Muroň napsal:
dk1844 napsal:
77kw verze ma vzadu kotoucove brzdy, kdezto 63ka jen bubnove. Ja osobne bych volil 77kw verzi. Pokud jde o nove auto, pri jednani bude pravdepodobne snazsi ziskat vyssi slevu.
Kromě kotoučových brzd je 77kW i s 6°qaltem. V ceníku je obecně o 25k dražší než 63 kW, u akčních verzí o 20k. Levnější akce Fresh se týkají jen 63 kW (za 289k), nejlevnější verze se 77 kW je Fresh Ambition za 324k. Jestli kupujete vybavenější auto, připlaťe 20k za silnější a na dálnici oceníte i 6ku. 20tis. Kč za 14 kW, 6ku a kotoučové brzdy vzadu má cenu dát. Jestli Vám jde hlavně o peníze a přes 300k ceníkových za auto nedáte, 63 kW stačí, při dálniční 130 netočí nějak hrozivě moc.
1,2 / 1,4 TSi by som neodporučil ani nepriateľovi. Mal som česť s týmto motorom - reťazová verzia ako v rapide, r.v. 2011 seat ibiza 77 kW.
Do 30.000 km všetko OK, potom pri 32.000 km výmena rozvodovej reťaze - na garančku, ale aj tak sa servis krútil jak had, že zahrkotanie po štarte je OK. Po násere to vymenili ( v celkom v servise 2 týždne).
Pri 40.000 km (auto staré rok a 6 mesiacov) padlo do núdzaku a v servise strávilo celý mesiac. Vymenili káblovanie motora a turba. O mesiac znova to isté, znova výmena káblovania + výmena turba a zase auto v servise celý mesiac.
To aby nové auto (do 2 rokov a do 50.000km) strávilo v servise takmer 3 mesiace mi nepripadá v poriadku. Radšej by som volil 1,4 16V atmo, alebo inú automobilku.