0
zpět
 

diskuze k tématu: Rodinné auto do 400 tisíc

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit
Shake
počet příspěvků2
datum registrace22.10.2015
Čtvrtek 22.10.2015 12:32, Rodinné auto do 400 tisíc
Dobrý den, prosím o radu zkušené motorisy. Máme Octavii II combi 1,9 TDI PD rv 2006, pomalu ale jistě uvažujeme o její výměně za něco novějšího. Chtěli bychom auto do kterého se vejde rodina 2 dospělí + 2 děti a chtěli bychom automat a 4x4. Auto by mělo sloužit opět nějakých 5 let tzn něco spolehlivého, pravidelný servis dodržuji na každém voze. Auto se používá každý den na cesty do a z práce - cca 50km víkendy chalupa a zpět - 400km někdy nějaká návštěva rodiny ve Slezsku, zima - Rakousko nebo Itálie atd. Ročně těch 30tisíc dáme. Jestli benzín nebo nafta je nám docela jedno, hlavně jde o spolehlivost a ne žádné šílené ceny za servis. Je možné do 400tis vůbec něco takového sehnat?
reagovat
zeneva
počet příspěvků75
datum registrace24.08.2009
Čtvrtek 22.10.2015 14:02, Subaru
Z vasich pozadavku mi vychazi jedine Subaru - jine4x4 neznam Outback, Forester
reagovat
Shake
počet příspěvků2
datum registrace22.10.2015
Čtvrtek 22.10.2015 14:09, RE: Subaru
zeneva napsal:
Z vasich pozadavku mi vychazi jedine Subaru - jine4x4 neznam Outback, Forester


Dobrý den, Forester se nám líbí ale koukal jsem že v benzínu je těžko k sehnání a na diesel jsem nečetl zrovna nic moc zkušenosti. Resp do 150000km OK pak už do toho jen sypat peníze, ale otáuka co je na tom pravdy.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Čtvrtek 22.10.2015 16:34, RE: Subaru
zeneva napsal:
Z vasich pozadavku mi vychazi jedine Subaru - jine4x4 neznam Outback, Forester


Nepoužívá náhodou Subaru v automatu něco jako haldex?
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Čtvrtek 22.10.2015 17:33, Lexus RX400h
Zkusil bych se podívat po něčem jako Lexus RX400h. Je to benzín, ale v hybridu, a jinak by měl splňovat vše, co žádáte. Ale možná se vám nebude líbit a o hodně novější za 400kkč nebude.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Čtvrtek 22.10.2015 17:57, RE: Subaru
PetrT napsal:
zeneva napsal:
Z vasich pozadavku mi vychazi jedine Subaru - jine4x4 neznam Outback, Forester
Nepoužívá náhodou Subaru v automatu něco jako haldex?


