0
zpět
 

diskuze k tématu: S jakým benzínovým motorem koupit Octavii II?

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Středa 28.06.2017 08:52, Neexistuje
Myslím, že pro tohle aute žádní slušný benzín neexistuje. Přímovstřikové motory krom zásadních problémů s časováním rozvodů trpí na nadměrnou karbonizaci, která se začne projevovat zvyšováním spotřeby oleje.
Psal jsem tu recenzi na kamarádovu OII s 1.2 TSI, kdy mu právě z tohoto důvodu byl vyměněn v 35 tkm motor, protože spotřeba překročila hranici 0,5 ltr/1000 km. Od té doby ujel 80 tkm a už zase začíná pozorovat úbytek oleje, a to jezdí skutečně velmi pomalu (na státní 80) a jezdí na Vervu 100.
Na druhou stranu by měl motor občas zakusit i otáčky se zátěží, aby se "pročistil", ale to se tam skutečně neděje.
Upřímně řečeno bych si motor do čehokoliv od VW momentálně nevybral. Ani jako nový a ani jako rozumně starou ojetinu. Snad jedině 2.8 V6 nebo nějakou tu VR verzi.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Středa 28.06.2017 09:11, RE: Neexistuje
David V napsal:
Myslím, že pro tohle aute žádní slušný benzín neexistuje. Přímovstřikové motory krom zásadních problémů s časováním rozvodů trpí na nadměrnou karbonizaci, která se začne projevovat zvyšováním spotřeby oleje.Psal jsem tu recenzi na kamarádovu OII s 1.2 TSI, kdy mu právě z tohoto důvodu byl vyměněn v 35 tkm motor, protože spotřeba překročila hranici 0,5 ltr/1000 km. Od té doby ujel 80 tkm a už zase začíná pozorovat úbytek oleje, a to jezdí skutečně velmi pomalu (na státní 80) a jezdí na Vervu 100.Na druhou stranu by měl motor občas zakusit i otáčky se zátěží, aby se "pročistil", ale to se tam skutečně neděje.Upřímně řečeno bych si motor do čehokoliv od VW momentálně nevybral. Ani jako nový a ani jako rozumně starou ojetinu. Snad jedině 2.8 V6 nebo nějakou tu VR verzi.


Sám mám s motorem 1.2 tsi přesně opačnou zkušenost.Olej nebere vůbec.spíš v zimních měsících při jízdách na krátké vzdálenosti přibývá a hůře topí.jinak jsem velmi příjemně překvapen jízdním projevem a spotřebou.Ale pokud bych sám rozhodoval o benzínovém motoru pro O 2,tak by to byl 1.8 tsi z roku 2012,ten motor je prostě skvělý,tichonký,pružný a zároveň i úsporný.
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Středa 28.06.2017 10:38, RE: Neexistuje
Fanda napsal:
David V napsal:
Myslím, že pro tohle aute žádní slušný benzín neexistuje. Přímovstřikové motory krom zásadních problémů s časováním rozvodů trpí na nadměrnou karbonizaci, která se začne projevovat zvyšováním spotřeby oleje.Psal jsem tu recenzi na kamarádovu OII s 1.2 TSI, kdy mu právě z tohoto důvodu byl vyměněn v 35 tkm motor, protože spotřeba překročila hranici 0,5 ltr/1000 km. Od té doby ujel 80 tkm a už zase začíná pozorovat úbytek oleje, a to jezdí skutečně velmi pomalu (na státní 80) a jezdí na Vervu 100.Na druhou stranu by měl motor občas zakusit i otáčky se zátěží, aby se "pročistil", ale to se tam skutečně neděje.Upřímně řečeno bych si motor do čehokoliv od VW momentálně nevybral. Ani jako nový a ani jako rozumně starou ojetinu. Snad jedině 2.8 V6 nebo nějakou tu VR verzi.
Sám mám s motorem 1.2 tsi přesně opačnou zkušenost.Olej nebere vůbec.spíš v zimních měsících při jízdách na krátké vzdálenosti přibývá a hůře topí.jinak jsem velmi příjemně překvapen jízdním projevem a spotřebou.Ale pokud bych sám rozhodoval o benzínovém motoru pro O 2,tak by to byl 1.8 tsi z roku 2012,ten motor je prostě skvělý,tichonký,pružný a zároveň i úsporný.


