0
zpět
 

diskuze k tématu: Pára z výfuku u škodovky

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.04.2013 20:32, Pára z výfuku u škodovky

vozidlo: Škoda Octavia Facelift
rok výroby: 2011
palivo: benzin
výkon v kW: 77
kód motoru: aacbzb01

popis závady: Dobrý den
Zjistil jsem v lednu tohoto roku, že mi jde po nastartování pára z výfuku.Kapalinu mi trošičku dolili v servisu a od té doby neubývá Jezdím v týdnu jen krátké trasy cca 4 km tam a zpátky někdy nastartuji i čtyřikrát za tyto 4 kilometry. Když jsem ,ale jel třeba 40 tam a zpět, tak při rozjezdu třeba z křižovatky pára pořád jde.Když auto stojí tak nečoudí, jen trochu a také když prošlápu plyn s ohřátým vozem kape voda z výfuku.Auto jede v pohodě, žádné cukání a problémy nejsou.Kapalinu sleduji.Dnes bylo 13 Celsia stupňú a pára byla vidět občas při silnějším rozjezdu. od posledního dolití uběhlo asi dva a půl měsíce a kapalina se drží přesně na měrce. ujel jsem od té doby asi jen 400 km.Děkuji za odpověť

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Úterý 04.06.2013 09:16, To jako nebyl
vtip? Poklona Davidovi za to, že vzal dotaz vážně... Kde se bere pára ve výfuku už ví i můj 7letý syn, kterýmu jsem to vysvětlil. Podobně jako s kondenzačníma čárama od letadel na obloze. Pochybuju ale, že by to pochopil po tak seriózně-vědeckém výkladu jako v článku. Pokud se na něco takového zcela vážně ptá dospělý člověk, tak se obávám, že podané vysvětlení je těžce nad jeho level chápání...
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 04.06.2013 09:20, RE: Pára z výfuku u škodovky
nepřihlášený uživatel napsal:
vozidlo: Škoda Octavia Facelift rok výroby: 2011 palivo: benzin výkon v kW: 77 kód motoru: aacbzb01 popis závady: Dobrý den Zjistil jsem v lednu tohoto roku, že mi jde po nastartování pára z výfuku.Kapalinu mi trošičku dolili v servisu a od té doby neubývá Jezdím v týdnu jen krátké trasy cca 4 km tam a zpátky někdy nastartuji i čtyřikrát za tyto 4 kilometry. Když jsem ,ale jel třeba 40 tam a zpět, tak při rozjezdu třeba z křižovatky pára pořád jde.Když auto stojí tak nečoudí, jen trochu a také když prošlápu plyn s ohřátým vozem kape voda z výfuku.Auto jede v pohodě, žádné cukání a problémy nejsou.Kapalinu sleduji.Dnes bylo 13 Celsia stupňú a pára byla vidět občas při silnějším rozjezdu. od posledního dolití uběhlo asi dva a půl měsíce a kapalina se drží přesně na měrce. ujel jsem od té doby asi jen 400 km.Děkuji za odpověť kód chyby určené na diagnostice: - typ diagnostického přístroje: - kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -


a co by vám z toho výfuku mělo jít? Lancome? Gucci? představte si, že při dokonalém spalování benzínu vzniká jen vodní pára a CO2. a pokud jezdíte drcky tak se výfuk nezahřeje, pára kondenzuje a voda vytéká... fyzika ani chemie asi nebyly vaše kobyla, co?!
reagovat
Kozař
počet příspěvků2
datum registrace25.09.2008
Úterý 04.06.2013 09:34, RE: Pára z výfuku u škodovky
tomaskrtek napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
vozidlo: Škoda Octavia Facelift rok výroby: 2011 palivo: benzin výkon v kW: 77 kód motoru: aacbzb01 popis závady: Dobrý den Zjistil jsem v lednu tohoto roku, že mi jde po nastartování pára z výfuku.Kapalinu mi trošičku dolili v servisu a od té doby neubývá Jezdím v týdnu jen krátké trasy cca 4 km tam a zpátky někdy nastartuji i čtyřikrát za tyto 4 kilometry. Když jsem ,ale jel třeba 40 tam a zpět, tak při rozjezdu třeba z křižovatky pára pořád jde.Když auto stojí tak nečoudí, jen trochu a také když prošlápu plyn s ohřátým vozem kape voda z výfuku.Auto jede v pohodě, žádné cukání a problémy nejsou.Kapalinu sleduji.Dnes bylo 13 Celsia stupňú a pára byla vidět občas při silnějším rozjezdu. od posledního dolití uběhlo asi dva a půl měsíce a kapalina se drží přesně na měrce. ujel jsem od té doby asi jen 400 km.Děkuji za odpověť kód chyby určené na diagnostice: - typ diagnostického přístroje: - kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
a co by vám z toho výfuku mělo jít? Lancome? Gucci? představte si, že při dokonalém spalování benzínu vzniká jen vodní pára a CO2. a pokud jezdíte drcky tak se výfuk nezahřeje, pára kondenzuje a voda vytéká... fyzika ani chemie asi nebyly vaše kobyla, co?!