Tak jako Haldex určitě ne, protože SUbaru má svlj vlastní systém. Pokud máš na mysli elektornické připojování zadní nápravy, tak to je pouze u automatů a to jen u těch, které nemají VDC. Ostatní mají bez výjimky permanentní 4x4 s mezinápr. difer. . U mechnaikcý manuálních převodovek (tedy ani u HDM ani u CVT) je viskospojka ve funkci mezin. dif a je to vždy trvalá 4x4. Detila ypsát nebudu, to si každá njade, je toho na netu tuny včetně instruktážních videí a zejména na youtube ajdeš kupy videí o tom, jak se chová ten tvůj Subaru "Haldex" v terénu ve sorvnání s konkurencí. není o čem diskutvat, chce se to podívat.
K výběru Subaru bych jen uvedl, že pokud se má jednat o levný servis, tak na SUbaru zapomeň, protože některé věci díky neexistující druhovýrobě prostě jsou drahé, zejména díly kastle. To ale řeší pojištění. Současná generace SUabru už není to pravé Suabru, jak známe z minulé dekády, ale poevropštěné vůz střední třídy se všěemi negativními důsledky - nafouklé těžké auto a tunami elektorniky a s potlačenou vrozenou vlastností , která se projevovala vždy tak, že se člověk na jízdu těšil POkud bych volil SUbaru já (mám dvě, takže mluvím z praxeú, tak zásadně do roku 2008, jak Legacy, tak Outback a zejména Forester. Nový současný Forester je na tom dobře, vrátil se k původnímu "zadání", ale jen ve verzi 2,0XT, tedy turbo benzín. Dýzl je s otazníkem, ale pravý SUbarista volí vždy benzín Jinak navzodry tomu, co jsem naspal, je SUbaru prostě stále vynikající auto ve všech modelech nejen provedením, ale zejména stále i jízdními vlastnostmi, o kterých u konkurence můžete jen snít (řízení, celkové odladění tlumení/pérování, kontakt člověka s autem, kvalita provedení, antokorozní odolnost). Bohužel, díky stále narůstající váze aut uačíná chybět výkon, motory současné generace jsou doslova utažené, protože stačí srovnat 2,0R 121kW, co mám v Legacy z roku 2006 (jde za plynem jako čert) s 2,0i 110kW v XV s manuálem. Je to prostě cítit, že EU diktuej, co se smí a nesmí, u těžších utbacků to je ještě výraznější. Snad opět nový Forester se zlepšil, zejména ale ve verzi 2,0XT. Tens e vyrovný staré výtečné 2,5XT, která byla v Forestercha Imprezách WRX do roku tuším 2010, pak byly už nějaké změny.
Jako rodinné auto je ideální Outback či Legacy kombi, díky podélnému využití kufru. XV je krátké, Forester je lepší, ne ale o moc.
reagovat
gepardo
počet příspěvků129
datum registrace19.10.2014
Čtvrtek 22.10.2015 20:10, Odpověd
Zdeny60, už nedoporučuješ na vše BMW ? Je z Tebe ( Subaru - odborník ) ??? Měl ses raději učit pravopis !!! To by mě hanba fackovala !!!
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Čtvrtek 22.10.2015 21:14, RE: Subaru
Zdeny60 napsal:
PetrT napsal:
zeneva napsal:
Z vasich pozadavku mi vychazi jedine Subaru - jine4x4 neznam Outback, Forester
Nepoužívá náhodou Subaru v automatu něco jako haldex?
Tak jako Haldex určitě ne, protože SUbaru má svlj vlastní systém. Pokud máš na mysli elektornické připojování zadní nápravy, tak to je pouze u automatů a to jen u těch, které nemají VDC. Ostatní mají bez výjimky permanentní 4x4 s mezinápr. difer. . U mechnaikcý manuálních převodovek (tedy ani u HDM ani u CVT) je viskospojka ve funkci mezin. dif a je to vždy trvalá 4x4. Detila ypsát nebudu, to si každá njade, je toho na netu tuny včetně instruktážních videí a zejména na youtube ajdeš kupy videí o tom, jak se chová ten tvůj Subaru "Haldex" v terénu ve sorvnání s konkurencí. není o čem diskutvat, chce se to podívat.K výběru Subaru bych jen uvedl, že pokud se má jednat o levný servis, tak na SUbaru zapomeň, protože některé věci díky neexistující druhovýrobě prostě jsou drahé, zejména díly kastle. To ale řeší pojištění. Současná generace SUabru už není to pravé Suabru, jak známe z minulé dekády, ale poevropštěné vůz střední třídy se všěemi negativními důsledky - nafouklé těžké auto a tunami elektorniky a s potlačenou vrozenou vlastností , která se projevovala vždy tak, že se člověk na jízdu těšil POkud bych volil SUbaru já (mám dvě, takže mluvím z praxeú, tak zásadně do roku 2008, jak Legacy, tak Outback a zejména Forester. Nový současný Forester je na tom dobře, vrátil se k původnímu "zadání", ale jen ve verzi 2,0XT, tedy turbo benzín. Dýzl je s otazníkem, ale pravý SUbarista volí vždy benzín Jinak navzodry tomu, co jsem naspal, je SUbaru prostě stále vynikající auto ve všech modelech nejen provedením, ale zejména stále i jízdními vlastnostmi, o kterých u konkurence můžete jen snít (řízení, celkové odladění tlumení/pérování, kontakt člověka s autem, kvalita provedení, antokorozní odolnost). Bohužel, díky stále narůstající váze aut uačíná chybět výkon, motory současné generace jsou doslova utažené, protože stačí srovnat 2,0R 121kW, co mám v Legacy z roku 2006 (jde za plynem jako čert) s 2,0i 110kW v XV s manuálem. Je to prostě cítit, že EU diktuej, co se smí a nesmí, u těžších utbacků to je ještě výraznější. Snad opět nový Forester se zlepšil, zejména ale ve verzi 2,0XT. Tens e vyrovný staré výtečné 2,5XT, která byla v Forestercha Imprezách WRX do roku tuším 2010, pak byly už nějaké změny.Jako rodinné auto je ideální Outback či Legacy kombi, díky podélnému využití kufru. XV je krátké, Forester je lepší, ne ale o moc.


