0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaký je Renault Vel Satis?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.05.2008 09:46, Kumano
Je to moc hezké auto, ale té spolehlivosti bych se bál. A ještě víc se mi líbí Avantime, to je prostě nádhera.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.05.2008 10:54,
Tohle auto si koupila známá v německu.Její obrovské nadčení po čase vyhaslo.Ten renault to byl takovej šunt,že se snad sral každej 1000 km.
Posranej rencek se asi chtěl do servisu odstěhovat,ale oni ho tam nechcou.Prostě to neumí opravit.Momentalně stojí v garáži a kamarádka jezdí starou toytou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.05.2008 11:05,
Mam vel satis 2005 2,2 DCI 110Kw zatim jsem najel 25000Km a ani bez jedineho problemu,nyni ma 50000Km.zatim se nic nesere.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.05.2008 11:18, jedině 3.5V6
Vel Satis je unikátní vůz, ale doporučit mohu skutečně jen verzi s motorem Nissan 3.5V6 o výkonu 241 koní, 2.0T je na tak velký vůz slabý, jediné plus je možnost manuální převodovky což u V6 nelze. Jezdil jsem necelý rok s verzí 3.5 a byl jsem s ní naprosto spokojený, výbavu jsem měl Initiale, což je nejvyšší stupeň, dal se k ní přikoupit jen přední parkovací senzor a střešní okno. Automat je vynikající, řadí rychle, bez prodlevy, reaguje na styl jízdy a spotřeba není nijak závratná, po okreskách vycházkovým tempem pod devět, dálnice při dodržování limitů kolem deseti, ve městě to stoupá nad 14. Neměl jsem s ním jediný problém, vše fungovalo jak mělo, předchozí majitel dle servisní knížky vychytal všechny mouchy-problémy s elektroinstalací, airbagy a pod. Svezení skutečně královské, sedačky obrovské a neskutečně pohodlné, i po mnoha stech km naprosto svěží. Auto je asi i díky použitým pneu 245/45/18 stabilní i ve vysokých rychlostech, max jsem jel 240 dle tachometru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.05.2008 12:12,
Vlastním Vel satis 3,0 6V- r.v.2001- najazdenych 315 000 km.
uplne suhlasím so zavermi hodnotitela. Super auto pohodlné,ale....servisné naklady sa ozaj splhaju vysoko. pri 150 000 km sa mi stretli valce a tak v zaruke bol v brne meneny motor- chladenie je velmi slaba stranka.servis na slovensku vdaka nízkemu počtu predanych aut by mal byt vylepseny-často menín zadné tlmiče a aj predné. Ale kedze chodím iba k jednému servisu tak uz to auto poznaju.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.05.2008 18:59, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Vlastním Vel satis 3,0 6V- r.v.2001- najazdenych 315 000 km.
uplne suhlasím so zavermi hodnotitela. Super auto pohodlné,ale....servisné naklady sa ozaj splhaju vysoko. pri 150 000 km sa mi stretli valce a tak v zaruke bol v brne meneny motor- chladenie je velmi slaba stranka.servis na slovensku vdaka nízkemu počtu predanych aut by mal byt vylepseny-často menín zadné tlmiče a aj predné. Ale kedze chodím iba k jednému servisu tak uz to auto poznaju.
vysvětli mi, jak se ti mohly střetnout válce??Nepiš prosím tě bludy
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.05.2008 19:56, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Vlastním Vel satis 3,0 6V- r.v.2001- najazdenych 315 000 km.
uplne suhlasím so zavermi hodnotitela. Super auto pohodlné,ale....servisné naklady sa ozaj splhaju vysoko. pri 150 000 km sa mi stretli valce a tak v zaruke bol v brne meneny motor- chladenie je velmi slaba stranka.servis na slovensku vdaka nízkemu počtu predanych aut by mal byt vylepseny-často menín zadné tlmiče a aj predné. Ale kedze chodím iba k jednému servisu tak uz to auto poznaju.
Az ve 150.000km? Tak to byl docela rekordman. Tyhle motory se upecou pravidelne uz nekdy kolem sto tisic kilometru, pokud se s nimi jezdi ostreji tak klidne i vyrazne drive.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.05.2008 19:58, Bez konkurence
Tohle auto proste nema zadnou konkurenci. Od doby kdy Mercedes prestal prodavat Mamuty takove auto na trhu nebylo. Zdaleka nejvetsi vuz jaky muzete v Evrope koupit, neskutecne sezeni, proste co se tyka prostoru nema smysl hledat konkurenci, proti tomuhle jsou BMW 7er nebo Mercedes S-klasse kompaktni vozitka pro jizdu do supermarketu.
