zpět
 

diskuze k tématu: Problebmatika DPF

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, technické dotazy
Edwardo44
počet příspěvků9
datum registrace02.02.2017
Čtvrtek 09.02.2017 11:37, Problebmatika DPF
Dobrý den.Jezdím téměř denně do práce 15 km tam a 15 km zpět. Celkově pak za rok najedu do 15tis.km.Mam rád naftová auta.Zajímalo by mě jestli je to dostatečný nájezd na to,abych DPF dostatečně vypálil. Teď jezdím se starším nafťákem bez DPF a spotřeba a průběh výkonu mi vyhovuje.Chtěl bych modernější vůž.Bohužel bez DPF nejsou.Dík za názory.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků559
datum registrace16.10.2016
Čtvrtek 09.02.2017 11:49, dpf
Záleží jak jezdíte, pokud je těch 15 km po okreskách tak se nevypálí, pokud po dálnici tak ano. Nicméně při vašem nájezdu je moderní diesel ekonomický nesmysl.
reagovat
Edwardo44
počet příspěvků9
datum registrace02.02.2017
Čtvrtek 09.02.2017 12:16, re: Humusus
Je to jizda po silnicich prvni tridy s tim ze asi 8 km je to po rychlostni silnici.Takova kombinace. Benzin moc nechci,v par jsem jezdil a moc me to nezaujalo.Jak po strance spotreby,tak ani po strance prubehu vykonu.Na druhou stranu je atmo.benzin mnohem jednodusi a tim nejspis i spolehlivejsi.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků546
datum registrace23.04.2014
Čtvrtek 09.02.2017 12:32, RE: dpf
Humusus napsal:
Záleží jak jezdíte, pokud je těch 15 km po okreskách tak se nevypálí, pokud po dálnici tak ano. Nicméně při vašem nájezdu je moderní diesel ekonomický nesmysl.


Tak tou dálnicí bych si nebyl tak jistej.... Se starou Zafirou B 1,9CDTi s filtrem se začlo vypalovat po cca 20km a klidně i dalších 10-15km se vypalovalo...

Pokud tazatel neujede aspoň každej druhej víkend 100km v tahu, tak moderní nafta doslouží brzo.
Pokud nevyhovuje průběhem výkonu atmo benzín, tak co turbobenzín?
reagovat
radek.slivaFB
počet příspěvků181
datum registrace16.03.2013
Čtvrtek 09.02.2017 12:48, vypalovani
Dobrý den,

ja jezdim do prace 17 Km 60% cesty jedu vice nez 90km/h mam 2.2 TDCI a vypalovat filter stihnu...nicmene mam na PPC nastavenou aktualni spotrebu kde jasne poznam kdy se DPF vypaluje kdyz to zjistim jedu pomaleji misto 120 jedu 90 a zvolim trasu napr o 2 km delsi...tohle absolvuju jednou za 4 tydny a v zime protoze se auto pozdeji zahreje....v lete mi 17 km do prace staci na celou regeneraci....popripade si muzete jeste koupit nejakou zakladni diagnostiku a jednou za 2000 km spustit statickou regeneraci....takze ano benzin se hodi na vase trasy vice ale kdyz budete chtit tak to i s naftou zvladnete....
reagovat
Edwardo44
počet příspěvků9
datum registrace02.02.2017
Čtvrtek 09.02.2017 12:59, DPF
Turbo benzin neni v nabidce vozu ktere bych chtel.Mazda 5 05-07,Ford C-Max 05-07. Leda predelat vuz pak na LPG.Coz je ale nemala investice. jsem ztracen a nemyzu se rozhodnout.....
reagovat
Edwardo44
počet příspěvků9
datum registrace02.02.2017
Čtvrtek 09.02.2017 13:05, vypalovani
V lete samozrejme najedu v kuse mnohem vic,vylety atd. Takze by to nemusel byt takovej problem.Nejezdim do obchodu 1km a vypinam motor.Je mi jasny,ze tak bych s tim filtrem mel problem.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků559
datum registrace16.10.2016
Čtvrtek 09.02.2017 13:57, DPF
K té otázce spotřeby, mám jak benzín tak diesel a než se ten diesel zahřeje tak baští podobně jako ten benzín a zahřívá se v tomto počasí tak 10-15 km, takže na krátké trasy úsporu nevidím.

Jinak Mazda 5 se mi také líbí, ale benzín by u mě byl jasná volba.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků546
datum registrace23.04.2014
Čtvrtek 09.02.2017 14:40, RE: DPF
Edwardo44 napsal:
Turbo benzin neni v nabidce vozu ktere bych chtel.Mazda 5 05-07,Ford C-Max 05-07. Leda predelat vuz pak na LPG.Coz je ale nemala investice. jsem ztracen a nemyzu se rozhodnout.....


Dle zadaného rozpětí hádám, že máte na auto rozpočet tak 100 000Kč.
Jak Cmax, tak Mazda 5 mají skvělé benzínové motory a oproti naftě bude roční úspora cca 10 000Kč. LPG při tomhle nájezdu nepřipadá v úvahu vůbec. Pokud ovšem naftu chcete i kvůli něčemu jinýmu, než spotřebě, tak 1,8TDCi ve fordu byla vždy bez filtru pevných částic.
reagovat
PatM
počet příspěvků199
datum registrace07.08.2016
Čtvrtek 09.02.2017 17:49, RE: DPF
Edwardo44 napsal:
Turbo benzin neni v nabidce vozu ktere bych chtel.Mazda 5 05-07,Ford C-Max 05-07. Leda predelat vuz pak na LPG.Coz je ale nemala investice. jsem ztracen a nemyzu se rozhodnout.....


12 let starou Mazdu v naftě? Vždyť to bude zrezlý a ikdyby ne tak DPF bude to poslední co vás bude zajímat ikdyž až se rozbije i to tak to bude další slušná pálka
Na 15km bych DPF nevěřil, ale pokud ostatní píšou, že se vypálit stihne... ovšem minimálně do roku 2008 dělali některé automobilky 2 verze jednu s DPF pro "eko" lidi a bez pro zbytek takže bych se díval po těch bez
reagovat
sheogorath
počet příspěvků427
datum registrace27.05.2016
Čtvrtek 09.02.2017 19:24, RE
A nebo si proste koupit benzinak, a neresit ptakoviny

turbokopanec ma i benzinak
reagovat
Edwardo44
počet příspěvků9
datum registrace02.02.2017
Pátek 10.02.2017 11:50, DPF
Diky za nazory
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2018, všechna práva vyhrazena.