Jak přibývá olej, tak je na průser zaděláno, ať je to voda nebo benzín, oboje je problém. Voda jenom nemaže a napadá korozí, zatímco benzín odmašťuje. Tady při krátkých jízdách tipuju na benzín...
Já jen, že by to někdo z toho sdělení mohl vnímat pozitivně - to už je lepší, když olej ubývá...
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1008
datum registrace23.04.2014
Středa 28.06.2017 10:38, RE: Neexistuje
David V napsal:
Myslím, že pro tohle aute žádní slušný benzín neexistuje. Přímovstřikové motory krom zásadních problémů s časováním rozvodů trpí na nadměrnou karbonizaci, která se začne projevovat zvyšováním spotřeby oleje.Psal jsem tu recenzi na kamarádovu OII s 1.2 TSI, kdy mu právě z tohoto důvodu byl vyměněn v 35 tkm motor, protože spotřeba překročila hranici 0,5 ltr/1000 km. Od té doby ujel 80 tkm a už zase začíná pozorovat úbytek oleje, a to jezdí skutečně velmi pomalu (na státní 80) a jezdí na Vervu 100.Na druhou stranu by měl motor občas zakusit i otáčky se zátěží, aby se "pročistil", ale to se tam skutečně neděje.Upřímně řečeno bych si motor do čehokoliv od VW momentálně nevybral. Ani jako nový a ani jako rozumně starou ojetinu. Snad jedině 2.8 V6 nebo nějakou tu VR verzi.


Brácha má Octu II po faceliftu 1,4TSI. Má najeto do 60tkm, rok cca 2011. Když motor funguje, tak je příjemný, spotřeba přijatelná... Při asi 50tkm byl v autorizovaným servisu na výměnu oleje. Protože mu auto přišlo divný, jel potom ke svému kamarádovi do autoservisu. Než se s olejem dostali mezi rysky, museli asi 2 litry upustit. Od té doby skokově vzrostla spotřeba oleje - asi na litr na 1000km...
Jinak brácha se k autu chová všelijak docela ho podtáčí, jezdí převážně po městě, řetěz ale zatím bez problémů. Zbytek auta takytak...
BTW teď je na stáncích Svět motorů - Ojetiny, a ani takto proškodovkářsky založený časopis moc neví jaký benzínový motor do dvojkové octávky doporučit...
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Středa 28.06.2017 11:27, Spolehlivý držák TSI neexistuje
Omlouvám se, že se opakuji po ostatních, ale prostě do Oct II facelift žádný jasný spolehlivý benzínový motor neexistuje. Buďto zvolit diesel nebo zkusit jinou značku.
Ford Focus III nabízí skvělý 1.6 Ti-VCT a nebo 1.0 Ecoboost, který žádné "kazítka" nemá. Najdou se i další značky, od Renaultu Megane III 1.6/1.2 TCe až po Opel Astra 1.6/1.4T atd...
Dokonce korejci s atmosférickými 1.4/1.6 budou lepší volbou než TSI v Oct II facelift.
Kamarád pracuje pro dodavatele pro korejce, každou chvíli ma nějaké služební auto typu H.I30 I nebo II , všechny najeto přes 200tis.km a motor s převodovkou jsou zcela ok. Pro diesel by mě to nepřekvapovalo, ale že se jedná o ben. atmosféry, to už ukazuje, že jsou udělány dobře.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Středa 28.06.2017 14:24, RE: Neexistuje
David V napsal:
Fanda napsal:
David V napsal:
Myslím, že pro tohle aute žádní slušný benzín neexistuje. Přímovstřikové motory krom zásadních problémů s časováním rozvodů trpí na nadměrnou karbonizaci, která se začne projevovat zvyšováním spotřeby oleje.Psal jsem tu recenzi na kamarádovu OII s 1.2 TSI, kdy mu právě z tohoto důvodu byl vyměněn v 35 tkm motor, protože spotřeba překročila hranici 0,5 ltr/1000 km. Od té doby ujel 80 tkm a už zase začíná pozorovat úbytek oleje, a to jezdí skutečně velmi pomalu (na státní 80) a jezdí na Vervu 100.Na druhou stranu by měl motor občas zakusit i otáčky se zátěží, aby se "pročistil", ale to se tam skutečně neděje.Upřímně řečeno bych si motor do čehokoliv od VW momentálně nevybral. Ani jako nový a ani jako rozumně starou ojetinu. Snad jedině 2.8 V6 nebo nějakou tu VR verzi.
Sám mám s motorem 1.2 tsi přesně opačnou zkušenost.Olej nebere vůbec.spíš v zimních měsících při jízdách na krátké vzdálenosti přibývá a hůře topí.jinak jsem velmi příjemně překvapen jízdním projevem a spotřebou.Ale pokud bych sám rozhodoval o benzínovém motoru pro O 2,tak by to byl 1.8 tsi z roku 2012,ten motor je prostě skvělý,tichonký,pružný a zároveň i úsporný.
Jak přibývá olej, tak je na průser zaděláno, ať je to voda nebo benzín, oboje je problém. Voda jenom nemaže a napadá korozí, zatímco benzín odmašťuje. Tady při krátkých jízdách tipuju na benzín...Já jen, že by to někdo z toho sdělení mohl vnímat pozitivně - to už je lepší, když olej ubývá...


