0
zpět
 

diskuze k tématu: Pracovný Pickup do firmy

kategorie zařazení tématu: poradna, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 14.06.2015 18:45, Pracovný Pickup do firmy
Zdravím, dlhšie sledujem a čítam Vaše recenzie a rady, a je to zaujímavé čítanie.

Plánujeme do firmy kúpiť auto, potrebujeme korbu, teda určite Pickup, využitie tak 30 - 40 % terén s tažkým prívesom, zvyšok cesta ale tiež s prívesom.

Môj favorit je Toyota Hilux, som otvorený aj iným značkám, napr. D-Max, L200, ale nič s označeným dCi nechcem (Navara), Amarok sa mi zdá s 2.0 TDI a nafúkaným výkonom trochu náchylný na \"uštvanie.\"

Predstava o cene je 25 000 € max.

Auto bude firemný pracant, ale malo by už mať nejaké prvky komfortu a výbavy prispievajúce aj k dlhším trasám po spevnených cestách (netreba zabudnúť na rozumný výkon). Prevodovka nehrá rolu.

Terénne pneu je samozrejmosť, ak bude treba, môže sa upraviť aj podvozok.

Existuje vôbec takéto auto, alebo musíme ubrať z požiadaviek.

Vopred ďakujem za odpoveď. Matúš
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Neděle 14.06.2015 19:26, amarok
Záleží jak dlouho si ho chcete nechat a kolik najet. Jako nový s tím že bude do 5 let a cca. 200t km vyměněn je nejlepší asi ten Amarok. Je to překvapivě dobře postavené auto a motor nemá nějaký zásadní problém. Mám ho v multivanu (biturbo) a při skoro 150t km žádný problém a ani olej nebere. Spotřeba okolo 10litrů, méně málokdy. Rozhodně je z uvedených nejpohodlnější a ani v terénu se nemá za co stydět. Jen jako více ojetý už asi bude vyžadovat péči, proto ta zmínka o tom jak dlouho ho chcete používat. Škoda že do něho nedávají V6 TDI, to by bylo ideální auto.
A za 25t eur nebude moc vybavený.
Isuzu neznám vůbec, L200 není moc prostorný a motor stejně jako u Navary nemá rád dálnice. Navíc moc nejede.
Toyota je jistota, ale je také drahá.
Ještě bych se podíval na Ford Ranger, dobré auto.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1000
datum registrace09.05.2007
Neděle 14.06.2015 19:57, RE: amarok
PetrT napsal:
Záleží jak dlouho si ho chcete nechat a kolik najet. Jako nový s tím že bude do 5 let a cca. 200t km vyměněn je nejlepší asi ten Amarok. Je to překvapivě dobře postavené auto a motor nemá nějaký zásadní problém. Mám ho v multivanu (biturbo) a při skoro 150t km žádný problém a ani olej nebere. Spotřeba okolo 10litrů, méně málokdy. Rozhodně je z uvedených nejpohodlnější a ani v terénu se nemá za co stydět. Jen jako více ojetý už asi bude vyžadovat péči, proto ta zmínka o tom jak dlouho ho chcete používat. Škoda že do něho nedávají V6 TDI, to by bylo ideální auto.A za 25t eur nebude moc vybavený. Isuzu neznám vůbec, L200 není moc prostorný a motor stejně jako u Navary nemá rád dálnice. Navíc moc nejede.Toyota je jistota, ale je také drahá. Ještě bych se podíval na Ford Ranger, dobré auto.


