0
zpět
 

diskuze k tématu: Octavia ll 2.0 FSI

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.04.2013 13:36, Octavia ll 2.0 FSI
Dobrý den,

Je mi 23 let a chystám si koupit moje první auto do 200 000 kč. Jsem rozhodnutý pro Octavii ll liftback.. Budu ji kupovat v Německu se známým,který má z dovozy aut už nějaké zkušenosti. Daji se tam sehnat Octavie 2.0 FSI, které mají najeto okolo 100 000 km. Můj roční nájezd je do 10 000 km z toho 30% město a 70% okresky. Můžete mi prosím Vás napsat vše co víte o motoru 2.0 FSI? Např. jak dlouho vydrží spojka a jestli se musí měnit i s dvouhmotovým setrvačníkem, jaké kódy motoru volit, aby auto neobsahovalo NoX katalyzátor a nespalovalo vrstvené spalování. Děkuji za odpověď Petr V.
reagovat
Karel - TipCars.com
počet příspěvků1089
datum registrace09.05.2007
Pátek 31.05.2013 20:28, Re:
Dobrý den. Jednotka 2.0 FSI - atmosféricky plněný zážehový dvoulitr s přímým vstřikem paliva. Katalyzátor DeNOx zážehové motory nemívají, to je výsada dieselů, které produkují velké množství oxidů dusíku. Písmena FSI představují anglický název pro spalování vrstvené směsi, všechny motory FSI tudíž s touto technologií pracují. Co se týče spojky a dvouhmotového setrvačníku a spojky - životnost těchto dílů nejvíce ovlivníte jízdním stylem. Při šetrném jízdním stylu by měla spojka i setrvačník vydržet minimálně 200 tis. km. Oba díly se současně měnit nemusí. Jak spojce, tak setrvačníku škodí prudké rozjezdy (setrvačník vyloženě také nesnáší podtáčení motoru).
reagovat




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2019, všechna práva vyhrazena.