14.04.2009
Středa 15.05.2013 05:08, RE: Kvalita a spolehlivost
eTeflon napsal:
Zdravím všechny, no nechci nic říkat, ale ve 27000km KO rozvody a v 35000 praskající lak mi nepřipadá jako zrovna vzor kvality a spolehlivosti a 100% bych si auto nekoupil!! Připadá mi to jako celkem zasadní problémy!!


Tohle je úplně normální stav, ještě jsem neviděl koncernové auto (a to platí i u velmi drahých Audi), které by nemělo nějaké problémy. Výrobce řeší svolávačkou jen opravdu velké a hlavně profláknuté problémy jako třeba nefungující airbag při bouračce právě u Roomsteru. Nutno podotknout, že ani s opravou to nefunguje spolehlivě. Jenže dobrovolně to nikdo zkoušet nebude a NCAP těch aut nebude rozbíjet 50 aby to prověřil. Výrobce o těch problémech obvykle ví, takže vám to úplně v klidu vy-reklamují, když se to stane v záruce. Ale praxe je prostě taková, že než by se měnil postup výroby dílu, případně se celý díl upravil tak se prostě čeká komu se to pokazí v záruce a komu po ní.

Pak jsou situace které servisáci Škody jistě znají, kdy je součástka tak nekvalitní, že její změna je nutná. Pak máte k dispozici jako servis díl úplně jiný jako adekvátní náhradu, ale místo toho aby se udělala svolávačka a vyměnilo se to všem, tak se opět čeká kdo to přijde reklamovat v záruce. Jako totální hazard se zdravím vidím fakt, že se nevyměňují ani kritické díly (a to ani tajně, během garanční prohlídky), jejichž selhání může způsobit nehodu nebo následky případné nehody zhoršit.

