FORUM: rodinné auto do 150 000 Kč, nejlépe do 150 000 tis.km ideálně do 6-ti let staré
 
 
 
 
 
 

rodinné auto do 150 000 Kč, nejlépe do 150 000 tis.km ideálně do 6-ti let staré

autor
 
 
příspěvek dle datumu vložení
 
 
 
petrovov
registrován: 03.07.2014
počet příspěvků: 4
03.07.2014 10:00, rodinné auto do 150 000 Kč, nejlépe do 150 000 tis.km ideálně do 6-ti let staré
Prosím o radu při výběru rodinného vozu. Dosluhující Fiat Marea weekend 1,9TD 74 Kw odvedl doboru práci i přes drobné neduhy. Uvažuji o autu, které by mělo vydržet nejméně 6 let, do 150 000 Kč. Samozřejmě co nejnovější, pokud to bude ku prospěchu spolehlivosti a provozních nákladů...
Roční nájezd cca 25000km. Denně do práce a zpět skoro 100km, z toho polovina dálnice, polovina okresky a město. Měla by s tím jezdit i manželka a kvůli dennímu ježdění do města vylučuji velké vozy jako mondeo, passat, bohužel i croma, která mě jinak i zaujala.
Napadl mě Ford C-Max, možná i Mazda 5 jako MPV, jinak combi jako Ford Focus, Peugeot 308SW či Opel Astra. U Focusu a C-maxe předpokládám nejspíše hledání 1,8 TDCI, z důvodu absence filtru pevných částic. Prosím doporučete nějakou verzi i motorizaci, chci se pokud možzno vyhnout drahým opravám ihned po koupi (i když u ojetých aut je to vždy nejistá sázka)
Doporučíte něco z mnou uvedených, případně jakou motorizaci - uvažzoval jsem i o benzínu a předělat na plyn - s uvažovaným ročním nájezdem by se mi investice měla brzy vrátit - ale nevím, jestli si pouze nezadělám na další problémy?
          
 
KoobaS
registrován: 23.04.2014
počet příspěvků: 436
03.07.2014 10:45, Re:
Vzhledem k Vašemu rozpočtu a nájezdu bych určitě doporučil benzín+LPG a volil bych cestu vlastní přestavby. Když odečteme náklady na přestavbu a prvotní servis, zbývá nám zhruba 100 000Kč. Pokud jste byl spokejený s Mareou, mrkněte po Stilu. Jinak v této cenové hladině už vždy záleží na stavu konkrétního kusu víc, než na značce, stáří, kilometrech. Co se týče vhodnosti toho kterého motoru pro přestavbu na plyn, dívejte se po fórech konkrétních modelů, vždy najdete nějaké uživatele se zkušenostmi s LPG.
    
 
petrovov
registrován: 03.07.2014
počet příspěvků: 4
03.07.2014 17:52, reakce Kooba S
Dobrý den, opravdu v dané cenové kategorii ojetin není disel vhodná volba? Docela mě lákala právě nějaká ta 1,8 TDCi... Nevím, jestli třeba pro C-Max je ve variantě 1,6 benzín vhodná přestavba na LPG - o tom motoru jsem slyšel, že na focuse ještě jde, ale na C-Max už je slabší, LPG ješě znamená pokles výkonu, nerad bych šlapal plyn k podlaze...
    
 
Pepe
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 997
03.07.2014 22:49, RE: reakce Kooba S
petrovov napsal:
Dobrý den, opravdu v dané cenové kategorii ojetin není disel vhodná volba? Docela mě lákala právě nějaká ta 1,8 TDCi... Nevím, jestli třeba pro C-Max je ve variantě 1,6 benzín vhodná přestavba na LPG - o tom motoru jsem slyšel, že na focuse ještě jde, ale na C-Max už je slabší, LPG ješě znamená pokles výkonu, nerad bych šlapal plyn k podlaze...


Ne, naftu ne. Zdejší benzínová lobby to nepřipustí. Radši pumpovat plyn ob den do toroidu (nebo zlikvidovat zavazadelník alespoň 120l nádrží), než nedejbože 1x za vlastnictví vozu vyměnit (repasovat) nějaký díl příslušící naftovému horrorovému pohonu. Jako by na benzínovém motoru neodcházely cívky, lambda sondy a pod. Stilo 1,9JTD (88kW) odvede při střízlivém výběru dobrou službu, vazby na servis máte díky Maree asi najetý. Pokud jste na charakteristiku nafty zvyklý, není důvod vymýšlet kraviny.
    
 
petrovov
registrován: 03.07.2014
počet příspěvků: 4
04.07.2014 07:45, poradte výběr vozu
takže se dostáváme na začátek a na můj původní dotaz.
Vozidlo do 150 000 Kč, uvažoval jsem o C-Max, možná mazda 5, případně kombíky focus, astra či 308. Můžete poradit co se spolehlivosti týče - nebo je to opravdu jedno a záleži jen na kusu na který natrefím? A co motorizace - astra diesel, radši 1,7 nebo 1,9, fiaťácká, co 1,6 u peugeotu, ta asi má filtr pevných částic, že? Případně co u fordu, ať už focus neo C-max, jaký motor pro roční nájezd cca 25000 km, denně 50 Km do práce a 50 km zpět, polovina dálnice, polovina okresky a město...
za rady a tipy na dotaz předem velice děkuji.
    
 
KoobaS
registrován: 23.04.2014
počet příspěvků: 436
04.07.2014 08:25, RE: reakce Kooba S
Pepe napsal:
petrovov napsal:
Dobrý den, opravdu v dané cenové kategorii ojetin není disel vhodná volba? Docela mě lákala právě nějaká ta 1,8 TDCi... Nevím, jestli třeba pro C-Max je ve variantě 1,6 benzín vhodná přestavba na LPG - o tom motoru jsem slyšel, že na focuse ještě jde, ale na C-Max už je slabší, LPG ješě znamená pokles výkonu, nerad bych šlapal plyn k podlaze...
Ne, naftu ne. Zdejší benzínová lobby to nepřipustí. Radši pumpovat plyn ob den do toroidu (nebo zlikvidovat zavazadelník alespoň 120l nádrží), než nedejbože 1x za vlastnictví vozu vyměnit (repasovat) nějaký díl příslušící naftovému horrorovému pohonu. Jako by na benzínovém motoru neodcházely cívky, lambda sondy a pod. Stilo 1,9JTD (88kW) odvede při střízlivém výběru dobrou službu, vazby na servis máte díky Maree asi najetý. Pokud jste na charakteristiku nafty zvyklý, není důvod vymýšlet kraviny.


