0
zpět
 

diskuze k tématu: Nový benzínový tříválec od PSA je ve výrobě

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.12.2011 14:17, ???
Tak to bude diesel nebo benzín? Nepochopil jsem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.12.2011 16:24, RE: ???
donald napsal:
Tak to bude diesel nebo benzín? Nepochopil jsem.
podle emisí zážehový motor, podle označení postrádající magické "D" taky zážehový, kdo ale může tušit jestli to nebude třeba na líh, nebo plyn.. nafta u těchto dvou zmíněných je pramálo pravděpodobná...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.12.2011 16:25, RE: ???
Projectigi napsal:
podle emisí zážehový motor, podle označení postrádající magické "D" taky zážehový, kdo ale může tušit jestli to nebude třeba na líh, nebo plyn.. nafta u těchto dvou zmíněných je pramálo pravděpodobná...
a vůbec, kdybychom si to přečetli od začátku, tak tam je zmínka "tyto nové benzínové motory" :o) ono to půjde.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.12.2011 19:30, Nebylo by to špatné,
bylo by to hezké, moc pěkné motory to jsou na fotkách, ale mi tam chybí ta druhá řada válců...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.12.2011 12:10, RE: Nebylo by to špatné,
gablenz napsal:
bylo by to hezké, moc pěkné motory to jsou na fotkách, ale mi tam chybí ta druhá řada válců...
No jo, na tu zapomněli......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.12.2011 12:12, Tak co nás ještě čeká?
Dvouválec? nebo objem pod jeden litr? A na závěr budeme motoru přidávat watty přišlápnutím do pedálů. Tyto budou mít nášlapky vlevo od spojky, přimontované k podběhu, lepší auta budou mít i druhé pedály na místě spolujezdce. Tímto se obnoví poptávka po stopařích.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.12.2011 12:12, RE: ???
donald napsal:
Tak to bude diesel nebo benzín? Nepochopil jsem.
Pro dojíždějící: "Továrna v Trémery funguje od roku 1979 a dnes zaměstnává 3 720 osob. S kumulovanou roční výrobou 35 milionů motorů jde o největší továrnu na dieselové motory na světě." Vedle dieselových motorů tam nejspíš budou vyrábět ony zmiňované benzinové... Proč je tam to slovo kumulovanou netuším, možná je tam navíc ono slovíčko DIESELOVÉ, které tě (i mě) zmátlo...

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.12.2011 16:10, RE: Tak co nás ještě čeká?
rojack napsal:
Dvouválec? nebo objem pod jeden litr? A na závěr budeme motoru přidávat watty přišlápnutím do pedálů. Tyto budou mít nášlapky vlevo od spojky, přimontované k podběhu, lepší auta budou mít i druhé pedály na místě spolujezdce. Tímto se obnoví poptávka po stopařích.
To budou tzv rekuperační šlapky. Ve velkém kulovitém zásobníku na střeše se bude ukládat ztrátová energie vychytaná během pohybů tlumičů, při desednutí řidiče na sedadlo, při decelaraci...atd. Přes složitý systém pístnic a čerpadel dojde ke sběrů doporovdných tlaků ze systému a ty se pak využijou pro nakopnutí moderního jednoválce 0.5 turbo, třeba při potřebě předjíždění.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.12.2011 23:18, RE: Tak co nás ještě čeká?
gablenz napsal:
To budou tzv rekuperační šlapky. Ve velkém kulovitém zásobníku na střeše se bude ukládat ztrátová energie vychytaná během pohybů tlumičů, při desednutí řidiče na sedadlo, při decelaraci...atd. Přes složitý systém pístnic a čerpadel dojde ke sběrů doporovdných tlaků ze systému a ty se pak využijou pro nakopnutí moderního jednoválce 0.5 turbo, třeba při potřebě předjíždění.
Taky stojí za zvážení odsávání bioplynu produkovaného osádkou. Čím víc pasažérů tím větší dojezd. Při předjížděcím manévru tváří v tvář protijedoucímu kamionu bude produkce pravděpodobně snad vyšší, což přispěje k efektivnějšímu předjetí.<br>
Ale na druhou stranu, ta ropa jednou asi opravdu dojde nebo bude natolik drahá, že se nebude vyplácet ji pálit v motorech. A jsem opravdu zvědav na co pak budem jezdit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.12.2011 11:45, RE: Tak co nás ještě čeká?
Petr S napsal:
Taky stojí za zvážení odsávání bioplynu produkovaného osádkou. Čím víc pasažérů tím větší dojezd. Při předjížděcím manévru tváří v tvář protijedoucímu kamionu bude produkce pravděpodobně snad vyšší, což přispěje k efektivnějšímu předjetí.<br>
Ale na druhou stranu, ta ropa jednou asi opravdu dojde nebo bude natolik drahá, že se nebude vyplácet ji pálit v motorech. A jsem opravdu zvědav na co pak budem jezdit.
Ropa jen tak nedojde, jen její spotřeba bude modifikována. Právě jsem na jiném místě dočetl zprávu o obrovských nalezištích břidlicového plynu v Číně, větších než v USA. Využitelné zásoby energie se nejen nezmenšují, nýbrž neustále rostou.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.