Důkazem toho jak se u Škody a vlastně celého koncernu kašle na zákazníka jsou nosníky u nové podvozkové platformy (Fabia II, Roomster, Polo, Golf, Octavia III atd.) které reznou rychleji než Lancia Beta, bohužel zevnitř ven, takže nemáte šanci to zjistit. Když vlezete pod auto, obvykle najdete nosník a v něm totálně zacpanou vypouštěcí díru a protože do toho nosníku jde při dešti část vody z motorového prostoru a přes tu ucpanou (zacpanou bordelem, nikoli úmyslem výrobce) díru to obvykle nemůže ven, tak tam ta městnající voda po čase začne způsobovat docela paseku. Paradoxně se pak může stát, že 3 roky stará Fábie provozovaná někde v horách může být při nehodě nebezpečnější než 20 let starý olítaný a rezavý střep.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Středa 15.05.2013 10:13, obdivuhodná věrnost
Opravdu mě překvapuje věrnost škodovkářů ke značce. Auto bylo v servisu víc než zdrávo a s poměrně zásadními závadami, které navíc nejsou výsadou jeho kusu a přesto by si stejné auto koupil znovu . Uvažuji, zda tuto věrnost způsobuje lenost hledat něco jiného (prtože pohoršit si moc nemůže) nebo jen obyčejná hloupost.
reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Středa 15.05.2013 10:51, škodovkáři
Škodovkáři jsou jako katolíci. Mají jasně daná přikázání - jako třeba "v jednoho boha (automobilku) věřiti budeš" a řídí se jimi.
reagovat
libredo
počet příspěvků2
datum registrace08.03.2012
Středa 15.05.2013 11:17, re
No nebýt tam těch pár výtek, tak si myslím, že to psalo marketingové oddělení škodovky... ale i tak, kdo ví...
reagovat
Duval
počet příspěvků30
datum registrace15.05.2013
Středa 15.05.2013 11:19, škodověnka
Tahle firma škoda má prostě štěstí na svý typický druh zákazníků. Auta se jim kazí, díly stojí strašné nesmysly a škodověnkáři přesto věří, že mají nejlepší auto pod sluncem, uvěřili i tomu, že mají nejlevnější servis, nejlevnější díly protože mají české auto. Prostě lojzíci k pohledání. No opak je pravdou. Jak říkám, firma škoda to marketingově zvládla na 1. To ano. Zářný případ několika mých známých, škoda octavia II. 2,0 TDI (mj. nesmyslná slepá a mrtvá cesta vstřikování TDI PD je toho skvělým důkazem, jak koncern své zákazníky dlouho šulil, když common rail a např. skvělé nezničitelné motory JTD jsou desetiletí vpředu, tj. mnoho světelných let) - a k ochcávce 2,0TDI - vážná porucha DSG, na motoru v riti turbo, hlava,.... a mnoho drobnějších poruch, pak to přestalo mazat - zadřeno. Opraveno za šílené, ale opravdu šílené peníze, prodáno za pár drobných. Přesto další auto Superb 2,0 TDI DSG....a opět poruchy, problémy......opravy opět rance. No co dodat, takové kavky se musí hýčkat. Poslední dobré koncernové auto opravdu Ochcávka I, 66 a 81 Kw, pak už běs a hrůza. Důkazem budiž tisíce Passatů a Ochcávek v bazarech s motory 2,0 TDI a i DSG za pár korun, ze kterých se stávají ležáky, protože snad už mnoho lidí ví, co to je za pasti, tato skvělá koncernová lákadla. Žrouty peněz, nic více. Při čtení potíží s Roomstrem po 27 000 km se mohu jen smát. To majitel ještě neví, že motor bude za chvilku po smrti....ale je spokojený, za ty peníze , cena nového určitě 450 000, to je přece skoro zadarmo za jednadvojku závoďák. O rozvodech tohoto motoru výrobce taktně mlčí, protože spoléhá, že mnoho dědečků najede pár km ročně, tzn., že motor padne až po záruce. Je mi těchto věrných škodověnkářů líto. Nechci tady nikoho ovlivňovat, ale např. moje poslední zkušenost s ojetým autem za 240 000 kč Ford mondeo combi 1,8 TDCi, r.v. 2009 mi dává jen důvod k radosti. Jen měním olej,filtry, tankuji naftu. Při 130 000 km auto netknuté, po korozi ani památka, závady žádné.......takže se mohu jen usmívat nad chudáky pravověrnými škodověnkáři, jak si nechají čůrat na nožky a ještě si vrní blahem nad výhodností nákupu, nad skvělým nákupem, ostatně jsou to praví koncernoví nadšenci , totiž dobří sponzoři předražených, poruchových koncernových zázraků. Ale i je chápu, ono když dáte např. za Fóbii divočáka 1,2 závoďáka 350 000 kč, Ochcávku v naftě 700 000 kč, pak už se musí jen chválit, protože jinak by to bylo na skok z mostu po hlavě, když se vezme v potaz ta strašná cena nového auta, strašná cena servisu a dílů a pak následné poruchy. Hauk.
reagovat
Duval
počet příspěvků30
datum registrace15.05.2013
Středa 15.05.2013 11:20, RE: obdivuhodná věrnost
Pavlik napsal:
Opravdu mě překvapuje věrnost škodovkářů ke značce. Auto bylo v servisu víc než zdrávo a s poměrně zásadními závadami, které navíc nejsou výsadou jeho kusu a přesto by si stejné auto koupil znovu . Uvažuji, zda tuto věrnost způsobuje lenost hledat něco jiného (prtože pohoršit si moc nemůže) nebo jen obyčejná hloupost.