Vím,že se benzín u studeného motoru sráží na stěnách válce a pístní a stírací pístní kroužek ho setře do oleje,ale při zahřátí motoru při delší jízdě se zase následně odpaří.Problém může nastat,pokud někdo jezdí neustále krátké trasy,ale to není problém pouze motoru 1,2 tsi,například 1.2 tce to také umí a nejspíš i další motory.Zajímavé,že rapid to nedělal,tvrdí,že je to tím,že měl elektrické topení,tudíž se motor neochlazoval zapatým topením.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Středa 28.06.2017 14:28, RE: Spolehlivý držák TSI neexistuje
BobanHTP napsal:
Omlouvám se, že se opakuji po ostatních, ale prostě do Oct II facelift žádný jasný spolehlivý benzínový motor neexistuje. Buďto zvolit diesel nebo zkusit jinou značku.Ford Focus III nabízí skvělý 1.6 Ti-VCT a nebo 1.0 Ecoboost, který žádné "kazítka" nemá. Najdou se i další značky, od Renaultu Megane III 1.6/1.2 TCe až po Opel Astra 1.6/1.4T atd...Dokonce korejci s atmosférickými 1.4/1.6 budou lepší volbou než TSI v Oct II facelift.Kamarád pracuje pro dodavatele pro korejce, každou chvíli ma nějaké služební auto typu H.I30 I nebo II , všechny najeto přes 200tis.km a motor s převodovkou jsou zcela ok. Pro diesel by mě to nepřekvapovalo, ale že se jedná o ben. atmosféry, to už ukazuje, že jsou udělány dobře.


Netvrdím,že není lepší volba,ale já bych již s klasickou 1.4 nebo 1,6 co třeba používají Korejci jezdit nechtěl,připadalo by mi to líné a užrané.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Středa 28.06.2017 15:28, RE: Spolehlivý držák TSI neexistuje
Fanda napsal:
BobanHTP napsal:
Omlouvám se, že se opakuji po ostatních, ale prostě do Oct II facelift žádný jasný spolehlivý benzínový motor neexistuje. Buďto zvolit diesel nebo zkusit jinou značku.Ford Focus III nabízí skvělý 1.6 Ti-VCT a nebo 1.0 Ecoboost, který žádné "kazítka" nemá. Najdou se i další značky, od Renaultu Megane III 1.6/1.2 TCe až po Opel Astra 1.6/1.4T atd...Dokonce korejci s atmosférickými 1.4/1.6 budou lepší volbou než TSI v Oct II facelift.Kamarád pracuje pro dodavatele pro korejce, každou chvíli ma nějaké služební auto typu H.I30 I nebo II , všechny najeto přes 200tis.km a motor s převodovkou jsou zcela ok. Pro diesel by mě to nepřekvapovalo, ale že se jedná o ben. atmosféry, to už ukazuje, že jsou udělány dobře.
Netvrdím,že není lepší volba,ale já bych již s klasickou 1.4 nebo 1,6 co třeba používají Korejci jezdit nechtěl,připadalo by mi to líné a užrané.


