zpět
 

diskuze k tématu: Rodinne auto do 200tis

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla
Standa37
počet příspěvků3
datum registrace20.07.2016
Středa 20.07.2016 06:34, Rodinne auto do 200tis
Dobry den. Rad bych vas pozadal o pomoc pri vyberu rodineho vozu. Do ted vladtnim opel vectra b caravan 2.0dti r.v 2000 a max spokojenost. Jenze zu techto motoru dosti casto odchazi vstrikovaci cerpadlo takze radsi pomalu hledat jiny model. Obsazenost vozu 2dospeli a 2 deti (8a5),rocni najezd kolem 20tis.Par kombiku nebo Mpv jsem schledl ale necham si poradit.Zamlouva se mi ford mondeo ale to zas kazdy rika ze nee poruchuve. Cena by mela byt do 200tis.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků878
datum registrace19.08.2015
Čtvrtek 21.07.2016 11:40, Mondeo není poruchové :-)
Ahoj, ve tvé cenové relaci jsou Mondea, která netrpí nějakou velkou poruchovostí. Motory 1.8 TDCi a 2.0 TDCi naopak patří mezi držáky, jen se musel o něj předešlý majitel starat
Už jenom ten pazmek Longlife co 30tis.km je dobrá cesta ke zničení minimálně turba
Takže za mě určitě Mondeo a nebo i Focus kombi mk2 facelift.
V benzínu jsou motory 1.6, 1.8 a 2.0, žádný není vyloženě špatný, takže spíše hledejte vůz s jasnou historií a dobrým stavem ...
NEBRAT: U Fordu nebrat motor 1.6 TDCi, je to stejná ostuda jako HTP u koncenru
reagovat
Standa37
počet příspěvků3
datum registrace20.07.2016
Čtvrtek 21.07.2016 12:16, Rodinne auto do 200tis
Dekuji za radu. Mondeo se zamlouva moc. Jeste je v uvahu opel astra j caravan nebo opel insignia kombi. Take nevim jaka tam je poruchovost ? Co ted vlastnim vectru tak max spokojenost.
reagovat
PavelKeprt
počet příspěvků121
datum registrace28.10.2015
Čtvrtek 21.07.2016 16:32, Mondeo
Mondeo si vysloužilo označení "poruchové" jen a jen díky motoru 2.0 TDCi 96 kW z prvních let výroby v generaci MK3. U tohoto motoru často odcházelo palivové čerpadlo a v důsledku toho rovněž vstřikovače.

Od roku 2007 už tímto problémem Mondeo netrpí a poruchovost/servisní náklady na motory TDCi jsou naprosto průměrné/běžné, podobné jako u každého jiného Common-rail turbodieselu. Co se týče poruchovosti ostatních součástí, platí to stejné, Mondeo je co do spolehlivosti naprosto průměrné auto. Takže jestli se vám líbí, nedejte se odradit kecama od lidí, kteří o tom ví velký prd a běžte do toho.

Generaci MK3 jsem měl 4 roky, teď mám Mondeo MK4 rok výroby 2010, ale zatím jsem s ním najel jen 13 000 km, takž je brzy hodnotit spolehlivost, ale vzhledem k tomu, že tam mám starý atmosferický benzínový dvoulitr, není tam moc věcí, které by se mohly pokazit.

Pokud vám nevadí filtr pevných částic, který měly všechny 1.6 a 2.0 TDCi od roku 2007, šel bych do naftového dvoulitru. Jinak 1.8 TDCi DPF neměla, ale jejich na trhu velmi velmi málo.

Pokud byste radši benzín, jednoznačně bych doporučil 2.5T a předělat na plyn. Spotřeba krásných 12l plynu a výkon ohromných 163 kW a krouťák jako u dieselu.
reagovat
Standa37
počet příspěvků3
datum registrace20.07.2016
Čtvrtek 21.07.2016 16:39, Rodinne auto do 200tis
Veskera auta co jsem vlatnil byli nafta. Takze benzin me az tak moc nelaka. Zatim dekuji za veskere rady. A pokd by jsme vyradily mondeo jaka je nahrada ?
reagovat
PavelKeprt
počet příspěvků121
datum registrace28.10.2015
Čtvrtek 21.07.2016 16:56, Astra?
Každopádně Astra je o kategorii níže a na tom vnitřním prostoru je to hoooodně znát.

Ale jinak je to asi jedno, ty dvoulitrové nafťáky z druhé poloviny minulého desetiletí jsou na tom podle mě se spolehlivostí všechny velmi podobně, vždyť je to v podstatě jen pár výrobců, kteří ty motory a jejich komponenty dělají a které pak používají ve svých autech různé značky, takže si vyberte spíše to, co se vám líbí a v čem se budete dobře cítit.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.