Psal jsem něco jako haldex, což si vlastně potvrdil. Tudíž některé Subaru v automatu nejsou permanentní 4x4 čímž se Subaru v reklamách rádo chlubí.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pátek 23.10.2015 12:31, RE: Rodinné auto do 400 tisíc
Shake napsal:
Dobrý den, prosím o radu zkušené motorisy. Máme Octavii II combi 1,9 TDI PD rv 2006, pomalu ale jistě uvažujeme o její výměně za něco novějšího. Chtěli bychom auto do kterého se vejde rodina 2 dospělí + 2 děti a chtěli bychom automat a 4x4. Auto by mělo sloužit opět nějakých 5 let tzn něco spolehlivého, pravidelný servis dodržuji na každém voze. Auto se používá každý den na cesty do a z práce - cca 50km víkendy chalupa a zpět - 400km někdy nějaká návštěva rodiny ve Slezsku, zima - Rakousko nebo Itálie atd. Ročně těch 30tisíc dáme. Jestli benzín nebo nafta je nám docela jedno, hlavně jde o spolehlivost a ne žádné šílené ceny za servis. Je možné do 400tis vůbec něco takového sehnat?


Díval jsem se, že vám tady radí samou spíše exotiku. No nevím, jestli nejste žádný nadšenec a potřebujete jen spolehlivého dělníka dle vašich představ, tak to vypadá opět na Octavii ale 2,0 TDI CR, 4x4, DSG. Jen ta cena - neříkám, že se takové auto nedá sehnat, ale zamyslel bych se, jestli ten automat (ten při současném ne-provozu i chápu) a 4x4 doopravdy potřebuji. Jasně, jezdíte na hory, ale kolikrát jste tam tu čtyřkolku potřeboval? Problém je v tom, že 4x4 + DSG se většinou = max. výbava, kterou třeba ani nevyužijete, ale navyšuje to zbytečně cenu. Výhodou je, že zmiňovaná oktávka s jasnou servisní minulostí (hlavně olejový servis motoru, převodovky a pohonu 4x4) a nestočeným původem, si akorát ve 150 000 km vyžádá nové rozvody za 10 000 a máte klid. Kvalitní nafta je samozřejmost. Snažte se najít za tu cenu co nejmladší s jasným původem a budete spokojen.
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků562
datum registrace16.11.2012
Pátek 23.10.2015 14:23, RE: Subaru
Zdeny60 napsal:
PetrT napsal:
zeneva napsal:
Z vasich pozadavku mi vychazi jedine Subaru - jine4x4 neznam Outback, Forester
Nepoužívá náhodou Subaru v automatu něco jako haldex?
Tak jako Haldex určitě ne, protože SUbaru má svlj vlastní systém. Pokud máš na mysli elektornické připojování zadní nápravy, tak to je pouze u automatů a to jen u těch, které nemají VDC. Ostatní mají bez výjimky permanentní 4x4 s mezinápr. difer. . U mechnaikcý manuálních převodovek (tedy ani u HDM ani u CVT) je viskospojka ve funkci mezin. dif a je to vždy trvalá 4x4. Detila ypsát nebudu, to si každá njade, je toho na netu tuny včetně instruktážních videí a zejména na youtube ajdeš kupy videí o tom, jak se chová ten tvůj Subaru "Haldex" v terénu ve sorvnání s konkurencí. není