Neber to špatně Pepe. Sám jezdím v P406 1,9Td, předtím jsem dlouho jezdil ve focusu 1,8 lpg. Takže oba systémy mám jakž takž naježděné... Ano, radši všem doporučuji benzín, protože jeho servis a údržba je levnější. Při nájezdu 25000km bude toroid doplňovat 1x týdně. A taky s tebou souhlasím, že na nafťáku vyměníš pár věcí za životnost auta, stejně jako na benzínu. Ty částky ale můžou (nemusí) být neporovnatelné. Zrovna TDCi ve focusech a C-maxech moc dobrou pověst nemají. Benzíny ve fordu jsou dobré, ale nevhodné pro přestavbu. A pokud by tazatel narazil na stilo JTD v udržovaném stavu, je to taky dobrá volba.

    
 
Pepe
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 997
04.07.2014 23:30, RE: reakce Kooba S
KoobaS napsal:
Pepe napsal:
petrovov napsal:
Dobrý den, opravdu v dané cenové kategorii ojetin není disel vhodná volba? Docela mě lákala právě nějaká ta 1,8 TDCi... Nevím, jestli třeba pro C-Max je ve variantě 1,6 benzín vhodná přestavba na LPG - o tom motoru jsem slyšel, že na focuse ještě jde, ale na C-Max už je slabší, LPG ješě znamená pokles výkonu, nerad bych šlapal plyn k podlaze...
Ne, naftu ne. Zdejší benzínová lobby to nepřipustí. Radši pumpovat plyn ob den do toroidu (nebo zlikvidovat zavazadelník alespoň 120l nádrží), než nedejbože 1x za vlastnictví vozu vyměnit (repasovat) nějaký díl příslušící naftovému horrorovému pohonu. Jako by na benzínovém motoru neodcházely cívky, lambda sondy a pod. Stilo 1,9JTD (88kW) odvede při střízlivém výběru dobrou službu, vazby na servis máte díky Maree asi najetý. Pokud jste na charakteristiku nafty zvyklý, není důvod vymýšlet kraviny.
Neber to špatně Pepe. Sám jezdím v P406 1,9Td, předtím jsem dlouho jezdil ve focusu 1,8 lpg. Takže oba systémy mám jakž takž naježděné... Ano, radši všem doporučuji benzín, protože jeho servis a údržba je levnější. Při nájezdu 25000km bude toroid doplňovat 1x týdně. A taky s tebou souhlasím, že na nafťáku vyměníš pár věcí za životnost auta, stejně jako na benzínu. Ty částky ale můžou (nemusí) být neporovnatelné. Zrovna TDCi ve focusech a C-maxech moc dobrou pověst nemají. Benzíny ve fordu jsou dobré, ale nevhodné pro přestavbu. A pokud by tazatel narazil na stilo JTD v udržovaném stavu, je to taky dobrá volba.


Já to beru, to jo. Čím by mi LPG nevyhovovalo, jsem popsal jinde. Pokud někdo jezdí jen tam a z5 víceméně pravidelně, nepotřebuje prostor v kufru, tak je to ideál. Mě by ale tankovat obden štvalo - vzhledem k faktu, že nemusím. Prostě někde dává smysl čistý benzín, někde v kombinaci s LPG, jinde je prostor pro naftu. Třeba se věkem auta ty výhody mění, ale o tom je potom ta diskuze. Paušální zavrhování ojetý nafty mi prostě vadí.
    
 
Zvirak
registrován: 09.09.2012
počet příspěvků: 458
06.07.2014 17:47, RE: reakce Kooba S
Pepe napsal:
KoobaS napsal:
Pepe napsal:
petrovov napsal:
Dobrý den, opravdu v dané cenové kategorii ojetin není disel vhodná volba? Docela mě lákala právě nějaká ta 1,8 TDCi... Nevím, jestli třeba pro C-Max je ve variantě 1,6 benzín vhodná přestavba na LPG - o tom motoru jsem slyšel, že na focuse ještě jde, ale na C-Max už je slabší, LPG ješě znamená pokles výkonu, nerad bych šlapal plyn k podlaze...
Ne, naftu ne. Zdejší benzínová lobby to nepřipustí. Radši pumpovat plyn ob den do toroidu (nebo zlikvidovat zavazadelník alespoň 120l nádrží), než nedejbože 1x za vlastnictví vozu vyměnit (repasovat) nějaký díl příslušící naftovému horrorovému pohonu. Jako by na benzínovém motoru neodcházely cívky, lambda sondy a pod. Stilo 1,9JTD (88kW) odvede při střízlivém výběru dobrou službu, vazby na servis máte díky Maree asi najetý. Pokud jste na charakteristiku nafty zvyklý, není důvod vymýšlet kraviny.
Neber to špatně Pepe. Sám jezdím v P406 1,9Td, předtím jsem dlouho jezdil ve focusu 1,8 lpg. Takže oba systémy mám jakž takž naježděné... Ano, radši všem doporučuji benzín, protože jeho servis a údržba je levnější. Při nájezdu 25000km bude toroid doplňovat 1x týdně. A taky s tebou souhlasím, že na nafťáku vyměníš pár věcí za životnost auta, stejně jako na benzínu. Ty částky ale můžou (nemusí) být neporovnatelné. Zrovna TDCi ve focusech a C-maxech moc dobrou pověst nemají. Benzíny ve fordu jsou dobré, ale nevhodné pro přestavbu. A pokud by tazatel narazil na stilo JTD v udržovaném stavu, je to taky dobrá volba.
Já to beru, to jo. Čím by mi LPG nevyhovovalo, jsem popsal jinde. Pokud někdo jezdí jen tam a z5 víceméně pravidelně, nepotřebuje prostor v kufru, tak je to ideál. Mě by ale tankovat obden štvalo - vzhledem k faktu, že nemusím. Prostě někde dává smysl čistý benzín, někde v kombinaci s LPG, jinde je prostor pro naftu. Třeba se věkem auta ty výhody mění, ale o tom je potom ta diskuze. Paušální zavrhování ojetý nafty mi prostě vadí.


Pepe ty toho o LPG asi moc nevíš. Mám Stilo - kombíka, 1.8 (98kW) předělanýho na LPG. Nádrž na benzin má 58L, nádrž v kufru na LPG - toroid 61L (reál 56- 58L).
Spotřeba (95% dálnice) benzinu 7,8 l/100km, plynu 8,3 l/100km. => tankování plynu stejně časté jako benzinu. Výkon? Nepozoruji rozdíl. Jediný rozdíl je v tom, že na benzin mě vyjde na 3Kč/km, LPG 1,40 Kč/km. Tomu nemůže konkurovat sebechrochtavější hyperúsporné staré TDI. Navíc těch 8,3 plynu na dálnici není žádná ekorally
Můžeš mi teda říct v čem ti LPG nevyhovuje? Nebo o tom víš kulový ve stylu jedna paní povídala...
    