To je bomba pořídit si turbo benzín na cukačky 4km se 4zastávkami a 200km měsíčně. tady by snad našla uplatnění Htapka ten turbobenzín půjde do kytek.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 04.06.2013 09:48, RE: Pára z výfuku u škodovky
Kozař napsal:
tomaskrtek napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
vozidlo: Škoda Octavia Facelift rok výroby: 2011 palivo: benzin výkon v kW: 77 kód motoru: aacbzb01 popis závady: Dobrý den Zjistil jsem v lednu tohoto roku, že mi jde po nastartování pára z výfuku.Kapalinu mi trošičku dolili v servisu a od té doby neubývá Jezdím v týdnu jen krátké trasy cca 4 km tam a zpátky někdy nastartuji i čtyřikrát za tyto 4 kilometry. Když jsem ,ale jel třeba 40 tam a zpět, tak při rozjezdu třeba z křižovatky pára pořád jde.Když auto stojí tak nečoudí, jen trochu a také když prošlápu plyn s ohřátým vozem kape voda z výfuku.Auto jede v pohodě, žádné cukání a problémy nejsou.Kapalinu sleduji.Dnes bylo 13 Celsia stupňú a pára byla vidět občas při silnějším rozjezdu. od posledního dolití uběhlo asi dva a půl měsíce a kapalina se drží přesně na měrce. ujel jsem od té doby asi jen 400 km.Děkuji za odpověť kód chyby určené na diagnostice: - typ diagnostického přístroje: - kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
a co by vám z toho výfuku mělo jít? Lancome? Gucci? představte si, že při dokonalém spalování benzínu vzniká jen vodní pára a CO2. a pokud jezdíte drcky tak se výfuk nezahřeje, pára kondenzuje a voda vytéká... fyzika ani chemie asi nebyly vaše kobyla, co?!
To je bomba pořídit si turbo benzín na cukačky 4km se 4zastávkami a 200km měsíčně. tady by snad našla uplatnění Htapka ten turbobenzín půjde do kytek.

a teď si představ že si na takové štreky někteří kupují i diesely...

reagovat
Martin7398
počet příspěvků7
datum registrace27.03.2013
Úterý 04.06.2013 10:38, pára
A co takhle jezdit na kole, v tom případě půjde pára jen od huby a ještě jen když bude zima
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Úterý 04.06.2013 10:57, RE: To jako nebyl
Pepe napsal:
vtip? Poklona Davidovi za to, že vzal dotaz vážně... Kde se bere pára ve výfuku už ví i můj 7letý syn, kterýmu jsem to vysvětlil. Podobně jako s kondenzačníma čárama od letadel na obloze. Pochybuju ale, že by to pochopil po tak seriózně-vědeckém výkladu jako v článku. Pokud se na něco takového zcela vážně ptá dospělý člověk, tak se obávám, že podané vysvětlení je těžce nad jeho level chápání...


Hele, mnoho lidí nemá představu, co jsou vlastně spaliny.
reagovat
nicco
počet příspěvků49
datum registrace15.12.2010
Úterý 04.06.2013 11:16, RE: To jako nebyl
Ctenar patrne narazi na pripad, jak rozeznat obycejnou vodni paru od situace, kdy z vyfuku uz jde bily kour.

reagovat
ivan2
počet příspěvků118
datum registrace11.11.2010
Úterý 04.06.2013 11:26, pára od hu.. úst :-)
Proč je vidět mnohem víc pára u člověka, kterej stojí u rušný silnice, je to větší koncentrací prachu?
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Úterý 04.06.2013 11:53, RE: To jako nebyl
nicco napsal:
Ctenar patrne narazi na pripad, jak rozeznat obycejnou vodni paru od situace, kdy z vyfuku uz jde bily kour.


