0
zpět
 

diskuze k tématu: Je Focus lepší než Bravo a Leon?

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, německá vozidla, americká vozidla, italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 17.12.2008 07:16,
No co vim, tak vyse popsana auta jsou zastupci nizsi stredni tridy...jen aby potencionalni zajemce nebyl zklaman...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 17.12.2008 07:50, Jedině nový
Kupovat auto dnes, tak bych si odpustil rizika a šel do nového (uvažujeme-li o nižší střední). Ceny proti loňsku nebo i jaru opravdu srandovní...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 17.12.2008 08:33, RE: Jedině nový
Pepe napsal:
Kupovat auto dnes, tak bych si odpustil rizika a šel do nového (uvažujeme-li o nižší střední). Ceny proti loňsku nebo i jaru opravdu srandovní...
Pan Dvorský dobře napsal že pokud chce tazatel auto třeba na 2-3 roky nemá smysl kupovat kvůli propadu ceny nové.
Pak-li že si ho hodlá pán nechat delší dobu není o čem. Pokud je možnost malinko navýšit rozpočet neváhal bych.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 17.12.2008 09:10, Za ty prachy jedině nový
Když uvážíte, že třeba nový Megan sedan s klimou a 1,6 motorem stojí do 300.000 Kč, není o čem hovořit. Ostatní výrobci za chvíli půjdou také na podobné ceny.
Zdá se mně, že nová auta jdou s cenou dolů mnohem rychleji a víc než bazarová ( automobilky si nemohou dovolit vyrábět na sklad a utlumit výrobu ze dne na den taky neumí, zatímco bazarový auta vidím prodávat třeba dva roky, takže bazaristům evidentně nedělá problém si počkat). Takže současný stav je takový, že v bazaru stojí rok starý auto často víc než nový. Pročež je doba kupovat nové vozy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 17.12.2008 15:36, Nerozumím odpovědi redakce
Tazatel poněkud "plete" vozy nižší střední třídy a střední a požaduje BENZÍNový motor, redakce odpovídá textem o dieslu 1.8 (a na "chybku" ohledně kategorie vozu neupozorňuje ..)
Já bych asi opravdu doporučila (asi JEDNOZNAČNĚ) podívat se po nabídkách NOVÝCH vozů (nové je nové a záruka - třeba i na 5 let, je k NEzaplacení). Navíc v současné době se dají "domluvit" ceny vskutku neskutečné. Asi bych ponejprv navštívila nějakého dealera Bravo, neb autíčko to vůbec není špatné a výbava je také "prima" a cena by mohla být jen o "fous" vyšší, než tazatelova představa (ostatně třeba Citroën C4 - pravda na leasing - je již od 250.000 kč - ostatní automobilky se pomalu "přizpůsobují" - myslím že i dříve "ULTRApředražená" octavia se dá (NOVÁ!) sehnat za 300 tisíc (a pár "drobných" k tomu).
Takže ... než "běžný" vůz nižší střední třídy, při možnosti utratit 280.000 kč, hledat za tuto cenu v bazarech, NEJPRVE bych zkusila "zmáčknout" pár dealerů nových vozů, ceny už trochu spadly (a možná - skoru určitě) ještě není konec.
Pěkný den a pěkné nové bravo do garáže přeji ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 17.12.2008 17:28, RE: Nerozumím odpovědi redakce
Kylie napsal:
Tazatel poněkud "plete" vozy nižší střední třídy a střední a požaduje BENZÍNový motor, redakce odpovídá textem o dieslu 1.8 (a na "chybku" ohledně kategorie vozu neupozorňuje ..)
Já bych asi opravdu doporučila (asi JEDNOZNAČNĚ) podívat se po nabídkách NOVÝCH vozů (nové je nové a záruka - třeba i na 5 let, je k NEzaplacení). Navíc v současné době se dají "domluvit" ceny vskutku neskutečné. Asi bych ponejprv navštívila nějakého dealera Bravo, neb autíčko to vůbec není špatné a výbava je také "...
Souhlas, ta odpověď redakce vypadá, jako by si otázku snad ani nepřečetli. U Focusu a Brava doporučují aktuální modely, fotka Leona je ale už hodně starej kus. KE SROVNÁNÍ vozidel po stránce motoru, podvozku, kvality zpracování a užitné hodnoty ALE NEDOŠLO VŮBEC. Poslední dobou tahle poradna nějak strádá - prázdný text a rada žádná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.12.2008 10:08, Fiat Bravo
S bravem je to trochu jinak, než je v článku. Aspoň podle mě. Základní mystifikaci vidím v tom, že neupozorňuje, že už i nové bravo se dá sehnat za 300 000 podle ceníkové ceny, proto věřím, že těch 20 000 by tazatel už nějak uhádal nebo oželel. Pár ojetých vozů se dá sehnat už i do oné hranice 280 000, většinou s výbavou Dynamic, kde je i klima a vše další potřebné.
Pan Dvorský také zapomněl dodat, že v bravu je 6stupňová výborně odstupňovaná převodovka, což je také důvod, proč bravu naprosto postačuje i základní 16ventilová benzinová 1.4 - z vlastní zkušenosti mohu po letošní dovolené říci, že i se 4 dospělými, 1 dítětem a plném naložení zavadzadly se dá na 6 jet po dálnici tachometrových 150-170 km/h bez sebemenšího problému, a to i do stoupání, i bez víru v nádrži, nadto vůz má ochotu dále zrychlovat .
Podle zkušenosti otce, jehož ono bravo je, ale je poznat, že motor ztratil z výkonu 10 kW, a tak je pro něj oproti předchozímu stilu MW dynamika o něco slabší. Naopak zpracování, materiály, komfort atd. podle něj výrazně hovoří pro bravo.
Za sebe mohu říci, že za dané peníze je to výborné auto a jediné, co bych mu vytknul, je horší výhled vzad daný linií oken a spínače mlhovek napravo od audiosystému, jakoby nakloněné ke spolujezdci. Jestliže má pan Dvorský výhrady k materiálům uvnitř, rád bych znal nějaký příklad - podle mě se mu maximálně nelíbí karbonová struktura, a to je tak vše.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.