0
zpět
 

diskuze k tématu: Používáte originální či neoriginální autodíly?

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.09.2005 08:09, Originál
Jelikož dávám auto do servisu, snad mi tam dávají originální díly - alespoň za ně platím...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.09.2005 08:29, Značkové vs. neznačkové
Značkové díky se vyplatí kupovat pro nová auta. Můžete přijít o záruku, atd...ale pro ojetiny do 100 tis.? Tam je určitě pro lidi dostupnější použít neznačkový díl, který stejně v neznačkovém servisu dostanou. Navíc stejně všechny prachy dáváme do benzínu, tak se musí někde ušetřit!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.09.2005 10:47, RE: Značkové vs. neznačkové
Petr J. napsal:
Značkové díky se vyplatí kupovat pro nová auta. Můžete přijít o záruku, atd...ale pro ojetiny do 100 tis.? Tam je určitě pro lidi dostupnější použít neznačkový díl, který stejně v neznačkovém servisu dostanou. Navíc stejně všechny prachy dáváme do benzínu, tak se musí někde ušetřit!
nešetři na neznačkových dílech!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.09.2005 11:04,
Zásadně neoriginál - je to stejná kvalita, mnohdy stejný výrobce!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.09.2005 11:43, originál - neoriginál
Jde o to, že automobilky musejí zaplatit zaměstnance, reklamu, vývoj atd. A to stojí peníze, které se musejí do ceny promítnout. Já osobně volím neoriginální a zatim mi posloužily úplně stejně jako originální, akorát mě to stojí vždy minimálně o 50% méně - a to je hodně. Mám 11 let staré auto (VW), a kdybych chodil do značkového servisu pro díly, člověk by mohl vydělávat jenom na ty díly, protože na nic jiného by mu nezbylo. Nejlepší je si schánět díly přes známosti, přátele apod. Když ani to nepomůže, obvolal bych si drobný servisy, kde mohu dobře nakoupit kvalitní neoriginální díly.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.09.2005 12:28, RE: originál - neoriginál
Jirka napsal:
Jde o to, že automobilky musejí zaplatit zaměstnance, reklamu, vývoj atd. A to stojí peníze, které se musejí do ceny promítnout. Já osobně volím neoriginální a zatim mi posloužily úplně stejně jako originální, akorát mě to stojí vždy minimálně o 50% méně - a to je hodně. Mám 11 let staré auto (VW), a kdybych chodil do značkového servisu pro díly, člověk by mohl vydělávat jenom na ty díly, protože na nic jiného by mu nezbylo. Nejlepší je si schánět díly přes známosti, přátele apod. Když ani to ne...
Nejlepší je jezdit pro díly na vrakáč!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.09.2005 15:08, Kvalita
Asi není žádný vážný důvod nevzít neoriginální díl, pokud je ovšem kvalitativně alespoň na stejné úrovni jako originální. A to je právě kámen úrazu, protože značná část neoriginálních dílů prostě nedosahuje ani kvality potřebné pro jejich správnou funkci (někdy ani krátkodobou). Tím jsou pověstné zejména polské výrobky. A problém pak představuje to, aby člověk při nákupu vůbec poznal, jestli nabízený díl je nebo není kvalitní.
V článku se však spíše naráží na falzifikáty, plagiáty apod., které jsou ovšem ilegální a prodávat se vůbec nesmí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.09.2005 15:47, Pojem "originální díl" je vlastně nesmysl
Já mám hondu, a když se ptám na běžné věci v servise (jako kotouče, destičky, výfuk) tak to stejně není výrobce Honda, ale Lucas, Nissin, Bosal. Oni tvrdí, že to je rovnocenné originálu, ale honda to není ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 11.09.2005 13:29, RE: Pojem "originální díl" je vlastně nesmysl
Riccardo napsal:
Já mám hondu, a když se ptám na běžné věci v servise (jako kotouče, destičky, výfuk) tak to stejně není výrobce Honda, ale Lucas, Nissin, Bosal. Oni tvrdí, že to je rovnocenné originálu, ale honda to není ...
Vono si moc výrobců asi nevyrábí svoje destičky, kotouče,... - aspoň si to myslim.

