0
zpět
 

diskuze k tématu: Peugeot 407 coupe

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.12.2014 21:32, Peugeot 407 coupe
Dobrý den,
nějaký čas již zvažuji koupi \"nového\" auta a velice mě zaujal Peugeot 407 coupe. Zajímalo by mne, jaké jsou provozní náklady tohoto vozu ve srovnání s klasickou 407, případně jaká motorizace je pro tento model nejvhodnější. Můj roční nájezd činí do 20 000 km.

Děkuji za odpověď.

S pozdravem

Jiří
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pátek 12.12.2014 08:36, RE: Peugeot 407 coupe
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den,nějaký čas již zvažuji koupi \"nového\" auta a velice mě zaujal Peugeot 407 coupe. Zajímalo by mne, jaké jsou provozní náklady tohoto vozu ve srovnání s klasickou 407, případně jaká motorizace je pro tento model nejvhodnější. Můj roční nájezd činí do 20 000 km.Děkuji za odpověď.S pozdravemJiří


Je to málosériová stylovka, takže specifické díly budou dražší (např. podvozkové, karosářské...), bacha na otlučený předek auta od špatného parkování - čumák je dlouhý a nízký a kdo na to nemyslí, tak to pořádně dře, může pak být poškozeno i něco mechanického. Motor jednoznačně 2,0 Hdi, nic jiného bych nebral. Výkonově na běžné ježdění taktak stačí (je to dost těžké auto), ale je to prověřená technika s dobrou spotřebou a uservisovatelná. Základní benzín bych nebral a V6 se může prodražit. Silnější diesely jsou taky náročnější.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Středa 17.12.2014 21:49, RE:
Dobrý den. Pro verzi Coup platí prakticky to samé, co pro klasickou 407. Je to poměrně povedené auto, pokud ročně neujedete více než cca 25 tis. km, bude lepší volbou benzínový motor, doporučuji dvoulitr, případně větší jednotku o objemu 2,2 litru. Pokud najedete více, mohl by se vyplatit diesel. Co se týká problémů, vůz trpí na poruchy elektroinstalace (el. ovládání oken, centrálního zamykání atd.), objevují se vůle na přední nápravě nebo se někdy předčasně opotřebují filtry pevných částic. Výjimkou nejsou úniky převodového oleje nebo poruchy páček pod volantem..
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.