0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia po 200 000 km

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 26.07.2006 09:36, Pozor na LPG
Chtěl bych upozornit na katastrofální zkušenosti se zástavbou LPG Lovtec do Octavie 1.8, která trpěla zpětným zášlehem tak, že rychle odešel rozvodový řemen, schrána vzduch. filtru a pružina ventilu. Zkušenost za desítky tisíc Kč.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 26.07.2006 10:09, Octavia
Teď jezdím s firemní Octavii 1.6 TOUR v kombíku verze s 74 kw rv. 2005 .Moje hodnocení na motor je bohužel nic moc.šestnáctistovce chybí zátah od nízkých otáček,při jízdě na dálnici je s mírně naloženým autem jízda do kopce hotové utrpení.Motor je živej až od 4000ot. výš.to pak jede velmi dobře,ale spotřeba je vyšší.Typický příklad:na D1 je nějaké omezení,rychlost snížená na 80 v místě kde omezení skončí se musíte rozjet ale:pokud chcete do kopce stačit dodávce nebo náklaďáku musíte hold zařadit 4,jinak prostě auto jede a nezrychluje.Starý Escort s kterým jsem jezdil byl mnohem živější a to se jednalo také o 1.6 ale verzi s 66 Kw.papírově slabší,ale v reálu úplně jiný.Nevím možná je to v autě ale každopádně doporučuji auto vyzkoušet.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 26.07.2006 19:54, RE: Octavia
Passat napsal:
Teď jezdím s firemní Octavii 1.6 TOUR v kombíku verze s 74 kw rv. 2005 .Moje hodnocení na motor je bohužel nic moc.šestnáctistovce chybí zátah od nízkých otáček,při jízdě na dálnici je s mírně naloženým autem jízda do kopce hotové utrpení.Motor je živej až od 4000ot. výš.to pak jede velmi dobře,ale spotřeba je vyšší.Typický příklad:na D1 je nějaké omezení,rychlost snížená na 80 v místě kde omezení skončí se musíte rozjet ale:pokud chcete do kopce stačit dodávce nebo náklaďáku musíte hold zařadit...
No ono je to taky převodovokou. To víš, škodovka musí mít maximálku 190 (tak dlouhé dálnice u nás ani nemáme), proto nejede. hmotnost ty Octávky je taky někde jinde než toho Escortu. Takže asi tak nějak...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 26.07.2006 22:14, RE: Pozor na LPG
donald napsal:
Chtěl bych upozornit na katastrofální zkušenosti se zástavbou LPG Lovtec do Octavie 1.8, která trpěla zpětným zášlehem tak, že rychle odešel rozvodový řemen, schrána vzduch. filtru a pružina ventilu. Zkušenost za desítky tisíc Kč.
Údržba LPG nebo dokonce jeho dodatečná montáž je v případě Octávie krok vedle. Za prvé: ztratíte velký kufr (i v případě toroidu musíte vozit s sebou rezervu), kterým Octávie disponuje. Za druhé: zase tak bezproblémové ježdění to není a zvláště pak pro ženu (Já jsem to měl na DAEWOO a za dva roky má žena startování a ježdění s LPG jakžtakž zvládla). Za třetí: výkon půjde dolů a pokud naložíte rodinu a auto "po střechu", opravdu to moc nepojede. Za čtvrté: pokud pojedete za hranice, nenarazíte na LPG moc často, někde vůbec (Rakousko). No a pokud uvažujete dokonce o sekvenčním vstřikování bez snížení výkonu, poohlédněte se raději po 1,9 TDi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 27.07.2006 16:21, RE: Pozor na LPG
Ryšár napsal:
Údržba LPG nebo dokonce jeho dodatečná montáž je v případě Octávie krok vedle. Za prvé: ztratíte velký kufr (i v případě toroidu musíte vozit s sebou rezervu), kterým Octávie disponuje. Za druhé: zase tak bezproblémové ježdění to není a zvláště pak pro ženu (Já jsem to měl na DAEWOO a za dva roky má žena startování a ježdění s LPG jakžtakž zvládla). Za třetí: výkon půjde dolů a pokud naložíte rodinu a auto "po střechu", opravdu to moc nepojede. Za čtvrté: pokud pojedete za hranice, nenarazíte na...