Já bych to tipoval na obojí.
reagovat
Duval
počet příspěvků30
datum registrace15.05.2013
Středa 15.05.2013 11:42, RE: Kvalita a spolehlivost
Rover623 napsal:
eTeflon napsal:
Zdravím všechny, no nechci nic říkat, ale ve 27000km KO rozvody a v 35000 praskající lak mi nepřipadá jako zrovna vzor kvality a spolehlivosti a 100% bych si auto nekoupil!! Připadá mi to jako celkem zasadní problémy!!
Tohle je úplně normální stav, ještě jsem neviděl koncernové auto (a to platí i u velmi drahých Audi), které by nemělo nějaké problémy. Výrobce řeší svolávačkou jen opravdu velké a hlavně profláknuté problémy jako třeba nefungující airbag při bouračce právě u Roomsteru. Nutno podotknout, že ani s opravou to nefunguje spolehlivě. Jenže dobrovolně to nikdo zkoušet nebude a NCAP těch aut nebude rozbíjet 50 aby to prověřil. Výrobce o těch problémech obvykle ví, takže vám to úplně v klidu vy-reklamují, když se to stane v záruce. Ale praxe je prostě taková, že než by se měnil postup výroby dílu, případně se celý díl upravil tak se prostě čeká komu se to pokazí v záruce a komu po ní.Pak jsou situace které servisáci Škody jistě znají, kdy je součástka tak nekvalitní, že její změna je nutná. Pak máte k dispozici jako servis díl úplně jiný jako adekvátní náhradu, ale místo toho aby se udělala svolávačka a vyměnilo se to všem, tak se opět čeká kdo to přijde reklamovat v záruce. Jako totální hazard se zdravím vidím fakt, že se nevyměňují ani kritické díly (a to ani tajně, během garanční prohlídky), jejichž selhání může způsobit nehodu nebo následky případné nehody zhoršit.Důkazem toho jak se u Škody a vlastně celého koncernu kašle na zákazníka jsou nosníky u nové podvozkové platformy (Fabia II, Roomster, Polo, Golf, Octavia III atd.) které reznou rychleji než Lancia Beta, bohužel zevnitř ven, takže nemáte šanci to zjistit. Když vlezete pod auto, obvykle najdete nosník a v něm totálně zacpanou vypouštěcí díru a protože do toho nosníku jde při dešti část vody z motorového prostoru a přes tu ucpanou (zacpanou bordelem, nikoli úmyslem výrobce) díru to obvykle nemůže ven, tak tam ta městnající voda po čase začne způsobovat docela paseku. Paradoxně se pak může stát, že 3 roky stará Fábie provozovaná někde v horách může být při nehodě nebezpečnější než 20 let starý olítaný a rezavý střep.


škodověnkář zůstane škodověnkářem. I kdyby mu Superba postavili na podvozku VW UP a vydávali ho za auto v třídě Mercedes E, BMW 5. škodověnkář prostě věří, že by mu výrobce nekecal, protože to je přece česká značka, české auto...................... . Jako u potravin přece Hamé, Orion, Vitana apod. ..............a přesto jsou to největší ojebávky.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Středa 15.05.2013 14:26, Roomster
Já bych to zas tak černě neviděl.Redaktoři AutoBildu testovali daný vůz,ale s motorem tdi 77 kw na 100 000 km.Za každé závady se připisují trestné body podle závažnosti a Roomster dopadl velmi dobře,ostatně jako většina jimi testovaných vozů škoda.Kvalita ošetření a koroze dutin se kontroluje endoskopem a i ta dopadla velmi dobře,narozdíl od značné části prémiových značek.Sami máme doma šest let starou fabii 2,96 ooo km a vyměněny troje žárovky a brzdové destičky.Nedávno jsem byl na technické a bez problémů.Podvozek zatím bez vůlí a celkově auto vypadá velmi dobře.Když porovnám se stejně starým peugotem 206,akorát že má o 25 000 km míň najeto,tak je na tom podstatně hůře.Pán měl nejspíš smůlu,vůbec s tím praskajícím lakem je to divné,škodovek tu jezdí mraky a lak popraskaný nemají.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Středa 15.05.2013 15:29, RE: Roomster
Fanda napsal:
Já bych to zas tak černě neviděl.Redaktoři AutoBildu testovali daný vůz,ale s motorem tdi 77 kw na 100 000 km.Za každé závady se připisují trestné body podle závažnosti a Roomster dopadl velmi dobře,ostatně jako většina jimi testovaných vozů škoda.Kvalita ošetření a koroze dutin se kontroluje endoskopem a i ta dopadla velmi dobře,narozdíl od značné části prémiových značek.Sami máme doma šest let starou fabii 2,96 ooo km a vyměněny troje žárovky a brzdové destičky.Nedávno jsem byl na technické a bez problémů.Podvozek zatím bez vůlí a celkově auto vypadá velmi dobře.Když porovnám se stejně starým peugotem 206,akorát že má o 25 000 km míň najeto,tak je na tom podstatně hůře.Pán měl nejspíš smůlu,vůbec s tím praskajícím lakem je to divné,škodovek tu jezdí mraky a lak popraskaný nemají.


