zpět
 

diskuze k tématu: jaky motor do octavie III ? 1.4tsi 110kw vs 2.0tdi 110kw

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, automobilky, česká vozidla
Zoula88
počet příspěvků15
datum registrace17.09.2014
Čtvrtek 18.01.2018 18:50, jaky motor do octavie III ? 1.4tsi 110kw vs 2.0tdi 110kw
Dobry den, mam mensi dilema, nevím pro co se rozhodnout. Auto by melo rocni najezd cca 20tis, prevazne okresky. Jaka je zivotnost tsi motoru? porad si rikam ze objem nicim nenahradi, tahne me to k tdi, ty jsou za urciteho zachazeni,servisu spolehlivejsi a vydrzi 2x dele. Co by jste mi poradily? dekuji za kazdy nazor
reagovat
capslock
počet příspěvků231
datum registrace28.07.2007
Pátek 19.01.2018 11:55, xy
Poradila bych ti rozhodnout se podle délky jedné cesty, aby se zvládal regenerovat filtr částic. Rozdíl ve spotřebě bude kolem 700 Kč měsíčně.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků983
datum registrace19.08.2015
Pátek 19.01.2018 12:59, RE: jaky motor do octavie III ? 1.4tsi 110kw vs 2.0tdi 110kw
Zoula88 napsal:
Dobry den, mam mensi dilema, nevím pro co se rozhodnout. Auto by melo rocni najezd cca 20tis, prevazne okresky. Jaka je zivotnost tsi motoru? porad si rikam ze objem nicim nenahradi, tahne me to k tdi, ty jsou za urciteho zachazeni,servisu spolehlivejsi a vydrzi 2x dele. Co by jste mi poradily? dekuji za kazdy nazor


Ahoj, je to tak jak píše capslock, jestli jezdíš krátké trasy a jen občas delší, nebude se správně regenerovat FAP filtr. Diesel vydrží obecně větší nájezd než benzín a Škoda šla do sebe a výrazně FAP filtry slevnila tedy už to není 35000kč, ale tak polovina.
Obecně Octávii 2.0 TDI dobře prodáš i po 200tis.km, benzín TSI už ne.
Jen si projdi skladovky Golfu kombi, ten vůz je lépe odlučněn,má hodnotnější interiér, má kvalitnější některé díly a stojí stejně. Opravdu je to jíná písnička než Oct III.



reagovat
Zoula88
počet příspěvků15
datum registrace17.09.2014
Sobota 20.01.2018 08:41, Dilema :)
mám o2 2.0tdi, většinou renegerace dpf zapne když prijizdim do cíle, i když jedu dálku, před cílem to zapne, takze člověk musí naplánovat mensi zajížďku. Ale zas dpf se meni max 1 za životnost auta. Teď jsem zkoumal stav dpf v 230tis km a filtr na diagnostice ukazoval minimální zaneseni. Je to o lidech jak se k tomu chovají :) S tou hodnotou zustatkove ceny po x letech souhlasím. Za stejně peníze zvolit novější tsi s minimálním najezdem nebo o 2 roky starší tdi ve slusne výbavě ?
reagovat
ctverak
počet příspěvků174
datum registrace01.08.2007
Pondělí 22.01.2018 13:11, RE: jaky motor do octavie III ? 1.4tsi 110kw vs 2.0tdi 110kw
Dovolím si tvrdit, že většině lidí motor 1.4tsi bohatě stačí a spotřeba bude při běžném ježdění okolo 6L.
Bral bych 1.4tsi, na pořízení je levnější.

reagovat
i
počet příspěvků35
datum registrace09.05.2007
Středa 24.01.2018 08:23, oIII
Dobrý den,

při uvedeném ročním nájezdu bych doporučil 1,4 tsi, které je v této generaci již velmi spolehlivé a jízdně příjemné. Cena bude oproti 2,0 tdi nižší a argumenty typu vydrží 2x déle, či vydrží déle jsou u dnešních motorů již jen reliktem minulosti. Motor 1,4 tsi používá v OIII celkem dost taxikářů a viděl jsem jich několik s nájezdy přes 350 tkm. Životnosti bych se tedy, při dobré údržbě, ve vašem případě nebál. Moderní diesel se, dle mého názoru dnes vyplatí již jen kilometrovým rekordmanům. Pokud jezdíte i za hranice a vůz si plánujete nějakou dobu ponechat, nemá v současné Evropě nejlepší prognózu.
reagovat




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.