0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault R19 1.8

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 00:17, Prostor
Nevim jakeho jste vzrůstu, ale na zadních sedačkách mi zrovna moc místa nepříjde - kritické je to hlavně na výšku, kdy hlavy cestujících jsou skoro až u stropu. S těmi motory máte pravdu - jel jsem jak se silnou tak i slabou verzí, ale ta slabá verze mi přijde až moc slabá, navíc u toho vozu, se kterým jsem jel, měl až na můj vkus dlouhé převody, ale spotřeba se pohybovala v rozumných mezích. Silnější motor by byl tedy určitě lepší. No a 16V je opravdu poruchový - nemá prý omezovač otáček, takže se klidně může stát, že se motor přetočí a pak následně potká - ale až někde u 240-250 km/h, takže u nás to zas až tak nehrozí :) Jinak Vám přeju mnoho najetých km :D
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 09:56, Motor
1,8 s výkonem 54kW? Co to je za rumpál, tak nízkej litrovej výkon měly motory před 40ti lety...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 10:43, RE: Prostor
gaspaco napsal:
Nevim jakeho jste vzrůstu, ale na zadních sedačkách mi zrovna moc místa nepříjde - kritické je to hlavně na výšku, kdy hlavy cestujících jsou skoro až u stropu. S těmi motory máte pravdu - jel jsem jak se silnou tak i slabou verzí, ale ta slabá verze mi přijde až moc slabá, navíc u toho vozu, se kterým jsem jel, měl až na můj vkus dlouhé převody, ale spotřeba se pohybovala v rozumných mezích. Silnější motor by byl tedy určitě lepší. No a 16V je opravdu poruchový - nemá prý omezovač otáček, takže...
No, pochybuju, že by někdo přetočil motor jízdou na pětku při 240-250 km/h. To spíš když vytočí jedničku nebo dvojku, případně trojku, a zapomene včas přeřadit výše.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 11:47, RE: Prostor
gaspaco napsal:
Nevim jakeho jste vzrůstu, ale na zadních sedačkách mi zrovna moc místa nepříjde - kritické je to hlavně na výšku, kdy hlavy cestujících jsou skoro až u stropu. S těmi motory máte pravdu - jel jsem jak se silnou tak i slabou verzí, ale ta slabá verze mi přijde až moc slabá, navíc u toho vozu, se kterým jsem jel, měl až na můj vkus dlouhé převody, ale spotřeba se pohybovala v rozumných mezích. Silnější motor by byl tedy určitě lepší. No a 16V je opravdu poruchový - nemá prý omezovač otáček, takže...
Moji rodiče mají R 19 a jelikož se s němi občas svezu na chatu nebo navštívit rodinu, tak můžu s poklidem říct, že na zadních sedadlech je více jak dostatech místa. Mám 185 cm a sedi se mi tam velice pohodlně, takže nevím, v jakém autě jste jel, ale R 19 to určitě nebyla !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 12:51, RE: Prostor
gaspaco napsal:
Nevim jakeho jste vzrůstu, ale na zadních sedačkách mi zrovna moc místa nepříjde - kritické je to hlavně na výšku, kdy hlavy cestujících jsou skoro až u stropu. S těmi motory máte pravdu - jel jsem jak se silnou tak i slabou verzí, ale ta slabá verze mi přijde až moc slabá, navíc u toho vozu, se kterým jsem jel, měl až na můj vkus dlouhé převody, ale spotřeba se pohybovala v rozumných mezích. Silnější motor by byl tedy určitě lepší. No a 16V je opravdu poruchový - nemá prý omezovač otáček, takže...
Renault 19 1.8 16V má nastaven z výroby omezovač na 7000 ot./min Pokud tam není jedná se pravděpodobně o nějakou úpravu řídící jednotky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 13:21, R 1.8 laguna r.v 94
Koupil jsem,asi před 6 roky.ojeté dovoz Belgie problémy žádné,před 2 lety mně nějaký dobrák ukradl klíče.s tohoto roku ještě Renault neměl čísla kodu v databázi, auto bylo nepojízdné,ze značkových servisu jezdili experti spočítačí a že to nejde odkodovat tak že musím koupit počítač ,dekodér,imobilizátor klíče a nevím co ještě,nakonec jsem to vyřešil tak že od dovozce jsem koupil všechno i kabeláži za 5000kč,ale z roku 95 a z Anglie /řízení v pravo/,od toho roku už mají kody v databázi,no byla to makačka,ale za 24hod.auto jezdilo.El.káble se přetočí o 180 stupňů přidají se dráty na směrovky a hotovo.Ale ted mám problém nejde dálkové zamykání.Vservise renault skonstatovali že to nejde opravit....může mně někdo poradit.Děkuji.
