0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia Combi 1,6 TDI DSG v redakčním testu

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Pondělí 19.06.2017 09:38, 1.6 TDI
Co na to říkáš Pavlíku,že to nemá dvouhmotu?Nedávno jsi mě tu osočoval,že O 3 a zrovna tak Golf 7 s motorem 1,6 Tdi mají vždy dvouhmotu.
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pondělí 19.06.2017 09:50, RE: 1.6 TDI
Fanda napsal:
Co na to říkáš Pavlíku,že to nemá dvouhmotu?Nedávno jsi mě tu osočoval,že O 3 a zrovna tak Golf 7 s motorem 1,6 Tdi mají vždy dvouhmotu.


Ano to je zajímavá informace, původně jsem si myslel, že je to spřažením s DSG, kde třeba umí torzní kmity kompenzovat v rámci převodovky, ale v textu je to napsáno, jako že jej nemá za žádných okolností...

Zaujala mě zmínka o řazení DSG. Pokud řadí v nízkých otáčkách kvůli spotřebě, tak to musí být docela utrpení. Jezdíme služebně s 5-ti q. manuálem a podle našeptávače se nedá vůbec řadit, to je v autě akustická nepohoda a člověk jede na spodní hraně dodávaného výkonu.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pondělí 19.06.2017 09:51, A to není vše
Fando, to samé platí pro nový 1.0 TSI, Fábie a Rapid s manuální převodovkou jej mají bez dvouhmotného setrvačníku. Tož šetříme no
reagovat
pilkar
počet příspěvků9
datum registrace14.04.2012
Neděle 25.06.2017 13:05, EGR nezlobí
tak tohle mě fakt pobabilo:
citace:
U těchto šestnáctistovek TDI nezlobí ani vstřikovače, ani EGR ventily.


Možná by neškodilo si zjistit skutečnost, než něco takového napíšete... Pokud něco zlobí, tak EGR určitě. Určitě na to má vliv i způsob používání - např. krátké jízdy a až moc "lehká" noha.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Čtvrtek 29.06.2017 17:48, ..... .......... .......
Za cenu pres 600k dostanu naftovou 1.6 s vlecenou zadni napravou, ktera od 100kmh uz nejede... mozna by ty recenze mely byt i trosku kriticky....
reagovat
GSX1100G
počet příspěvků120
datum registrace02.12.2014
Čtvrtek 29.06.2017 19:04, Ale no tak
1,6ku s 5ikvaltem mám jako služební a po 10.000km už si na ni po bezproblémovém 1,2TSi i zvykám. Tvrdit, že od stovky nejede je přeci jen trochu přitažené za vlasy. Trvalých 160km na dálnicích v Německu i při plném naložení nebyl naprosto žádný problém, stejně tak, jako s předchozí TSI. Diskutovat lze určitě o té ceně, ale spíše ve vztahu k jen 5istupňové převodovce, což považuji za totální chybu. Auto je to sice pohodové, ale ve srovnání s s TSI je to přeci jen traktor, se kterým se krásně rozjíždí a šetří na palivu, ale jinak je jízdním komfortem a hlučností (za ty peníze) nic moc.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.