0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - vibrace nápravy při akceleraci

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.12.2009 18:02, Silentblok
Uvolněné závaží ať už na kole nebo na hřídeli by se projevovalo při určité rychlosti bez ohledu na akceleraci nebo zařazený rychlostní stupeň. Osobně se mi nejvíce líbí možnost poškozeného silentbloku. Patrně by se to mohlo projevit také nestejnoměrným sjížděním pneumatik. Ještě bych se zeptal - nestane se náhodou při brždění, že se pootočí volant a přitom směr jízdy zůstane zachován? Pak by to byl silentblok téměř nabeton.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 08.12.2009 06:58, RE: Silentblok
Koloss napsal:
Uvolněné závaží ať už na kole nebo na hřídeli by se projevovalo při určité rychlosti bez ohledu na akceleraci nebo zařazený rychlostní stupeň. Osobně se mi nejvíce líbí možnost poškozeného silentbloku. Patrně by se to mohlo projevit také nestejnoměrným sjížděním pneumatik. Ještě bych se zeptal - nestane se náhodou při brždění, že se pootočí volant a přitom směr jízdy zůstane zachován? Pak by to byl silentblok téměř nabeton.
Já sázím na vyosení jedné z poloos a tím vznikající třes při zrychlování.První šikovný mechanik na zvedáku to zjistí za minutu,netřeba okolo takový humbuk.Spíše je s podivem,že již v 60Tis. km.To nebývá tak časté,až tak po 150tis. km, asi vadný kousek.
reagovat
K02
počet příspěvků1
datum registrace06.07.2017
Čtvrtek 06.07.2017 20:05, Co to nakonec bylo? Resim stejny problem. Vnitrni kloub na dlouhe poloose vymenen a porad stejne.
Co to nakonec bylo? Resim stejny problem. Vnitrni kloub na dlouhe poloose vymenen a porad stejne.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.