schmidt.norbert@tiscali.cz
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 14:11, RE: Prostor
Hanz napsal:
Renault 19 1.8 16V má nastaven z výroby omezovač na 7000 ot./min Pokud tam není jedná se pravděpodobně o nějakou úpravu řídící jednotky.
1,8 16V je paradni motor. Skoda jen ze spousta jich je dnes "vyhonena". Zrychleni na 100 za 8,5 s neni spatne na 15 let stare auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 18:25, RE: Motor
Ivoss napsal:
1,8 s výkonem 54kW? Co to je za rumpál, tak nízkej litrovej výkon měly motory před 40ti lety...
Zdravím. Píšeš že čo je to ten motor 1.8 (54KW) za ,,rumpál". Lenže neviem či o tom vieš ale podobný motor 1.8 ale s (55KW) montoval Volkswagen do trojkového Golfa ešte v roku 1997. Noooooo? Takže nie len Renault bol zaostalý (čo si tým v podstate chcel povedť--- Tak som to pochopil). Ináč auto nič moc sú aj lepšie autá v tých cenách ale to je vec názoru a vkusu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.01.2006 14:20,
"Jediná vada při nákupu vozidla byla občas zhasínající světla, několikrát jsem tuto závadu řešil, ovšem časem se opět vratila, takže jsem si na ni zvykl a už to nijak neřeším." ........ Tak to je fičák!!!! To je jak kdybys napsal, že občas auto z kopce nebrzdí, ale už jsi si zvykl a brzdit vlastně ani nepotřebuješ.... ))))))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.01.2006 16:22, RE: bez předmětu
anonym napsal:
"Jediná vada při nákupu vozidla byla občas zhasínající světla, několikrát jsem tuto závadu řešil, ovšem časem se opět vratila, takže jsem si na ni zvykl a už to nijak neřeším." ........ Tak to je fičák!!!! To je jak kdybys napsal, že občas auto z kopce nebrzdí, ale už jsi si zvykl a brzdit vlastně ani nepotřebuješ.... ))))))))
Ty světla nejsou nic tak hroznýho,nedělá to tak často,ale je fakt,že většinu lidí to šokujeuž sem do toho bez úspěch investoval prachy a ted,už to nemá cenu,za dva měsíce jde z domu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.01.2006 17:46, RE: bez předmětu
Martin napsal:
Ty světla nejsou nic tak hroznýho,nedělá to tak často,ale je fakt,že většinu lidí to šokujeuž sem do toho bez úspěch investoval prachy a ted,už to nemá cenu,za dva měsíce jde z domu.
k těm světlům - mohl by to být přepínač světel pod volantem. Hodně častá závada u R19 a R21...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.04.2007 18:09, komentar
Pane kolego, rovněž jsem vlastníkem kulaté R19 a to ve verzi 1.8S 65kw a ani u tohoto modelu není dynamika nijak závratná(díky "dlouhým" kvaltům). Mohu potvrdit veškeré závady, které jste jmenoval. Jinak je auto pohodlné, dobře vybavené(verze RT), občas nenažrané a pro převoz těžšího nákladu vzhlekem k použití torzek na zadku nepoužitelné...
zdraví Martin (ICQ 304746967)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.10.2007 14:06, RE: komentar
Martin napsal:
Pane kolego, rovněž jsem vlastníkem kulaté R19 a to ve verzi 1.8S 65kw a ani u tohoto modelu není dynamika nijak závratná(díky "dlouhým" kvaltům). Mohu potvrdit veškeré závady, které jste jmenoval. Jinak je auto pohodlné, dobře vybavené(verze RT), občas nenažrané a pro převoz těžšího nákladu vzhlekem k použití torzek na zadku nepoužitelné...
zdraví Martin (ICQ 304746967)
A co myslíte tím "těžší náklad"? Já jsem v tomto autě vezla jeho budoucí vlastní motor
Zdraví Marcela
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.