0
zpět
 

diskuze k tématu: HDi s vyšším nájezdem

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
jirik12
počet příspěvků1
datum registrace19.02.2015
Čtvrtek 19.02.2015 18:02, HDi s vyšším nájezdem
Dobrý den,

uvažujeme o koupi automobilu na dojíždění do práce cca 60 km denně (70% orksky 30% obec), výlety po ČR a dovolené. Roční nájezd u nás činí cca 18 tkm. Rozpočet na auto máme kolem 90 tisíc. Zalíbil se nám Peugeot 407 SW s dieslovým motorem. Za tuto cenu se nájezd automobilu pohybuje okolo 200tkm. Chtěl bych se proto zeptat na co si u tak vysokého počtu km dávat pozor, kolik vydrží motory a ostatní mechanické součásti motoru a vozidla. Momentálně máme od rodičů zapůjčenou felicii ale z rodinné flotily mám zkušenost s koncernovými auty VW (vše diesel). Proto prosím o váš názor na ojetého Peugeota 407 s vyšším nájezdem km.

Děkuji.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Čtvrtek 19.02.2015 19:30, HDI
Musim říct že po zkušenostech motor HDI je to nejmenší čeho bych se u olítanýho francouze bál. U Berlinga to byla jediná část s kterou nikdy nebyl problém.
Mít na auto jen 90t koupim kombika mondeo tdci před motorovou smrtí a nechám udělat motor. Ještě by možná zbylo a byl by minimálně 150t km klid.
reagovat
Karel - TipCars.com
počet příspěvků1089
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 19.02.2015 23:18, RE:
Dobrý den. Peugeot 407 s dieselem HDi je dobrou volbou. Mechanický základ je velmi odolný, při nájezdu cca 200 tis. km je ale dobré se připravit na případnou výměnu součástí systému Common-Rail. Jinak vůz netrpí na korozi a nabídne vysoký komfort cestování. Občas se u něj vyskytují problémy s elektronikou.
reagovat
Primcar
počet příspěvků35
datum registrace06.03.2014
Pátek 20.02.2015 00:40, .
jo na tachometru se vse pohybuje okolo 200tkm ale ve skutecnosti to bude 300-400tkm ...
nedivat se na najety pocet km ale na stav vozu at mu sviti na displeji co chce...
reagovat
kubular
počet příspěvků15
datum registrace05.08.2014
Pátek 20.02.2015 21:24, hdi ...
Vlastním peugeota 407 2.0 hdi a momentálně má 262 tis.km.Jsem jeho druhý majitel po prvním z německa a na motoru nebylo ješte nic děláno.Jo vlastně jeden snímač nasávaného vzduchu za 800Kč.Jinak původní turbo,EGR,vstřiky,filtr pevných části,setrvák,spojka a dvouhmota.Sevisní knížka z německa byla kompletní až do prodeje,takže se tomu dá věřit.Já sám jsem na něm najel cca 100tis km.
Jednoduše a stručně řečeno je to,že HODNĚ zaleží na tom jak a kdo s autem jezdil.Zmršit se dá jakykoliv motor a typ auta.Chce to prostě štastnou ruku a šestý smysl.
A abych jen nechválil.Je špatnej jeden žhavič,to už vím od začátku,ale nikomu se moc do toho nechce,je potvora schovanej pěkně vzadu pod oknem a pak vlhne gufero na klice a motor je ze spodu trošku mokrej.To budu řešit až při dalších rozvodech.To bude asi až za dlouho,protože první rozvody jem dělal ve 190 tis.
Jinak jsem spokojenej,koukám po nějakém nástupci,ale když dobře slouží a nepotřebuje zatím žadný drahý servis tak není potřeba ho prodávat.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1000
datum registrace09.05.2007
Pátek 20.02.2015 22:11, RE: hdi ...
kubular napsal:
Vlastním peugeota 407 2.0 hdi a momentálně má 262 tis.km.Jsem jeho druhý majitel po prvním z německa a na motoru nebylo ješte nic děláno.Jo vlastně jeden snímač nasávaného vzduchu za 800Kč.Jinak původní turbo,EGR,vstřiky,filtr pevných části,setrvák,spojka a dvouhmota.Sevisní knížka z německa byla kompletní až do prodeje,takže se tomu dá věřit.Já sám jsem na něm najel cca 100tis km. Jednoduše a stručně řečeno je to,že HODNĚ zaleží na tom jak a kdo s autem jezdil.Zmršit se dá jakykoliv motor a typ auta.Chce to prostě štastnou ruku a šestý smysl. A abych jen nechválil.Je špatnej jeden žhavič,to už vím od začátku,ale nikomu se moc do toho nechce,je potvora schovanej pěkně vzadu pod oknem a pak vlhne gufero na klice a motor je ze spodu trošku mokrej.To budu řešit až při dalších rozvodech.To bude asi až za dlouho,protože první rozvody jem dělal ve 190 tis.Jinak jsem spokojenej,koukám po nějakém nástupci,ale když dobře slouží a nepotřebuje zatím žadný drahý servis tak není potřeba ho prodávat.