 
Pepe
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 997
07.07.2014 10:12, RE: reakce Kooba S
Zvirak napsal:
Pepe napsal:
KoobaS napsal:
Pepe napsal:
petrovov napsal:
Dobrý den, opravdu v dané cenové kategorii ojetin není disel vhodná volba? Docela mě lákala právě nějaká ta 1,8 TDCi... Nevím, jestli třeba pro C-Max je ve variantě 1,6 benzín vhodná přestavba na LPG - o tom motoru jsem slyšel, že na focuse ještě jde, ale na C-Max už je slabší, LPG ješě znamená pokles výkonu, nerad bych šlapal plyn k podlaze...
Ne, naftu ne. Zdejší benzínová lobby to nepřipustí. Radši pumpovat plyn ob den do toroidu (nebo zlikvidovat zavazadelník alespoň 120l nádrží), než nedejbože 1x za vlastnictví vozu vyměnit (repasovat) nějaký díl příslušící naftovému horrorovému pohonu. Jako by na benzínovém motoru neodcházely cívky, lambda sondy a pod. Stilo 1,9JTD (88kW) odvede při střízlivém výběru dobrou službu, vazby na servis máte díky Maree asi najetý. Pokud jste na charakteristiku nafty zvyklý, není důvod vymýšlet kraviny.
Neber to špatně Pepe. Sám jezdím v P406 1,9Td, předtím jsem dlouho jezdil ve focusu 1,8 lpg. Takže oba systémy mám jakž takž naježděné... Ano, radši všem doporučuji benzín, protože jeho servis a údržba je levnější. Při nájezdu 25000km bude toroid doplňovat 1x týdně. A taky s tebou souhlasím, že na nafťáku vyměníš pár věcí za životnost auta, stejně jako na benzínu. Ty částky ale můžou (nemusí) být neporovnatelné. Zrovna TDCi ve focusech a C-maxech moc dobrou pověst nemají. Benzíny ve fordu jsou dobré, ale nevhodné pro přestavbu. A pokud by tazatel narazil na stilo JTD v udržovaném stavu, je to taky dobrá volba.
Já to beru, to jo. Čím by mi LPG nevyhovovalo, jsem popsal jinde. Pokud někdo jezdí jen tam a z5 víceméně pravidelně, nepotřebuje prostor v kufru, tak je to ideál. Mě by ale tankovat obden štvalo - vzhledem k faktu, že nemusím. Prostě někde dává smysl čistý benzín, někde v kombinaci s LPG, jinde je prostor pro naftu. Třeba se věkem auta ty výhody mění, ale o tom je potom ta diskuze. Paušální zavrhování ojetý nafty mi prostě vadí.
Pepe ty toho o LPG asi moc nevíš. Mám Stilo - kombíka, 1.8 (98kW) předělanýho na LPG. Nádrž na benzin má 58L, nádrž v kufru na LPG - toroid 61L (reál 56- 58L).Spotřeba (95% dálnice) benzinu 7,8 l/100km, plynu 8,3 l/100km. => tankování plynu stejně časté jako benzinu. Výkon? Nepozoruji rozdíl. Jediný rozdíl je v tom, že na benzin mě vyjde na 3Kč/km, LPG 1,40 Kč/km. Tomu nemůže konkurovat sebechrochtavější hyperúsporné staré TDI. Navíc těch 8,3 plynu na dálnici není žádná ekorally Můžeš mi teda říct v čem ti LPG nevyhovuje? Nebo o tom víš kulový ve stylu jedna paní povídala...


Najedeš s tím plynem 1200km na nádrž? Jestli ne, tak mi to nevyhovuje. Kde vozíš rezervu? V kufru? Jestli jo, tak mi to nevyhovuje. Můžeš parkovat v podzemní garáži ( já tam parkuju tam už 10let)? Jestli ne, tak mi to nevyhovuje. Jezdíš rád na STK? Já ne, tak mi to nevyhovuje... Další dotazy, pls.
    
 
KoobaS
registrován: 23.04.2014
počet příspěvků: 436
08.07.2014 07:54, RE: reakce Kooba S
Pepe napsal:
Zvirak napsal:
Pepe napsal:
KoobaS napsal:
Pepe napsal:
petrovov napsal:
Dobrý den, opravdu v dané cenové kategorii ojetin není disel vhodná volba? Docela mě lákala právě nějaká ta 1,8 TDCi... Nevím, jestli třeba pro C-Max je ve variantě 1,6 benzín vhodná přestavba na LPG - o tom motoru jsem slyšel, že na focuse ještě jde, ale na C-Max už je slabší, LPG ješě znamená pokles výkonu, nerad bych šlapal plyn k podlaze...
Ne, naftu ne. Zdejší benzínová lobby to nepřipustí. Radši pumpovat plyn ob den do toroidu (nebo zlikvidovat zavazadelník alespoň 120l nádrží), než nedejbože 1x za vlastnictví vozu vyměnit (repasovat) nějaký díl příslušící naftovému horrorovému pohonu. Jako by na benzínovém motoru neodcházely cívky, lambda sondy a pod. Stilo 1,9JTD (88kW) odvede při střízlivém výběru dobrou službu, vazby na servis máte díky Maree asi najetý. Pokud jste na charakteristiku nafty zvyklý, není důvod vymýšlet kraviny.
Neber to špatně Pepe. Sám jezdím v P406 1,9Td, předtím jsem dlouho jezdil ve focusu 1,8 lpg. Takže oba systémy mám jakž takž naježděné... Ano, radši všem doporučuji benzín, protože jeho servis a údržba je levnější. Při nájezdu 25000km bude toroid doplňovat 1x týdně. A taky s tebou souhlasím, že na nafťáku vyměníš pár věcí za životnost auta, stejně jako na benzínu. Ty částky ale můžou (nemusí) být neporovnatelné. Zrovna TDCi ve focusech a C-maxech moc dobrou pověst nemají. Benzíny ve fordu jsou dobré, ale nevhodné pro přestavbu. A pokud by tazatel narazil na stilo JTD v udržovaném stavu, je to taky dobrá volba.
Já to beru, to jo. Čím by mi LPG nevyhovovalo, jsem popsal jinde. Pokud někdo jezdí jen tam a z5 víceméně pravidelně, nepotřebuje prostor v kufru, tak je to ideál. Mě by ale tankovat obden štvalo - vzhledem k faktu, že nemusím. Prostě někde dává smysl čistý benzín, někde v kombinaci s LPG, jinde je prostor pro naftu. Třeba se věkem auta ty výhody mění, ale o tom je potom ta diskuze. Paušální zavrhování ojetý nafty mi prostě vadí.
Pepe ty toho o LPG asi moc nevíš. Mám Stilo - kombíka, 1.8 (98kW) předělanýho na LPG. Nádrž na benzin má 58L, nádrž v kufru na LPG - toroid 61L (reál 56- 58L).Spotřeba (95% dálnice) benzinu 7,8 l/100km, plynu 8,3 l/100km. => tankování plynu stejně časté jako benzinu. Výkon? Nepozoruji rozdíl. Jediný rozdíl je v tom, že na benzin mě vyjde na 3Kč/km, LPG 1,40 Kč/km. Tomu nemůže konkurovat sebechrochtavější hyperúsporné staré TDI. Navíc těch 8,3 plynu na dálnici není žádná ekorally Můžeš mi teda říct v čem ti LPG nevyhovuje? Nebo o tom víš kulový ve stylu jedna paní povídala...
Najedeš s tím plynem 1200km na nádrž? Jestli ne, tak mi to nevyhovuje. Kde vozíš rezervu? V kufru? Jestli jo, tak mi to nevyhovuje. Můžeš parkovat v podzemní garáži ( já tam parkuju tam už 10let)? Jestli ne, tak mi to nevyhovuje. Jezdíš rád na STK? Já ne, tak mi to nevyhovuje... Další dotazy, pls.


