Čtvrtek 12.06.2014 21:49,
už to tu bylo
moje náklady na BMW 528i s LPG za 50tkm
svíčky 1200+ stěrače 1000 + 4x olej 8000 + 6x vzduchový filtr 600 + kabinový filtr 600 + tyčka řízení s geom 1500 + přední desky 1500 + zadní desky 1500+ 1000 prasklá přední pružina starší i s prací obě + 1000 doplnění klimy + silentbloky zadní nápravy s geom 3000 + servočerpadlo starší 800 s prací + spojková sada s prací 6000 + vodní pumpa 2000 + řemeny 1500 s prací = 96200kč
nepočítám STK, revizi plynu atd, jsou to stovkové položky a podotýkám, že za autem tahám vlek cca 2t, Pneu zimní dojíždím co byly na autě do ted, letní jsem měl a 1x jsou koupil alu 17 s pneu na cca 10000km za 4000kč sada pneu na sezonu se dá koupit za 1000kč, nebo můžete jezdit na 195/65/15,a le je to jak tramvaj :D
jinak oprava čelního skla pojišťovna 7000kč, oprava po nehodě v koloně cca 30tis, částečně starší díly. (zadní nárazník 800, přední nárazník nový s mřížkama 3000, mlhovky 2ks 1000, světla 2000, kapota + ledviny 2500, čelo 1000 chladiče nové 2ks 5000 + práce a díly lak)
Rozvody se neřeší, má řetěz, výfuk je nerezový, pokud do něj nikdo nehrabal, tak není problém, karoserie, pokud není spravovaná nerezne, jen víko kufru. vše na e39 je levné a dostupné, jak starší, tak nové.
Jízdní vlastnosti a komfort super. Spotřeba na dálku s lehkou nohou 7-8 dálnice +-160 10l město 13 dlouhodbě 11-12lpg s 528i
jo a najeto má asi 420tkm (nevím už přesně, ale je o cca 200tkm stočená jen co jsem dohledal a na tacho je 220)
Nenechte si o rozmluvit a nekupte vrak, pak Vás bude těšit každý km ujetý s BMW
reagovat
nahlásit