0
zpět
 

diskuze k tématu: Problém s motorem..

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, ostatní, automobilky, česká vozidla
petr605
počet příspěvků3
datum registrace08.08.2015
Sobota 08.08.2015 19:58, Problém s motorem..
Dobrý den, prosím o urgentní pomoc, prosím toho, kdo by něco mohl tušit, nebo znal odpověď na moji otázku, ať prosím odpoví :)
Dnes mě zase začalo blbnout auto... už se mě to jednou stalo (+-měsíc zpět) auto skoro nereaguje na přidání plynu, kouří jako prase, smrad po celém autě, v rozmezí 1000-2000ot/min motor řve, má tendenci zdechnout a vydává k tomu šílené zvuky, jako když startujete opravdu hodně starý dieslový motor-takové kovové zvuky, jako kdyby to šlo na 3 válce. Po překonání 2000ot/min auto krásně táhne, vše je v normálu, do omezovače nepadá... Starty krásné na 1 pokus. Když se mě to stalo před měsícem, tak mě mechanik vytáhl turbo, vše vyčistil a říkal, že byl ucpaný kanálek pro olej a že nemazalo turbo... Pak bylo měsíc opravdu klid a auto jelo jako za mlada. Má to společné to, že bylo venku fakt horko jako prase (nad 35°C) a klima byla zapnutá. Možná to je jenom shoda, al
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Neděle 09.08.2015 14:15, RE: Problém s motorem..
petr605 napsal:
Dobrý den, prosím o urgentní pomoc, prosím toho, kdo by něco mohl tušit, nebo znal odpověď na moji otázku, ať prosím odpoví :)Dnes mě zase začalo blbnout auto... už se mě to jednou stalo (+-měsíc zpět) auto skoro nereaguje na přidání plynu, kouří jako prase, smrad po celém autě, v rozmezí 1000-2000ot/min motor řve, má tendenci zdechnout a vydává k tomu šílené zvuky, jako když startujete opravdu hodně starý dieslový motor-takové kovové zvuky, jako kdyby to šlo na 3 válce. Po překonání 2000ot/min auto krásně táhne, vše je v normálu, do omezovače nepadá... Starty krásné na 1 pokus. Když se mě to stalo před měsícem, tak mě mechanik vytáhl turbo, vše vyčistil a říkal, že byl ucpaný kanálek pro olej a že nemazalo turbo... Pak bylo měsíc opravdu klid a auto jelo jako za mlada. Má to společné to, že bylo venku fakt horko jako prase (nad 35°C) a klima byla zapnutá. Možná to je jenom shoda, al


co tak napsat o jaké auto se jedná a motorizaci?
reagovat
petr605
počet příspěvků3
datum registrace08.08.2015
Pátek 21.08.2015 14:32, sorry
pardoon já na to zapoměl :D 1.9 TDI 66kw ALH 2002 - samozřejmě Octavia I
reagovat
David V
počet příspěvků2066
datum registrace16.05.2007
Pátek 21.08.2015 16:09, RE: sorry
petr605 napsal:
pardoon já na to zapoměl :D 1.9 TDI 66kw ALH 2002 - samozřejmě Octavia I


Z výše napsaného předpokládám, že po oznámení problému s ucpaným mazacím kanálkem došlo k okamžité výměně olejové nápně včetně filtru. A možná by nebyl na škodu ani proplach.
Jinak se závada může opakovat.
...nebo to dělá kompresor klimatizace a touto formou se loučí.
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Pátek 21.08.2015 19:29, RE: Problém s motorem..
petr605 napsal:
...takové kovové zvuky, jako kdyby to šlo na 3 válce. Po překonání 2000ot/min auto krásně táhne, vše je v normálu, do omezovače nepadá...
...byl ucpaný kanálek pro olej a že nemazalo turbo...

Tak tohle mi hlava nebere, na motoru je něco špatně a zkouší naftu tím, že jí tahá do omezovače..
To zkusí ještě párkrát a klika se podívá ven, co sedí za volantem za d****a.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Pátek 21.08.2015 21:29, RE: Problém s motorem..
Zvirak napsal:
petr605 napsal:
...takové kovové zvuky, jako kdyby to šlo na 3 válce. Po překonání 2000ot/min auto krásně táhne, vše je v normálu, do omezovače nepadá... ...byl ucpaný kanálek pro olej a že nemazalo turbo...
Tak tohle mi hlava nebere, na motoru je něco špatně a zkouší naftu tím, že jí tahá do omezovače..To zkusí ještě párkrát a klika se podívá ven, co sedí za volantem za d****a.


