0
zpět
 

diskuze k tématu: rapid 1.2/63 nebo 77 kw

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 20.10.2013 16:24, rapid 1.2/63 nebo 77 kw
Vážení, hodlám si pořídit rapida a hledám zásadní rozdíl mezi verzí slabší a silnější. Nyní mám motor atmosférickou 1.6 MPI s 75 kw a myslím, že verze 63 kw by plně dostačovala. Ročně najezdí max 10 tis km,město:dálnice v poměru 1:1 . Zvolili byste vzhledem k ceně i užitnosti verzi slabší nebo silnější a proč? děkuji.J. Grossmann
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Středa 20.11.2013 21:33, re:
Dobrý den. Jednotka 1.2 TSI nahrazuje starší atmosférický motor 1.6 MPI. Pro Octavii nebo Rapid se nabízí ve dvou výkonových verzích - 63 a 77 kW. Rozdílného výkonu bylo dosaženo použitím jiného softwaru v řídící jednotce, konstrukčně jsou oba motory naprosto totožné. Osobně bych raději volil silnější verzi, která nabídne lepší dynamiku při prakticky stejné spotřebě.
reagovat
dk1844
počet příspěvků12
datum registrace09.08.2013
Pondělí 25.11.2013 10:57, 77kw verze!
77kw verze ma vzadu kotoucove brzdy, kdezto 63ka jen bubnove.
Ja osobne bych volil 77kw verzi. Pokud jde o nove auto, pri jednani bude pravdepodobne snazsi ziskat vyssi slevu.
reagovat
Muroň
počet příspěvků71
datum registrace10.06.2008
Pondělí 25.11.2013 15:30, RE: 77kw verze!
dk1844 napsal:
77kw verze ma vzadu kotoucove brzdy, kdezto 63ka jen bubnove. Ja osobne bych volil 77kw verzi. Pokud jde o nove auto, pri jednani bude pravdepodobne snazsi ziskat vyssi slevu.


Kromě kotoučových brzd je 77kW i s 6°qaltem. V ceníku je obecně o 25k dražší než 63 kW, u akčních verzí o 20k. Levnější akce Fresh se týkají jen 63 kW (za 289k), nejlevnější verze se 77 kW je Fresh Ambition za 324k. Jestli kupujete vybavenější auto, připlaťe 20k za silnější a na dálnici oceníte i 6ku. 20tis. Kč za 14 kW, 6ku a kotoučové brzdy vzadu má cenu dát. Jestli Vám jde hlavně o peníze a přes 300k ceníkových za auto nedáte, 63 kW stačí, při dálniční 130 netočí nějak hrozivě moc.
reagovat
Ma007
počet příspěvků197
datum registrace26.11.2013
Úterý 26.11.2013 08:49, RE: 77kw verze!
Muroň napsal:
dk1844 napsal:
77kw verze ma vzadu kotoucove brzdy, kdezto 63ka jen bubnove. Ja osobne bych volil 77kw verzi. Pokud jde o nove auto, pri jednani bude pravdepodobne snazsi ziskat vyssi slevu.
Kromě kotoučových brzd je 77kW i s 6°qaltem. V ceníku je obecně o 25k dražší než 63 kW, u akčních verzí o 20k. Levnější akce Fresh se týkají jen 63 kW (za 289k), nejlevnější verze se 77 kW je Fresh Ambition za 324k. Jestli kupujete vybavenější auto, připlaťe 20k za silnější a na dálnici oceníte i 6ku. 20tis. Kč za 14 kW, 6ku a kotoučové brzdy vzadu má cenu dát. Jestli Vám jde hlavně o peníze a přes 300k ceníkových za auto nedáte, 63 kW stačí, při dálniční 130 netočí nějak hrozivě moc.


1,2 / 1,4 TSi by som neodporučil ani nepriateľovi. Mal som česť s týmto motorom - reťazová verzia ako v rapide, r.v. 2011 seat ibiza 77 kW.
Do 30.000 km všetko OK, potom pri 32.000 km výmena rozvodovej reťaze - na garančku, ale aj tak sa servis krútil jak had, že zahrkotanie po štarte je OK. Po násere to vymenili ( v celkom v servise 2 týždne).
Pri 40.000 km (auto staré rok a 6 mesiacov) padlo do núdzaku a v servise strávilo celý mesiac. Vymenili káblovanie motora a turba. O mesiac znova to isté, znova výmena káblovania + výmena turba a zase auto v servise celý mesiac.

To aby nové auto (do 2 rokov a do 50.000km) strávilo v servise takmer 3 mesiace mi nepripadá v poriadku. Radšej by som volil 1,4 16V atmo, alebo inú automobilku.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Středa 27.11.2013 15:13, jednoznačně 77 kW
Nejen výkon, ale 6st převodovka a zadní kotouče za ten příplatek stojí. 63 kW sice stačí, ale dynamika 77 kW je daleko lepší a při větším zatížení bude i míň žrát.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.