Bohuzel ho vyrobila firma jejichz schopnost vyrobit alespon trochu spolehlive auto konci u modelu Thalia ci Dacia Logan a cokoliv slozitejsiho uz je nad jejich sily.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.05.2008 20:24, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Vlastním Vel satis 3,0 6V- r.v.2001- najazdenych 315 000 km.
uplne suhlasím so zavermi hodnotitela. Super auto pohodlné,ale....servisné naklady sa ozaj splhaju vysoko. pri 150 000 km sa mi stretli valce a tak v zaruke bol v brne meneny motor- chladenie je velmi slaba stranka.servis na slovensku vdaka nízkemu počtu predanych aut by mal byt vylepseny-často menín zadné tlmiče a aj predné. Ale kedze chodím iba k jednému servisu tak uz to auto poznaju.
nedělal se náhodou až od roku 2002?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.05.2008 21:50, RE: Bez konkurence
anonym napsal:
Tohle auto proste nema zadnou konkurenci. Od doby kdy Mercedes prestal prodavat Mamuty takove auto na trhu nebylo. Zdaleka nejvetsi vuz jaky muzete v Evrope koupit, neskutecne sezeni, proste co se tyka prostoru nema smysl hledat konkurenci, proti tomuhle jsou BMW 7er nebo Mercedes S-klasse kompaktni vozitka pro jizdu do supermarketu.
Bohuzel ho vyrobila firma jejichz schopnost vyrobit alespon trochu spolehlive auto konci u modelu Thalia ci Dacia Logan a cokoliv slozitejsiho uz je nad jejich sily.
Bmw 7, Mercedes S,Audi A8 předčí tento vůz o dobrých 20 cm na délku a řádově 5 cm na šířku ( a to nemluvím o L verzích),tak nevím jak je v porovnání s ním můžeš nazvat kompaktními vozítky. Možná má víc na výšku,ale to je právě to,že se svojí výškou dostává témeř mezi MPV,ale tady mu to zas každé MPV natře.(včetně vnitřního prostoru.) Takže v čem,že nemá tento vůz konkurenci???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.05.2008 03:42, RE: Bez konkurence ?
anonym napsal:
Bmw 7, Mercedes S,Audi A8 předčí tento vůz o dobrých 20 cm na délku a řádově 5 cm na šířku ( a to nemluvím o L verzích),tak nevím jak je v porovnání s ním můžeš nazvat kompaktními vozítky. Možná má víc na výšku,ale to je právě to,že se svojí výškou dostává témeř mezi MPV,ale tady mu to zas každé MPV natře.(včetně vnitřního prostoru.) Takže v čem,že nemá tento vůz konkurenci???
O tom kdo ho má delšího (auťák) bych tady být Renaultisty pomlčel. VelSatis je zajímavý projekt, celkem jsem mu tehdá fandil a divím se, že nemá víc příznivců. Klasické sedany Safrane, P605 atd byly už trochu nuda a SUV není ono (pro neohrabanost, výšku těžiště, hmotnost, třecí odpory atd). (pokud chce nějaký hrdý majitel SUVka oponovat, tak ať si zkusí ovladatelnost v 200+ v Cayenne, ML atd a pak v sedanu) Podobnou myšlenku nedávno snad oprášil jen Golf plus a R-klasse. Nicméně dovolit si ve srovnání s VelSatisem nazývat BMW7 a M-B S vozítky na jízdu do supermarketu je dost zcestné !!! Kdo jiný než 7er a S-klasse představuje vrchol? Audi A8 rozhodně ne, to je pro lidi co tomu nerozumí. A XJ se dost kazí a je v něm moc málo místa. Takže když pominu Phantom a Bentley, tak právě 7er + S-klasse jsou ikony a etalony. Osobně si myslím, že nic lepšího než W140 500lang, W221 500lang a E65 750iL není. Prostě ty auta jsou udělané dobře, kdo delší dobu vlastní tak ví, kdo se jen projel tak nechť mlčí. VelSatis spíše exceloval v průkopnické myšlence, přinesl zcela něco nového! Něco jak byl v 1991 Renault Magnum, ta koncepce taky neměla obdoby. Takže nemá konkurenci leda v tom, že je origo, to všecka čest, ale v ničem jiném. PS: designově je palubní deska + zadek auta + sedadla OK
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.05.2008 09:38, RE: Bez konkurence
anonym napsal:
Bmw 7, Mercedes S,Audi A8 předčí tento vůz o dobrých 20 cm na délku a řádově 5 cm na šířku ( a to nemluvím o L verzích),tak nevím jak je v porovnání s ním můžeš nazvat kompaktními vozítky. Možná má víc na výšku,ale to je právě to,že se svojí výškou dostává témeř mezi MPV,ale tady mu to zas každé MPV natře.(včetně vnitřního prostoru.) Takže v čem,že nemá tento vůz konkurenci???