Jelikož uvažuju o prakticky stejném segmentu, podělím se o nasbírané poznatky. Hilux super do terénu, odradila mě čistě užitková vizáž (hlavně v interiéru). Na dálnici to taky nebude ono. L200 prakticky to samé, navíc to vypadá jako hračka (v porovnání s předchozí generací). DMax se mi zvenku hrozně líbí, vevnitř je to slabší. Navíc kolují zkazky o problematických dieselech. Malá síť servisů k tomu (mě osobně nevadí, mám to kousek). Amarok by mi vyhovoval - hezký (rozuměj "civilní") zevnitř i zvenku, relativně silný motor, nechá se pořídit dost příslušenství (potřebuju rám za kabinu + zamykatelnou roletu). Těmto požadavkům odpovídá i Ranger (Wildtrack), ale s pořádným motorem (3,2 TDCI) je kurewsky drahej. Jako alternativu mám Dodge Ram a Ford F 150, oboje na plyn. Nechají se sehnat v D kolem US základen, americká specifikace pro přihlášení není neřešitelnej problém, jen to chce čas...
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Neděle 14.06.2015 21:15, RE: amarok
Pepe napsal:
PetrT napsal:
Záleží jak dlouho si ho chcete nechat a kolik najet. Jako nový s tím že bude do 5 let a cca. 200t km vyměněn je nejlepší asi ten Amarok. Je to překvapivě dobře postavené auto a motor nemá nějaký zásadní problém. Mám ho v multivanu (biturbo) a při skoro 150t km žádný problém a ani olej nebere. Spotřeba okolo 10litrů, méně málokdy. Rozhodně je z uvedených nejpohodlnější a ani v terénu se nemá za co stydět. Jen jako více ojetý už asi bude vyžadovat péči, proto ta zmínka o tom jak dlouho ho chcete používat. Škoda že do něho nedávají V6 TDI, to by bylo ideální auto.A za 25t eur nebude moc vybavený. Isuzu neznám vůbec, L200 není moc prostorný a motor stejně jako u Navary nemá rád dálnice. Navíc moc nejede.Toyota je jistota, ale je také drahá. Ještě bych se podíval na Ford Ranger, dobré auto.
Jelikož uvažuju o prakticky stejném segmentu, podělím se o nasbírané poznatky. Hilux super do terénu, odradila mě čistě užitková vizáž (hlavně v interiéru). Na dálnici to taky nebude ono. L200 prakticky to samé, navíc to vypadá jako hračka (v porovnání s předchozí generací). DMax se mi zvenku hrozně líbí, vevnitř je to slabší. Navíc kolují zkazky o problematických dieselech. Malá síť servisů k tomu (mě osobně nevadí, mám to kousek). Amarok by mi vyhovoval - hezký (rozuměj "civilní") zevnitř i zvenku, relativně silný motor, nechá se pořídit dost příslušenství (potřebuju rám za kabinu + zamykatelnou roletu). Těmto požadavkům odpovídá i Ranger (Wildtrack), ale s pořádným motorem (3,2 TDCI) je kurewsky drahej. Jako alternativu mám Dodge Ram a Ford F 150, oboje na plyn. Nechají se sehnat v D kolem US základen, americká specifikace pro přihlášení není neřešitelnej problém, jen to chce čas...


Ty ameriky jsou celkem dobrý, ale interier snad horší než japan. A často jsou to jen zadokolky.
Jinak ameriku SUV jsem měl, na plyn, provoz reálně levnější než multivan tdi.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1000
datum registrace09.05.2007
Neděle 14.06.2015 21:51, RE: amarok
PetrT napsal:
Pepe napsal:
PetrT napsal:
Záleží jak dlouho si ho chcete nechat a kolik najet. Jako nový s tím že bude do 5 let a cca. 200t km vyměněn je nejlepší asi ten Amarok. Je to překvapivě dobře postavené auto a motor nemá nějaký zásadní problém. Mám ho v multivanu (biturbo) a při skoro 150t km žádný problém a ani olej nebere. Spotřeba okolo 10litrů, méně málokdy. Rozhodně je z uvedených nejpohodlnější a ani v terénu se nemá za co stydět. Jen jako více ojetý už asi bude vyžadovat péči, proto ta zmínka o tom jak dlouho ho chcete používat. Škoda že do něho nedávají V6 TDI, to by bylo ideální auto.A za 25t eur nebude moc vybavený. Isuzu neznám vůbec, L200 není moc prostorný a motor stejně jako u Navary nemá rád dálnice. Navíc moc nejede.Toyota je jistota, ale je také drahá. Ještě bych se podíval na Ford Ranger, dobré auto.
Jelikož uvažuju o prakticky stejném segmentu, podělím se o nasbírané poznatky. Hilux super do terénu, odradila mě čistě užitková vizáž (hlavně v interiéru). Na dálnici to taky nebude ono. L200 prakticky to samé, navíc to vypadá jako hračka (v porovnání s předchozí generací). DMax se mi zvenku hrozně líbí, vevnitř je to slabší. Navíc kolují zkazky o problematických dieselech. Malá síť servisů k tomu (mě osobně nevadí, mám to kousek). Amarok by mi vyhovoval - hezký (rozuměj "civilní") zevnitř i zvenku, relativně silný motor, nechá se pořídit dost příslušenství (potřebuju rám za kabinu + zamykatelnou roletu). Těmto požadavkům odpovídá i Ranger (Wildtrack), ale s pořádným motorem (3,2 TDCI) je kurewsky drahej. Jako alternativu mám Dodge Ram a Ford F 150, oboje na plyn. Nechají se sehnat v D kolem US základen, americká specifikace pro přihlášení není neřešitelnej problém, jen to chce čas...
Ty ameriky jsou celkem dobrý, ale interier snad horší než japan. A často jsou to jen zadokolky. Jinak ameriku SUV jsem měl, na plyn, provoz reálně levnější než multivan tdi.