Pepe, s plynovým autem jezdíš na STK jednou za 2 roky stejně jako s obyč autem... A najet na jednu nádrž 1200km je velmi specifický požadavek, který už u dalšího auta pravděpodobně budeš muset o 1/3 zkrouhnout... Pro naprostou většinu lidí není LPG omezující, protože auto obvykle slouží k účelu ráno do práce, odpoledne přes obchod domů. O víkendu výlet/návštěva. Tam není nutný obrovský dojezd. Kufr má většina aut zaplněný pouze cestou na dovolenou a tam pomůže rakev...
Pochopil jsem to tak, že tobě auto tři dny stojí a pak během dne najedeš bambilion kilometrů s naloženým autem, tam je to bez diskuze: jedině nafta... Ale troufám si tvrdit, že pro většinu lidí je plyn o fous vhodnější než nafta...
    
 
Pepe
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 997
08.07.2014 08:30, RE: reakce Kooba S
KoobaS napsal:
Pepe napsal:
Zvirak napsal:
Pepe napsal:
KoobaS napsal:
Pepe napsal:
petrovov napsal:
Dobrý den, opravdu v dané cenové kategorii ojetin není disel vhodná volba? Docela mě lákala právě nějaká ta 1,8 TDCi... Nevím, jestli třeba pro C-Max je ve variantě 1,6 benzín vhodná přestavba na LPG - o tom motoru jsem slyšel, že na focuse ještě jde, ale na C-Max už je slabší, LPG ješě znamená pokles výkonu, nerad bych šlapal plyn k podlaze...
Ne, naftu ne. Zdejší benzínová lobby to nepřipustí. Radši pumpovat plyn ob den do toroidu (nebo zlikvidovat zavazadelník alespoň 120l nádrží), než nedejbože 1x za vlastnictví vozu vyměnit (repasovat) nějaký díl příslušící naftovému horrorovému pohonu. Jako by na benzínovém motoru neodcházely cívky, lambda sondy a pod. Stilo 1,9JTD (88kW) odvede při střízlivém výběru dobrou službu, vazby na servis máte díky Maree asi najetý. Pokud jste na charakteristiku nafty zvyklý, není důvod vymýšlet kraviny.
Neber to špatně Pepe. Sám jezdím v P406 1,9Td, předtím jsem dlouho jezdil ve focusu 1,8 lpg. Takže oba systémy mám jakž takž naježděné... Ano, radši všem doporučuji benzín, protože jeho servis a údržba je levnější. Při nájezdu 25000km bude toroid doplňovat 1x týdně. A taky s tebou souhlasím, že na nafťáku vyměníš pár věcí za životnost auta, stejně jako na benzínu. Ty částky ale můžou (nemusí) být neporovnatelné. Zrovna TDCi ve focusech a C-maxech moc dobrou pověst nemají. Benzíny ve fordu jsou dobré, ale nevhodné pro přestavbu. A pokud by tazatel narazil na stilo JTD v udržovaném stavu, je to taky dobrá volba.
Já to beru, to jo. Čím by mi LPG nevyhovovalo, jsem popsal jinde. Pokud někdo jezdí jen tam a z5 víceméně pravidelně, nepotřebuje prostor v kufru, tak je to ideál. Mě by ale tankovat obden štvalo - vzhledem k faktu, že nemusím. Prostě někde dává smysl čistý benzín, někde v kombinaci s LPG, jinde je prostor pro naftu. Třeba se věkem auta ty výhody mění, ale o tom je potom ta diskuze. Paušální zavrhování ojetý nafty mi prostě vadí.
Pepe ty toho o LPG asi moc nevíš. Mám Stilo - kombíka, 1.8 (98kW) předělanýho na LPG. Nádrž na benzin má 58L, nádrž v kufru na LPG - toroid 61L (reál 56- 58L).Spotřeba (95% dálnice) benzinu 7,8 l/100km, plynu 8,3 l/100km. => tankování plynu stejně časté jako benzinu. Výkon? Nepozoruji rozdíl. Jediný rozdíl je v tom, že na benzin mě vyjde na 3Kč/km, LPG 1,40 Kč/km. Tomu nemůže konkurovat sebechrochtavější hyperúsporné staré TDI. Navíc těch 8,3 plynu na dálnici není žádná ekorally Můžeš mi teda říct v čem ti LPG nevyhovuje? Nebo o tom víš kulový ve stylu jedna paní povídala...
Najedeš s tím plynem 1200km na nádrž? Jestli ne, tak mi to nevyhovuje. Kde vozíš rezervu? V kufru? Jestli jo, tak mi to nevyhovuje. Můžeš parkovat v podzemní garáži ( já tam parkuju tam už 10let)? Jestli ne, tak mi to nevyhovuje. Jezdíš rád na STK? Já ne, tak mi to nevyhovuje... Další dotazy, pls.
Pepe, s plynovým autem jezdíš na STK jednou za 2 roky stejně jako s obyč autem... A najet na jednu nádrž 1200km je velmi specifický požadavek, který už u dalšího auta pravděpodobně budeš muset o 1/3 zkrouhnout... Pro naprostou většinu lidí není LPG omezující, protože auto obvykle slouží k účelu ráno do práce, odpoledne přes obchod domů. O víkendu výlet/návštěva. Tam není nutný obrovský dojezd. Kufr má většina aut zaplněný pouze cestou na dovolenou a tam pomůže rakev...Pochopil jsem to tak, že tobě auto tři dny stojí a pak během dne najedeš bambilion kilometrů s naloženým autem, tam je to bez diskuze: jedině nafta... Ale troufám si tvrdit, že pro většinu lidí je plyn o fous vhodnější než nafta...