Nemůžu potvrdit, jezdil jsem týden Ceed 1.4 a spotřeba do 6l, auto živější než koncernová 1.4. Korejská 1.6 GDI pak jede lépe než 1.6 MPI a poráží slabší 1.2 TSI. Spotřeba 6,5-7l.

reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Středa 28.06.2017 16:04, RE: Spolehlivý držák TSI neexistuje
BobanHTP napsal:
Fanda napsal:
BobanHTP napsal:
Omlouvám se, že se opakuji po ostatních, ale prostě do Oct II facelift žádný jasný spolehlivý benzínový motor neexistuje. Buďto zvolit diesel nebo zkusit jinou značku.Ford Focus III nabízí skvělý 1.6 Ti-VCT a nebo 1.0 Ecoboost, který žádné "kazítka" nemá. Najdou se i další značky, od Renaultu Megane III 1.6/1.2 TCe až po Opel Astra 1.6/1.4T atd...Dokonce korejci s atmosférickými 1.4/1.6 budou lepší volbou než TSI v Oct II facelift.Kamarád pracuje pro dodavatele pro korejce, každou chvíli ma nějaké služební auto typu H.I30 I nebo II , všechny najeto přes 200tis.km a motor s převodovkou jsou zcela ok. Pro diesel by mě to nepřekvapovalo, ale že se jedná o ben. atmosféry, to už ukazuje, že jsou udělány dobře.
Netvrdím,že není lepší volba,ale já bych již s klasickou 1.4 nebo 1,6 co třeba používají Korejci jezdit nechtěl,připadalo by mi to líné a užrané.
Nemůžu potvrdit, jezdil jsem týden Ceed 1.4 a spotřeba do 6l, auto živější než koncernová 1.4. Korejská 1.6 GDI pak jede lépe než 1.6 MPI a poráží slabší 1.2 TSI. Spotřeba 6,5-7l.


Dlouhodobě cca za 5000 km jezdím s GDičkem v i30 za 6,3 dle dotankování a to nejsem louda - motor občas honím k 6-7 tisícům. Ona ta klasická atmosféra má své kouzlo a je docela živá i v nizkých otáčkách a ve vyšších otáčkách to potom jede perfektně, ale ono to chce zkusit a nebát se to točit. Já zas nechtěl turbo.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Středa 28.06.2017 16:23, češi a škodovky
češi prostě budou kupovat škodovky ať je pohání cokoliv, je jim to jedno, prostě jdou a koupí si škodu protože si ji kupují celý život. Znám takových několik a nehne s nimi nic
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Středa 28.06.2017 16:38, RE: Spolehlivý držák TSI neexistuje
driver111 napsal:
BobanHTP napsal:
Fanda napsal:
BobanHTP napsal:
Omlouvám se, že se opakuji po ostatních, ale prostě do Oct II facelift žádný jasný spolehlivý benzínový motor neexistuje. Buďto zvolit diesel nebo zkusit jinou značku.Ford Focus III nabízí skvělý 1.6 Ti-VCT a nebo 1.0 Ecoboost, který žádné "kazítka" nemá. Najdou se i další značky, od Renaultu Megane III 1.6/1.2 TCe až po Opel Astra 1.6/1.4T atd...Dokonce korejci s atmosférickými 1.4/1.6 budou lepší volbou než TSI v Oct II facelift.Kamarád pracuje pro dodavatele pro korejce, každou chvíli ma nějaké služební auto typu H.I30 I nebo II , všechny najeto přes 200tis.km a motor s převodovkou jsou zcela ok. Pro diesel by mě to nepřekvapovalo, ale že se jedná o ben. atmosféry, to už ukazuje, že jsou udělány dobře.
Netvrdím,že není lepší volba,ale já bych již s klasickou 1.4 nebo 1,6 co třeba používají Korejci jezdit nechtěl,připadalo by mi to líné a užrané.
Nemůžu potvrdit, jezdil jsem týden Ceed 1.4 a spotřeba do 6l, auto živější než koncernová 1.4. Korejská 1.6 GDI pak jede lépe než 1.6 MPI a poráží slabší 1.2 TSI. Spotřeba 6,5-7l.
Dlouhodobě cca za 5000 km jezdím s GDičkem v i30 za 6,3 dle dotankování a to nejsem louda - motor občas honím k 6-7 tisícům. Ona ta klasická atmosféra má své kouzlo a je docela živá i v nizkých otáčkách a ve vyšších otáčkách to potom jede perfektně, ale ono to chce zkusit a nebát se to točit. Já zas nechtěl turbo.