Koukám na 2012 a mladší, není problém je v D sehnat za 25tUSD (ano, obchoduje se tam, kam jezdím, v dolarech ). Potom už je ten interiér fajnovej. A jasně, je třeba koukat na typ pohonu. US verze jsou kolikrát zadokolky i u Grand Cherokee.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Neděle 14.06.2015 22:35, RE: amarok
Pepe napsal:
PetrT napsal:
Pepe napsal:
PetrT napsal:
Záleží jak dlouho si ho chcete nechat a kolik najet. Jako nový s tím že bude do 5 let a cca. 200t km vyměněn je nejlepší asi ten Amarok. Je to překvapivě dobře postavené auto a motor nemá nějaký zásadní problém. Mám ho v multivanu (biturbo) a při skoro 150t km žádný problém a ani olej nebere. Spotřeba okolo 10litrů, méně málokdy. Rozhodně je z uvedených nejpohodlnější a ani v terénu se nemá za co stydět. Jen jako více ojetý už asi bude vyžadovat péči, proto ta zmínka o tom jak dlouho ho chcete používat. Škoda že do něho nedávají V6 TDI, to by bylo ideální auto.A za 25t eur nebude moc vybavený. Isuzu neznám vůbec, L200 není moc prostorný a motor stejně jako u Navary nemá rád dálnice. Navíc moc nejede.Toyota je jistota, ale je také drahá. Ještě bych se podíval na Ford Ranger, dobré auto.
Jelikož uvažuju o prakticky stejném segmentu, podělím se o nasbírané poznatky. Hilux super do terénu, odradila mě čistě užitková vizáž (hlavně v interiéru). Na dálnici to taky nebude ono. L200 prakticky to samé, navíc to vypadá jako hračka (v porovnání s předchozí generací). DMax se mi zvenku hrozně líbí, vevnitř je to slabší. Navíc kolují zkazky o problematických dieselech. Malá síť servisů k tomu (mě osobně nevadí, mám to kousek). Amarok by mi vyhovoval - hezký (rozuměj "civilní") zevnitř i zvenku, relativně silný motor, nechá se pořídit dost příslušenství (potřebuju rám za kabinu + zamykatelnou roletu). Těmto požadavkům odpovídá i Ranger (Wildtrack), ale s pořádným motorem (3,2 TDCI) je kurewsky drahej. Jako alternativu mám Dodge Ram a Ford F 150, oboje na plyn. Nechají se sehnat v D kolem US základen, americká specifikace pro přihlášení není neřešitelnej problém, jen to chce čas...
Ty ameriky jsou celkem dobrý, ale interier snad horší než japan. A často jsou to jen zadokolky. Jinak ameriku SUV jsem měl, na plyn, provoz reálně levnější než multivan tdi.
Koukám na 2012 a mladší, není problém je v D sehnat za 25tUSD (ano, obchoduje se tam, kam jezdím, v dolarech ). Potom už je ten interiér fajnovej. A jasně, je třeba koukat na typ pohonu. US verze jsou kolikrát zadokolky i u Grand Cherokee.


V Kanadě jsem jezdil Dodge Ram v lepší výbavě nějak kolem 2009 výroba a interier nic moc, teda oproti Evropě. Třeba kůže byla dost hnusná a radio divný. Ale samozřejmě to stačí až až, v pickupu kor. A místa je v tom spousta, i oproti tomu Amarokovi.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1000
datum registrace09.05.2007
Pondělí 15.06.2015 07:54, RE: amarok
PetrT napsal:
Pepe napsal:
PetrT napsal:
Pepe napsal:
PetrT napsal:
Záleží jak dlouho si ho chcete nechat a kolik najet. Jako nový s tím že bude do 5 let a cca. 200t km vyměněn je nejlepší asi ten Amarok. Je to překvapivě dobře postavené auto a motor nemá nějaký zásadní problém. Mám ho v multivanu (biturbo) a při skoro 150t km žádný problém a ani olej nebere. Spotřeba okolo 10litrů, méně málokdy. Rozhodně je z uvedených nejpohodlnější a ani v terénu se nemá za co stydět. Jen jako více ojetý už asi bude vyžadovat péči, proto ta zmínka o tom jak dlouho ho chcete používat. Škoda že do něho nedávají V6 TDI, to by bylo ideální auto.A za 25t eur nebude moc vybavený. Isuzu neznám vůbec, L200 není moc prostorný a motor stejně jako u Navary nemá rád dálnice. Navíc moc nejede.Toyota je jistota, ale je také drahá. Ještě bych se podíval na Ford Ranger, dobré auto.
Jelikož uvažuju o prakticky stejném segmentu, podělím se o nasbírané poznatky. Hilux super do terénu, odradila mě čistě užitková vizáž (hlavně v interiéru). Na dálnici to taky nebude ono. L200 prakticky to samé, navíc to vypadá jako hračka (v porovnání s předchozí generací). DMax se mi zvenku hrozně líbí, vevnitř je to slabší. Navíc kolují zkazky o problematických dieselech. Malá síť servisů k tomu (mě osobně nevadí, mám to kousek). Amarok by mi vyhovoval - hezký (rozuměj "civilní") zevnitř i zvenku, relativně silný motor, nechá se pořídit dost příslušenství (potřebuju rám za kabinu + zamykatelnou roletu). Těmto požadavkům odpovídá i Ranger (Wildtrack), ale s pořádným motorem (3,2 TDCI) je kurewsky drahej. Jako alternativu mám Dodge Ram a Ford F 150, oboje na plyn. Nechají se sehnat v D kolem US základen, americká specifikace pro přihlášení není neřešitelnej problém, jen to chce čas...
Ty ameriky jsou celkem dobrý, ale interier snad horší než japan. A často jsou to jen zadokolky. Jinak ameriku SUV jsem měl, na plyn, provoz reálně levnější než multivan tdi.
Koukám na 2012 a mladší, není problém je v D sehnat za 25tUSD (ano, obchoduje se tam, kam jezdím, v dolarech ). Potom už je ten interiér fajnovej. A jasně, je třeba koukat na typ pohonu. US verze jsou kolikrát zadokolky i u Grand Cherokee.
V Kanadě jsem jezdil Dodge Ram v lepší výbavě nějak kolem 2009 výroba a interier nic moc, teda oproti Evropě. Třeba kůže byla dost hnusná a radio divný. Ale samozřejmě to stačí až až, v pickupu kor. A místa je v tom spousta, i oproti tomu Amarokovi.