o čem diskutvat, chce se to podívat.K výběru Subaru bych jen uvedl, že pokud se má jednat o levný servis, tak na SUbaru zapomeň, protože některé věci díky neexistující druhovýrobě prostě jsou drahé, zejména díly kastle. To ale řeší pojištění. Současná generace SUabru už není to pravé Suabru, jak známe z minulé dekády, ale poevropštěné vůz střední třídy se všěemi negativními důsledky - nafouklé těžké auto a tunami elektorniky a s potlačenou vrozenou vlastností , která se projevovala vždy tak, že se člověk na jízdu těšil POkud bych volil SUbaru já (mám dvě, takže mluvím z praxeú, tak zásadně do roku 2008, jak Legacy, tak Outback a zejména Forester. Nový současný Forester je na tom dobře, vrátil se k původnímu "zadání", ale jen ve verzi 2,0XT, tedy turbo benzín. Dýzl je s otazníkem, ale pravý SUbarista volí vždy benzín Jinak navzodry tomu, co jsem naspal, je SUbaru prostě stále vynikající auto ve všech modelech nejen provedením, ale zejména stále i jízdními vlastnostmi, o kterých u konkurence můžete jen snít (řízení, celkové odladění tlumení/pérování, kontakt člověka s autem, kvalita provedení, antokorozní odolnost). Bohužel, díky stále narůstající váze aut uačíná chybět výkon, motory současné generace jsou doslova utažené, protože stačí srovnat 2,0R 121kW, co mám v Legacy z roku 2006 (jde za plynem jako čert) s 2,0i 110kW v XV s manuálem. Je to prostě cítit, že EU diktuej, co se smí a nesmí, u těžších utbacků to je ještě výraznější. Snad opět nový Forester se zlepšil, zejména ale ve verzi 2,0XT. Tens e vyrovný staré výtečné 2,5XT, která byla v Forestercha Imprezách WRX do roku tuším 2010, pak byly už nějaké změny.Jako rodinné auto je ideální Outback či Legacy kombi, díky podélnému využití kufru. XV je krátké, Forester je lepší, ne ale o moc.



Dobrý den, napište prosím o svých zkušenostech se Subaru recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Neděle 25.10.2015 15:30, 5let
po 5 letech 400 000kč...to znamená mšsíčně 6666.-kč bez jakýchkoliv vedlejších nákladu jako PHM,servis.

není už lepší uvažovat v tomto směru o operativním leasingu? pokud připočtu veškeré vedlejší náklady a rozpočítám je do mesíčních nákladu,tak to osobní vlastnivctví mi nikdy nemůže vyjít lépe.

obzláčtě u operativního leasing během 5ti let budu mít 3x nové auto...(2-po 2 letech,3-po 4.roce),kdežto během 5 ti let budu mít jen ojetěšjí a starší křáp
reagovat
Petr16
počet příspěvků9
datum registrace01.04.2015
Neděle 25.10.2015 18:47, superb
A co takhle superb 3.6 V6 4x4 dsg?
Ceny jsou díky motoru nižší než by se mohlo zdát, a řekl bych, že by tohle auto s tímto motorem mělo platit za spolehlivé a servisně nijak extra náročné.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.