Jako mnoho jinych zapominate na "drobnou" malickost a sice, ze Vel Satis neni sedan, ale hatchback. Ano, luxusni limuziny jako 7er ci S-klasse jsou papirove delsi, ale fakticky jen diky tomu, ze posledni metr a kus auta je kufr. Zatimco Vel Satis ma pouze vysoky, ale nikoliv dlouhy hatchbackovy kufrik. Takze prevedeno na sedan by ekvivalentni delka Vel Satisu byla nejakych minimalne 5.2 - 5.3m.
Navic tim, ze ma vyssi h-point ma sam o sobe vice prostoru pro posadku. Stejny "trik" vyuzivaji mala MPVcka, ktera maji vice prostoru pro lidi uvnitr, ac delkou odpovidaji s bidou vozum nizsi stredni tridy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.05.2008 09:58, RE: Bez konkurence
anonym napsal:
Jako mnoho jinych zapominate na "drobnou" malickost a sice, ze Vel Satis neni sedan, ale hatchback. Ano, luxusni limuziny jako 7er ci S-klasse jsou papirove delsi, ale fakticky jen diky tomu, ze posledni metr a kus auta je kufr. Zatimco Vel Satis ma pouze vysoky, ale nikoliv dlouhy hatchbackovy kufrik. Takze prevedeno na sedan by ekvivalentni delka Vel Satisu byla nejakych minimalne 5.2 - 5.3m.
Navic tim, ze ma vyssi h-point ma sam o sobe vice prostoru pro posadku. Stejny "trik" vyuzivaji mala ...
No řekl bych ,že alternativa by mohla být OPEL SIGNUM?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.05.2008 10:45, RE: Bez konkurence
anonym napsal:
No řekl bych ,že alternativa by mohla být OPEL SIGNUM?
Opel Signum je Vectra s jinou karoserii. Ano, je to podobna koncepce, ale interier rozhodne nema ambice v zadnem ohledu souperit s Vel Satisem.
Na druhou stranu je Signum mnohem mene problematicke auto a lze ho koupit s vybornym motorem 1.9CDTI 110kW, ktery ma narozdil od dieselu ve VSku predpoklad rozumne zivotnosti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.05.2008 10:48, RE: Bez konkurence
anonym napsal:
Tohle auto proste nema zadnou konkurenci. Od doby kdy Mercedes prestal prodavat Mamuty takove auto na trhu nebylo. Zdaleka nejvetsi vuz jaky muzete v Evrope koupit, neskutecne sezeni, proste co se tyka prostoru nema smysl hledat konkurenci, proti tomuhle jsou BMW 7er nebo Mercedes S-klasse kompaktni vozitka pro jizdu do supermarketu.
Bohuzel ho vyrobila firma jejichz schopnost vyrobit alespon trochu spolehlive auto konci u modelu Thalia ci Dacia Logan a cokoliv slozitejsiho uz je nad jejich sily.
Hahaha dovolte abych se zasmál. Srovnávat Vel Satis s BMW řady 7 a S Klasse od MB je hotový nesymsl. Už třeba jen proto, že pod kapotou farncouzské kraksny není větší motor než V6, zatímco BMW a MB mají i dvanáctiválec. O dlouhých verzích, či AMG Mercedesech nemluvě. Také koncepce je zcela oslišná. Porovnávat to může jen ten, kdo nikdy v ničem pořádně nejel. Navíc Vel Satis je spolehlivostí spolu se Saabem 9-5 a Audi A6 Allroad asi nejhorší novodobé auto. Tyto auta mají vážné mechanické nedostatky a oprava se může kldině vyšplhat na 100 000 korun. Jen tak pro upřesnění. Ta prostornost na výšku je zcela podřařdný argument. Jen zbytečně zvyšuje těžiště vozu na úkor jízdních vlastností a chování v limitních situacích.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.05.2008 10:49, Mondeo
Ford Mondeo je takova volba nenarocneho ridice s vyrazne praktickym pristupem ke koupi vozu. Jde o auta, ktera jsou s benzinem spolehlive, se smesne lacinym servisem, rozumnou spotrebou a vysokou uzitnou hodnotou. To vse za velmi nizke ceny.