Jenže autobild ty kilometry najede za max. 2 roky a každý týden zahajuje mytím auta v automyčce - tak není šance mít ucpané odtoky atd. Praskání laku je podle mého názoru specialita verze "scout" , kdy praská lak v blízkosti "oplastování" - kolega to řešil na O II scout také.

PS: osobně bych si duo Fabia II, roomster nekoupil kvůli zmíněným problémům s airbagy. Tak nešikovně umístěnou baterii aby člověk pohledal.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Středa 15.05.2013 19:25, RE: Roomster
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Já bych to zas tak černě neviděl.Redaktoři AutoBildu testovali daný vůz,ale s motorem tdi 77 kw na 100 000 km.Za každé závady se připisují trestné body podle závažnosti a Roomster dopadl velmi dobře,ostatně jako většina jimi testovaných vozů škoda.Kvalita ošetření a koroze dutin se kontroluje endoskopem a i ta dopadla velmi dobře,narozdíl od značné části prémiových značek.Sami máme doma šest let starou fabii 2,96 ooo km a vyměněny troje žárovky a brzdové destičky.Nedávno jsem byl na technické a bez problémů.Podvozek zatím bez vůlí a celkově auto vypadá velmi dobře.Když porovnám se stejně starým peugotem 206,akorát že má o 25 000 km míň najeto,tak je na tom podstatně hůře.Pán měl nejspíš smůlu,vůbec s tím praskajícím lakem je to divné,škodovek tu jezdí mraky a lak popraskaný nemají.
Jenže autobild ty kilometry najede za max. 2 roky a každý týden zahajuje mytím auta v automyčce - tak není šance mít ucpané odtoky atd. Praskání laku je podle mého názoru specialita verze "scout" , kdy praská lak v blízkosti "oplastování" - kolega to řešil na O II scout také. PS: osobně bych si duo Fabia II, roomster nekoupil kvůli zmíněným problémům s airbagy. Tak nešikovně umístěnou baterii aby člověk pohledal.


Nevím jak je to s verzí scout ani jak udržují redaktoři AutoBildu vozový park,ale Roomster měl dutiny v perfektním stavu,ostatně jako všechny vozy od volkswagenu,což se ale o spoustě jiných vozů říci nedalo,což mě v dnešní době dost překvapilo.U Fabie,nebo Roomstera bych se koroze rozhodně neobával.Ostaně čas to ukáže.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Středa 15.05.2013 22:04, RE: Roomster
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Já bych to zas tak černě neviděl.Redaktoři AutoBildu testovali daný vůz,ale s motorem tdi 77 kw na 100 000 km.Za každé závady se připisují trestné body podle závažnosti a Roomster dopadl velmi dobře,ostatně jako většina jimi testovaných vozů škoda.Kvalita ošetření a koroze dutin se kontroluje endoskopem a i ta dopadla velmi dobře,narozdíl od značné části prémiových značek.Sami máme doma šest let starou fabii 2,96 ooo km a vyměněny troje žárovky a brzdové destičky.Nedávno jsem byl na technické a bez problémů.Podvozek zatím bez vůlí a celkově auto vypadá velmi dobře.Když porovnám se stejně starým peugotem 206,akorát že má o 25 000 km míň najeto,tak je na tom podstatně hůře.Pán měl nejspíš smůlu,vůbec s tím praskajícím lakem je to divné,škodovek tu jezdí mraky a lak popraskaný nemají.
Jenže autobild ty kilometry najede za max. 2 roky a každý týden zahajuje mytím auta v automyčce - tak není šance mít ucpané odtoky atd. Praskání laku je podle mého názoru specialita verze "scout" , kdy praská lak v blízkosti "oplastování" - kolega to řešil na O II scout také. PS: osobně bych si duo Fabia II, roomster nekoupil kvůli zmíněným problémům s airbagy. Tak nešikovně umístěnou baterii aby člověk pohledal.
Nevím jak je to s verzí scout ani jak udržují redaktoři AutoBildu vozový park,ale Roomster měl dutiny v perfektním stavu,ostatně jako všechny vozy od volkswagenu,což se ale o spoustě jiných vozů říci nedalo,což mě v dnešní době dost překvapilo.U Fabie,nebo Roomstera bych se koroze rozhodně neobával.Ostaně čas to ukáže.


