zpět
 

diskuze k tématu: Nafta do 180 000 Kč

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla
Petr P
počet příspěvků10
datum registrace31.01.2017
Úterý 31.01.2017 14:48, Nafta do 180 000 Kč
Ahoj, sháním auto do 180 000 Kč, pracovní dny jezdím cca 100 km. Raději bych kombika, nevím zda za pár let třeba nepřijde potomek. Hodně lidí mi doporučovalo Octavii 1.9 TDI, a že se vyplatí více 'jedničková'. Já jsem uvažoval spíše nad dvojkovou případně jsem našel i dovezeného rapida 1.6 TDI (120 tisíc km) za podobnou cenu. Můžete mi prosím poradit, zda jít opravdu do té octavie?

Viděl jsem i VW Passat 2.0TDI, r.v. 05/2007 (270 tisíc km) za 99 tisíc korun, ale to už je asi na odpis že?

Na fóru se hodně mluví i o Monedeu, ale tomu jsem nějak nepřišel vzhledově na chuť.

Můžete prosím poradit co by jste volili vy?

reagovat
Humusus
počet příspěvků421
datum registrace16.10.2016
Úterý 31.01.2017 15:43, diesel
koncernový diesel jedničková octavia

nejspolehlivější 1.9 tdi 66 kw kod motoru AGR (ale výroba jen do 1999)
téměř stejně spolehlivý 1.9 tdi 66kw, 81 kw kod motoru ALH

dvojková octavia pak jedině s 1.9 tdi-pd 74 kw - poslední spolehlivý motor


2.0 tdi - pd nebrat, obzvláště ne s DPF

doporučuji si objednat svět motorů - ojetiny, všechny motory podrobně popisují
reagovat
Petr P
počet příspěvků10
datum registrace31.01.2017
Úterý 31.01.2017 16:44, RE: diesel
Humusus napsal:
koncernový diesel jedničková octavianejspolehlivější 1.9 tdi 66 kw kod motoru AGR (ale výroba jen do 1999)téměř stejně spolehlivý 1.9 tdi 66kw, 81 kw kod motoru ALHdvojková octavia pak jedině s 1.9 tdi-pd 74 kw - poslední spolehlivý motor2.0 tdi - pd nebrat, obzvláště ne s DPFdoporučuji si objednat svět motorů - ojetiny, všechny motory podrobně popisují


Mockrát děkuji, měl bych ještě dotaz k tomu, zda se vyplatí kupovat i zmíněnou 1.9 TDI s tachometrem nad 200 000 km?

reagovat
Humusus
počet příspěvků421
datum registrace16.10.2016
Úterý 31.01.2017 16:47, RE: diesel
určitě, pokud je těch 200 tis. zaručených, tak je ten motor teprve zajetý... a ještě lépe pokud víte, že se olej měnil po 15 tis. km a ne v long life intervalech po 30 tis., ale to bychom u ojetiny chtěli asi moc pokud to není od kamaráda

hlavně nechte hned po koupi udělat rozvody, na řeči že byly dělány bych se nespoléhal, předejdete větším škodám
reagovat
Petr P
počet příspěvků10
datum registrace31.01.2017
Úterý 31.01.2017 17:02, RE: diesel
Dobře děkuji. Díval jsem se, že se dají sehnat za 150 tisíc, takže aspoň něco málo můžu ušetřit.


reagovat
Humusus
počet příspěvků421
datum registrace16.10.2016
Úterý 31.01.2017 17:42, RE: diesel
známý teď zrovna kupoval hezkou octavii II - 1.9tdi-pd, doložená historie, najeto asi 260tis. za 130tis. kč

hezké jedničkové jsou již dražší než dvojkové
reagovat
sheogorath
počet příspěvků394
datum registrace27.05.2016
Úterý 31.01.2017 18:28, RE: diesel
Humusus napsal:
určitě, pokud je těch 200 tis. zaručených, tak je ten motor teprve zajetý...


to opravdu?

reagovat
Petr P
počet příspěvků10
datum registrace31.01.2017
Úterý 31.01.2017 18:38, RE: diesel
Humusus napsal:
známý teď zrovna kupoval hezkou octavii II - 1.9tdi-pd, doložená historie, najeto asi 260tis. za 130tis. kčhezké jedničkové jsou již dražší než dvojkové


Já se koukal na ročník 2011 a najeto kolem 200. Nepsal jsem tu nejlevnější cenu co jsem našel, ale průměr toho na co jsem se díval.

