0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - jak odstranit škubání motoru?

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 23.07.2009 07:37, škubání motoru
Já bych jako první prohlédl vzduchový a palivový filtr a případně je vyměnil.Troufám si tvrdit, že oba ucpané filtry způsobí až 33% ztráty výkonu.Pak bych si zjistil, jestli nemám znečištěné palivo nějakou příměsí například vodou .Teprve poté bych řešil elektriku a diagnostiku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 23.07.2009 10:08, RE: škubání motoru
salix napsal:
Já bych jako první prohlédl vzduchový a palivový filtr a případně je vyměnil.Troufám si tvrdit, že oba ucpané filtry způsobí až 33% ztráty výkonu.Pak bych si zjistil, jestli nemám znečištěné palivo nějakou příměsí například vodou .Teprve poté bych řešil elektriku a diagnostiku.
na 90 procent palivový filtr..typické příznaky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.07.2009 20:34, RE: škubání motoru
fabia2 napsal:
na 90 procent palivový filtr..typické příznaky
Vzduchový a palivový filtr to je jasný, ještě bych přidal netankovat u UNICORNU a jiných pochybných čerpacích stanic!!!! Svíčky a zapalovací lišta, káblíky od zapalování k svíčkám! Zanešený benzínový filtr nebo odcházející podávací čerpadlo v nádrži, samozřejmě klapk to může být taky!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.07.2009 23:31, RE: škubání motoru
zyxe napsal:
Vzduchový a palivový filtr to je jasný, ještě bych přidal netankovat u UNICORNU a jiných pochybných čerpacích stanic!!!! Svíčky a zapalovací lišta, káblíky od zapalování k svíčkám! Zanešený benzínový filtr nebo odcházející podávací čerpadlo v nádrži, samozřejmě klapk to může být taky!!!!
mě to dělalo na golfu, se stejným motorem..palivový filtr, vzduchový a svíčky +kabely byly samozřejmě první na řadě, pak se to zlepšilo ale stejně si občas škytnul, i klapku jsem nechal vyměnit... ted mám oktávku, opět se stejným motorem a ta škube bud při plném plynu, nebo v nízkých otáčkách.. podle mě je zanesený sítko u palivového čerpadla, až budu mít čas, tak ho zkusim vyndat a sítko vyčistit, každopádně si myslim, že diagnostika + vymazání chyb vůbec nepomůže, nedoporučuji za to vyhazovat peníze.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 25.07.2009 13:55, RE: škubání motoru
david_b napsal:
mě to dělalo na golfu, se stejným motorem..palivový filtr, vzduchový a svíčky +kabely byly samozřejmě první na řadě, pak se to zlepšilo ale stejně si občas škytnul, i klapku jsem nechal vyměnit... ted mám oktávku, opět se stejným motorem a ta škube bud při plném plynu, nebo v nízkých otáčkách.. podle mě je zanesený sítko u palivového čerpadla, až budu mít čas, tak ho zkusim vyndat a sítko vyčistit, každopádně si myslim, že diagnostika + vymazání chyb vůbec nepomůže, nedoporučuji za to vyhazovat peníze.
ke všemu zde již napsanému bych možná ještě připojil kontrolu stavu katalyzátoru a výfukového potrubí. Zničený kat (ucpaný, např. roztavením vnitřní keramické výplně) dokáže takto dusit motor právě při plném výkonu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 19.10.2009 13:37, Subaru Forester 2.0 XT nebo Renault RX4 1.9dci
Ročně najezdím asi 30 000 km, většinou po silnicích 2 a 3 třídy, občas i polní a lesní cesty.. Hledám auto, které bude bezpečné a spolehlivé, které mě prostě vždy přiveze k cíli mé cesty... O spotřebu mi moc nejde. Tohle jsou mí favoriti, a teď nevím, které z těchto aut si vybrat. Jakákoliv zkušenost i rada je vítána. Email: rossivita@seznam.cz
Děkuji
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.