0
zpět
 

diskuze k tématu: Proč po natankování do Fabie svítí kontrolka motoru?

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.10.2010 15:13, Prosím o radu
Vlastním Š Fabia II 1,2 HTP a až do najetí 50.000 km jsem s ní byl velmi spokojen. Po najetí uvedených kilometrů začala na palubní desce občas svítit kontrolka motoru. V servisu ŠKODA to diagnostika vypsala jako vadný snímač otáček. Po jeho výměně byl asi 5.000 km klid a pak to začalo znovu. Motor má při studeném staru nepravidelný chod a při jízdě se při překonávání 3.000 otáček motoru jakoby zastavil na dobu asi dvou sekund a pak se zase rozjede. Nadále svítí kontrolka motoru. Diagnostika v servise hlásila chudou směs. Přesto mi tuto závadu ve značkovém servisu nebyli schopni odstranit. Pokud má někdo podobnou zkušenost prosím o radu. Za radu předem děkuji
reagovat
sepp
počet příspěvků4
datum registrace16.06.2017
Pondělí 19.06.2017 00:53, Rozvody
Napadá mě nechat překontrolovat rozvody.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pondělí 19.06.2017 09:55, RE: Prosím o radu
Gary napsal:
Vlastním Š Fabia II 1,2 HTP a až do najetí 50.000 km jsem s ní byl velmi spokojen. Po najetí uvedených kilometrů začala na palubní desce občas svítit kontrolka motoru. V servisu ŠKODA to diagnostika vypsala jako vadný snímač otáček. Po jeho výměně byl asi 5.000 km klid a pak to začalo znovu. Motor má při studeném staru nepravidelný chod a při jízdě se při překonávání 3.000 otáček motoru jakoby zastavil na dobu asi dvou sekund a pak se zase rozjede. Nadále svítí kontrolka motoru. Diagnostika v servise hlásila chudou směs. Přesto mi tuto závadu ve značkovém servisu nebyli schopni odstranit. Pokud má někdo podobnou zkušenost prosím o radu. Za radu předem děkuji


Ahoj Gary! Navštiv HTP forum http://htpklub.forumczech.com/.
Najdeš tam opravdové machry, co mají zároveň i autoservis. Je to typické pro koncernové auta - originál servis ani neumí opravit typické závady HTP motoru a asi nejsprostší je, že oficiálně tento motor nejde generálkovat, což není pravda. Ostatně na foru už ti kluci poradí a řeknou kam zajet....
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Pondělí 19.06.2017 12:03, RE: Prosím o radu
BobanHTP napsal:
Gary napsal:
Vlastním Š Fabia II 1,2 HTP a až do najetí 50.000 km jsem s ní byl velmi spokojen. Po najetí uvedených kilometrů začala na palubní desce občas svítit kontrolka motoru. V servisu ŠKODA to diagnostika vypsala jako vadný snímač otáček. Po jeho výměně byl asi 5.000 km klid a pak to začalo znovu. Motor má při studeném staru nepravidelný chod a při jízdě se při překonávání 3.000 otáček motoru jakoby zastavil na dobu asi dvou sekund a pak se zase rozjede. Nadále svítí kontrolka motoru. Diagnostika v servise hlásila chudou směs. Přesto mi tuto závadu ve značkovém servisu nebyli schopni odstranit. Pokud má někdo podobnou zkušenost prosím o radu. Za radu předem děkuji
Ahoj Gary! Navštiv HTP forum http://htpklub.forumczech.com/.Najdeš tam opravdové machry, co mají zároveň i autoservis. Je to typické pro koncernové auta - originál servis ani neumí opravit typické závady HTP motoru a asi nejsprostší je, že oficiálně tento motor nejde generálkovat, což není pravda. Ostatně na foru už ti kluci poradí a řeknou kam zajet....


Bobane, já si myslím, že to má pán už vyřešené, když to psal v roce 2010
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pondělí 19.06.2017 12:34, RE: Prosím o radu
driver111 napsal:
BobanHTP napsal:
Gary napsal:
Vlastním Š Fabia II 1,2 HTP a až do najetí 50.000 km jsem s ní byl velmi spokojen. Po najetí uvedených kilometrů začala na palubní desce občas svítit kontrolka motoru. V servisu ŠKODA to diagnostika vypsala jako vadný snímač otáček. Po jeho výměně byl asi 5.000 km klid a pak to začalo znovu. Motor má při studeném staru nepravidelný chod a při jízdě se při překonávání 3.000 otáček motoru jakoby zastavil na dobu asi dvou sekund a pak se zase rozjede. Nadále svítí kontrolka motoru. Diagnostika v servise hlásila chudou směs. Přesto mi tuto závadu ve značkovém servisu nebyli schopni odstranit. Pokud má někdo podobnou zkušenost prosím o radu. Za radu předem děkuji
Ahoj Gary! Navštiv HTP forum http://htpklub.forumczech.com/.Najdeš tam opravdové machry, co mají zároveň i autoservis. Je to typické pro koncernové auta - originál servis ani neumí opravit typické závady HTP motoru a asi nejsprostší je, že oficiálně tento motor nejde generálkovat, což není pravda. Ostatně na foru už ti kluci poradí a řeknou kam zajet....
Bobane, já si myslím, že to má pán už vyřešené, když to psal v roce 2010


Díky jdu si dát caffe
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.