Jinak to co popisuješ, tak jsem nic podobného nenašel, takže měl známý asi štěstí.
reagovat
PatM
počet příspěvků199
datum registrace07.08.2016
Úterý 31.01.2017 20:57, RE: diesel
Petr P napsal:
Humusus napsal:
koncernový diesel jedničková octavianejspolehlivější 1.9 tdi 66 kw kod motoru AGR (ale výroba jen do 1999)téměř stejně spolehlivý 1.9 tdi 66kw, 81 kw kod motoru ALHdvojková octavia pak jedině s 1.9 tdi-pd 74 kw - poslední spolehlivý motor2.0 tdi - pd nebrat, obzvláště ne s DPFdoporučuji si objednat svět motorů - ojetiny, všechny motory podrobně popisují
Mockrát děkuji, měl bych ještě dotaz k tomu, zda se vyplatí kupovat i zmíněnou 1.9 TDI s tachometrem nad 200 000 km?


Pokud ještě existuje O1, která má najeto méně jak 200 000 tak určitě není na prodej
Díval bych se po něčem co není místní modla...
reagovat
Petr P
počet příspěvků10
datum registrace31.01.2017
Středa 01.02.2017 13:00, RE: diesel
PatM napsal:
Petr P napsal:
Humusus napsal:
koncernový diesel jedničková octavianejspolehlivější 1.9 tdi 66 kw kod motoru AGR (ale výroba jen do 1999)téměř stejně spolehlivý 1.9 tdi 66kw, 81 kw kod motoru ALHdvojková octavia pak jedině s 1.9 tdi-pd 74 kw - poslední spolehlivý motor2.0 tdi - pd nebrat, obzvláště ne s DPFdoporučuji si objednat svět motorů - ojetiny, všechny motory podrobně popisují
Mockrát děkuji, měl bych ještě dotaz k tomu, zda se vyplatí kupovat i zmíněnou 1.9 TDI s tachometrem nad 200 000 km?
Pokud ještě existuje O1, která má najeto méně jak 200 000 tak určitě není na prodej Díval bych se po něčem co není místní modla...


A to například? Hádám že již několikrát zmíněné Monedeo

reagovat
Petr P
počet příspěvků10
datum registrace31.01.2017
Středa 01.02.2017 13:40, RE: diesel
Díval jsem se i na Toyota Avensis a citroen c5, ale nevím jak jsou na tom ty jejich naftové motory.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1000
datum registrace09.05.2007
Středa 01.02.2017 14:14, RE: diesel
Petr P napsal:
Díval jsem se i na Toyota Avensis a citroen c5, ale nevím jak jsou na tom ty jejich naftové motory.


Avensisu v naftě bych se vyhnul (možná z neznalosti), naopak 2,0 HDi v C5 (ideálně 120kW) lze jen doporučit.
reagovat
Petr P
počet příspěvků10
datum registrace31.01.2017
Středa 01.02.2017 14:23, RE: diesel
Pepe napsal:
Petr P napsal:
Díval jsem se i na Toyota Avensis a citroen c5, ale nevím jak jsou na tom ty jejich naftové motory.
Avensisu v naftě bych se vyhnul (možná z neznalosti), naopak 2,0 HDi v C5 (ideálně 120kW) lze jen doporučit.


Díky za tip! Dá se uvažovat i nad ročníky 2011 s tachometrem na 180 tisíc km? Aby to chvíli vydrželo a mohlo najet dalších 100 tisíc.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1000
datum registrace09.05.2007
Středa 01.02.2017 21:33, RE: diesel
Petr P napsal:
Pepe napsal:
Petr P napsal:
Díval jsem se i na Toyota Avensis a citroen c5, ale nevím jak jsou na tom ty jejich naftové motory.
Avensisu v naftě bych se vyhnul (možná z neznalosti), naopak 2,0 HDi v C5 (ideálně 120kW) lze jen doporučit.
Díky za tip! Dá se uvažovat i nad ročníky 2011 s tachometrem na 180 tisíc km? Aby to chvíli vydrželo a mohlo najet dalších 100 tisíc.


Motor, pokud bude v pořádku už při koupi, nebude mu chybět olej, voda + pravidelný (15-20 tkm) servis, bude to poslední, co odejde. Na starém 2,2 HDi mám najeto skoro 400 tkm, kupoval jsem ho při 140.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.