0
zpět
 

diskuze k tématu: Peugeot 308 CC 1.6 THP: klobouk dolů

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.08.2009 06:25, Benzin
Tak jestli do tohodle ropaka fakt lili benzin, tak jim to jet opravdu nemohlo. :D
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.08.2009 07:27, Zajímavá recenze
Na 308cc jsem četl vícero recenzí, a všechny vesměs pochvalné, auto bylo hodnoceno jako motoricky slabé, nicméně o kroucení karosérie se všichni shodně shodovali jako o minimálním... že do kabrioletu bez windschotttu táhne, to by mně skutečně taky nenapadlo... třeba mi autor připomene nějaký, který se bez této ochrany obejde?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.08.2009 09:08, pro řidiče s kloboukem (?)
Netradiční pojetí recenze ... na fotkách je dieselová verze 1.6 HDi, v textu se píše o benzinovém motoru.
K motoru ... asi hodně záleží, kde má autor textu nastavenu "laťku". Když má auto necelých 1,6 tuny, 150 koní, 240Nm při 1400ot. (!!) a zrychlení 0-100 pod 10 vteřin, tak se objektivně nedá mluvit o nějaké výrazné lenosti a doporučovat auto "víceméně jen klidným víkendovým řidičům".
Vidím to takto pane Los - Vy osobně jste zvyklý jezdit v dieselovém autě, při zrychlování jste zvyklý že díky různým turbo-efektům a nepravidelným kopancům v určitých otáčkách máte pocit "že to jede". Když potom jedete v autě které žádné kopance a výkonové skoky nemá a "pouze" plynule táhne v širokém spektru otáček, tak máte pocit že to "nejede". Dieselovému způsobu jízdy by odpovídala i spotřeba - běžně by auto mělo jezdit za méně než "kolem devíti". Vaše tvrzení, že s tím "často nejde předjet náklaďák" zní úsměvně, nezlobte se.
Jako motoristický novinář by jste měl být objektivnější. Je mnoho aut, která mají výrazně méně dynamiky než tato 308-ka a přesto se s nimi dá normálně jezdit nejen v klobouku o víkendech (např. etalon našich firemních flotil).
Pěkný den.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.08.2009 09:24, RE: pro řidiče s kloboukem (?)
silverado napsal:
Netradiční pojetí recenze ... na fotkách je dieselová verze 1.6 HDi, v textu se píše o benzinovém motoru.
K motoru ... asi hodně záleží, kde má autor textu nastavenu "laťku". Když má auto necelých 1,6 tuny, 150 koní, 240Nm při 1400ot. (!!) a zrychlení 0-100 pod 10 vteřin, tak se objektivně nedá mluvit o nějaké výrazné lenosti a doporučovat auto "víceméně jen klidným víkendovým řidičům".
Vidím to takto pane Los - Vy osobně jste zvyklý jezdit v dieselovém autě, při zrychlování jste zvyklý že díky...
Tenhle beziňák je přeplňovaný, takže ty různý turbo efekty o kterých se tu zmiňujete ho mohou trápit také, že?!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.08.2009 09:54, RE: pro řidiče s kloboukem (?)
Kuba88 napsal:
Tenhle beziňák je přeplňovaný, takže ty různý turbo efekty o kterých se tu zmiňujete ho mohou trápit také, že?!
Současné moderní benzinové turbomotory (a obzvláště tento 1.6 THP) zmiňovanými neduhy netrpí. Naopak se vyznačují plynulým zátahem v rozmezí 1500-6000ot.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.08.2009 10:48, RE: pro řidiče s kloboukem (?)
silverado napsal:
Současné moderní benzinové turbomotory (a obzvláště tento 1.6 THP) zmiňovanými neduhy netrpí. Naopak se vyznačují plynulým zátahem v rozmezí 1500-6000ot.
Nevím, jestli se do CC dává (jako do ostatních 308) i THP 175k. Asi tím chtěl autor naznačit, že ten by vyhovoval líp...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.08.2009 14:13, RE: pro řidiče s kloboukem (?)
silverado napsal:
Netradiční pojetí recenze ... na fotkách je dieselová verze 1.6 HDi, v textu se píše o benzinovém motoru.