Třeba jen neužívá cizí termity suterénně, a měl na mysli nouzák...
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Sobota 22.08.2015 09:42, RE: Problém s motorem..
Pepe napsal:
Zvirak napsal:
petr605 napsal:
...takové kovové zvuky, jako kdyby to šlo na 3 válce. Po překonání 2000ot/min auto krásně táhne, vše je v normálu, do omezovače nepadá... ...byl ucpaný kanálek pro olej a že nemazalo turbo...
Tak tohle mi hlava nebere, na motoru je něco špatně a zkouší naftu tím, že jí tahá do omezovače..To zkusí ještě párkrát a klika se podívá ven, co sedí za volantem za d****a.
Třeba jen neužívá cizí termity suterénně, a měl na mysli nouzák...


já si myslím že to je nějaký fejk, tenhle naftovýrobný motor přeci nemůže mít žádnou poruchu, natož takhle zákeřnou.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Sobota 22.08.2015 13:03, RE: Problém s motorem..
tomaskrtek napsal:
Pepe napsal:
Zvirak napsal:
petr605 napsal:
...takové kovové zvuky, jako kdyby to šlo na 3 válce. Po překonání 2000ot/min auto krásně táhne, vše je v normálu, do omezovače nepadá... ...byl ucpaný kanálek pro olej a že nemazalo turbo...
Tak tohle mi hlava nebere, na motoru je něco špatně a zkouší naftu tím, že jí tahá do omezovače..To zkusí ještě párkrát a klika se podívá ven, co sedí za volantem za d****a.
Třeba jen neužívá cizí termity suterénně, a měl na mysli nouzák...
já si myslím že to je nějaký fejk, tenhle naftovýrobný motor přeci nemůže mít žádnou poruchu, natož takhle zákeřnou.


Hele Krtku, co je pravdy na tom že ten motor od Nissana,který tu tak často doporučuješ, se může velmi lejhce zadřít? Neber to jako útok nebo tak něco, ale ted mě jeden němčour, exmajitel Z350, přesvědčoval že je v něm jen 3,5l oleje a že zná 4 lidi co se jim zadřel včetně jeho osobně. Dost na něj nadával, prý vše dělal jak Nissan kázal. Je to možný? Je pravda že u Murana se dá dost často narazit na auto s vadným motorem, ale do ted jsem spíš věřil že je to převodovka.
Sorry za OT.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Sobota 22.08.2015 14:32, RE: Problém s motorem..
PetrT napsal:
tomaskrtek napsal:
Pepe napsal:
Zvirak napsal:
petr605 napsal:
...takové kovové zvuky, jako kdyby to šlo na 3 válce. Po překonání 2000ot/min auto krásně táhne, vše je v normálu, do omezovače nepadá... ...byl ucpaný kanálek pro olej a že nemazalo turbo...
Tak tohle mi hlava nebere, na motoru je něco špatně a zkouší naftu tím, že jí tahá do omezovače..To zkusí ještě párkrát a klika se podívá ven, co sedí za volantem za d****a.
Třeba jen neužívá cizí termity suterénně, a měl na mysli nouzák...
já si myslím že to je nějaký fejk, tenhle naftovýrobný motor přeci nemůže mít žádnou poruchu, natož takhle zákeřnou.
Hele Krtku, co je pravdy na tom že ten motor od Nissana,který tu tak často doporučuješ, se může velmi lejhce zadřít? Neber to jako útok nebo tak něco, ale ted mě jeden němčour, exmajitel Z350, přesvědčoval že je v něm jen 3,5l oleje a že zná 4 lidi co se jim zadřel včetně jeho osobně. Dost na něj nadával, prý vše dělal jak Nissan kázal. Je to možný? Je pravda že u Murana se dá dost často narazit na auto s vadným motorem, ale do ted jsem spíš věřil že je to převodovka.Sorry za OT.