Já bych nechtěl ani to GDI, protože je to přímovstřiková jednotka. Sice nemá turbo, ale i tak má své mouchy, jako každý přímovstřikový motor, hlavně tvorbu karbonových úsad a propouštěné benzinu do oleje. Měl jsme první sériové GDI od Mitsubishi v roce 1998, takže dobře vím o čem píšu - jízdně i spotřebou velmi příjemné, ale riziko drahých oprav je podobné jako u moderního dieselu..
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Středa 28.06.2017 16:39, RE: češi a škodovky
Humusus napsal:
češi prostě budou kupovat škodovky ať je pohání cokoliv, je jim to jedno, prostě jdou a koupí si škodu protože si ji kupují celý život. Znám takových několik a nehne s nimi nic


Tohle je na vytesání do kamene - takový Fanda je parádní příklad .
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Středa 28.06.2017 16:46, RE: Spolehlivý držák TSI neexistuje
Pavlik napsal:
driver111 napsal:
BobanHTP napsal:
Fanda napsal:
BobanHTP napsal:
Omlouvám se, že se opakuji po ostatních, ale prostě do Oct II facelift žádný jasný spolehlivý benzínový motor neexistuje. Buďto zvolit diesel nebo zkusit jinou značku.Ford Focus III nabízí skvělý 1.6 Ti-VCT a nebo 1.0 Ecoboost, který žádné "kazítka" nemá. Najdou se i další značky, od Renaultu Megane III 1.6/1.2 TCe až po Opel Astra 1.6/1.4T atd...Dokonce korejci s atmosférickými 1.4/1.6 budou lepší volbou než TSI v Oct II facelift.Kamarád pracuje pro dodavatele pro korejce, každou chvíli ma nějaké služební auto typu H.I30 I nebo II , všechny najeto přes 200tis.km a motor s převodovkou jsou zcela ok. Pro diesel by mě to nepřekvapovalo, ale že se jedná o ben. atmosféry, to už ukazuje, že jsou udělány dobře.
Netvrdím,že není lepší volba,ale já bych již s klasickou 1.4 nebo 1,6 co třeba používají Korejci jezdit nechtěl,připadalo by mi to líné a užrané.
Nemůžu potvrdit, jezdil jsem týden Ceed 1.4 a spotřeba do 6l, auto živější než koncernová 1.4. Korejská 1.6 GDI pak jede lépe než 1.6 MPI a poráží slabší 1.2 TSI. Spotřeba 6,5-7l.
Dlouhodobě cca za 5000 km jezdím s GDičkem v i30 za 6,3 dle dotankování a to nejsem louda - motor občas honím k 6-7 tisícům. Ona ta klasická atmosféra má své kouzlo a je docela živá i v nizkých otáčkách a ve vyšších otáčkách to potom jede perfektně, ale ono to chce zkusit a nebát se to točit. Já zas nechtěl turbo.
Já bych nechtěl ani to GDI, protože je to přímovstřiková jednotka. Sice nemá turbo, ale i tak má své mouchy, jako každý přímovstřikový motor, hlavně tvorbu karbonových úsad a propouštěné benzinu do oleje. Měl jsme první sériové GDI od Mitsubishi v roce 1998, takže dobře vím o čem píšu - jízdně i spotřebou velmi příjemné, ale riziko drahých oprav je podobné jako u moderního dieselu..



Mám to v záruce, takže mě to nějak netrápí a pak jde z domu pryč . Je to všeobecně problém přímovstřiků, ale zatím jsem u tohoto motoru na problém s karbonizací nenarazil, jinak těch nepřímovstřiků je málo a moc se z toho už vybírat nedá.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Středa 28.06.2017 19:59, RE: Spolehlivý držák TSI neexistuje
BobanHTP napsal:
Fanda napsal:
BobanHTP napsal:
Omlouvám se, že se opakuji po ostatních, ale prostě do Oct II facelift žádný jasný spolehlivý benzínový motor neexistuje. Buďto zvolit diesel nebo zkusit jinou značku.Ford Focus III nabízí skvělý 1.6 Ti-VCT a nebo 1.0 Ecoboost, který žádné "kazítka" nemá. Najdou se i další značky, od Renaultu Megane III 1.6/1.2 TCe až po Opel Astra 1.6/1.4T atd...Dokonce korejci s atmosférickými 1.4/1.6 budou lepší volbou než TSI v Oct II facelift.Kamarád pracuje pro dodavatele pro korejce, každou chvíli ma nějaké služební auto typu H.I30 I nebo II , všechny najeto přes 200tis.km a motor s převodovkou jsou zcela ok. Pro diesel by mě to nepřekvapovalo, ale že se jedná o ben. atmosféry, to už ukazuje, že jsou udělány dobře.
Netvrdím,že není lepší volba,ale já bych již s klasickou 1.4 nebo 1,6 co třeba používají Korejci jezdit nechtěl,připadalo by mi to líné a užrané.
Nemůžu potvrdit, jezdil jsem týden Ceed 1.4 a spotřeba do 6l, auto živější než koncernová 1.4. Korejská 1.6 GDI pak jede lépe než 1.6 MPI a poráží slabší 1.2 TSI. Spotřeba 6,5-7l.


