. Nic, no. Jestliže prodávající neposkytl nějakou záruku, bude plnění z jeho strany na základě dobrovolnosti, čili nula. Pokud k závadě došlo po nějaké době, a v okamžiku podpisu KS bylo auto pojízdné bez známek nepravidelnosti chodu, kouřivosti a pod, nejedná se o skrytou vadu, ale o konec životnosti. Takže bude třeba sehnat jiný agregát a doufat, že tentokrát budete mít štěstí...
. Nic, no. Jestliže prodávající neposkytl nějakou záruku, bude plnění z jeho strany na základě dobrovolnosti, čili nula. Pokud k závadě došlo po nějaké době, a v okamžiku podpisu KS bylo auto pojízdné bez známek nepravidelnosti chodu, kouřivosti a pod, nejedná se o skrytou vadu, ale o konec životnosti. Takže bude třeba sehnat jiný agregát a doufat, že tentokrát budete mít štěstí...
. Nic, no. Jestliže prodávající neposkytl nějakou záruku, bude plnění z jeho strany na základě dobrovolnosti, čili nula. Pokud k závadě došlo po nějaké době, a v okamžiku podpisu KS bylo auto pojízdné bez známek nepravidelnosti chodu, kouřivosti a pod, nejedná se o skrytou vadu, ale o konec životnosti. Takže bude třeba sehnat jiný agregát a doufat, že tentokrát budete mít štěstí...
Nicmene presne na techto pripadech se presvedcuji o tom, ze pokouset se prodavat ojetinu osobne je sebevrazda.
. Nic, no. Jestliže prodávající neposkytl nějakou záruku, bude plnění z jeho strany na základě dobrovolnosti, čili nula. Pokud k závadě došlo po nějaké době, a v okamžiku podpisu KS bylo auto pojízdné bez známek nepravidelnosti chodu, kouřivosti a pod, nejedná se o skrytou vadu, ale o konec životnosti. Takže bude třeba sehnat jiný agregát a doufat, že tentokrát budete mít štěstí...
Nicmene presne na techto pripadech se presvedcuji o tom, ze pokouset se prodavat ojetinu osobne je sebevrazda. Kdysi jsem prodal 13 let stareho Megana s dalnicni znamkou, STK platnou jeste 1,5 roku, pojizdneho, bez koroze za 15000 a panimama me po tydnu proklela do 4. kolena. Priste se na neco takoveho vykaslu a odvezu to rovnou na vrakac. Tam mi daji papir pro uredniky a pak at si s tim delaji co chteji...
. Zalehnout takhle nafta, tak je kupec za blbce, že si dovolí koupit naftu, u který se to dá čekat, že jo. Zalehne-li benzín, může za to člověk, resp. jeho servisní neaktivita. Ač životní optimista, nedoufal bych, že v ČR natrefím na 7 leté auto od VW s 80tkm... A Oktávku k tomu!!!
Podle mne prodávající věděl, proč auto prodat, resp. nájezd je někde jinde. To jsou ale jen spekulace...
. Nic, no. Jestliže prodávající neposkytl nějakou záruku, bude plnění z jeho strany na základě dobrovolnosti, čili nula. Pokud k závadě došlo po nějaké době, a v okamžiku podpisu KS bylo auto pojízdné bez známek nepravidelnosti chodu, kouřivosti a pod, nejedná se o skrytou vadu, ale o konec životnosti. Takže bude třeba sehnat jiný agregát a doufat, že tentokrát budete mít štěstí...
Nicmene presne na techto pripadech se presvedcuji o tom, ze pokouset se prodavat ojetinu osobne je sebevrazda. Kdysi jsem prodal 13 let stareho Megana s dalnicni znamkou, STK platnou jeste 1,5 roku, pojizdneho, bez koroze za 15000 a panimama me po tydnu proklela do 4. kolena. Priste se na neco takoveho vykaslu a odvezu to rovnou na vrakac. Tam mi daji papir pro uredniky a pak at si s tim delaji co chteji...
. Zalehnout takhle nafta, tak je kupec za blbce, že si dovolí koupit naftu, u který se to dá čekat, že jo. Zalehne-li benzín, může za to člověk, resp. jeho servisní neaktivita. Ač životní optimista, nedoufal bych, že v ČR natrefím na 7 leté auto od VW s 80tkm... A Oktávku k tomu!!!
Podle mne prodávající věděl, proč auto prodat, resp. nájezd je někde jinde. To jsou ale jen spekulace...