ano, já osobně znám blba který motor v 350ce zničil ale uznali mu to na záruku, bylo to u skoro nového v 30ti tisících. oleje je tam 3.9 litru (u mého FXka, v Zetku si to už nepamatuju), a pokud to někdo nekontroluje, dodržuje 20tis. interval a v 18ti vyrazí na okruh bez kontroly oleje tak není divu. u 350tky se doporučuje pokrátit interval klidně pod deset tisíc a hlavně na okruh dolít olej na max. on ten Castrol 10W-60 stojí 200/litr, filtr pár drobných, za ten klid to stojí. já měl šestiválec VQ už v asi šesti nebo sedmi autech a nikdy nebyl problém, Maximu jsem prodával s 200k a motor předl jako kotě, nedávno proběhla na fóru třílitrová Maxima 2001 s 350ti tis. a motor v pohodě. i FXka jsou k vidění s nájezdy přes 200, viděl jsem i téměř 300k. ale je potřeba občas na olej kouknout, nejlíp být u výměn, kontrolovat kolik vyteče, občas kouknout na měrku. viděl jsem VelSatis 3.5 s nájezdem skoro 300 a v pohodě, ale i takový který ve 200k měnil motor kvůli nadměrné spotřebě oleje (ovalita válců). u Rencků dávali interval i 30k což mohl být problém. u Murana bych to viděl podobně, pokud tam někdo lije 5W-40 longlife a jezdí jako prase tak to motor asi dlouhodobě nedá. ale to spíš nevydrží převodovka, CVT u Murana dovezeného ze Států nemá přídavné chlazení a ráda se přehřívá, párkrát se přehřeje a jde kukat. když jsi prase tak zadřeš každý motor, ale dá se za nějakých 5-6 tisíc zlotých. konkrétně v 350Z znám pouze jednoho výše zmíněného co ho zničil, a byl jsem i v Z-klubu, měl jsem tři Zetka a G35 coupé, a nic. spíš bych věřil že to bylo následkem nějakých úprav ale jeden známý ze Zetka vydoloval 600 koní a motor v poho, občas se mu sice vypařily sváry na svodech ale motor držel samozřejmě kombinace vysokého nájezdu, zanedbané údržby a nekvalitního, resp. méně teplotně zatížitelného oleje je cesta k destrukci.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Sobota 22.08.2015 15:27, RE: Problém s motorem..
tomaskrtek napsal:
PetrT napsal:
tomaskrtek napsal:
Pepe napsal:
Zvirak napsal:
petr605 napsal:
...takové kovové zvuky, jako kdyby to šlo na 3 válce. Po překonání 2000ot/min auto krásně táhne, vše je v normálu, do omezovače nepadá... ...byl ucpaný kanálek pro olej a že nemazalo turbo...
Tak tohle mi hlava nebere, na motoru je něco špatně a zkouší naftu tím, že jí tahá do omezovače..To zkusí ještě párkrát a klika se podívá ven, co sedí za volantem za d****a.
Třeba jen neužívá cizí termity suterénně, a měl na mysli nouzák...
já si myslím že to je nějaký fejk, tenhle naftovýrobný motor přeci nemůže mít žádnou poruchu, natož takhle zákeřnou.
Hele Krtku, co je pravdy na tom že ten motor od Nissana,který tu tak často doporučuješ, se může velmi lejhce zadřít? Neber to jako útok nebo tak něco, ale ted mě jeden němčour, exmajitel Z350, přesvědčoval že je v něm jen 3,5l oleje a že zná 4 lidi co se jim zadřel včetně jeho osobně. Dost na něj nadával, prý vše dělal jak Nissan kázal. Je to možný? Je pravda že u Murana se dá dost často narazit na auto s vadným motorem, ale do ted jsem spíš věřil že je to převodovka.Sorry za OT.
ano, já osobně znám blba který motor v 350ce zničil ale uznali mu to na záruku, bylo to u skoro nového v 30ti tisících. oleje je tam 3.9 litru (u mého FXka, v Zetku si to už nepamatuju), a pokud to někdo nekontroluje, dodržuje 20tis. interval a v 18ti vyrazí na okruh bez kontroly oleje tak není divu. u 350tky se doporučuje pokrátit interval klidně pod deset tisíc a hlavně na okruh dolít olej na max. on ten Castrol 10W-60 stojí 200/litr, filtr pár drobných, za ten klid to stojí. já měl šestiválec VQ už v asi šesti nebo sedmi autech a nikdy nebyl problém, Maximu jsem prodával s 200k a motor předl jako kotě, nedávno proběhla na fóru třílitrová Maxima 2001 s 350ti tis. a motor v pohodě. i FXka jsou k vidění s nájezdy přes 200, viděl jsem i téměř 300k. ale je potřeba občas na olej kouknout, nejlíp být u výměn, kontrolovat kolik vyteče, občas kouknout na měrku. viděl jsem VelSatis 3.5 s nájezdem skoro 300 a v pohodě, ale i takový který ve 200k měnil motor kvůli nadměrné spotřebě oleje (ovalita válců). u Rencků dávali interval i 30k což mohl být problém. u Murana bych to viděl podobně, pokud tam někdo lije 5W-40 longlife a jezdí jako prase tak to motor asi dlouhodobě nedá. ale to spíš nevydrží převodovka, CVT u Murana dovezeného ze Států nemá přídavné chlazení a ráda se přehřívá, párkrát se přehřeje a jde kukat. když jsi prase tak zadřeš každý motor, ale dá se za nějakých 5-6 tisíc zlotých. konkrétně v 350Z znám pouze jednoho výše zmíněného co ho zničil, a byl jsem i v Z-klubu, měl jsem tři Zetka a G35 coupé, a nic. spíš bych věřil že to bylo následkem nějakých úprav ale jeden známý ze Zetka vydoloval 600 koní a motor v poho, občas se mu sice vypařily sváry na svodech ale motor držel samozřejmě kombinace vysokého nájezdu, zanedbané údržby a nekvalitního, resp. méně teplotně zatížitelného oleje je cesta k destrukci.


