0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1.6 MPI - nově na LPG

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.09.2009 14:44, Ekologie?
Co máte pořád s tou ekologií? Směs propanu a butanu je odpadní produkt při výrobě paliv z ropy a je to stále fosilní palivo. Tím ho nechci nijak zatracovat, když pro něj máme použití a nevzniká s tím extra sajrajt, jako u nafty, proč ne, ale z hlediska produkce CO2 je to fosilní palivo jako benzín a nálepka "ekologický" mi přijde naprosto zcestná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.09.2009 15:06, Si to nabouchejte
Si ten předpotopní střep bez záruky strčte někam...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.09.2009 17:09, RE: Ekologie?
Koloss napsal:
Co máte pořád s tou ekologií? Směs propanu a butanu je odpadní produkt při výrobě paliv z ropy a je to stále fosilní palivo. Tím ho nechci nijak zatracovat, když pro něj máme použití a nevzniká s tím extra sajrajt, jako u nafty, proč ne, ale z hlediska produkce CO2 je to fosilní palivo jako benzín a nálepka "ekologický" mi přijde naprosto zcestná.
Emise jsou u pohonu LPG o něco příznivější. Ještě lepší situace nastává u CNG. Osobně mi přijde současná histerie kolem ekologie a snižování CO2 jako účelová...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.09.2009 17:10, RE: Si to nabouchejte
jozo napsal:
Si ten předpotopní střep bez záruky strčte někam...
Já Vám ho nenabízím, nevnucuji ani nedoporučuji. Jen informuji, že Škoda přichází s pohonem LPG ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.09.2009 17:12, Objev Ameriky?
Škodovka v čechách objevila Ameriku - tohle auto už Škoda prodává cca 4 roky ve většině západní Evropy. Jen češi (servisy) jsou ..... aby vybudovaly servisní zázemí nutné k provozu nového vozu se zárukou. A není to bohužel jen škodovka, ale většina evropských automobilek má LPG vozy v nabídce - jen v ČR nejsou....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.09.2009 17:52, RE: Ekologie?
Petr - TipCars.com napsal:
Emise jsou u pohonu LPG o něco příznivější. Ještě lepší situace nastává u CNG. Osobně mi přijde současná histerie kolem ekologie a snižování CO2 jako účelová...
CO2 - to jsou skleníkové plyny, takže žádná účelová hysterie.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.09.2009 20:35, RE: Ekologie?
Radek_G napsal:
CO2 - to jsou skleníkové plyny, takže žádná účelová hysterie.
Hysterie kvůli CO2 je účelová. Žádný motor nejede podle tabulkových hodnot, ale podle toho, jak má řidič aktuálně sešlápnutý plyn a jestli se zrovna nechladí v parném letním dnu. Spotřeba motoru není daná apriori obsahem, ale výkonem a hmotností vozidla (to zejména ve městě). A naftové motry, byť mají lepší podíl CO2 díky vyšší počáteční kompresi vzduchu, mají nebezpečnější spaliny o těžké uhlovodíkové frakce, které vznikají lokálním vzplanutím kapalné nafty - ty jsou karcinogenní. Například považuji za škrabání na uchu přes hlavu oturbením motorů s pidi zdvihy. Ano, tabulkové hodnoty vypadají příznivě, ale ta realita je jiná, a když se k tomu přidá choulostivost turbodmychadel, není o co stát.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.09.2009 22:40, RE: Ekologie?
Radek_G napsal:
CO2 - to jsou skleníkové plyny, takže žádná účelová hysterie.
David V odpověděl technokraticky, já přidám dobrou radu: přestaňte za svou osobu dýchat, prát, jíst a vůbec provozovat veškeré životní funkce a ušetříme denně cca dalších 100 mg CO2 denně. Pokud to neuděláte, nemáte právo cokoli nařizovat ostatním, neboť jste sám producentem skleníkových plynů. Nebo jste dokonce tak osvětově zelený jako pan dvanáctiválcový Havel, nebo dokonce 20ti-tisícověkilowatověměsíční Al Gore?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.09.2009 22:43, RE: Si to nabouchejte
Petr - TipCars.com napsal:
Já Vám ho nenabízím, nevnucuji ani nedoporučuji. Jen informuji, že Škoda přichází s pohonem LPG ..
Každý musí z něčeho žít. Někdo musí o ďáblových "dobrotách" informovat, aby mohl občas psát o božských manách. Netřeba vysvětlovat těm, kteří nemohou pochopit
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 08.09.2009 07:17, RE: Si to nabouchejte
jozo napsal:
Si ten předpotopní střep bez záruky strčte někam...
:o))) ty seš sranda vztahovačnej viď ? By mě docela zajímalo, jakým nepředpotopním nestřepem jezdíš :o))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 08.09.2009 07:33, RE: Ekologie?
Radek_G napsal:
CO2 - to jsou skleníkové plyny, takže žádná účelová hysterie.
Z oxidu uhličitého se dělá již několik strašák, který má mít za následek další a další produkci nejen automobilů (rádoby šetrných k přírodě). Vzniká nejen spalováním fosilních paliv, ale také například tolik populární biomasy. Navíc je používán i při výrobě veškerých plastů, kterých je v nových automobilech stále více. CO2 se uvolňuje z kompostů, ze sopečních plynů a veškéro živého. Nepopírám, že produkce CO2 by se měla omezovat, avšak to chce přemýšlet. Nejméně CO2 vypustím do ovzduší v případě, když žádný automobil nevyrobím a tak bych mohl pokračovat ...

