0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault Megane Coupe RS: Nejlepší ze třídy

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.09.2012 16:14, hodně dobré
Velmi čtivě napsaná recenze na výborné auto. Jsem rád, že se občas podaří otestovat "nenormální" auto. Na srovnání s Astrou OPC 206kW se hodně těším...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.09.2012 20:11, RE: hodně dobré
Tomi napsal:
Velmi čtivě napsaná recenze na výborné auto. Jsem rád, že se občas podaří otestovat "nenormální" auto. Na srovnání s Astrou OPC 206kW se hodně těším...
už jsem to psal a budu se tedy opakovat, ale: v novém autocaru byl test na okreskách a na stejné trati do Megane RS natřel C 63 AMG Black series o sekundu!!!! Neuvěřitelné
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.09.2012 21:16, RE: hodně dobré
Michal napsal:
už jsem to psal a budu se tedy opakovat, ale: v novém autocaru byl test na okreskách a na stejné trati do Megane RS natřel C 63 AMG Black series o sekundu!!!! Neuvěřitelné
Petr-Tipcars: už jsem to tu psal a budu se tedy opakovat, ale: přestože novější Renaulty moc nemusím, tak jsem nikdy nepochyboval o tom, co dělá jejich divize Renaultsport. K tomu testu, aniž bych jej četl: když se člověk na ta auta podívá, tak je evidentní, že na trati prostě nebylo dost rovinek (mírnějších zatáček), aby AMG prodalo svůj výkon a nahnalo náskok nad RS , kterému podvozek společně s váhou zajistil agilnější chování v zakroucených pasážích. Zatáčka se nedá projet neomezeně rychle a pokud byl RS stejně rychlý/rychlejší v zatáčkách a AMG se nemohlo dostatečně nadýchnout v mírněji zakroucených pasážích...Na určitým způsobem postavené trati to prostě možné je...A i kdyby ten test dopadl opačně, pořád je to na klobouk dolů. PS: Už jsem se začínal bát, že to tady kolegovi z redakce budu muset začít chválit jako první...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.09.2012 11:52, RE: hodně dobré
anonym napsal:
Petr-Tipcars: už jsem to tu psal a budu se tedy opakovat, ale: přestože novější Renaulty moc nemusím, tak jsem nikdy nepochyboval o tom, co dělá jejich divize Renaultsport. K tomu testu, aniž bych jej četl: když se člověk na ta auta podívá, tak je evidentní, že na trati prostě nebylo dost rovinek (mírnějších zatáček), aby AMG prodalo svůj výkon a nahnalo náskok nad RS , kterému podvozek společně s váhou zajistil agilnější chování v zakroucených pasážích. Zatáčka se nedá projet neomezeně rychle ...
Nějaký pán na auto.cz tvrdil, že zadokolka nikdy nebude mít tolik gripu v zatáčkách jako předokolka... zajímavé.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.09.2012 12:17, RE: hodně dobré
Michal napsal:
Nějaký pán na auto.cz tvrdil, že zadokolka nikdy nebude mít tolik gripu v zatáčkách jako předokolka... zajímavé.
Petr-Tipcars: Ono to bude malinko složitější. Není každá předokolka stejná, to samé se zadokolkami. U předokolky můžete mít situaci, kdy přední náprava je poměrně hodně zatížená motorem, navíc je to poháněná náprava a navíc při změně směru při hodně dopředu předsazeném motoru do poslední chvíle nepocítíte problém díky přeposilovanému posilovači řízení. Pak se může stát, že jdete ani nevíte jak po tečně ven, grip negrip. Prostě utržený předek se zachraňuje obtížně. U zadokolky platí zpravidla, že do zatáček zpočátku nejdete pod plynem, naopak si před ní brzdou lehce snížíte nájezdovou rychlost, otáčky zařazeného kvaltu ale musí zůstat akceschopné a v momentu, kdy zatáčku "narovnáte" už zase dáváte plný plyn. Když to přepísknete, ujede Vám zadek, sklouznete se, což je zábavné, ale při jízdě na čas je smyk zpravidla nevýhodný. U zadokolky máte tu výhodu, že náprava, co zatáčí, se nepere s výkonem, to znamená, že celkem přesně víte, co se děje vepředu a podle pozadí zase víte, co se děje vzadu...Takže pán může mít pravdu, ale záleží na tom, jaká dvě auta přesně porovnává...záleží na více aspektech, než jen koncepce pohonu:předek/zadek (zatížení náprav, umístění motoru ve vztahu k táhlům řízení...) a ve finále zpravidla rozhodující roli hrají gumy. Aby se to vůbec dalo porovnávat, musela by obě auta mít stejný rozměr/značku gum a stejně sjetý vzorek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.09.2012 18:42, Srovnání
Snese tedy megan srovnání s atmosférickým 3litrem v BMW 1? Já vím, že to je jako o koze a o voze, ale pokud bych si kupoval auto na běžné ježdění s tím, že občas se budu chtít projekt, vychází mi lépe to BMW.

Jinak z recenze respekt, je vidět, že autor ví o čem mluví.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.09.2012 20:23, RE: Srovnání
brin napsal:
Snese tedy megan srovnání s atmosférickým 3litrem v BMW 1? Já vím, že to je jako o koze a o voze, ale pokud bych si kupoval auto na běžné ježdění s tím, že občas se budu chtít projekt, vychází mi lépe to BMW.

Jinak z recenze respekt, je vidět, že autor ví o čem mluví.
Petr-Tipcars: Aniž bych odpovídal na Váš dotaz: srovnání Meganu RS a BMW 1, 3.0i by byl velice zajímavý článek. Odlišné pojetí výkonu, odlišný styl jízdy...asi by stálo za to je postavit vedle sebe. Podle mne je každé z těch dvou aut velmi dobré, jen jiným způsobem. Pro každodenní použití mi ale také přijde přívětivější 1.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.