Nazívat blbem člověka který se chová tak jak je uvedeno v manuálu k autu bych si asi nedovolil. Tedy pokud tam ta pravidelná kontrola oleje neni výslovně uvedená jako nutná. Už jen to že to Nissan uznal na záruku značí že si to neni až tak neobvyklé. Mimo zetka se navíc ten motor dával snad jen do aut u kterých neni žádný velký důvod aby si je kupoval motoristický nadšenec, spíše naopak uživatel co chce mít klid a o auto se co nejméně starat. A 350t km by u takového motoru nemělo být nic, to bych tedy jako přednost neudával... ale jinak máš pravdu, zkurvit se dá každý motor.

reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Sobota 22.08.2015 15:58, RE: Problém s motorem..
PetrT napsal:
tomaskrtek napsal:
PetrT napsal:
tomaskrtek napsal:
Pepe napsal:
Zvirak napsal:
petr605 napsal:
...takové kovové zvuky, jako kdyby to šlo na 3 válce. Po překonání 2000ot/min auto krásně táhne, vše je v normálu, do omezovače nepadá... ...byl ucpaný kanálek pro olej a že nemazalo turbo...
Tak tohle mi hlava nebere, na motoru je něco špatně a zkouší naftu tím, že jí tahá do omezovače..To zkusí ještě párkrát a klika se podívá ven, co sedí za volantem za d****a.
Třeba jen neužívá cizí termity suterénně, a měl na mysli nouzák...
já si myslím že to je nějaký fejk, tenhle naftovýrobný motor přeci nemůže mít žádnou poruchu, natož takhle zákeřnou.
Hele Krtku, co je pravdy na tom že ten motor od Nissana,který tu tak často doporučuješ, se může velmi lejhce zadřít? Neber to jako útok nebo tak něco, ale ted mě jeden němčour, exmajitel Z350, přesvědčoval že je v něm jen 3,5l oleje a že zná 4 lidi co se jim zadřel včetně jeho osobně. Dost na něj nadával, prý vše dělal jak Nissan kázal. Je to možný? Je pravda že u Murana se dá dost často narazit na auto s vadným motorem, ale do ted jsem spíš věřil že je to převodovka.Sorry za OT.
ano, já osobně znám blba který motor v 350ce zničil ale uznali mu to na záruku, bylo to u skoro nového v 30ti tisících. oleje je tam 3.9 litru (u mého FXka, v Zetku si to už nepamatuju), a pokud to někdo nekontroluje, dodržuje 20tis. interval a v 18ti vyrazí na okruh bez kontroly oleje tak není divu. u 350tky se doporučuje pokrátit interval klidně pod deset tisíc a hlavně na okruh dolít olej na max. on ten Castrol 10W-60 stojí 200/litr, filtr pár drobných, za ten klid to stojí. já měl šestiválec VQ už v asi šesti nebo sedmi autech a nikdy nebyl problém, Maximu jsem prodával s 200k a motor předl jako kotě, nedávno proběhla na fóru třílitrová Maxima 2001 s 350ti tis. a motor v pohodě. i FXka jsou k vidění s nájezdy přes 200, viděl jsem i téměř 300k. ale je potřeba občas na olej kouknout, nejlíp být u výměn, kontrolovat kolik vyteče, občas kouknout na měrku. viděl jsem VelSatis 3.5 s nájezdem skoro 300 a v pohodě, ale i takový který ve 200k měnil motor kvůli nadměrné spotřebě oleje (ovalita válců). u Rencků dávali interval i 30k což mohl být problém. u Murana bych to viděl podobně, pokud tam někdo lije 5W-40 longlife a jezdí jako prase tak to motor asi dlouhodobě nedá. ale to spíš nevydrží převodovka, CVT u Murana dovezeného ze Států nemá přídavné chlazení a ráda se přehřívá, párkrát se přehřeje a jde kukat. když jsi prase tak zadřeš každý motor, ale dá se za nějakých 5-6 tisíc zlotých. konkrétně v 350Z znám pouze jednoho výše zmíněného co ho zničil, a byl jsem i v Z-klubu, měl jsem tři Zetka a G35 coupé, a nic. spíš bych věřil že to bylo následkem nějakých úprav ale jeden známý ze Zetka vydoloval 600 koní a motor v poho, občas se mu sice vypařily sváry na svodech ale motor držel samozřejmě kombinace vysokého nájezdu, zanedbané údržby a nekvalitního, resp. méně teplotně zatížitelného oleje je cesta k destrukci.
Nazívat blbem člověka který se chová tak jak je uvedeno v manuálu k autu bych si asi nedovolil. Tedy pokud tam ta pravidelná kontrola oleje neni výslovně uvedená jako nutná. Už jen to že to Nissan uznal na záruku značí že si to neni až tak neobvyklé. Mimo zetka se navíc ten motor dával snad jen do aut u kterých neni žádný velký důvod aby si je kupoval motoristický nadšenec, spíše naopak uživatel co chce mít klid a o auto se co nejméně starat. A 350t km by u takového motoru nemělo být nic, to bych tedy jako přednost neudával... ale jinak máš pravdu, zkurvit se dá každý motor.