Amarok je vevnitř jako osobák, o tom žádná. A zvenku zepředu vypadá jak tuareg . Ale po 2010 (tuším) je ten RAM pěknej i uvnitř. Ale jako auto je to fakt velký hovado, co si budem povídat. Jelikož jezdím dodávkou max, tak by to pro mě neměl bejt problém. Jediný co by se mi nelíbilo, by byla páka automatu pod volantem, přišel bych si jak v trabantu . Hezky na středovým tunelu bych prosil
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pondělí 15.06.2015 08:26, RE: amarok
PetrT napsal:
Záleží jak dlouho si ho chcete nechat a kolik najet. Jako nový s tím že bude do 5 let a cca. 200t km vyměněn je nejlepší asi ten Amarok. Je to překvapivě dobře postavené auto a motor nemá nějaký zásadní problém. Mám ho v multivanu (biturbo) a při skoro 150t km žádný problém a ani olej nebere. Spotřeba okolo 10litrů, méně málokdy. Rozhodně je z uvedených nejpohodlnější a ani v terénu se nemá za co stydět. Jen jako více ojetý už asi bude vyžadovat péči, proto ta zmínka o tom jak dlouho ho chcete používat. Škoda že do něho nedávají V6 TDI, to by bylo ideální auto.A za 25t eur nebude moc vybavený. Isuzu neznám vůbec, L200 není moc prostorný a motor stejně jako u Navary nemá rád dálnice. Navíc moc nejede.Toyota je jistota, ale je také drahá. Ještě bych se podíval na Ford Ranger, dobré auto.


Souhlasím, že Amarok je velmi povedený (jezdí se s ním skoro jako s osobním autem) a pokud bude koupený jako nový (zánovní) tak něco vydrží. Dokonce i 2,0 BiTDI překvapivě drží. Taky je výhoda, že se dá poskládat podle individuálních potřeb - stálý pohon 4x4/přiřaditelný - manuál/automat, atd... Cena je samozřejmě vyšší, ale pokles hodnoty malý. Nový Ford Ranger se taky povedl, má ještě pořádný motor a převodovku, občas ho i vídávám a vypadá pěkně a betéélně Nebo pak nějakou americkou šílenost typu Toyota Tundra nebo Dodge Ram s V8 a hodit to do plynu. Vypadají skvěle!
reagovat
xtrox
počet příspěvků233
datum registrace01.11.2012
Čtvrtek 18.06.2015 14:05, ...
když byl amarok novinka (2010), projel jsem se s většinou segmentu (kromě isuzu a mazdy)
v lehkém terénu i na silnici nejlepší amarok (taky konstrukčně nejnovější, tak aby ne), druhý - pro mě překvapivě - hilux. tomu chyběla jen šestka a trochu lepší interiér.

zbytek - navara, l200, ranger oproti dvěma nahoře výrazně horší (ale ranger měl na konci 2010 uvést také nový model)
reagovat
Karel - TipCars.com
počet příspěvků1089
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 18.06.2015 23:54, RE:
Dobrý den. Z Vašich kandidátů je velmi dobrou volbou VW Amarok, uvnitř je pohodlný jako osobní auto, ale je schopný i jako pracovní pick-up, terénu se také nezalekne. Za doporučení stojí také Ford Ranger.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2019, všechna práva vyhrazena.