0
zpět
 

diskuze k tématu: SEAT Altea Freetrack - úsporně s SUV?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 00:07,
A to nic nenapíšete k tomu, že spotřeba se liší o skoro 2 litry??? PP/dotankování. To je trošku přeháňka, ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 00:11, Fuj
Škaredější auto aby člověk pohledal, přitom seriová vypadá dobře!
Ty plasty jsou naprosto přehnaný a ještě v kombinaci se žlutou....
Je to jak nakopnutá koza!
Octavie Scout to vyřešila daleko elegantněji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 00:25, Nedá mi to nereagovat
anonym napsal:
Škaredější auto aby člověk pohledal, přitom seriová vypadá dobře!
Ty plasty jsou naprosto přehnaný a ještě v kombinaci se žlutou....
Je to jak nakopnutá koza!
Octavie Scout to vyřešila daleko elegantněji.
A to je jako v pořádku když proměřuje PP skoro o 2 litry (tedy více jak 20%) Takovej PP je fakt k hovnu. To bych ho rači nechal vymontovat. Opět se ukázala ověřená strategie koncernu. Hlavně at proměřuje PP a můžem pak napsat do propagačních materiálů nižší spotřebu.

Jo a jinak auto by se mi líbilo,ale kombinace žluté s šedejma plastama je fakt hnus.A to nemluvím o interiéru na to že to má být supr moderní auto mi ta středová knzole připada jako z pět let starýho japonce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 00:38, a jéje
A ježiš, to je kombinace samých lepších faktorů: VW grup + ropák + "SUV". Dneska se raději zdržím komentáře, neboť by se to nedalo publikovat )) Snad příště bude nějaký Medvěd, BMW, Bentley, Subaru, Cadillac atd. Ale barva typu "sahara gelb" je docela hezká.

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 06:13, RE: Nedá mi to nereagovat
vasapasa napsal:
A to je jako v pořádku když proměřuje PP skoro o 2 litry (tedy více jak 20%) Takovej PP je fakt k hovnu. To bych ho rači nechal vymontovat. Opět se ukázala ověřená strategie koncernu. Hlavně at proměřuje PP a můžem pak napsat do propagačních materiálů nižší spotřebu.

Jo a jinak auto by se mi líbilo,ale kombinace žluté s šedejma plastama je fakt hnus.A to nemluvím o interiéru na to že to má být supr moderní auto mi ta středová knzole připada jako z pět let starýho japonce.
Ta spotřeba je opravdu hrozná, tohle se vidí opravdu jen u koncernových aut. Nechápu jak si to ale můžou dovolit!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 06:59, RE: Nedá mi to nereagovat
vasapasa napsal:
A to je jako v pořádku když proměřuje PP skoro o 2 litry (tedy více jak 20%) Takovej PP je fakt k hovnu. To bych ho rači nechal vymontovat. Opět se ukázala ověřená strategie koncernu. Hlavně at proměřuje PP a můžem pak napsat do propagačních materiálů nižší spotřebu.

Jo a jinak auto by se mi líbilo,ale kombinace žluté s šedejma plastama je fakt hnus.A to nemluvím o interiéru na to že to má být supr moderní auto mi ta středová knzole připada jako z pět let starýho japonce.
Myslím, že rozdíl PP vs. dotankování je dobře patrný z tabulky a nepotřebuje další komentář ..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 09:06, RFT pneu
...a ty dojezdové pneumatiky je taky nářez....až si bude muset připravit majitel za jednu cca 5,000-6,000( v seatservisu určitě i více),tak bude mít dobře protáhlou tlamu
Seat není BMW(a i tam mají majitelé často protažené ksichty)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 09:17, RE: Nedá mi to nereagovat
zigi napsal:
Ta spotřeba je opravdu hrozná, tohle se vidí opravdu jen u koncernových aut. Nechápu jak si to ale můžou dovolit!!!!
Já teda jezdím koncernové OII tdi a měří to velice přesně. Tankuju obvykle skoro celou nádrž a doplňuju to až vidím hladinu. Zpočátku jsem to konfrontoval s PP a bylo to v rozdílu do 0,2litru ,takže mě to po čase přestalo bavit. Nejedná se tedy o žádnou koncernovou taktiku. Mám teď 106 tisíc, tak to zkusím zase zprověřit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 16:52, RE: RFT pneu
anonym napsal:
...a ty dojezdové pneumatiky je taky nářez....až si bude muset připravit majitel za jednu cca 5,000-6,000( v seatservisu určitě i více),tak bude mít dobře protáhlou tlamu
Seat není BMW(a i tam mají majitelé často protažené ksichty)
Tam žádná dojezdová pneu není !!! To je pouze koberec a je vidět jen kousek pneu.Dojděte si ten vůz vyskoušet k prodejci a potom prosím hodotit!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 16:54, RE: Nedá mi to nereagovat
Petr - TipCars.com napsal:
Myslím, že rozdíl PP vs. dotankování je dobře patrný z tabulky a nepotřebuje další komentář ..
ako ste potom mohli v clanku napisat "V kombinovaném provozu by měl odběr "Té-De-Íčka" činit 6,8 l/100 km, což dokázalo na testovacím okruhu při maximální snaze o ekonomickou jízdu", ked z tabulky jasne vyplyva, ze na testovacom okruhu bola spotreba v prvom ekonomickom okruhu 8,5 l (samozrejme podla dotankovanie, ved udaje PP nie su smerodajne, su len informacne)
mam to chapat ze tipcars klame citatelov rovnako ako cely koncern?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 17:12, RE: a jéje
Ráďa napsal:
A ježiš, to je kombinace samých lepších faktorů: VW grup + ropák + "SUV". Dneska se raději zdržím komentáře, neboť by se to nedalo publikovat )) Snad příště bude nějaký Medvěd, BMW, Bentley, Subaru, Cadillac atd. Ale barva typu "sahara gelb" je docela hezká.