Pojdmě tedy chodit pěšky, popř. jezdit na kole .-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 08.09.2009 20:51, RE: Ekologie?
typek napsal:
David V odpověděl technokraticky, já přidám dobrou radu: přestaňte za svou osobu dýchat, prát, jíst a vůbec provozovat veškeré životní funkce a ušetříme denně cca dalších 100 mg CO2 denně. Pokud to neuděláte, nemáte právo cokoli nařizovat ostatním, neboť jste sám producentem skleníkových plynů. Nebo jste dokonce tak osvětově zelený jako pan dvanáctiválcový Havel, nebo dokonce 20ti-tisícověkilowatověměsíční Al Gore?
He le, týpku, určitě jsi v mém příspěvku nenašel nic stran toho, že bych někomu něco nařizoval, takže proč odpovídáš v tomhle tónu?
Souhlasím s Davidem i tebou v úvodní pasáži, asi jsem zůstal nepochopen - jedná se o plyny, které mají neblahý vliv na zemskou atmosféru a proto je záhodno jejich produkci minimalizovat. Je samozřejmé, že Co2 se vytváří mnoha způsoby, mimo jiné samotnou lidskou existencí, ale takhle do hloubky jsi mne opravdu poučovat nemusel.
Co jsem psal, to jsem psal, možná jsi reagoval na někoho jiného a ukliknul jsi se.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.09.2009 07:57, RE: Si to nabouchejte
jozo napsal:
Si ten předpotopní střep bez záruky strčte někam...
Máme volný trh,každý si může koupit co chce a s čím byl,nebo bude spokojen,....reakce viz jozo je typická pro lidi,kterým vadí úspěch značky a nemají na to,aby si to koupili.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.09.2009 08:31, RE: Ekologie?
Radek_G napsal:
He le, týpku, určitě jsi v mém příspěvku nenašel nic stran toho, že bych někomu něco nařizoval, takže proč odpovídáš v tomhle tónu?
Souhlasím s Davidem i tebou v úvodní pasáži, asi jsem zůstal nepochopen - jedná se o plyny, které mají neblahý vliv na zemskou atmosféru a proto je záhodno jejich produkci minimalizovat. Je samozřejmé, že Co2 se vytváří mnoha způsoby, mimo jiné samotnou lidskou existencí, ale takhle do hloubky jsi mne opravdu poučovat nemusel.
Co jsem psal, to jsem psal, možn...
Pokud je to takto, tak je to v pořádku. Formu jsem zvolil přesně takovou, protože v různých fórech se vyskytují militantní jedinci, kteří svoji jedinou pravdu globálního oteplování protože CO2 prosazují dost hystericky. Za formu se tedy omlouvám, ale Vy nepřeceňujte vliv CO2 produkovaný člověkem. Každopádně čím čistší budou emise z aut, tím bude lépe, ale cesta rozhodně nevede přes umělé regulace - ty (jak ukázalo třeba šrotovné) deformují trh a vytváří problémy tam, kde předtím nebyly (tím myslím i ekologické - třeba nadmíru vyrobených aut - další produkce CO2, likvidace starých aut - taky produkce CO2 atd.). Celé je to komplexní, ale zároveň jednoduché, ovšem ekologisté většinou nevidí přes stromy les....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.09.2009 10:20, RE: Ekologie?
typek napsal:
Pokud je to takto, tak je to v pořádku. Formu jsem zvolil přesně takovou, protože v různých fórech se vyskytují militantní jedinci, kteří svoji jedinou pravdu globálního oteplování protože CO2 prosazují dost hystericky. Za formu se tedy omlouvám, ale Vy nepřeceňujte vliv CO2 produkovaný člověkem. Každopádně čím čistší budou emise z aut, tím bude lépe, ale cesta rozhodně nevede přes umělé regulace - ty (jak ukázalo třeba šrotovné) deformují trh a vytváří problémy tam, kde předtím nebyly (tím mysl...
Omluvit se musím já a to hned dvakrát. Za prvé, protože jsem přehlédl Vaše vykání a opětoval jsem tykáním. A za druhé jsem si asi mohl odpustit ten popudlivý tón, který představoval bezprostřední reakci na Váš poněkud kyselý ( ) příspěvek.
Popsal jste to nyní velmi dobře nebo alespoň tak, jak to cítím sám - regulace, šrotovné, deformace trhu atd. - ano , to jsou slepé uličky nebo spíš jízda do protisměru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.09.2009 10:21, RE: Ekologie?
typek napsal:
Pokud je to takto, tak je to v pořádku. Formu jsem zvolil přesně takovou, protože v různých fórech se vyskytují militantní jedinci, kteří svoji jedinou pravdu globálního oteplování protože CO2 prosazují dost hystericky. Za formu se tedy omlouvám, ale Vy nepřeceňujte vliv CO2 produkovaný člověkem. Každopádně čím čistší budou emise z aut, tím bude lépe, ale cesta rozhodně nevede přes umělé regulace - ty (jak ukázalo třeba šrotovné) deformují trh a vytváří problémy tam, kde předtím nebyly (tím mysl...
Omluvit se musím já a to hned dvakrát. Za prvé, protože jsem přehlédl Vaše vykání a opětoval jsem tykáním. A za druhé jsem si asi mohl odpustit ten popudlivý tón, který představoval bezprostřední reakci na Váš poněkud kyselý ( ) příspěvek.<BR>Popsal jste to nyní velmi dobře nebo alespoň tak, jak to cítím sám - regulace, šrotovné, deformace trhu atd. - ano , to jsou slepé uličky nebo spíš jízda do protisměru.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.