blbem jsem ho nazval z důvodu že ho znám osobně a je mi naprosto jasné že se k motoru/autu choval jako prase a destrukce motoru byla jeho chyba. následná oprava na záruku-výměna polomotoru-proběhla spíš z důvodu jeho velké a hlasité huby a mj. proto, že to byl jeden z prvních u nás prodaných kusů. Zetko s největším nájezdem jsem měl 2002 ameriku (u nás se prodávaly až 2003) najeto 150k a bylo naprosto v pohodě, spotřeba oleje deci dvě mezi výměnami. nevím o autu které by mělo větší nájezd, tedy s motorem VQ35, vím o Maximě A32 která původně jezdila v Blavě na vládě a potom se potulovala tady v PV s nájezdem kolem 1 mio.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Sobota 22.08.2015 17:03, RE: Problém s motorem..
tomaskrtek napsal:
PetrT napsal:
tomaskrtek napsal:
PetrT napsal:
tomaskrtek napsal:
Pepe napsal:
Zvirak napsal:
petr605 napsal:
...takové kovové zvuky, jako kdyby to šlo na 3 válce. Po překonání 2000ot/min auto krásně táhne, vše je v normálu, do omezovače nepadá... ...byl ucpaný kanálek pro olej a že nemazalo turbo...
Tak tohle mi hlava nebere, na motoru je něco špatně a zkouší naftu tím, že jí tahá do omezovače..To zkusí ještě párkrát a klika se podívá ven, co sedí za volantem za d****a.
Třeba jen neužívá cizí termity suterénně, a měl na mysli nouzák...
já si myslím že to je nějaký fejk, tenhle naftovýrobný motor přeci nemůže mít žádnou poruchu, natož takhle zákeřnou.
Hele Krtku, co je pravdy na tom že ten motor od Nissana,který tu tak často doporučuješ, se může velmi lejhce zadřít? Neber to jako útok nebo tak něco, ale ted mě jeden němčour, exmajitel Z350, přesvědčoval že je v něm jen 3,5l oleje a že zná 4 lidi co se jim zadřel včetně jeho osobně. Dost na něj nadával, prý vše dělal jak Nissan kázal. Je to možný? Je pravda že u Murana se dá dost často narazit na auto s vadným motorem, ale do ted jsem spíš věřil že je to převodovka.Sorry za OT.
ano, já osobně znám blba který motor v 350ce zničil ale uznali mu to na záruku, bylo to u skoro nového v 30ti tisících. oleje je tam 3.9 litru (u mého FXka, v Zetku si to už nepamatuju), a pokud to někdo nekontroluje, dodržuje 20tis. interval a v 18ti vyrazí na okruh bez kontroly oleje tak není divu. u 350tky se doporučuje pokrátit interval klidně pod deset tisíc a hlavně na okruh dolít olej na max. on ten Castrol 10W-60 stojí 200/litr, filtr pár drobných, za ten klid to stojí. já měl šestiválec VQ už v asi šesti nebo sedmi autech a nikdy nebyl problém, Maximu jsem prodával s 200k a motor předl jako kotě, nedávno proběhla na fóru třílitrová Maxima 2001 s 350ti tis. a motor v pohodě. i FXka jsou k vidění s nájezdy přes 200, viděl jsem i téměř 300k. ale je potřeba občas na olej kouknout, nejlíp být u výměn, kontrolovat kolik vyteče, občas kouknout na měrku. viděl jsem VelSatis 3.5 s nájezdem skoro 300 a v pohodě, ale i takový