Pokud nevíš jak se daný test provádí (viz autobild), tak se jeho výsledky neoháněj - nedokážeš posoudit zda je tendenční či nikoli. Ten test jsi evidentně nikdy nečetl celý, protože podmínky testu autobildu jsou tam vždy na začátku přesně rozepsané (na rozdíl od českého "světomotorového" hodnocení uživatelské příjemnosti). Já bych se koroze u této platformy obával hodně - je to známý nedostatek této konstrukce a žádná antikorozní úprava na světě nedokáže dlouhodobě odolávat působení vody (o zatékání do interiéru když je té vody přespříliš nemluvě). Ale jak jsem psal výše, můj zájem o nákup by skončil hlavně na nedostatcích v pasivní bezpečnosti těchto aut.
reagovat
kamil321
počet příspěvků70
datum registrace19.01.2012
Středa 15.05.2013 22:16, hmm
Zažil jsem už docela hodně aut. Odchován v BMW, "nucen" kvůli praktičnosti jezdit ve VW. Mám koncernové auto VW Caddy a jsem velice rád, že nemám Roomster. Nic z toho, co se tu píše na "užitkáč" mne v životě nepotkalo. Najeto po deseti letech cca 300tkm a kromě jednoho vstřiku a spotřebních věcí nic neměněno a ani mne nečeká. Prostě sednu a jedu. Nedávno jsem kontroloval bordel za podběhy a bez rezi, prostě nic. Tři pupínky mi časem prasknou u kliky bočních dveří, možná, dávám tomu tak pár let. Není to můj první pikap, škodovku jsem nikdy neměl, ale určitě nejlepší auto co jsem měl v porovnání cena, užitková hodnota. 2,0sdi není rychlík, ale bohatě mi stačí na klidnou cestu a v kopcích rychlost neklesá ani bez turba takže vůbec neřeším a za případné problémy, co tu čtu, rád oželím. Kdyby tomu dali šestku tak není co řešit, na dálnici by to jelo v pohodě. JTD mám taky v autě a taky skvělý motor 2,3 v Ducatu a taky neprodám:o) Docela by mne zajímalo, zda u Caddy zůstala ta kvalita nebo už se taky pokazili, moje má snad dvojitý pozink, to auto vůbec nerezne.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1243
datum registrace28.11.2008
Středa 15.05.2013 22:40, RE: Kvalita a spolehlivost
Rover623 napsal:
eTeflon napsal:
Zdravím všechny, no nechci nic říkat, ale ve 27000km KO rozvody a v 35000 praskající lak mi nepřipadá jako zrovna vzor kvality a spolehlivosti a 100% bych si auto nekoupil!! Připadá mi to jako celkem zasadní problémy!!
Výrobce řeší svolávačkou jen opravdu velké a hlavně profláknuté problémy jako třeba nefungující airbag při bouračce právě u Roomsteru.


Pozor. Ten nefunkční airbag u stávajících aut škoda neřešila svolávačkou.
"Skoda have informed Euro NCAP that they do not intend to modify cars already sold to customers."
Skoda informovala Euro NCAP, ža neuvažují o modifikaci aut již prodaných zákazníkům.