K motoru ... asi hodně záleží, kde má autor textu nastavenu "laťku". Když má auto necelých 1,6 tuny, 150 koní, 240Nm při 1400ot. (!!) a zrychlení 0-100 pod 10 vteřin, tak se objektivně nedá mluvit o nějaké výrazné lenosti a doporučovat auto "víceméně jen klidným víkendovým řidičům".
Vidím to takto pane Los - Vy osobně jste zvyklý jezdit v dieselovém autě, při zrychlování jste zvyklý že díky...
Opravdu zajímavé "počteníčko" Je to zvláštní, jak různorodě lze hodnotit tentýž vůz ústy (z pera) více lidí. Tuto novinářskou 308 CC jsme v redakci také měli a je to zajímavé, ale v mnoha ohledech se s autorem článku neshodnem. Třeba to řízení. Nevím co proti němu autor má, mně se zdálo vcelku zdařilé. Osobně nechápu to porovnání s německými vozy, to je docela úlet. Jasně, jestli měl autor na mysli třeba Porsche 911 Turbo 996, nebo 997, tak to opravdu tak bude, avšak 911 je po stránce naladění řízení světovou špičkou. Jiné to je bude-li porovnávat 308 CC třeba s Opelem Agilou, či novou Insignií. Ty kvalitou řízení, potažmo zpětnou vazbou opravdu nevynikají, což u staré agily až tak nevadí, ale u jinak skvělé Insignie to trochu zamrzí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.08.2009 15:04, Další z parádních "OBJEKTIVNÍCH" testů
Pánové z redakce dostali evidentně na kafe od výrobců aut německé provenience. Je to nechutné až směšné. Auto jsem měl týden a srování s konkurencí opravdu mám. Měřím 194 cm a o čelní okno jsem se neměl tendenci dloubnout ani jednou - chce to jen trochu na to myslet, že je to cabi (konkurence není v tomto ohledu nijak dále ani Eos, ani Ford Focus CC). Motor 1.6 THP je v manuálu skvělý - neuvěřitelně tichý (u cabi oceníte), jezdí mimo město za 5.5 litru, při svižnější jízdě do 8.5. Pánové s 9 litry asi jezdili v SRN 190 km/h po dálnici - tam ale toto auto určeno není...anebo mají místo pravé nohy (dosti špatnou) protetiku. No prostě, jsou to tak "objektivní" žvásty, že se mi z této "recenze" chce zvracet. Inu, za pár šušnů budou naši páni novináři hlásit, jako vždy: VW, Audi und Mercedes forever!!!! Budiž jim to kafe navíc přáno, hehehe
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.08.2009 18:26, RE: Další z parádních "OBJEKTIVNÍCH" testů
Novinář napsal:
Pánové z redakce dostali evidentně na kafe od výrobců aut německé provenience. Je to nechutné až směšné. Auto jsem měl týden a srování s konkurencí opravdu mám. Měřím 194 cm a o čelní okno jsem se neměl tendenci dloubnout ani jednou - chce to jen trochu na to myslet, že je to cabi (konkurence není v tomto ohledu nijak dále ani Eos, ani Ford Focus CC). Motor 1.6 THP je v manuálu skvělý - neuvěřitelně tichý (u cabi oceníte), jezdí mimo město za 5.5 litru, při svižnější jízdě do 8.5. Pánové s 9 lit...
No vidíte, my jsem na kafe od německých výrobců nedostali, takže píšeme pravdu. ))). Nesmíte všechny novináře házet do jednoho pytle, byť mnozí čtenáři musí být občas notně opačného názoru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.08.2009 21:19, 308CC vs. EOS
No recenze pěkná, potvrzuje jiné zkušenosti. Např. z Top Gear/Fiftg Gear. Nicméně při přímém porovnání s EOSem je P308CC o dost horší vůz. EOS by měl mít mnohem lépe vyřešenou aerodynamiku (dovnitř tak netáhne a dá se jet i po dálnici s "open air", s prostorností na zadních sedadlech NEní nejmenší problém, rám čelního skla je dále... Podle mě má 308CC (bohužel) poměrně fatální nedostatky pro praktické použití. Nicméně docela hezký je. Jen mi na něm přijdou příšerně malá i tyhle kola.
Pro mě je Eos jasným králem mainstreamových kabroiletů. Focus CC je (bohužel) zrůdička, P308CC navoněná fiflena, Mégane CC již má své za sebou.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.