Ano 1.6 gdi jede lépe,než slabší 1.2 tsi,ale v pouze otáčkách v kterých se běžně nejezdí.v nižších a středních otáčkách je to chcíplotina a to platí pro všechny Korejské nepřeplńované benzíny.
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Čtvrtek 29.06.2017 09:28, RE: Spolehlivý držák TSI neexistuje
Fanda napsal:
BobanHTP napsal:
Fanda napsal:
BobanHTP napsal:
Omlouvám se, že se opakuji po ostatních, ale prostě do Oct II facelift žádný jasný spolehlivý benzínový motor neexistuje. Buďto zvolit diesel nebo zkusit jinou značku.Ford Focus III nabízí skvělý 1.6 Ti-VCT a nebo 1.0 Ecoboost, který žádné "kazítka" nemá. Najdou se i další značky, od Renaultu Megane III 1.6/1.2 TCe až po Opel Astra 1.6/1.4T atd...Dokonce korejci s atmosférickými 1.4/1.6 budou lepší volbou než TSI v Oct II facelift.Kamarád pracuje pro dodavatele pro korejce, každou chvíli ma nějaké služební auto typu H.I30 I nebo II , všechny najeto přes 200tis.km a motor s převodovkou jsou zcela ok. Pro diesel by mě to nepřekvapovalo, ale že se jedná o ben. atmosféry, to už ukazuje, že jsou udělány dobře.
Netvrdím,že není lepší volba,ale já bych již s klasickou 1.4 nebo 1,6 co třeba používají Korejci jezdit nechtěl,připadalo by mi to líné a užrané.
Nemůžu potvrdit, jezdil jsem týden Ceed 1.4 a spotřeba do 6l, auto živější než koncernová 1.4. Korejská 1.6 GDI pak jede lépe než 1.6 MPI a poráží slabší 1.2 TSI. Spotřeba 6,5-7l.
Ano 1.6 gdi jede lépe,než slabší 1.2 tsi,ale v pouze otáčkách v kterých se běžně nejezdí.v nižších a středních otáčkách je to chcíplotina a to platí pro všechny Korejské nepřeplńované benzíny.


Fando, zas taková chciplotina to není, jen tam prostě není ten efekt turba. mě to po dlouhé době zase baví, vytáčím motor, řadím jak za mlada :) . Asi 15 let jsem jezdil s turbodiesly a chtěl jsem změnu. Ano jsou lepší auta a výběr byl taky o nějakém kompromise. Ale tak špatně to nejede a taky netvrdím, že je to nejlepší auto
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Čtvrtek 29.06.2017 13:06, RE: Spolehlivý držák TSI neexistuje
driver111 napsal:
Fanda napsal:
BobanHTP napsal:
Fanda napsal:
BobanHTP napsal:
Omlouvám se, že se opakuji po ostatních, ale prostě do Oct II facelift žádný jasný spolehlivý benzínový motor neexistuje. Buďto zvolit diesel nebo zkusit jinou značku.Ford Focus III nabízí skvělý 1.6 Ti-VCT a nebo 1.0 Ecoboost, který žádné "kazítka" nemá. Najdou se i další značky, od Renaultu Megane III 1.6/1.2 TCe až po Opel Astra 1.6/1.4T atd...Dokonce korejci s atmosférickými 1.4/1.6 budou lepší volbou než TSI v Oct II facelift.Kamarád pracuje pro dodavatele pro korejce, každou chvíli ma nějaké služební auto typu H.I30 I nebo II , všechny najeto přes 200tis.km a motor s převodovkou jsou zcela ok. Pro diesel by mě to nepřekvapovalo, ale že se jedná o ben. atmosféry, to už ukazuje, že jsou udělány dobře.
Netvrdím,že není lepší volba,ale já bych již s klasickou 1.4 nebo 1,6 co třeba používají Korejci jezdit nechtěl,připadalo by mi to líné a užrané.
Nemůžu potvrdit, jezdil jsem týden Ceed 1.4 a spotřeba do 6l, auto živější než koncernová 1.4. Korejská 1.6 GDI pak jede lépe než 1.6 MPI a poráží slabší 1.2 TSI. Spotřeba 6,5-7l.
Ano 1.6 gdi jede lépe,než slabší 1.2 tsi,ale v pouze otáčkách v kterých se běžně nejezdí.v nižších a středních otáčkách je to chcíplotina a to platí pro všechny Korejské nepřeplńované benzíny.
Fando, zas taková chciplotina to není, jen tam prostě není ten efekt turba. mě to po dlouhé době zase baví, vytáčím motor, řadím jak za mlada :) . Asi 15 let jsem jezdil s turbodiesly a chtěl jsem změnu. Ano jsou lepší auta a výběr byl taky o nějakém kompromise. Ale tak špatně to nejede a taky netvrdím, že je to nejlepší auto