Byl o tom i článek na DFENSovi.
Škoda tento problém vyřešila prostě Simply Clever (TM)...
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Čtvrtek 16.05.2013 07:09, RE: Kvalita a spolehlivost
Petr S napsal:
Rover623 napsal:
eTeflon napsal:
Zdravím všechny, no nechci nic říkat, ale ve 27000km KO rozvody a v 35000 praskající lak mi nepřipadá jako zrovna vzor kvality a spolehlivosti a 100% bych si auto nekoupil!! Připadá mi to jako celkem zasadní problémy!!
Výrobce řeší svolávačkou jen opravdu velké a hlavně profláknuté problémy jako třeba nefungující airbag při bouračce právě u Roomsteru.
Pozor. Ten nefunkční airbag u stávajících aut škoda neřešila svolávačkou. Viz. "Skoda have informed Euro NCAP that they do not intend to modify cars already sold to customers."Skoda informovala Euro NCAP, ža neuvažují o modifikaci aut již prodaných zákazníkům.Byl o tom i článek na DFENSovi. Škoda tento problém vyřešila prostě Simply Clever (TM)...


To máš pravdu. U již vyrobených aut to nijak neřešili. Jen upravili výrobu tak, že do palubní desky přidali dva kondenzátory, které mají zajistit energii pro odpálení airbagů při destrukci baterie. Bohužel ani tohle řešení není nic moc a údajně selhává až 30% airbagů - bohužel se nedá "legálně" dostat k žádné oficiální statistice.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Čtvrtek 16.05.2013 08:15, RE: Roomster
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Já bych to zas tak černě neviděl.Redaktoři AutoBildu testovali daný vůz,ale s motorem tdi 77 kw na 100 000 km.Za každé závady se připisují trestné body podle závažnosti a Roomster dopadl velmi dobře,ostatně jako většina jimi testovaných vozů škoda.Kvalita ošetření a koroze dutin se kontroluje endoskopem a i ta dopadla velmi dobře,narozdíl od značné části prémiových značek.Sami máme doma šest let starou fabii 2,96 ooo km a vyměněny troje žárovky a brzdové destičky.Nedávno jsem byl na technické a bez problémů.Podvozek zatím bez vůlí a celkově auto vypadá velmi dobře.Když porovnám se stejně starým peugotem 206,akorát že má o 25 000 km míň najeto,tak je na tom podstatně hůře.Pán měl nejspíš smůlu,vůbec s tím praskajícím lakem je to divné,škodovek tu jezdí mraky a lak popraskaný nemají.
Jenže autobild ty kilometry najede za max. 2 roky a každý týden zahajuje mytím auta v automyčce - tak není šance mít ucpané odtoky atd. Praskání laku je podle mého názoru specialita verze "scout" , kdy praská lak v blízkosti "oplastování" - kolega to řešil na O II scout také. PS: osobně bych si duo Fabia II, roomster nekoupil kvůli zmíněným problémům s airbagy. Tak nešikovně umístěnou baterii aby člověk pohledal.
Nevím jak je to s verzí scout ani jak udržují redaktoři AutoBildu vozový park,ale Roomster měl dutiny v perfektním stavu,ostatně jako všechny vozy od volkswagenu,což se ale o spoustě jiných vozů říci nedalo,což mě v dnešní době dost překvapilo.U Fabie,nebo Roomstera bych se koroze rozhodně neobával.Ostaně čas to ukáže.
Pokud nevíš jak se daný test provádí (viz autobild), tak se jeho výsledky neoháněj - nedokážeš posoudit zda je tendenční či nikoli. Ten test jsi evidentně nikdy nečetl celý, protože podmínky testu autobildu jsou tam vždy na začátku přesně rozepsané (na rozdíl od českého "světomotorového" hodnocení uživatelské příjemnosti). Já bych se koroze u této platformy obával hodně - je to známý nedostatek této konstrukce a žádná antikorozní úprava na světě nedokáže dlouhodobě odolávat působení vody (o zatékání do interiéru když je té vody přespříliš nemluvě). Ale jak jsem psal výše, můj zájem o nákup by skončil hlavně na nedostatcích v pasivní bezpečnosti těchto aut.