Vždyť všude píšu, že s plynem obecně problém nemám, dokážu si ho v jiném režimu, než je můj, klidně představit... Reaguju na příspěvky typu "komu plyn nevyhovuje, tak je ...". Vadí mi paušální odsouzení ojetýho naftovýho auta. Ano, je to dáno způsobem používání - v miniautech do města je to nesmysl (kromě rozvozu pizzy, tam snad nic lepšího než např. Saxo 1,5D neexistovalo), ale pokud někdo jezdí 30tkm/rok delší trasy, tak nemá smysl pořizovat do auta další kurvítka. Dojezd je pro mě i otázka komfortu (zpětně bych si nafackoval, že jsem si u dodávky nepřiplatil za 120l nádrž, 90l se mi zdálo dost - předcházející dodávka ji měla na 70). To si radši zastavím na kafe v mekáči a jinak nic neřeším...
    
 
petrovov
registrován: 03.07.2014
počet příspěvků: 4
08.07.2014 08:50, původní dotaz
děkuji pánové, vidím, že původní dotaz sloužil pouze jako zápalka na dvou sudech s dynamitem - nafta - LPG
původně jsem chtěl poradit s výběrem vozu, parametry jsem popsal v úvodu a jediná nabídka byla na stilo, což je úplně mimo jak cenou, tak stářím - netvrdím, že to je špatný tip - ale právě proto, že původní auto kupované jako 9 let stará ojetina potřebovalo pořád nějakou péči, čas a peníze, jsem chtěl poradit něco novějšího v dané cenové kategorii.
takže zatím to vidím na c-maxe buď v 1.8 TDCI nebo zachovalý benzín a LPG - asi bude záležet na jaký kus natrefím - s jak jasnou historií atd...
nicméně velmi děkuji za porovnání mnou uváděných možností...
Petr
    
 
KoobaS
registrován: 23.04.2014
počet příspěvků: 436
08.07.2014 09:26, RE: původní dotaz
petrovov napsal:
děkuji pánové, vidím, že původní dotaz sloužil pouze jako zápalka na dvou sudech s dynamitem - nafta - LPG původně jsem chtěl poradit s výběrem vozu, parametry jsem popsal v úvodu a jediná nabídka byla na stilo, což je úplně mimo jak cenou, tak stářím - netvrdím, že to je špatný tip - ale právě proto, že původní auto kupované jako 9 let stará ojetina potřebovalo pořád nějakou péči, čas a peníze, jsem chtěl poradit něco novějšího v dané cenové kategorii. takže zatím to vidím na c-maxe buď v 1.8 TDCI nebo zachovalý benzín a LPG - asi bude záležet na jaký kus natrefím - s jak jasnou historií atd... nicméně velmi děkuji za porovnání mnou uváděných možností... Petr


Pokud trváte na C-maxovi, 1,8 TDCI není špatná volba, LPG se u motorů duratec vyhněte, zaděláváte si tím na problém. Stilo Vám bylo doporučeno oprávněně, ať už v jakékoliv motorizaci. Pokud 9 let staré auto potřebuje pořád nějakou péči, není to způsobeno nutně stářím... Radši si kupte Stilo za 100k, 30k dejte do prvotního servisu a pár let nebudete mít co řešit... Protože každé auto do 150k bude chtít peníze, čas i péči...
    
 
KoobaS
registrován: 23.04.2014
počet příspěvků: 436
08.07.2014 09:38, RE: reakce Kooba S
Pepe napsal:
KoobaS napsal:
Pepe napsal:
Zvirak napsal:
Pepe napsal:
KoobaS napsal:
Pepe napsal:
petrovov napsal:
Dobrý den, opravdu v dané cenové kategorii ojetin není disel vhodná volba? Docela mě lákala právě nějaká ta 1,8 TDCi... Nevím, jestli třeba pro C-Max je ve variantě 1,6 benzín vhodná přestavba na LPG - o tom motoru jsem slyšel, že na focuse ještě jde, ale na C-Max už je slabší, LPG ješě znamená pokles výkonu, nerad bych šlapal plyn k podlaze...
Ne, naftu ne. Zdejší benzínová lobby to nepřipustí. Radši pumpovat plyn ob den do toroidu (nebo zlikvidovat zavazadelník alespoň 120l nádrží), než nedejbože 1x za vlastnictví vozu vyměnit (repasovat) nějaký díl příslušící naftovému horrorovému pohonu. Jako by na benzínovém motoru neodcházely cívky, lambda sondy a pod. Stilo 1,9JTD (88kW) odvede při střízlivém výběru dobrou službu, vazby na servis máte díky Maree asi najetý. Pokud jste na charakteristiku nafty zvyklý, není důvod vymýšlet kraviny.
Neber to špatně Pepe. Sám jezdím v P406 1,9Td, předtím jsem dlouho jezdil ve focusu 1,8 lpg. Takže oba systémy mám jakž takž naježděné... Ano, radši všem doporučuji benzín, protože jeho servis a údržba je levnější. Při nájezdu 25000km bude toroid doplňovat 1x týdně. A taky s tebou souhlasím, že na nafťáku vyměníš pár věcí za životnost auta, stejně jako na benzínu. Ty částky ale můžou (nemusí) být neporovnatelné. Zrovna TDCi ve focusech a C-maxech moc dobrou pověst nemají. Benzíny ve fordu jsou dobré, ale nevhodné pro přestavbu. A pokud by tazatel narazil na stilo JTD v udržovaném stavu, je to taky dobrá volba.
Já to beru, to jo. Čím by mi LPG nevyhovovalo, jsem popsal jinde. Pokud někdo jezdí jen tam a z5 víceméně pravidelně, nepotřebuje prostor v kufru, tak je to ideál. Mě by ale tankovat obden štvalo - vzhledem k faktu, že nemusím. Prostě někde dává smysl čistý benzín, někde v kombinaci s LPG, jinde je prostor pro naftu. Třeba se věkem auta ty výhody mění, ale o tom je potom ta diskuze. Paušální zavrhování ojetý nafty mi prostě vadí.
Pepe ty toho o LPG asi moc nevíš. Mám Stilo - kombíka, 1.8 (98kW) předělanýho na LPG. Nádrž na benzin má 58L, nádrž v kufru na LPG - toroid 61L (reál 56- 58L).Spotřeba (95% dálnice) benzinu 7,8 l/100km, plynu 8,3 l/100km. => tankování plynu stejně časté jako benzinu. Výkon? Nepozoruji rozdíl. Jediný rozdíl je v tom, že na benzin mě vyjde na 3Kč/km, LPG 1,40 Kč/km. Tomu nemůže konkurovat sebechrochtavější hyperúsporné staré TDI. Navíc těch 8,3 plynu na dálnici není žádná ekorally Můžeš mi teda říct v čem ti LPG nevyhovuje? Nebo o tom víš kulový ve stylu jedna paní povídala...
Najedeš s tím plynem 1200km na nádrž? Jestli ne, tak mi to nevyhovuje. Kde vozíš rezervu? V kufru? Jestli jo, tak mi to nevyhovuje. Můžeš parkovat v podzemní garáži ( já tam parkuju tam už 10let)? Jestli ne, tak mi to nevyhovuje. Jezdíš rád na STK? Já ne, tak mi to nevyhovuje... Další dotazy, pls.
Pepe, s plynovým autem jezdíš na STK jednou za 2 roky stejně jako s obyč autem... A najet na jednu nádrž 1200km je velmi specifický požadavek, který už u dalšího auta pravděpodobně budeš muset o 1/3 zkrouhnout... Pro naprostou většinu lidí není LPG omezující, protože auto obvykle slouží k účelu ráno do práce, odpoledne přes obchod domů. O víkendu výlet/návštěva. Tam není nutný obrovský dojezd. Kufr má většina aut zaplněný pouze cestou na dovolenou a tam pomůže rakev...Pochopil jsem to tak, že tobě auto tři dny stojí a pak během dne najedeš bambilion kilometrů s naloženým autem, tam je to bez diskuze: jedině nafta... Ale troufám si tvrdit, že pro většinu lidí je plyn o fous vhodnější než nafta...
Vždyť všude píšu, že s plynem obecně problém nemám, dokážu si ho v jiném režimu, než je můj, klidně představit... Reaguju na příspěvky typu "komu plyn nevyhovuje, tak je ...". Vadí mi paušální odsouzení ojetýho naftovýho auta. Ano, je to dáno způsobem používání - v miniautech do města je to nesmysl (kromě rozvozu pizzy, tam snad nic lepšího než např. Saxo 1,5D neexistovalo), ale pokud někdo jezdí 30tkm/rok delší trasy, tak nemá smysl pořizovat do auta další kurvítka. Dojezd je pro mě i otázka komfortu (zpětně bych si nafackoval, že jsem si u dodávky nepřiplatil za 120l nádrž, 90l se mi zdálo dost - předcházející dodávka ji měla na 70). To si radši zastavím na kafe v mekáči a jinak nic neřeším...