Kde to mám podepsat?
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků981
datum registrace08.09.2009
Neděle 22.02.2015 07:23, HDI
Pokud se už budu opakovat, tak se omlouvám. Ale nedá mi to, tahle značka mě provázela 13 let, kdy jsem pracoval v zahraničí a díky filosfii firmy jsme museli mít (samosebou jen na daných postech Pežoty. Začal jsem v roce 1995 přes P306, poté 605 (zničen na dálnici díky volovi, který usnul za volantem), 405, pak nová řada 406, 807, 407, pak několik soukr. aut doma stejné značky.Můj kolega-šéf - 405,406,pak povýšil a mohl si koupit Volvo.
Pravda, auta se kupovala, vždy nová a jezdil o vždy jen jeden řidič = já a auta dosávala vždy servis ve znčce (Linz, Miláno, poté Praha ve FC). Najel jsem s nimu sumasumárum přes 1,3 mega. Nikdy - ani jednou jedinkrát - se na žádném z nich nemuselo nic řešit na motoru či převodovce. Až na jednom mém soukr. P407 1,6HDI se kolem 150tkm ozval DPF. Vstřiky, turba, dvouhnity.-vše originály bez šáhnutí až d prodeje. Nejvíce mi k srdci přiroslta P406 sedan s 80kW HDI, kterou jsme z firmy rpodali mému kamarádovi a ten ji (resp. jeho žena) dojezdila do stadia 362tkm a pak pro celkové zanedbáí šla někam do bazaru asi za 40 tisíc Kč. Na autě byl původní motor, jeho nástavby, ale protožže paní byla jaksi ehm neopatrná, z auta se stal otloukánek a prodělal několik havárií a kolizí...
Šéf měl 406 s 100kW, taktéž dodnes někteří mi kolegové vlastní své staré mslužební 407 s HDI 100kW a nedají na ně dopustit. Bohužel, proti 406 byla 407 obrvoským skokem dolů v kvalitě provedení a v ěnkterých (včetně mé) se ozývaly některé elektrické prvky výbavy - mně například nešel nastartovat, alepo 2 neúspěšných zásazích autor. servisu jsem si závadu za půl hoidny odtsranil sám, jen ji vždy nalézt.
Obecně - HDI motory patří (patřily) mezi to nej mezi dýzly a třeba koncernové motory se do nedávna měly od nich setsakra hodně co učit, než přišly s CR technologií.
Jako vždy, i nyní to chce být obezřetný, ani Pežoty nemlídnou a nájezdy u HDO budou obecně dnes velmi vysoké. CHce to důkladně prošetřit istorii servisu, pka by mohly být výdaje dost nemilé.

Jako poznáku uvedu jen to, že má-li někdo možnost servisovat auto v Rakousku či Německu, tak na základě svých 10 ze 13 let zkušeností to rozhondě mou jen doporučit. Služby LEVNĚJŠÍ a kvality o hodně vyšší, o jednání se zákazníkem nemluvím. A to FC na Chdovoě patřil k tomu lepšímu...
reagovat




Copyright © EBM system s.r.o., 2005 – 2019, všechna práva vyhrazena.