LPG má řadu výhod i nevýhod. Pokud je nádrž toroidní, dá se rezerva vyřešit često nouzovkou (měl jsem to ve Felicii - tam to bylo dokonce dle TP origo povoleno, nyní v Berlingu je nádrž pod vozem a rezerva-nouzovka zabírá v kufru na bobu ca 15cm.
Hodně lidí se při montáži nechá uchlácholit " vždyť Vám stačí obyčejné zařízení, dáme tam zpětnou klapku do potrubí a nic se nemůže stát". Je to blbost, seriozní firmy Vám to ani nenamontují. Já mám v Berlingu vstřikování plynu (předchůdce sekvence), startování a přepínání probíhá absolutně automaticky a jsem velmi spokojen. Je ovšem nutno dlouho počítat, zda se Vám opravdu nevyplatí diesel - ale někdo ho třeba ani nechce.
Velmi důležitá je vždy kondice motoru a hlavně jeho zapalovací soustavy, pak předejdete hodně problémům. S Rakouskem nemám zkušenosti, bezproblému se dá ale tankovat skoro ve všech ostatních okolních zemích i v Německu, kde se tyto čerpací stanice začínají rozvíjet.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 27.07.2006 19:28, Rodinné auto?
Teď se na mě asi všichni sesypou, ale pořizovat si oct jako rodinný vůz lze snad jen do věku dětí 5 let... Oct je dobrý referentský vůz, když potřebujete vozit vzadu firemní materiály a sáčko. Když VW, tak passata, nebo levněji P 406.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.07.2006 09:44, RE: Rodinné auto?
Pepe napsal:
Teď se na mě asi všichni sesypou, ale pořizovat si oct jako rodinný vůz lze snad jen do věku dětí 5 let... Oct je dobrý referentský vůz, když potřebujete vozit vzadu firemní materiály a sáčko. Když VW, tak passata, nebo levněji P 406.
.. a vo tom to je. Octavia nepatří do rodiny rodinných aut, ale mezi malé auta, protože s rozvorem 251cm je vnitřní prostor srovnatelný se starou Hondou Civic. Velký batoh za zadní nápravou nedělá velké auto. Zmíněný P406 má rozvor asi 271cm? 20 centimetrů není moc, ale na zadních sedadlech to asi bude poznat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 30.07.2006 19:29, RE: Rodinné auto?
Jirka napsal:
.. a vo tom to je. Octavia nepatří do rodiny rodinných aut, ale mezi malé auta, protože s rozvorem 251cm je vnitřní prostor srovnatelný se starou Hondou Civic. Velký batoh za zadní nápravou nedělá velké auto. Zmíněný P406 má rozvor asi 271cm? 20 centimetrů není moc, ale na zadních sedadlech to asi bude poznat.
Rozvor jeste neni vsechno, ale pravdou je ze v octavii je vzadu mene mista, ale po upravach uz to neni tak hrozne. P 406 je prostorne auto..o tom zadna.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 06.08.2006 11:57, LPG
LPG se určitě vyplatí.jezdí levněji než TDI a hlavně za vyhoněný naftáky lidi neví co by chtěli.Ale když plyn tak si kup auto s prokazatelnýma km a servisem a nech si ho tam namontovat.Raději pár tisíc přidej a vem si moderní systém.Jezdí za mín , nesnižuje se výkon a líp startuje
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.08.2006 12:49, RE: LPG
ALDA napsal:
LPG se určitě vyplatí.jezdí levněji než TDI a hlavně za vyhoněný naftáky lidi neví co by chtěli.Ale když plyn tak si kup auto s prokazatelnýma km a servisem a nech si ho tam namontovat.Raději pár tisíc přidej a vem si moderní systém.Jezdí za mín , nesnižuje se výkon a líp startuje
Nevim, asi bych do plynu u "lepsiho" auta nesel. Nemam zadny vyloženě objektivni duvod, ale spis obavy ze se to posere a bude velice draha oprava, prip. ztratu zaruky. Na druhou stranu mam vybornou zkusenost se S 130 - cca. 40 kkm bez poruchy za 3 roky. Kdyby neshila, jezdil bych doted
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.