0
zpět
 

diskuze k tématu: RAPEX - Je vaše auto bezpečné?

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.09.2006 08:40,
A musím a musím...
Kolik procent nebezpečných výrobků má svůj původ v Nemecku? No nic, já jen aby se neřeklo. obrázek si udělá každý sám. Život má rád každý jinak...že... LOL
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.09.2006 09:27,
Ty brďo, to jsou skoro samé jobovky ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.09.2006 10:00, RE: bez předmětu
Riccardo napsal:
Ty brďo, to jsou skoro samé jobovky ...
Měl jsem při psaní tohoto článku dva cíle:
1) Informovat čtenáře o tom, že RAPEX existuje a co je jeho náplní.
2) Poukázat na skutečnost, že ani protežované německé a opěvované japonské vozy nejsou bez chyb. Stejně jako u všeho se i u nákupu automobilu (a možná tím spíše, že je dlouhodobou investicí) tedy vyplatí shromáždit dostupné informace a nedat pouze na image výrobce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.09.2006 13:06, RE: bez předmětu
Jiří Vaculík - TipCars.com napsal:
Měl jsem při psaní tohoto článku dva cíle:
1) Informovat čtenáře o tom, že RAPEX existuje a co je jeho náplní.
2) Poukázat na skutečnost, že ani protežované německé a opěvované japonské vozy nejsou bez chyb. Stejně jako u všeho se i u nákupu automobilu (a možná tím spíše, že je dlouhodobou investicí) tedy vyplatí shromáždit dostupné informace a nedat pouze na image výrobce.
Pane Vaculík. 100 bodů, tímhle jste si u mě polepšil svoji reputaci... No jenže to stejně mílokdo takhle veme... Ale je to tak... Není nic lepší než Volkswagen a není nic spolehlivějšího než Toyota...LOL
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.09.2006 18:48, RE: bez předmětu
wolff napsal:
Pane Vaculík. 100 bodů, tímhle jste si u mě polepšil svoji reputaci... No jenže to stejně mílokdo takhle veme... Ale je to tak... Není nic lepší než Volkswagen a není nic spolehlivějšího než Toyota...LOL
Aby nedocházelo k záměnám, tak jen připomenu, že shodou okolností jsme nyní v redakci dva s týmž příjmením, teda já a kolega Martin Vaculík, je to však pouhá náhoda.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.09.2006 22:18, RE: bez předmětu
Jiří Vaculík - TipCars.com napsal:
Aby nedocházelo k záměnám, tak jen připomenu, že shodou okolností jsme nyní v redakci dva s týmž příjmením, teda já a kolega Martin Vaculík, je to však pouhá náhoda.
To je fuk...
Sem si všiml..., ale kritika AR a motorů TS nebude zapomenuta... (i když na ni trochu pravdy bylo)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.09.2006 05:07, RE: bez předmětu
wolff napsal:
To je fuk...
Sem si všiml..., ale kritika AR a motorů TS nebude zapomenuta... (i když na ni trochu pravdy bylo)
Tak tu jsem zrovna nepsal...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.09.2006 16:13, Ford
Jak je vidět,žádné Mondeo nebo Focus,asi to tak vypadá,že jsem si nevybral zas tak špatně
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 10.09.2006 00:50, Kde je chyba
Přečetl jsem to jen letmo, ale zaujaly mne hned 2 věci:
"13.2. Německo, závada na palivovém čerpadle: špatný závit, může vést k úniku nafty" - mezi postiženými vozy jsou ale vozy s benzínovými motory
"11.9. Irsko Toyota Land Cruiser s naftovým nebo dieselovým motorem "- jaký je v tom rozdíl?
Zajímalo by mne, jestli chyba vznikla u "odborníků" zpracovávajících statistiky, nebo až následně při několikanásobném opisování a překládání.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 10.09.2006 19:27, RE: Kde je chyba
Roman napsal:
Přečetl jsem to jen letmo, ale zaujaly mne hned 2 věci:
"13.2. Německo, závada na palivovém čerpadle: špatný závit, může vést k úniku nafty" - mezi postiženými vozy jsou ale vozy s benzínovými motory
"11.9. Irsko Toyota Land Cruiser s naftovým nebo dieselovým motorem "- jaký je v tom rozdíl?
Zajímalo by mne, jestli chyba vznikla u "odborníků" zpracovávajících statistiky, nebo až následně při několikanásobném opisování a překládání.
Určitých "nesrovnalostí" je tam více, pokud se podíváte pozorně; tabulka byla zpracována z českých zdrojů a tyto chybky už byly obsaženy "u pramene". Konkrétně nad tím land cruiserem jsem se taky pozastavil na pár chvil, ale hlášení je hlášení, proto jsem jej nijak neupravoval. Celý článek je informativní, pokud se tedy o zaznamenaný vůz zajímáte, či jej dokonce vlastníte, nemusíte jej hned tlačit ze skály, ale spíše se poptat u dovozce, zda i na tomto šprochu je pravdy trochu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.09.2006 08:57, Citroen C5,HDI, 2,2 ccm
Citroen C5 HDI / 2,2ccm, rok výroby 05/ 2004. U nového som zistila v zime po 8 mesiacoch vybytú bateriu. Auto je stare 2 roky a to sa mi stalo 3-krát za tuto dobu v lete aj v zime, ked auto nebolo v prevadzke 4 dni, tak bateria bola vybyta. Pricina nezistena.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.09.2006 04:13, Testy
Jiří Vaculík - TipCars.com napsal:
Měl jsem při psaní tohoto článku dva cíle:
1) Informovat čtenáře o tom, že RAPEX existuje a co je jeho náplní.
2) Poukázat na skutečnost, že ani protežované německé a opěvované japonské vozy nejsou bez chyb. Stejně jako u všeho se i u nákupu automobilu (a možná tím spíše, že je dlouhodobou investicí) tedy vyplatí shromáždit dostupné informace a nedat pouze na image výrobce.
Pracovník takového úřadu, často ve snaze vykázat nějakou činnost, u některých závad přehání, jiné nezjistí. Může být i úplatný. Není nad vlastní zkušenost nebo informace získané přímo od lidí, kteří zboží prakticky používají. Většina testů organizací, jako je Sdružení na obranu spotřebitele, je na nic. Jejich testy jsou jen záminky k tahání dotací od státu nebo EU a jejich činnost slouží jen k vydírání výrobců a obchodníků, kteří se snaží na rozdíl od nich poctivě uživit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.09.2006 10:14, RE: Testy
Radek napsal:
Pracovník takového úřadu, často ve snaze vykázat nějakou činnost, u některých závad přehání, jiné nezjistí. Může být i úplatný. Není nad vlastní zkušenost nebo informace získané přímo od lidí, kteří zboží prakticky používají. Většina testů organizací, jako je Sdružení na obranu spotřebitele, je na nic. Jejich testy jsou jen záminky k tahání dotací od státu nebo EU a jejich činnost slouží jen k vydírání výrobců a obchodníků, kteří se snaží na rozdíl od nich poctivě uživit.
Na nebezpečné výrobky upozorňují EU Česká obchodní inspekce a její ekvivalenty v ostatních členských státech Unie, SOS pouze přináší týdenní hlášení z evropského systému RAPEX v češtině.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.