zpět
 

diskuze k tématu: octavia 2 facelift, klepaní při nerovnostech

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, ostatní, automobilky, česká vozidla
Zoula88
počet příspěvků15
datum registrace17.09.2014
Středa 05.07.2017 09:48, octavia 2 facelift, klepaní při nerovnostech
Zdravim, potrebuji poradit. Dnes jsem jel s autem pres vykostkovane náměstí ktere bylo zakončené vyvýšeným retardérem, při najetí přední nápravou se mi zaclo ozývat nepravidelné kovové klepání někde pod motorem. po ujetí 20m to stichlo, nevíte jaká může být příčina? mel jsem z toho málem infarkt :)) moc dekuji za rady
reagovat
Giorgio
počet příspěvků664
datum registrace09.05.2007
Středa 05.07.2017 12:30, RE: octavia 2 facelift, klepaní při nerovnostech
Zoula88 napsal:
Zdravim, potrebuji poradit. Dnes jsem jel s autem pres vykostkovane náměstí ktere bylo zakončené vyvýšeným retardérem, při najetí přední nápravou se mi zaclo ozývat nepravidelné kovové klepání někde pod motorem. po ujetí 20m to stichlo, nevíte jaká může být příčina? mel jsem z toho málem infarkt :)) moc dekuji za rady


Příčina, že to začalo klepat, je něco uvolněného. Příčina utichnutí je to, že to, co začalo klepat, nejspíše upadlo. Zbytek je na věštění z křišťálové koule. Mohl to samozřejmě být třeba jakýkoliv kamínek, který se tam dříve zachytil, vibracemi uvolnil a začal skákat po nějakém krycím plechu, než vypadnul. Mohl se vyklepat i nějaký šroubek a uvolnit přímo plech pod motorem, který přestal vydávat hluk, když přestal rezonovat. Mohla upadnout spona z výfukové soustavy. Možností je nespočet.
reagovat
driver111
počet příspěvků516
datum registrace13.03.2013
Středa 05.07.2017 12:36, RE.
Jak píše Giorgo, možností je nespočet. Nejlépe zvednout, prohlídnout, to je jediná jistota.
reagovat
Zoula88
počet příspěvků15
datum registrace17.09.2014
Středa 05.07.2017 16:33, ¨..
jeste me napadlo, nemuze klepat stabilizator nebo nejaky uchyt vyfukoveho potrubi? to vazne byly rany, me to vylekalo. pak cely den auto bylo potiche, tak nevim co si o tom myslet :)
reagovat
driver111
počet příspěvků516
datum registrace13.03.2013
Středa 05.07.2017 19:18, RE:
Ono je to fakt těžké, nikdo z nás to neslyšel, takže dedukovat co to mohlo být je neřešitelné, těch možností je spousta, zvedni auto a vlez pod to, to je jediná jistota, takhle se tady můžeme bavit týden.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků939
datum registrace09.10.2008
Středa 05.07.2017 22:25, RE: ¨..
Zoula88 napsal:
jeste me napadlo, nemuze klepat stabilizator nebo nejaky uchyt vyfukoveho potrubi? to vazne byly rany, me to vylekalo. pak cely den auto bylo potiche, tak nevim co si o tom myslet :)


Jestli jsi nenajel na retardér úplně rovně, mohlo dojít k rozhoupání výfuku na jeho gumových závěsech a ten následně chvíli narážel do karoserie.....Pokud to byly silné duté rány, které po ujetí pár metrů přestaly, tak je to asi nejpravděpodobnější příčina.
reagovat
JARDA3
počet příspěvků47
datum registrace15.01.2010
Čtvrtek 06.07.2017 09:08, možná brzdový segmenty
na kostkách se ti víc uvolnily brzdiče od kotouču pak si přibrzdil a vůle se zmenšila a ztichly.se podívej jestli to nemáš vymlácený na vodících čepech
reagovat
Zoula88
počet příspěvků15
datum registrace17.09.2014
Neděle 09.07.2017 15:24, ..
Dnes jsem byl na zvedaku, vsechno bylo pevne az na lozisko v levym předním kole, pravděpodobne to bude tim, jsem netusil ze lozisko umi udelat takovy rachot v aute :) kolik vunec je zivotnost? si myslim ze na 5let stary auto 200tis km by mohlo jeste vydrzet vic
reagovat




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.