0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault Thalia II – který motor je nejspolehlivější?

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pondělí 16.05.2022 07:55, motor 1.2
asi nejrozumější volbou bude 1.2 16V
reagovat
GSX1100G
počet příspěvků120
datum registrace02.12.2014
Úterý 17.05.2022 21:20, RE: motor 1.2
citace:
reakce na: Bozek, 16.05.2022 07:55 (asi nejrozumější volbou bude 1 ...)


Naprostý souhlas. Mám dokonce pocit, že u verze II se v benzínu dělala ještě 1.6ka, ale nevím, zdali byla dostupná na našem trhu. Jednačtyřky se tuším už do těchto modelů nemontovaly. Ta jednadvojka je velmi spolehlivý a pružný motor se spotřebou 6L, ale pouze za předpokladu dodržování vyměn Renaultem doporučeného oleje a hlavně je třeba nezapomenout na výměnu rozvodů a vodní pumpy co šest let, či 120tkm. Loni jsme jednu fantasticky vypiplanou se slzami v očích byli nucení šoupnout pod cenou do světa a musím konstatovat, že by mnohá premiová auta mohla závidět lesk původního výfuku a špičkový stav podvozku po 11 letech...
Pro nenáročné uživatele se každopádně jedná o velmi dobrou volbu v poměru cena-výkon.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Středa 25.05.2022 10:11, RE: RE: motor 1.2
citace:
reakce na: GSX1100G, 17.05.2022 21:20 (Naprostý souhlas. Mám dokonce ...)


Podepisuji. Máme doma Clio r.v. 2005 s motorem 1,2 43kW. Každému ukážu rád kastli po 17 letech rajtování v zimě v soli a když na ní najde puchýřek koroze, dám mu flanděru 12 letého koňaku. Výfuk původní a že by se chystal do věčných lovišť? Ani omylem!!! Auto má najeto podle tacha 145000km, v reálu o něco více, , kdysi se na záruku měnila přístrojovka, takže reál nájezd je kolem 150tkm. Lak? Za ten s enemuís stydět na RR - dnešní auta, zejména mazdy, mohou jen tiše slintat. To samé manželičin Civic z r. 2017. lak je děs běs. Na rencku je čená metalíza, když ji umyju a vezmu trtle vosek, má to lesk jak blesk a hloubku ja klavírní lak od Petrofa. Motroicky neznáme poruchy, jen jednou se kousla vodní pumpa, opraveno při jednom vč. rozvodů za pár tisícovek. Auto dojelo po vlastní ose do servisu, motro v cajku, vše OK. Já tedy na Clio a na tento motor nedám dopustit. Loni ode mě dostala dcera nové Clio s 1,2 16V 55kW a je to už úplně jiný motor. jednak je hlučnější, v nižších otáčkách nebere tak, jak stará 1,2, ve vyšších logicky jede lépe. Spotřeba u obou motorů je 5-5,2/100, přičemž lehounce úspornější se zdá stará 1,2.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.