který ve 200k měnil motor kvůli nadměrné spotřebě oleje (ovalita válců). u Rencků dávali interval i 30k což mohl být problém. u Murana bych to viděl podobně, pokud tam někdo lije 5W-40 longlife a jezdí jako prase tak to motor asi dlouhodobě nedá. ale to spíš nevydrží převodovka, CVT u Murana dovezeného ze Států nemá přídavné chlazení a ráda se přehřívá, párkrát se přehřeje a jde kukat. když jsi prase tak zadřeš každý motor, ale dá se za nějakých 5-6 tisíc zlotých. konkrétně v 350Z znám pouze jednoho výše zmíněného co ho zničil, a byl jsem i v Z-klubu, měl jsem tři Zetka a G35 coupé, a nic. spíš bych věřil že to bylo následkem nějakých úprav ale jeden známý ze Zetka vydoloval 600 koní a motor v poho, občas se mu sice vypařily sváry na svodech ale motor držel samozřejmě kombinace vysokého nájezdu, zanedbané údržby a nekvalitního, resp. méně teplotně zatížitelného oleje je cesta k destrukci.
Nazívat blbem člověka který se chová tak jak je uvedeno v manuálu k autu bych si asi nedovolil. Tedy pokud tam ta pravidelná kontrola oleje neni výslovně uvedená jako nutná. Už jen to že to Nissan uznal na záruku značí že si to neni až tak neobvyklé. Mimo zetka se navíc ten motor dával snad jen do aut u kterých neni žádný velký důvod aby si je kupoval motoristický nadšenec, spíše naopak uživatel co chce mít klid a o auto se co nejméně starat. A 350t km by u takového motoru nemělo být nic, to bych tedy jako přednost neudával... ale jinak máš pravdu, zkurvit se dá každý motor.
blbem jsem ho nazval z důvodu že ho znám osobně a je mi naprosto jasné že se k motoru/autu choval jako prase a destrukce motoru byla jeho chyba. následná oprava na záruku-výměna polomotoru-proběhla spíš z důvodu jeho velké a hlasité huby a mj. proto, že to byl jeden z prvních u nás prodaných kusů. Zetko s největším nájezdem jsem měl 2002 ameriku (u nás se prodávaly až 2003) najeto 150k a bylo naprosto v pohodě, spotřeba oleje deci dvě mezi výměnami. nevím o autu které by mělo větší nájezd, tedy s motorem VQ35, vím o Maximě A32 která původně jezdila v Blavě na vládě a potom se potulovala tady v PV s nájezdem kolem 1 mio.


Pokud dáš jakémukoliv motoru nadstandardní péči vydrží. Nebo aspon velká většina z nich. Ted nedávno v servisu jsem vidět taxika tourana s 1,4tsi na cng co měl najeto skoro 370t. km a měnilo se jen jednou turbo a 2x řetěz. Jezdí v Praze, slonová kost.
reagovat
petr605
počet příspěvků3
datum registrace08.08.2015
Pátek 28.08.2015 16:19, ach bože
Pánové nevím na co reagovat, tak vkládám nový příspěvěk. Chci se omluvit za můj překlep. Samozřejmě, nemyslel jsem omezovač, ale NOUZÁK, jak bylo výše napsáno.. Pánovi, který to napsal děkuju, a tomu druhého co mě nazval debilem děkuji taky za vyčerpávající pomoc a radu, být všichni takový, tak je na tom světě krásně...
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.