Ptá se na páru z výfuku, v tomhle má asi jasno...
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Úterý 04.06.2013 11:59, RE: To jako nebyl
David V napsal:
Pepe napsal:
vtip? Poklona Davidovi za to, že vzal dotaz vážně... Kde se bere pára ve výfuku už ví i můj 7letý syn, kterýmu jsem to vysvětlil. Podobně jako s kondenzačníma čárama od letadel na obloze. Pochybuju ale, že by to pochopil po tak seriózně-vědeckém výkladu jako v článku. Pokud se na něco takového zcela vážně ptá dospělý člověk, tak se obávám, že podané vysvětlení je těžce nad jeho level chápání...
Hele, mnoho lidí nemá představu, co jsou vlastně spaliny.


Právě proto se obávám, že by to potřeboval vysvětlit trošku, ehm, lidověji...
reagovat
mattli
počet příspěvků5
datum registrace23.09.2010
Úterý 04.06.2013 12:20, pára
To znamená že to vypouští duši.
reagovat
Abík
počet příspěvků93
datum registrace20.01.2009
Úterý 04.06.2013 16:46, dotazem jsem ohromen
Těm ostatním miliónům aut jezdících v zimě to nedělá? Přístup servisu, zejména znalosti přijímacího technika musí být přímo ohromující. To mi připomíná, jak tady kdysi někdo psal, že mu v servisu říkal technik, že Ford Focus přece nemá diferenciál, že to mají jenom stará auta.
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Úterý 04.06.2013 16:52, RE: dotazem jsem ohromen
Abík napsal:
Těm ostatním miliónům aut jezdících v zimě to nedělá? Přístup servisu, zejména znalosti přijímacího technika musí být přímo ohromující. To mi připomíná, jak tady kdysi někdo psal, že mu v servisu říkal technik, že Ford Focus přece nemá diferenciál, že to mají jenom stará auta.


Tuhle historku mi povídal kolega, ale klíčové nebylo, že je Focus moderní auto, ale že má přední náhon, tam podle přejímacího technika diferenciál není. On je seriózní člověk, takže věřím, že se mu to skutečně stalo. Řešili nějaké pazvuky při jízdě, a tohle z něj během te zkušební jízdy vypadlo, když se ho kolega ptal, zda to nemůže dělat diferenciál.
reagovat
Corlis
počet příspěvků135
datum registrace14.03.2007
Úterý 04.06.2013 21:44, RE: Pára z výfuku u škodovky
tomaskrtek napsal:
Kozař napsal:
tomaskrtek napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
vozidlo: Škoda Octavia Facelift rok výroby: 2011 palivo: benzin výkon v kW: 77 kód motoru: aacbzb01 popis závady: Dobrý den Zjistil jsem v lednu tohoto roku, že mi jde po nastartování pára z výfuku.Kapalinu mi trošičku dolili v servisu a od té doby neubývá Jezdím v týdnu jen krátké trasy cca 4 km tam a zpátky někdy nastartuji i čtyřikrát za tyto 4 kilometry. Když jsem ,ale jel třeba 40 tam a zpět, tak při rozjezdu třeba z křižovatky pára pořád jde.Když auto stojí tak nečoudí, jen trochu a také když prošlápu plyn s ohřátým vozem kape voda z výfuku.Auto jede v pohodě, žádné cukání a problémy nejsou.Kapalinu sleduji.Dnes bylo 13 Celsia stupňú a pára byla vidět občas při silnějším rozjezdu. od posledního dolití uběhlo asi dva a půl měsíce a kapalina se drží přesně na měrce. ujel jsem od té doby asi jen 400 km.Děkuji za odpověť kód chyby určené na diagnostice: - typ diagnostického přístroje: - kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
a co by vám z toho výfuku mělo jít? Lancome? Gucci? představte si, že při dokonalém spalování benzínu vzniká jen vodní pára a CO2. a pokud jezdíte drcky tak se výfuk nezahřeje, pára kondenzuje a voda vytéká... fyzika ani chemie asi nebyly vaše kobyla, co?!
To je bomba pořídit si turbo benzín na cukačky 4km se 4zastávkami a 200km měsíčně. tady by snad našla uplatnění Htapka ten turbobenzín půjde do kytek.
a teď si představ že si na takové štreky někteří kupují i diesely...