V celém rozsahu otáček rozhodně ne.Taky se občas rád sjedu se synovcovým Leonem,má ještě 1.6 74 kw euro 2 a je to příjemné svezení,ale je to jen pětikvalt a to dnes již na nějaké delší ježdění není ideální.Ty převody jsou tam krátké a na dálnici se to trápí.
reagovat
ctverak
počet příspěvků255
datum registrace01.08.2007
Čtvrtek 29.06.2017 14:25, RE: Neexistuje
OII se tady probírá každou chvilku. Motor 1.2TSI je po modifikaci rozvodů spolehlivý, konstrukčně je to jednoduchý motor, který nemá ani EGR, pro klidné jedince naprosto dostačující motorizace.
Motor 1.4TSI občas trpí na rozvody, ale modifikovaný řetěz vydrží mnohem více, opotřebený řetěz se hlásí zpočátku rachtavým zvukem při nastartování a později při větším natažení začne řetěz rachotit o plechový výstupek na krytu rozvodů, potom by majitel musel být totální ignorant aby nechal situaci zajít až tak daleko že by řetěz prasknul. Pro OII ideální motorizace, vůbec bych se ho nebál.
reagovat
peters.cz
počet příspěvků8
datum registrace26.10.2011
Pátek 30.06.2017 05:41, 1.0 Ecoboost
citace:
...Ford Focus III nabízí skvělý 1.6 Ti-VCT a nebo 1.0 Ecoboost,....


Osobně bych 1.0 Ecoboost nebral ani kdyby měl 150kW a spotřebu 5L - chodí na tři válce a na to jsem vyloženě alergickej.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1008
datum registrace23.04.2014
Pátek 30.06.2017 08:37, RE: 1.0 Ecoboost
peters.cz napsal:
BobanHTP napsal:
....Ford Focus III nabízí skvělý 1.6 Ti-VCT a nebo 1.0 Ecoboost...
Osobně bych 1.0 Ecoboost nebral ani kdyby měl 150kW a spotřebu 5L - chodí na tři válce a na to jsem vyloženě alergickej.


A s tím třívalcovým ecoboostem jsi někdy jel? Nebo si myslíš, že všechny tříválce jsou tak tragický jako koncernový HTP?
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pátek 30.06.2017 09:15, 1.0 Ecoboost - motor bez skandálů, litonový blok, spolehlivý
Ahoj tento motor jsem řídil ve Fiestě, má rychlejší reakce na plyn než 1.2 TSI, bohužel 1.0 TSI jsem ještě nezkoušel.
ALE - Fordí Ecoboost od samotného počátku nasazení nemá žádné skandální problémy s životností a poruchovostí. Navíc Ford o tom píše, že raději použil litinový blok, protože přeplňovaný malý objem dostává co proto, zejména pří zátěži. Jinak pokud má tříválec objem cca 1000cm3, tak na jeden válec připadá objem cca 333 cm3, takže válec je velký jako u 4-válce o objemu 1333cm3. Takže téměř klasická 1.4. Jinak řečeno, litrový tříválec má téměř stejně velký válec jako 1.35 litrový čtyřválec, takže např. se blíží velikosti válců opěvované 1.4 TSI. Samozřejmě tříválec za cyklus vydá méně práce než čtyřválec a proto čtyřválec turbo je prostě výkonnější.

Jinak o Ecoboostu je toho docela hodně napsáné, je tam ještě pár vychytávek, které později s velkou pompou okopíroval koncern do svého 1.0 TSI, který má ale celohliníkový blok atd...

reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.