Jasně, paušálně zavrhovat plyn nebo naftu je prostě špatně.Vše má své plusy i minusy. Taky teď tankuju 1 za měsíc místo 1 za týden (při polovičním nájezdu) a je to fajn, ale právě tím, že jezdím pravidelné trasy mě to netrápí. A řekl bych, že instalací LPG se počet kurvítek k naftě přinejhorším dorovná (samozřejmě záleží na stavu auta). Já osobně bych si naftu koupil pouze jako novou, nebo u mě známého auta, ale to je dáno hlavně tím, že je mi projevem nejsympatičtější atmo benzín...
    
 
BMW528i
registrován: 07.01.2013
počet příspěvků: 372
08.07.2014 11:03, RE: původní dotaz
petrovov napsal:
děkuji pánové, vidím, že původní dotaz sloužil pouze jako zápalka na dvou sudech s dynamitem - nafta - LPG původně jsem chtěl poradit s výběrem vozu, parametry jsem popsal v úvodu a jediná nabídka byla na stilo, což je úplně mimo jak cenou, tak stářím - netvrdím, že to je špatný tip - ale právě proto, že původní auto kupované jako 9 let stará ojetina potřebovalo pořád nějakou péči, čas a peníze, jsem chtěl poradit něco novějšího v dané cenové kategorii. takže zatím to vidím na c-maxe buď v 1.8 TDCI nebo zachovalý benzín a LPG - asi bude záležet na jaký kus natrefím - s jak jasnou historií atd... nicméně velmi děkuji za porovnání mnou uváděných možností... Petr


Stilo bych viděl jako mnohem lepší volbu. stilo 2008 se dá koupit levně, na km bych vůbec nehleděl. Nedávno jsem sháněl pro příbuzné něco podobného, jen jezdí míň. vyhrála toyota corolla verso v benzínu. Crumu jsme sháněli také, ale crma v jtd rv 2010 měla vždy po prověření nájazd 250tkm+- tacho 100-150, c-max bude to samý. stáčí se právě pro to, že každý chce těch 150tkm, ale nikdo to nechce ve dvouletém autě.... Jinak jezdím s lpg i naftou (6válce cca 200koní) a jezdí se mi líp s benzínem + lpg problémy 0 za 3 roky a 60tkm. ale to je na vkusu každého
    
Publikujte na TipCars.com hodnocení vašeho auta - klikněte zde
 
/ 1 (15)
zobrazovat po záznamech
 
 
   
 
 
 
 
     
sledovat toto téma
 
 
home
 
nabídka vozidel
 
pronájmy
 
magazín
 
firmy
 
můj TipCars
 
informace
 
česky
 výběrový formulář 
 
hledaný text:
značka:
model:
Poradna
jaké auto koupit
jaké palivo vybrat
jaký typ motoru vybrat
servisní náklady
vše o spotřebě
technické dotazy
dovoz vozidel
oleje, aditiva
pneu a disky
ostatní
Automobilky
česká vozidla
německá vozidla
francouzská vozidla
japonská vozidla
italská vozidla
korejská vozidla
čínská vozidla
americká vozidla
anglická vozidla
ostatní
Zábava
život za volantem
videa
motosport
tuning
ostatní
Typ vozidla
osobní a terénní
užitkové
autobusy
obytné
nákladní
přívěsy
motorky
pracovní stroje
veteráni
Auto-moto srazy
Hybridy, CNG, LPG
Audio, video, hi-fi
Pojištění
Volná diskuze
Diskuze o TipCars
novinky za:
vyčistit
 
 
   