hlásím, že o jednom vím, nevím přesný typ pažouta, ale fungláč je to v dyzlu. Jezdí s dětma do školy 3min, pak o kousek dál pro rohlíky a zase domů. Do práce jezdí mhd.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Středa 05.06.2013 00:06, RE: Pára z výfuku u škodovky
Corlis napsal:
tomaskrtek napsal:
Kozař napsal:
tomaskrtek napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
vozidlo: Škoda Octavia Facelift rok výroby: 2011 palivo: benzin výkon v kW: 77 kód motoru: aacbzb01 popis závady: Dobrý den Zjistil jsem v lednu tohoto roku, že mi jde po nastartování pára z výfuku.Kapalinu mi trošičku dolili v servisu a od té doby neubývá Jezdím v týdnu jen krátké trasy cca 4 km tam a zpátky někdy nastartuji i čtyřikrát za tyto 4 kilometry. Když jsem ,ale jel třeba 40 tam a zpět, tak při rozjezdu třeba z křižovatky pára pořád jde.Když auto stojí tak nečoudí, jen trochu a také když prošlápu plyn s ohřátým vozem kape voda z výfuku.Auto jede v pohodě, žádné cukání a problémy nejsou.Kapalinu sleduji.Dnes bylo 13 Celsia stupňú a pára byla vidět občas při silnějším rozjezdu. od posledního dolití uběhlo asi dva a půl měsíce a kapalina se drží přesně na měrce. ujel jsem od té doby asi jen 400 km.Děkuji za odpověť kód chyby určené na diagnostice: - typ diagnostického přístroje: - kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
a co by vám z toho výfuku mělo jít? Lancome? Gucci? představte si, že při dokonalém spalování benzínu vzniká jen vodní pára a CO2. a pokud jezdíte drcky tak se výfuk nezahřeje, pára kondenzuje a voda vytéká... fyzika ani chemie asi nebyly vaše kobyla, co?!
To je bomba pořídit si turbo benzín na cukačky 4km se 4zastávkami a 200km měsíčně. tady by snad našla uplatnění Htapka ten turbobenzín půjde do kytek.
a teď si představ že si na takové štreky někteří kupují i diesely...
hlásím, že o jednom vím, nevím přesný typ pažouta, ale fungláč je to v dyzlu. Jezdí s dětma do školy 3min, pak o kousek dál pro rohlíky a zase domů. Do práce jezdí mhd.


To neva. Hlavně když se podpoří hrubý domácí produkt a růst ekonomiky. Co na tom, že ta kupa šrotu skončí do 3-5 let v AAA auto Praha. Někdo kdo chce uspořit náklady na palivu si to koupí a dále podpoří HDP až provede obměnu tzv. "spotřebáku"
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Středa 05.06.2013 12:07, RE: Pára z výfuku u škodovky
Petr S napsal:
Corlis napsal:
tomaskrtek napsal:
Kozař napsal:
tomaskrtek napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
vozidlo: Škoda Octavia Facelift rok výroby: 2011 palivo: benzin výkon v kW: 77 kód motoru: aacbzb01 popis závady: Dobrý den Zjistil jsem v lednu tohoto roku, že mi jde po nastartování pára z výfuku.Kapalinu mi trošičku dolili v servisu a od té doby neubývá Jezdím v týdnu jen krátké trasy cca 4 km tam a zpátky někdy nastartuji i čtyřikrát za tyto 4 kilometry. Když jsem ,ale jel třeba 40 tam a zpět, tak při rozjezdu třeba z křižovatky pára pořád jde.Když auto stojí tak nečoudí, jen trochu a také když prošlápu plyn s ohřátým vozem kape voda z výfuku.Auto jede v pohodě, žádné cukání a problémy nejsou.Kapalinu sleduji.Dnes bylo 13 Celsia stupňú a pára byla vidět občas při silnějším rozjezdu. od posledního dolití uběhlo asi dva a půl měsíce a kapalina se drží přesně na měrce. ujel jsem od té doby asi jen 400 km.Děkuji za odpověť kód chyby určené na diagnostice: - typ diagnostického přístroje: - kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
a co by vám z toho výfuku mělo jít? Lancome? Gucci? představte si, že při dokonalém spalování benzínu vzniká jen vodní pára a CO2. a pokud jezdíte drcky tak se výfuk nezahřeje, pára kondenzuje a voda vytéká... fyzika ani chemie asi nebyly vaše kobyla, co?!
To je bomba pořídit si turbo benzín na cukačky 4km se 4zastávkami a 200km měsíčně. tady by snad našla uplatnění Htapka ten turbobenzín půjde do kytek.
a teď si představ že si na takové štreky někteří kupují i diesely...
hlásím, že o jednom vím, nevím přesný typ pažouta, ale fungláč je to v dyzlu. Jezdí s dětma do školy 3min, pak o kousek dál pro rohlíky a zase domů. Do práce jezdí mhd.
To neva. Hlavně když se podpoří hrubý domácí produkt a růst ekonomiky. Co na tom, že ta kupa šrotu skončí do 3-5 let v AAA auto Praha. Někdo kdo chce uspořit náklady na palivu si to koupí a dále podpoří HDP až provede obměnu tzv. "spotřebáku"


