PetrT napsal:
tomaskrtek napsal:
Pepe napsal:
Zvirak napsal:
petr605 napsal:
...takové kovové zvuky, jako kdyby to šlo na 3 válce. Po překonání 2000ot/min auto krásně táhne, vše je v normálu, do omezovače nepadá... ...byl ucpaný kanálek pro olej a že nemazalo turbo...
Tak tohle mi hlava nebere, na motoru je něco špatně a zkouší naftu tím, že jí tahá do omezovače..To zkusí ještě párkrát a klika se podívá ven, co sedí za volantem za d****a.
Třeba jen neužívá cizí termity suterénně, a měl na mysli nouzák...
já si myslím že to je nějaký fejk, tenhle naftovýrobný motor přeci nemůže mít žádnou poruchu, natož takhle zákeřnou.
Hele Krtku, co je pravdy na tom že ten motor od Nissana,který tu tak často doporučuješ, se může velmi lejhce zadřít? Neber to jako útok nebo tak něco, ale ted mě jeden němčour, exmajitel Z350, přesvědčoval že je v něm jen 3,5l oleje a že zná 4 lidi co se jim zadřel včetně jeho osobně. Dost na něj nadával, prý vše dělal jak Nissan kázal. Je to možný? Je pravda že u Murana se dá dost často narazit na auto s vadným motorem, ale do ted jsem spíš věřil že je to převodovka.Sorry za OT.
ano, já osobně znám blba který motor v 350ce zničil ale uznali mu to na záruku, bylo to u skoro nového v 30ti tisících. oleje je tam 3.9 litru (u mého FXka, v Zetku si to už nepamatuju), a pokud to někdo nekontroluje, dodržuje 20tis. interval a v 18ti vyrazí na okruh bez kontroly oleje tak není divu. u 350tky se doporučuje pokrátit interval klidně pod deset tisíc a hlavně na okruh dolít olej na max. on ten Castrol 10W-60 stojí 200/litr, filtr pár drobných, za ten klid to stojí. já měl šestiválec VQ už v asi šesti nebo sedmi autech a nikdy nebyl problém, Maximu jsem prodával s 200k a motor předl jako kotě, nedávno proběhla na fóru třílitrová Maxima 2001 s 350ti tis. a motor v pohodě. i FXka jsou k vidění s nájezdy přes 200, viděl jsem i téměř 300k. ale je potřeba občas na olej kouknout, nejlíp být u výměn, kontrolovat kolik vyteče, občas kouknout na měrku. viděl jsem VelSatis 3.5 s nájezdem skoro 300 a v pohodě, ale i takový který ve 200k měnil motor kvůli nadměrné spotřebě oleje (ovalita válců). u Rencků dávali interval i 30k což mohl být problém. u Murana bych to viděl podobně, pokud tam někdo lije 5W-40 longlife a jezdí jako prase tak to motor asi dlouhodobě nedá. ale to spíš nevydrží převodovka, CVT u Murana dovezeného ze Států nemá přídavné chlazení a ráda se přehřívá, párkrát se přehřeje a jde kukat. když jsi prase tak zadřeš každý motor, ale dá se za nějakých 5-6 tisíc zlotých. konkrétně v 350Z znám pouze jednoho výše zmíněného co ho zničil, a byl jsem i v Z-klubu, měl jsem tři Zetka a G35 coupé, a nic. spíš bych věřil že to bylo následkem nějakých úprav ale jeden známý ze Zetka vydoloval 600 koní a motor v poho, občas se mu sice vypařily sváry na svodech ale motor držel
samozřejmě kombinace vysokého nájezdu, zanedbané údržby a nekvalitního, resp. méně teplotně zatížitelného oleje je cesta k destrukci.