Vuz ma samozrejme i sve nevyhody coz jsou jednak ne uplne idealni diesely a to jak jizdnim projevem, tak servisnimi naklady, male pohodli dane jednak tradicnimi suntackymi sedackami od Forda a jednak malym prostorem uvnitr v pricnem smeru (na sirku je interier mensi nez u Focusu II o tridu nize) a bezpecnost, ktera ani ve sve dobe nebyla na spicce a dnes uz je v pripade celniho narazu vyrazne podprumerna.
Problemem je rovnez omezena nabidka na trhu u benzinovych verzi, ktere jsou lepsi nez diesely, ale byly minimalne prodavane.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.05.2008 10:55, RE: Bez konkurence
anonym napsal:
Hahaha dovolte abych se zasmál. Srovnávat Vel Satis s BMW řady 7 a S Klasse od MB je hotový nesymsl. Už třeba jen proto, že pod kapotou farncouzské kraksny není větší motor než V6, zatímco BMW a MB mají i dvanáctiválec. O dlouhých verzích, či AMG Mercedesech nemluvě. Také koncepce je zcela oslišná. Porovnávat to může jen ten, kdo nikdy v ničem pořádně nejel. Navíc Vel Satis je spolehlivostí spolu se Saabem 9-5 a Audi A6 Allroad asi nejhorší novodobé auto. Tyto auta mají vážné mechanické nedostat...
Vel Satis je auto o pohodli a prostoru. V tomto ohledu nema zadnou konkurenci na soucasnem trhu. Podobne ohromne sedacky ve kterych se clovek ztrati mel naposledy Mamut, od te doby nikdo. Po presednuti z Vel Satisu pusobi BMW 7er dojmem nizsi stredni tridy. V jednom britskem testu VS trefne komentovali, ze jediny kdo snese srovnani v kategorii pohodli s VSkem je Bentley.
Motory jsou irelevantni, protoze auto nema zadne, ale opravdu zadne sportovni ambice. Uprimne receno i ten 3.5V6 je na auto v podstate overkill, protoze jizdni vlastnosti jsou dane komfortnim podvozkem a vysokym tezistem, ktere rozhodne neposkytuje pocit jistoty, sucha a bezpeci pri vyssich rychlostech. Navic je auto znacne nachylne na bocni vitr, takze nejake drandeni pri 200+ na dalnici rozhodne neni domenou tohoto vozu.
O "spolehlivosti" jsem tu psal sam, nejvetsim problemem vozu je, ze jeho slozitost je daleko nad moznostmi francouzskych soudruhu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.05.2008 10:55, RE: Mondeo
anonym napsal:
Ford Mondeo je takova volba nenarocneho ridice s vyrazne praktickym pristupem ke koupi vozu. Jde o auta, ktera jsou s benzinem spolehlive, se smesne lacinym servisem, rozumnou spotrebou a vysokou uzitnou hodnotou. To vse za velmi nizke ceny.
Vuz ma samozrejme i sve nevyhody coz jsou jednak ne uplne idealni diesely a to jak jizdnim projevem, tak servisnimi naklady, male pohodli dane jednak tradicnimi suntackymi sedackami od Forda a jednak malym prostorem uvnitr v pricnem smeru (na sirku je interi...
Sorry, vedle.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.05.2008 17:26, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Tohle auto si koupila známá v německu.Její obrovské nadčení po čase vyhaslo.Ten renault to byl takovej šunt,že se snad sral každej 1000 km.
Posranej rencek se asi chtěl do servisu odstěhovat,ale oni ho tam nechcou.Prostě to neumí opravit.Momentalně stojí v garáži a kamarádka jezdí starou toytou.
Třeba ho tam nechtějí? Nechcou asi nepochopili?
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.