0
zpět
 

diskuze k tématu: škoda Octavia 1.8 20V 92Kw/125PS, PŘI VĚTŠÍM SEŠLÁPNUTÍ PLYNU NETÁHNE A ZTRÁCÍ VÝKON

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, zábava, život za volantem, ostatní, typ vozidla, osobní, volná diskuze
dead.devill
počet příspěvků2
datum registrace03.09.2013
Úterý 03.09.2013 19:56, škoda Octavia 1.8 20V 92Kw/125PS, PŘI VĚTŠÍM SEŠLÁPNUTÍ PLYNU NETÁHNE A ZTRÁCÍ VÝKON
Dobrý den,
mám takový problém... Asi před třemi týdny, jsem si koupil svojí od dětství vysněnou
Škodu Octavia 1.8 20V. Jediný rozdíl mezitím je že jsem si vždy přál buď verzi 1.8 Turbo se 110Kw/150PS nebo pak verzi 1.8 Turbo 132 KW RS ale to byl obrovský žrout když to člověk porovná s verzí 1.8 Turbo 110KW kterou když očipujete tak z ní dostanete téměř stejný výkon ale spotřeba je nižší... ale verzi kterou jsem chtěl ze všeho nejvíce byla Octavia 1.8 Turbo 110Kw 4x4 !!!pouze liftback!!! Tuto jsem hledal fakt dlouhou dobu ale bohužel bez úspěchu. A když už se něco našlo tak buď: nesmyslně vysoká cena která většinou neodpovídala stáří a stavu vozu, výrazněji poškozená karoserie, koroze, zničený interiér atd. A to byla bohužel naprostá většina, asi ze 14 nebo 16 osobně prohlížených a odzkoušených vozidel jsem našel pouze jednu která byla vcelku zachovalá jak po vzhledové stránce(interiér a exteriér byly mimořádně zachovalé, na laku nebyly opravdu téměř žádné škrábance pouze ty které vzniknou běžným používáním vozu-okraje lemů blatníků a nárazníků,interiér krásně čistý nikde ani šmouha ani stopa po něčem co by nějak znehodnotilo cokoli v autě, výbava Laurin a Klement, no byla proste parádní a jela krásně měla najeto 139 000 km vše servis Škoda 1.majitel ale cena....99 000 Kč. Na to jsem bohužel jakožto 21 letý zedník opravdu neměl takže jsem ostrouhal a koupil si nakonec tu Audi A3 převlečenou za Octávii...trochu lituji toho že jsem si zrovna o tomhle motoru nezískal víc info jako u výše uvedených... navíc je to skoro Audi A3: motor,převodovka,podvozek a další...navíc ta 1.8 bez turba má kratší převody a pracuje ve vyšších otáčkách což znamená že když chci jet v klidu a úsporně tak jedu 80 km/h na 5.stupeň a motor točí skoro víc jak skoro více jak 3000 ot/min což má za následek vyšší spotřebu oproti verzi s turbem kde byl už o něco jiný motor lepší převodovka a a motor táhl hezky odspoda už při nějakých 2000-2500 ot./min a táhl až k hranici téměř 6000 ot./min. Já se svojí octávkou jezdim průměrně když jezdím na spotřebu (což není tak často...) tak jsem se zatím nejníže dostal na 6,4 l/100 km to mi ukazoval pal.počítač po jednom dni ježdění kdy jsem najel něco kolem 350km. A když je plynulý provoz tak ve městě umím jet i 4,5-5 l/100 km se zařazenou pětkou a 1500 ot/min při 50 km/h. Ale jakmile je to brzda plyn tak je to průměrná okolo 10-12 l/100 km.

Ale teď už k věci!
mám problém s tim že dám příklad: ráno jedu do práce(je jedno kdy důležité je aby auto stálo několik hodin po jízde v klidu) normálně nastartuji vše je v normálu, vyjedu trochu to seslapnu a tech 125 koníků cválá vpřed ale cválá jen tehdy pokud mu trochu topim pod kotlem ale jakmile nejedu na vyšší výkon auto po několika minutách jízdy doslova uvadne, když sešlápnu pedál tak na 20% tak jede jak by mělo ale jen do 4000 ot./min pak najednou jakoby začal střílet výfuk a má pak takový nepopsatelný divný kovový zvuk a to dělá až do nějakých 5000-5500 ot./min a pak najednou obrovský nárůst výkonu dalo by se to přirovnat k verzi s turbem, to auto se chová v rozmezí 5000-6500 ot./min jako kdyby mělo turbo. jenže nejhorší je že když sešlápnu plyn třeba do poloviny ale někdy i méně tak se děje to samé co v těch výše uvedených otáčkách. nevíte někdo co by to mohlo být a jestli je to nákladné???? děkuji předem za každou radu a nebo tip. Přeji pěkný den.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.