. Nic, no. Jestliže prodávající neposkytl nějakou záruku, bude plnění z jeho strany na základě dobrovolnosti, čili nula. Pokud k závadě došlo po nějaké době, a v okamžiku podpisu KS bylo auto pojízdné bez známek nepravidelnosti chodu, kouřivosti a pod, nejedná se o skrytou vadu, ale o konec životnosti. Takže bude třeba sehnat jiný agregát a doufat, že tentokrát budete mít štěstí...
Nicmene presne na techto pripadech se presvedcuji o tom, ze pokouset se prodavat ojetinu osobne je sebevrazda. Kdysi jsem prodal 13 let stareho Megana s dalnicni znamkou, STK platnou jeste 1,5 roku, pojizdneho, bez koroze za 15000 a panimama me po tydnu proklela do 4. kolena. Priste se na neco takoveho vykaslu a odvezu to rovnou na vrakac. Tam mi daji papir pro uredniky a pak at si s tim delaji co chteji...
. Zalehnout takhle nafta, tak je kupec za blbce, že si dovolí koupit naftu, u který se to dá čekat, že jo. Zalehne-li benzín, může za to člověk, resp. jeho servisní neaktivita. Ač životní optimista, nedoufal bych, že v ČR natrefím na 7 leté auto od VW s 80tkm... A Oktávku k tomu!!!
Podle mne prodávající věděl, proč auto prodat, resp. nájezd je někde jinde. To jsou ale jen spekulace...
. Nic, no. Jestliže prodávající neposkytl nějakou záruku, bude plnění z jeho strany na základě dobrovolnosti, čili nula. Pokud k závadě došlo po nějaké době, a v okamžiku podpisu KS bylo auto pojízdné bez známek nepravidelnosti chodu, kouřivosti a pod, nejedná se o skrytou vadu, ale o konec životnosti. Takže bude třeba sehnat jiný agregát a doufat, že tentokrát budete mít štěstí...
Nicmene presne na techto pripadech se presvedcuji o tom, ze pokouset se prodavat ojetinu osobne je sebevrazda. Kdysi jsem prodal 13 let stareho Megana s dalnicni znamkou, STK platnou jeste 1,5 roku, pojizdneho, bez koroze za 15000 a panimama me po tydnu proklela do 4. kolena. Priste se na neco takoveho vykaslu a odvezu to rovnou na vrakac. Tam mi daji papir pro uredniky a pak at si s tim delaji co chteji...
. Zalehnout takhle nafta, tak je kupec za blbce, že si dovolí koupit naftu, u který se to dá čekat, že jo. Zalehne-li benzín, může za to člověk, resp. jeho servisní neaktivita. Ač životní optimista, nedoufal bych, že v ČR natrefím na 7 leté auto od VW s 80tkm... A Oktávku k tomu!!!
Podle mne prodávající věděl, proč auto prodat, resp. nájezd je někde jinde. To jsou ale jen spekulace...
. Nic, no. Jestliže prodávající neposkytl nějakou záruku, bude plnění z jeho strany na základě dobrovolnosti, čili nula. Pokud k závadě došlo po nějaké době, a v okamžiku podpisu KS bylo auto pojízdné bez známek nepravidelnosti chodu, kouřivosti a pod, nejedná se o skrytou vadu, ale o konec životnosti. Takže bude třeba sehnat jiný agregát a doufat, že tentokrát budete mít štěstí...
Nicmene presne na techto pripadech se presvedcuji o tom, ze pokouset se prodavat ojetinu osobne je sebevrazda. Kdysi jsem prodal 13 let stareho Megana s dalnicni znamkou, STK platnou jeste 1,5 roku, pojizdneho, bez koroze za 15000 a panimama me po tydnu proklela do 4. kolena. Priste se na neco takoveho vykaslu a odvezu to rovnou na vrakac. Tam mi daji papir pro uredniky a pak at si s tim delaji co chteji...
. Zalehnout takhle nafta, tak je kupec za blbce, že si dovolí koupit naftu, u který se to dá čekat, že jo. Zalehne-li benzín, může za to člověk, resp. jeho servisní neaktivita. Ač životní optimista, nedoufal bych, že v ČR natrefím na 7 leté auto od VW s 80tkm... A Oktávku k tomu!!!
Podle mne prodávající věděl, proč auto prodat, resp. nájezd je někde jinde. To jsou ale jen spekulace...
. Prostě vše je o přístupu uživatele, někde je třeba péče více, někdy méně... Situaci nezávidím, ale někdy se to holt stane