Je otázka jak to koupil - konkrétně Peugeot mívá občas akce "diesel za cenu benzínu" (v rámci které se ale dále slevněný benzín koupi nedá).
reagovat
daviddejf
počet příspěvků3
datum registrace17.12.2012
Středa 05.06.2013 13:08, protahnuti
tohle je prave ta radost, kterou nam auta delaj. obcas je potreba holt jet tak dlouho, az se voda a olej prohreje na provozni teplotu a pak auto solidne (aspon na 1. a 2.) protahnout do otacek maximalniho vykonu. tim se celej vyfuk prohreje, voda odpari a nic nerezne. nedavno sem videl, jak jedny A8 3.0 tdi na najezdu na dalnici regulerne vytekla tak decka vody z kazdyho vejfuku. tolik kondenzatu se stihlo pri popojizdeni v laufu nasbirat...
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Čtvrtek 06.06.2013 01:28, RE: Pára z výfuku u škodovky
Pavlik napsal:
Petr S napsal:
Corlis napsal:
tomaskrtek napsal:
Kozař napsal:
tomaskrtek napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
vozidlo: Škoda Octavia Facelift rok výroby: 2011 palivo: benzin výkon v kW: 77 kód motoru: aacbzb01 popis závady: Dobrý den Zjistil jsem v lednu tohoto roku, že mi jde po nastartování pára z výfuku.Kapalinu mi trošičku dolili v servisu a od té doby neubývá Jezdím v týdnu jen krátké trasy cca 4 km tam a zpátky někdy nastartuji i čtyřikrát za tyto 4 kilometry. Když jsem ,ale jel třeba 40 tam a zpět, tak při rozjezdu třeba z křižovatky pára pořád jde.Když auto stojí tak nečoudí, jen trochu a také když prošlápu plyn s ohřátým vozem kape voda z výfuku.Auto jede v pohodě, žádné cukání a problémy nejsou.Kapalinu sleduji.Dnes bylo 13 Celsia stupňú a pára byla vidět občas při silnějším rozjezdu. od posledního dolití uběhlo asi dva a půl měsíce a kapalina se drží přesně na měrce. ujel jsem od té doby asi jen 400 km.Děkuji za odpověť kód chyby určené na diagnostice: - typ diagnostického přístroje: - kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
a co by vám z toho výfuku mělo jít? Lancome? Gucci? představte si, že při dokonalém spalování benzínu vzniká jen vodní pára a CO2. a pokud jezdíte drcky tak se výfuk nezahřeje, pára kondenzuje a voda vytéká... fyzika ani chemie asi nebyly vaše kobyla, co?!
To je bomba pořídit si turbo benzín na cukačky 4km se 4zastávkami a 200km měsíčně. tady by snad našla uplatnění Htapka ten turbobenzín půjde do kytek.
a teď si představ že si na takové štreky někteří kupují i diesely...
hlásím, že o jednom vím, nevím přesný typ pažouta, ale fungláč je to v dyzlu. Jezdí s dětma do školy 3min, pak o kousek dál pro rohlíky a zase domů. Do práce jezdí mhd.
To neva. Hlavně když se podpoří hrubý domácí produkt a růst ekonomiky. Co na tom, že ta kupa šrotu skončí do 3-5 let v AAA auto Praha. Někdo kdo chce uspořit náklady na palivu si to koupí a dále podpoří HDP až provede obměnu tzv. "spotřebáku"
Je otázka jak to koupil - konkrétně Peugeot mívá občas akce "diesel za cenu benzínu" (v rámci které se ale dále slevněný benzín koupi nedá).


Copak o to. Pokud s tím jezdí jen krátké cukačky do 4 km, tak ten motor ani neprohřeje a bude ho celou dobu jen ničit. Pokud ho stihne včas prodat, pak OK.
reagovat
roth21cz
počet příspěvků12
datum registrace06.02.2010
Neděle 09.06.2013 16:19, rovnice a chemie
Sorry, nemůžu si pomoct, ale to je odpověď jak poď na mě z boku. Pán evidentně neví co kde mu z výfuku lítá, jak se co prohřívá, kde co kondenzuje a tady na něj vybafly rovnice a vysvětlení jak z discovery science. Zrovna tady bych (i pro další, kteří nevědí a rádi si to přečtou) zvolil spíš lidový vyprávění o obláčcích unikajících z aut, zlé kondenzované páře ničicí výfuk a kapičkách vody, které za nic nemůžou a co se s tím vlastně dá dělat (to na konci je), ale tuhle odpověď jsem přestal číst po pár vědeckých odstavcích, mohlo (mělo) to být daleko kratší, spíš jen obecný popis problému a ten konec jak a co s tím.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.