Jak testy probíhají vím dobře,pouze nevím,jak často myjí vozidla.To jsem se v žádném testu nedočetl.
reagovat
SeraphimSVK
počet příspěvků2
datum registrace30.06.2014
Pondělí 30.06.2014 07:38, Roomster 1,2TSI comfort
Pridám svoje skúsenosti ako majiteľ vozu Roomster 1,2 TSI Comfort kúpeného 30.9.2010.
Do necelého týždňa po kúpe vozu vadný zámok piatych dverí - reklamácia a výmena, bol totálne rozbitý a nefunkčný. Potom zvolávačka na turbo, riešené klepotanie pri jazde okolo 80kmh - upevnili káble a palivové vedenie a prevozili 200km pri tom, pri 32TK menné prvý krát rozvody, pri 35TK čistená klíma na 2x a stále nie je úplne OK, bolo z nej cítiť po oleji, ale nikto to v servise nejako extra neriešil a nerieši, hoci v klíme pri jazde niečo poriadne buchlo a chvíľu nešla zapnúť a blbol displej na Climatronic. Pri zhruba 40TK prehorený kábel k zapaľovaniu, auto šlo iba na 3 valce, nepojazdné, nasledoval odťah do servisu. Teraz riešim opäť rozvody, mám aktuálne 45TK, takže od výmeny najazdených približne 13000km. V servise ma zatiaľ odpísali, vraj je to ešte 2mm do tolerancie. Vraj sa pýtali v Boleslavi, čo s tým a vraj zatiaľ sa to meniť nebude. Napísal som e-mail priamo importérovi a aj do MB, servis dostal pokutu, lebo vraj nič ohľadne tejto druhej reklamácie rozvodov nehlásili, takže mi klamali v servise do očí. Tiež vŕzga sedadlo vodiča, budem reklamovať, ešte mám záruku do konca septembra 2014.
Na môj mail na skoda-auto.sk aj .cz nikto nereagoval, hoci viem, že servis ešte v ten deň ako som dostal pokutu poriadne zvozili a dostali aj tú pokutu. Je to už viac než týždeň. Z jednania Škody vidno, že zákazník je pre nich dobrý iba vtedy, keď u nich nechá 15000€ za nové auto v najvyššej výbave, potom je to klamanie o106. Auto je nekvalitné a ak by sa dalo, okamžite by som odstúpil od zmluvy.Zároveň je auto v podstate nepredajné. Auto od Škody nikdy, ale fakt nikdy viac! To mi už bezporuchovejšie jazdil môj staručký Nissan Micra z treťej ruky a po niekoľkých búračkách, na tom sa menil akurát olej a to auto malo už 15 rokov.
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pondělí 30.06.2014 08:36, Páchnoucí klima
Protože se to tady už objevilo podruhé, tak páchnoucí klima není vlastností zařízení, ale způsobem užívání. Pokud se výparník klimy nevysouší (před dojezdem odpojit kompresor klimy a nechat postupně výparník vysušit), zůstane ledový, kondenzuje na něm okolní vlhkost a rostou tam plísně, což má za následek, že se časem dostaví zatuchlý zápach.
Docela by mě zajímalo, jak v servisech tu klimu skutečně čistí, protože těmi hadičkami, co se strkají do výdechů se ničeho moc nedosáhne, neboť vzduch proudí od výparníku, a tedy všechno vyletí zase ven. Myslím, že účinnější je vyjmout pylový filtr a nechat dezinfekční přípravek nechat nasát přímo ventilátorem, který ji protlačí přes výparník. Já to dělám svépomocí a dezinfekci stříkám do sání vnitřní cirkulace, kterou mám umístěnou za kastlíkem.
reagovat
osmnactka18
počet příspěvků9
datum registrace25.03.2016
Středa 27.04.2016 18:49, Ne zrovna můj šálek kávy
Neříkám, že to je špatný vůz, každopádně mě nijak zvlášť nenadchnul. Zkoušel jsem ho, když jsem sám sháněl něco většího, ale nakonec jsem koupil VW Caddy Maxi. Tehdy jsem neměl s VW ještě žádné zkušenosti, a tak jsem si jej na den půjčil, abych si ho projel. Využil jsem služeb firmy /smazáno admin/, s jejichž servisem bych nemohl být spokojenější. Doporučuji! :)
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.