Až jsem se leknul, co to je za elegán?!No fůj.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 20:25, RE: RFT pneu
anonym napsal:
Tam žádná dojezdová pneu není !!! To je pouze koberec a je vidět jen kousek pneu.Dojděte si ten vůz vyskoušet k prodejci a potom prosím hodotit!!!!
milý zlatý....dojezdovými pneu jsou myšleny pneumatiky RFT,auto samozřejmě nemá rezervu,vy si v případě defektu neušpiníte pracky,ale zároveň se vám nová pneumatika pěkně prodraží(5-6tisíc)Docelá drahá daň za pohodlí,nezdá se vám?Tento systém se používá hlavně u drahých vozů(BMW,Mercedes)a i tam se hodně zákazníků šklebí nad cenou.O tom byl můj příspěvek.......A co bych jako měl u prodejce zjistit?! Při tom "Skoušení"?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 23:43, RE: RFT pneu
anonym napsal:
milý zlatý....dojezdovými pneu jsou myšleny pneumatiky RFT,auto samozřejmě nemá rezervu,vy si v případě defektu neušpiníte pracky,ale zároveň se vám nová pneumatika pěkně prodraží(5-6tisíc)Docelá drahá daň za pohodlí,nezdá se vám?Tento systém se používá hlavně u drahých vozů(BMW,Mercedes)a i tam se hodně zákazníků šklebí nad cenou.O tom byl můj příspěvek.......A co bych jako měl u prodejce zjistit?! Při tom "Skoušení"?
Pneu se dají sehnat do 4000tis a časem půjdou ještě dolů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.05.2008 01:27, uz ani spanele v tom nejezdej
byl jsem v minulych dnech ve spanelsku a musim rict, ze me docela prekvapilo, jak tam moc Seaty nejezdej. Prevazuji jednoznacne Frantici (Rendl, Citron, Pazout) ... pak italsky a co me prekvapilo, tak i dost japonsky autaky! ... asi sami spanele vedi, co je ten Seat za predrazenou koncernovou mrchu (Fabie a Oktavky tam byli docela videt):) ... u nas je Skodovek jak smeti, tam aby clovek Seata pomalu hledal ... bylo jich tam urcite min v porovnani s nasim pomerem Skoda vs zbytek sveta. Treba Nove Toledo ci Alteu jsem tam za celou dobu snad ani nevidel ... jeste tak Leona a pak par starsich Ibiz.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.05.2008 06:48, RE: Nedá mi to nereagovat
anonym napsal:
ako ste potom mohli v clanku napisat "V kombinovaném provozu by měl odběr "Té-De-Íčka" činit 6,8 l/100 km, což dokázalo na testovacím okruhu při maximální snaze o ekonomickou jízdu", ked z tabulky jasne vyplyva, ze na testovacom okruhu bola spotreba v prvom ekonomickom okruhu 8,5 l (samozrejme podla dotankovanie, ved udaje PP nie su smerodajne, su len informacne)
mam to chapat ze tipcars klame citatelov rovnako ako cely koncern?
TipCars neklame a snaží se v rámci možností o co nejpřesnější měření. Přiznávám, v inkriminované větě jsem měl uvést: "dle údajů PP". Osobně mám takovou zkušenost, že počáteční rozdíl PP vs. dotankování se alespoň částečně smazává po ujetí několika stovek kilometrů, což nebylo reálné vyzkoušet u Freetracku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.05.2008 07:54, RE: RFT pneu
anonym napsal:
Pneu se dají sehnat do 4000tis a časem půjdou ještě dolů.
napište tady laskavě kontakt na prodejce RFT Pirelli v tomto rozměru za 4,000kč.......Nepleťte si RFT pneu a obyčejnou.
Jinak tady přestaňte oblbovat.
Navíc nechápu,proč toto auto ,které má RFT pneu má ještě podle fotek tu rezervu v kufru.To vás asi zmátlo?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.05.2008 08:00, RE: RFT pneu
anonym napsal:
Pneu se dají sehnat do 4000tis a časem půjdou ještě dolů.
To jste mne pobavil...podíval jsem se na stránky těch.....co garantují,že jsou prý nejlevnějšía mají je tam za 5,866 s dph.Je jisté ,že se dají sehnat levněji,ale ke 4,000 śe to určitě blížit nebude.
Takže jste ideální pacient pro toto auto.......Nakecají vám ty 4,000 to vás uspokojí a pak před sezónou už jenom budete vyvalovat bulvy.....nebo že by ste byl prodejcetoho skvostu?Bingo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.05.2008 10:29, diesel se spotřebou benzíňáku
tentokrát se mi zdá chyba spíš při dotankování než u pp, tolik si tenhle naftovej dvoulitr nevezme ani v terénu - vyzkoušeno !
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.