 
Magazín - novinky, recenze, poradna serveru TipCars
 
Témata
 
 
odpovědí
 
 
zobrazení
 
 
poslední příspěvek
 
 
Automat do 300 000 Kč
od KarelK
0
9
od KarelK
Pát 15.12.2017 11:08:21
S jakým benzínem koupit Giuliettu?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
71
od rbiciste
Pát 15.12.2017 08:44:24
Větší auto do 50k včetně investice
od Finchenzí
4
454
od capslock
Pát 15.12.2017 01:25:39
auto do 6o ooo, japonsko versus francie
od jauznevim
6
199
od PatM
Čtv 14.12.2017 21:38:22
Protektorované pneumatiky – spolehlivost i nízká cena
od redakce TipCars.com - téma s článkem
25
1728
od driver111
Čtv 14.12.2017 15:18:49
Chcete si umět poradit se svým autem? Stáhněte si náš e-book
"První pomoc pro Vaše auto"
Ford Kuga 1.5 - stručná zkušenost po roce ježdění
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
420
od sheogorath
Čtv 14.12.2017 14:02:11
VW EOS motor PD nebo CR?
od Giogio
1
97
od Giorgio
Čtv 14.12.2017 08:08:10
Mazda 2.5i vs. přestavba na LPG
od PavelKeprt
17
5043
od Rici
Stř 13.12.2017 22:20:15
Octavia nebo Rapid do 350 tis. Kč?
od Melkic
17
1395
od Kornaz
Stř 13.12.2017 18:37:52
Auto pro začátečníka do 75 tis. Kč a kde ho koupit
od PanTys
4
197
od Kornaz
Stř 13.12.2017 16:47:55
Koupit ojetinu s karbonovými brzdami?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
475
od JakubR
Úte 12.12.2017 23:02:23
Řídíte, opravujete, milujete auta? Máte názor, zážitek, postřeh ze světa aut?
Pište svůj blog na TipCarsu
Jaké je Hyudai ix20 za 200 tis. Kč?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
8
1003
od danet - redakce TipCars
Pon 11.12.2017 15:20:12
Auto kolem 400 000 s automatickou převodovkou
od Juveny
0
65
od Juveny
Pát 08.12.2017 23:00:41
Mazda 3 nebo Citroen C4?
od Adam_
9
1394
od zeneva
Pát 08.12.2017 16:23:51
Koupit ojetý Mercedes-Benz Citan?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
4
680
od mariov2
Čtv 07.12.2017 15:31:22
Mercedes-Benz Vito II jako ojetina
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
411
od mariov2
Čtv 07.12.2017 15:26:55
Přepis vozů mrtvý majitel JAK NA TO?
od BARDOL
3
271
od eCORE
Čtv 07.12.2017 13:38:18
Nevíte jaký spolehlivý motor vybrat? Stáhněte si náš e-book
"10 nejspolehlivějších motorů dle TipCars.com"
Ford Mondeo III - který benzínový motor je nejlepší volbou?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
11
1912
od danet - redakce TipCars
Čtv 07.12.2017 12:55:42
Pečujeme o své auto: Nefunkční klimatizace a kolik mne to bude stát? (12. díl)
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
149
od joem
Čtv 07.12.2017 11:17:16
Upozornění všem inzerujícím na webu TipCars
od danet - redakce TipCars
3
465
od Pepe
Stř 06.12.2017 18:27:26
jaký combi/MPV s cenou 200 - 250t Kč do Prahy s nájezdem 80 Km denně
od PerNox
7
498
od Pepe
Stř 06.12.2017 18:24:55
Sportovnější ojetina 150k-250k - kolik si nechat na opravy?
od Al_Capone
14
1009
od Citroenak
Stř 06.12.2017 16:11:58
Ojeté BMW X6 nebo jiné nové?
od Zonda
24
1239
od Pepe
Stř 06.12.2017 11:43:10
Řídíte BMW? Podělte se o své zkušenosti a napište recenzi na vaše auto.
vložit zkušenost
RECENZE OJETIN: Nissan Juke
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
117
od driver111
Úte 05.12.2017 16:03:38
Jakou malou dodávku s dieselem?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
565
od Motorbike
Pon 04.12.2017 23:10:03
Ford S-MAX 2.0 TDCi Titanium - zkušenosti se servisem
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
512
od PavelKeprt
Pon 04.12.2017 17:22:11
Téma roku - SUV do 300 tisíc
od AndrewTheGuitarist
12
1400
od AndrewTheGuitarist
Pon 04.12.2017 11:58:11
200 k do 500tis.
od ezrafitz
5
399
od RadoS
Pon 04.12.2017 09:25:14
Hyundai i20 a zkušenosti majitele po 55 tis. km.
od redakce TipCars.com - téma s článkem
43
4828
od BobanHTP
Ned 03.12.2017 00:55:49
Babské auto do 120 000
od Barča.
5
1091
od BobanHTP
Pát 01.12.2017 14:43:50
David Minařík - motor 1,8 TSI umí pozlobit
od redakce TipCars.com - téma s článkem
29
7187
od TheoTom
Pát 01.12.2017 13:53:33
Sedan - automat - benzín 150 tis. Kč
od KoobaS
13
1439
od gepardo
Pát 01.12.2017 13:51:07
Převoz vozidla z Dánska přes Dopravní společnost do ČR
od Yulz
16
624
od driver111
Pát 01.12.2017 13:29:29
Vyplatí se Hyundai i20 jako ojetina?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
1978
od yorg
Stř 29.11.2017 21:45:19
Grand C-max - Ecoboost 1.0 nebo 1.5?
od Tomas_87
6
427
od BobanHTP
Stř 29.11.2017 15:29:37
Auto pro studenta - 100-130 tis. Kč
od Jackdast
4
610
od Ross29
Pon 27.11.2017 10:02:04
superb 2009 2.0 125kw rok 2009 kombi
od Ali44
4
328
od HoNZA
Ned 26.11.2017 11:41:14
Škoda Superb II. - dvojka vylepšuje pověst
od redakce TipCars.com - téma s článkem
44
6105
od Ali44
Sob 25.11.2017 15:39:52
Podveden v bazaru - co dal?
od Bzencan
29
2051
od Bzencan
Pát 24.11.2017 17:28:09
Hyundai i30, Megane, nebo Auris? Co koupit za 200 tisíc korun?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
536
od Humusus
Pát 24.11.2017 09:37:47
vyplatí se Porsche Panamera benzín 3,6L cca 7let staré?
od joem
21
1033
od Humusus
Pát 24.11.2017 07:37:59
rodinné auto-7místné, benzín - Smax/Galaxy?
od Pavla K.
19
1381
od Pavla K.
Čtv 23.11.2017 15:41:54
Prásk! Škoda Karoq má pět hvězd z nárazového testu
od redakce TipCars.com - téma s článkem
14
477
od Pavlik
Stř 22.11.2017 17:35:18
Auto do 50k prosím o radu
od Valley
10
569
od PatM
Stř 22.11.2017 13:57:59
Grandis nebo Galaxy? Vybíráme sedmimístné MPV za 160 tisíc korun
od redakce TipCars.com - téma s článkem
4
771
od Jan3
Úte 21.11.2017 20:50:59
Nové auto - Touran nebo S-Max?
od Petr21
2
754
od BobanHTP
Úte 21.11.2017 10:49:05
Informace o Ford Mondeo 2.0 mk4
od Daniel M
5
956
od Koloss
Pon 20.11.2017 15:43:22
Auto tiche na dialnici - benzin, do 8 tis. EUR