Ale jinak, mám Pajero, rok 2000, destičky na předku jsem sjel po 40 000km, byli tam nějaký šmejdy (originál od výrobce) strašně moc prášily a zanechávaly na kotoučích černý stopy, a kotouče vypadaly pořád jak kdyby se nejezdilo, když jsem je měnil (sám sobě mechanikem...) dal jsem tam Ferodo premier a spokojenost maximální, auto brzdí skoro jednou tolik a kotouče jsou vyleštěný do lesku ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 11.09.2005 14:26, RE: Značkové vs. neznačkové
Petr J. napsal:
Značkové díky se vyplatí kupovat pro nová auta. Můžete přijít o záruku, atd...ale pro ojetiny do 100 tis.? Tam je určitě pro lidi dostupnější použít neznačkový díl, který stejně v neznačkovém servisu dostanou. Navíc stejně všechny prachy dáváme do benzínu, tak se musí někde ušetřit!
Jenže šetřit zrovna na servisu mi připadá hodně krátkozraké. Nemíním se někde zabít jenom proto, že nějaký Franta Vopička z Horní Dolní kupuje díly na vrakovišti a ve své stodole nemá ani počítač na základní diagnostiku. Jezdím každých 15.000 km výhradně do značkového servisu na pravidelné kontroly a výměny dílů (přestože by to třeba ještě na první pohled ani nebylo potřeba) a také právě proto bez problémů najezdím stovky tisíc km bez sebemenších technických problémů...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 11.09.2005 16:03, RE: Značkové vs. neznačkové
Tomíno napsal:
Jenže šetřit zrovna na servisu mi připadá hodně krátkozraké. Nemíním se někde zabít jenom proto, že nějaký Franta Vopička z Horní Dolní kupuje díly na vrakovišti a ve své stodole nemá ani počítač na základní diagnostiku. Jezdím každých 15.000 km výhradně do značkového servisu na pravidelné kontroly a výměny dílů (přestože by to třeba ještě na první pohled ani nebylo potřeba) a také právě proto bez problémů najezdím stovky tisíc km bez sebemenších technických problémů...
Chtěl bych se konkrétně vyjádřit k názoru pána z Horní Dolní, který neví, o čem píše. Je jedním z těch, kteří vyhazují peníze do luftu. Kdyby se trochu zajímal o to, co mu do vozu montují, tak zjistí, že značná část replik je prvovýroba, která se montuje do nových vozů. On si tedy nemusí do vozidla nechat namontovat ty nejlevnější repliky, ale může si koupit dražší (byť stále ještě o více než polovinu levnější než značkové), liší se pouze tím, že obaly jsou poseté znaky daného typu vozu. Po rozbalení značkového výrobku si lze snadno ověřit výrobce, ten je na díle vyražen. Stejný typ výrobku si lze objednat u jakéhokoli prodejce náhradních dílů, pouze bude zabalen v jiné krabičce. Doufám, že si krabičky schovává (ten pán z Horní Dolní), protože ho stály již mnoho peněz. Osobně beru díly z firmy Auto Štangl, jsou certifikované z prvovýroby, a za poloviční ceny. Mohu uvést konkrétní případ. Několikrát se mi stalo, že při cestě pro náhradní díl jsem potkal dva nejmenované značkové servisy, které si odvážely náhradní díly ze stejné prodejny jako já. Myslím si, že tzv. stodoloví mechanici dosahují stejných (ne-li lepších) kvalit, s tím rozdílem, že značkové servisy se zabývají pouze svojí značkou a mají veškerá data a manuály. Neznačkoví mechanici si poradí i bez toho všeho, avšak ve stejné kvalitě a za podstatně nižší cenu. Přeji pánovi mnoho dalších kilometrů na originálních dílech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.09.2005 07:41, RE: Značkové vs. neznačkové
Bohuslav napsal:
Chtěl bych se konkrétně vyjádřit k názoru pána z Horní Dolní, který neví, o čem píše. Je jedním z těch, kteří vyhazují peníze do luftu. Kdyby se trochu zajímal o to, co mu do vozu montují, tak zjistí, že značná část replik je prvovýroba, která se montuje do nových vozů. On si tedy nemusí do vozidla nechat namontovat ty nejlevnější repliky, ale může si koupit dražší (byť stále ještě o více než polovinu levnější než značkové), liší se pouze tím, že obaly jsou poseté znaky daného typu vozu. Po rozb...
Ve své podstatě máte pravdu.Pohybuji se v tomto oboru již řadu let tak Vám zodpovědně mohu říci, že mnoho kvalitních výrobců dodává do prvovýroby tak i na aftermarket, kde si pak u kvalitních prodejců můžete tyto náhradní díly koupit. Nemyslím si však, že zrovna firma Auto Štangl patří na našem trhu k těm levnějším. Mám osobně vyzkoušené, že stejné výrobky se od shodných výrobců lze pořídit od jiných velkých prodejců náhradních dílů podstatně levněji. Nákup brzdařiny a základních podvozkových částí na vrakovišti je hazardem s vlastním životem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 18.09.2005 18:46, RE: Značkové vs. neznačkové
Bohuslav napsal:
Chtěl bych se konkrétně vyjádřit k názoru pána z Horní Dolní, který neví, o čem píše. Je jedním z těch, kteří vyhazují peníze do luftu. Kdyby se trochu zajímal o to, co mu do vozu montují, tak zjistí, že značná část replik je prvovýroba, která se montuje do nových vozů. On si tedy nemusí do vozidla nechat namontovat ty nejlevnější repliky, ale může si koupit dražší (byť stále ještě o více než polovinu levnější než značkové), liší se pouze tím, že obaly jsou poseté znaky daného typu vozu. Po rozb...
Vzhledem k tomu, že již přes deset let jezdím do stejného značkového servisu, je naprosto samozřejmé, že mi vrací jak vymontované díly (které nepotřebuji a svému servisu věřím), tak "krabičky poseté znaky daného vozu" - jenže nejsou z vrakoviště, ale přímo od prvovýrobce dopravené letecky do republiky a rovnou s mým jménem coby zákazníka, tedy žádný "diskont market". A pokud jde o cenu, alespoň v mém případě (jsem věrný značkám koncernu GM) jsou tyto díly levnější než u neznačkových prodejců. O tom, že všichni mechanici byli povinně na zaškolení na daný typ vozu přímo u výrobce ani nemluvě. Též přeji mnoho šťastných kilometrů na dílech z tržiště...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.09.2005 20:45, RE: original
Do motoru,řízení,brzdy,ORIGINAL,ostatní neznačkové,druhovýroba.
Děkuji V.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.