od Citroenak
23
1525
od sheogorath
Pon 20.11.2017 12:59:20
Fiat Freemont spotřeba?
od vaclav.zapletal.35FB
24
13955
od capslock
Pon 20.11.2017 12:34:54
Koupit Ford Focus nebo C-Max
od nepřihlášený uživatel
4
382
od kresta98cz
Pon 20.11.2017 06:58:17
Hnací hřídel Fiat Freemont
od PetPal
2
204
od PetPal
Ned 19.11.2017 17:24:27
Clio 1.2CTe nebo nový yaris 1,5 VVT ie
od Ilona
2
293
od BobanHTP
Sob 18.11.2017 22:57:20
Škoda Octavia - proč motor za tepla špatně startuje?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
12
2837
od MaraVelaso
Sob 18.11.2017 21:10:49
Co trápí starší BMW řady 7?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
360
od Zdeny60
Pát 17.11.2017 17:40:23
Koupil jsem auto v exekuci a rozebral! Co teď??
od Foxy
5
776
od Foxy
Čtv 16.11.2017 23:49:47
S jakým benzínovým motorem koupit Octavii II?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
23
1902
od David V
Čtv 16.11.2017 08:22:42
Focus III kombi - jakou motorizaci?
od vavrisimo
0
152
od vavrisimo
Stř 15.11.2017 20:03:37
Jak je na tom se spolehlivostí Dacia Dokker?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
511
od Humusus
Stř 15.11.2017 09:14:28
Pick-up za 400 tisíc korun: Navara nebo Amarok?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
576
od i
Úte 14.11.2017 20:03:33
octavia I 1.6 spotřeba pří jízdě na neutrál
od Bobo
9
1092
od KoobaS
Úte 14.11.2017 15:36:22
Toyota Corolla E12 - 6 let a 150 tis. km na cestách
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
605
od nepřihlášený uživatel
Pon 13.11.2017 22:12:30
RECENZE OJETIN: Toyota Avensis třetí generace
od redakce TipCars.com - téma s článkem
4
671
od Zdeny60
Pon 13.11.2017 16:58:21
Koupit Škodu Fabia nebo raději Hondu Civic?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
100
853
od danet - redakce TipCars
Pon 13.11.2017 15:26:28
Honda Civic X 1.5 Turbo CVT: jezdí skvěle, ale co ten design?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
261
od Koloss
Pon 13.11.2017 13:33:14
Jaký motor vybrat? - Fabia, Octavia
od kresta98cz
9
921
od kresta98cz
Pon 13.11.2017 08:15:30
S jakým motorem koupit Nissan Qashqai první generace?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
965
od Pavlik
Ned 12.11.2017 14:24:21
Jak vybrat karavan?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
230
od Eliska744
Ned 12.11.2017 11:41:51
Citroën C5 2.0 HDI - když přijde rozčarování
od redakce TipCars.com - téma s článkem
23
3454
od hab21um
Pát 10.11.2017 22:16:14
Opel Astra G 1.6 16V - jak na problémy s chodem motoru?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
24
2020
od brumla
Pát 10.11.2017 15:23:56
Ford Mondeo 2.5 V6 - nové zkušenosti našeho čtenáře po šesti letech
od redakce TipCars.com - téma s článkem
34
4085
od HoNZA
Pát 10.11.2017 14:01:56
RECENZE OJETIN: Lexus IS
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
294
od Zdeny60
Pát 10.11.2017 06:45:07
Úskalí vozidel N1 ?
od FRmarkEE
10
1903
od garry
Čtv 09.11.2017 19:48:02
Auto kolem 100k - BMW 116i, VW Passat...?
od spacemaster
1
321
od KoobaS
Čtv 09.11.2017 15:54:46
Toyota Yaris, Auris nebo Honda Jazz?
od Tomi71
8
988
od Tomi71
Čtv 09.11.2017 08:24:19
Motor do Octavia II, VW Passat, Audi A4
od Marmyn
5
1684
od ctverak
Čtv 09.11.2017 07:59:36
Rodinné auto do 300 tis
od MarekP
13
960
od MarekP
Čtv 09.11.2017 07:54:27
On-board kamera
od Baril
0
47
od Baril
Stř 08.11.2017 15:14:18
Podvádět s měřením emisí bude od 1. prosince mnohem těžší
od redakce TipCars.com - téma s článkem
6
552
od Kohout Pavel
Stř 08.11.2017 14:17:05
S jakým motorem koupit Citroen C6?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
584
od mufik.martin
Úte 07.11.2017 08:00:05
Fiat Tipo: kde jste, srdcaři?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
33
2953
od Petr67
Sob 04.11.2017 21:53:34
Jaký je koncernový motor 1,6 TDI?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
27
3258
od MadMirek
Sob 04.11.2017 16:39:11
3 sedačky - 1x rotační v Galaxy / Sharan / Alhambra....
od Pavla K.
8
712
od Pavla K.
Pát 03.11.2017 20:21:21
Auto na každodenní dojíždění po dálnici
od nepřihlášený uživatel
29
7836
od BobanHTP
Pát 03.11.2017 13:24:22
Pečujeme o své auto: jak a proč měnit vzduchový filtr (8. díl)
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
299
od David V
Pát 03.11.2017 09:05:42
Jaký motor do BMW E91
od Marmyn
3
321
od sheogorath
Čtv 02.11.2017 09:48:25
AUTO DO 50 000 PRO STUDENTA
od mateoprix
2
348
od Dannyk
Čtv 02.11.2017 07:56:58
K čemu slouží redukční převodovka u Subaru?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
492
od Reno
Stř 01.11.2017 19:59:17
Mercedes S211 vs. Jaguar X-Type Estate vs. Saab 9-5 SportCombi
od kingunique
0
92
od kingunique
Úte 31.10.2017 15:59:45
Jaký je VW Lupo?
od Roman AX
4
609
od Roman AX
Úte 31.10.2017 14:58:37
Auto do max 450tis
od vigo.dl
16
1093
od vigo.dl
Úte 31.10.2017 09:45:23
Jake auto na denni dojizdeni s co nejnizsi spotrebou a provozem
od amigo
48
1946
od 6M/T
Úte 31.10.2017 09:40:16
Volkswagen Caddy Maxi - jak jsme se seznámili
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
462
od sheogorath
Úte 31.10.2017 09:39:33
Jaké francouzské (italské) MPV do 80 000,- Kč ?
od Medvěd
2
753
od Humusus
Úte 31.10.2017 07:14:00
Nové Porsche 911 Carrera T chce být autem pro masy
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
275
od duch
Pon 30.10.2017 12:51:45
Koupit Peugeot 205 GTI jako investici?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
4
812
od Humusus
Ned 29.10.2017 07:23:03
Auto kombi do 430000
od mildaa1
4
456
od mildaa1
Ned 29.10.2017 01:10:28
ojete LPG - velke riziko?
od Bzencan
5
999
od capslock
Pát 27.10.2017 12:26:21
 
/ 117 (11697)
zobrazovat po záznamech
 
 
   
 
rodinné auto ...