0
zpět
 

diskuze k tématu: Peugeot 307 XT

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.06.2006 07:32, Recenze
Fajn recenze. Je to zajímavý vozítko.

Teda musím se přiznat, že recenzi ve slovenštině čtu 2x déle...=)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.06.2006 14:02,
Uf, to byla fuška, ale prokousal jsem se až na konec. Poměrně dobrá recenze, jen jsem si myslel, že overboost se ovládá tlačítkem (nebo ne?). Taky jsem obul 205/55 R16 a je to rozdíl. Jak píše autor, tvrdší, na nerovnostech nervózní, ale celkově lepší pocit. Jinak pro rodinu to opravdu chce breaka - dost velký kufr a hlavně prodloužený rozvor (a i ten občas je malý).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 07.06.2006 17:23, RE: bez předmětu
Pepe napsal:
Uf, to byla fuška, ale prokousal jsem se až na konec. Poměrně dobrá recenze, jen jsem si myslel, že overboost se ovládá tlačítkem (nebo ne?). Taky jsem obul 205/55 R16 a je to rozdíl. Jak píše autor, tvrdší, na nerovnostech nervózní, ale celkově lepší pocit. Jinak pro rodinu to opravdu chce breaka - dost velký kufr a hlavně prodloužený rozvor (a i ten občas je malý).
Overboost se neovládá žádným tlačítkem, ale je řízen řídící jednotkou motoru na základě snímače polohy pedálu akcelerátoru. Jen nevímn, která 307 tohle má? z Peugeotů to měl poprvé a naposled vyjímečný 405 T16 4x4. Jinak tenhle systém mají pokud vím výhradně benzinové přeplnované motory. U dieslu jsem to ještě neviděl, ale jinak recebze hezká, to je fakt.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.06.2006 09:49, RE: overboost
Tomáš napsal:
Overboost se neovládá žádným tlačítkem, ale je řízen řídící jednotkou motoru na základě snímače polohy pedálu akcelerátoru. Jen nevímn, která 307 tohle má? z Peugeotů to měl poprvé a naposled vyjímečný 405 T16 4x4. Jinak tenhle systém mají pokud vím výhradně benzinové přeplnované motory. U dieslu jsem to ještě neviděl, ale jinak recebze hezká, to je fakt.
Myslím, že funkciu overboost má momentálne motor 1,6HDI v modelovom rade 407, ktorý má "bežný" krútiaci moment 240 Nm pri 1750 ot/min. Ten sa pri prudkej akcelerácii krátkodobo zvyšuje na 260 Nm (zdroj www.peugeot.sk). Neviem, či aj 2,0HDi v 307 má túto funkciu, domnieval som sa čisto len na základe toho, ako sa motor pri akcelerácii správa - max. krútiaci moment je 320 Nm pri 2000 ot/min, pri prudkej akcelerácii ako keby pri dosiahnutí 2500 - 2600 ot/min. ešte viac "ožil."
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 09.06.2006 13:56, RE: overboost
Radak napsal:
Myslím, že funkciu overboost má momentálne motor 1,6HDI v modelovom rade 407, ktorý má "bežný" krútiaci moment 240 Nm pri 1750 ot/min. Ten sa pri prudkej akcelerácii krátkodobo zvyšuje na 260 Nm (zdroj www.peugeot.sk). Neviem, či aj 2,0HDi v 307 má túto funkciu, domnieval som sa čisto len na základe toho, ako sa motor pri akcelerácii správa - max. krútiaci moment je 320 Nm pri 2000 ot/min, pri prudkej akcelerácii ako keby pri dosiahnutí 2500 - 2600 ot/min. ešte viac "ožil."
2,0 HDI má funkci overboost. Teda nevím, jestli se přesně tak jmenuje, ale motor má standartně výkon 100 kW a 320 N/m a krátkodobě se kroutící moment zvyšuje na 340 N/m. Je to ovládané řídící jednotkou a ne tlačítkem.
reagovat
h.hook
počet příspěvků1
datum registrace18.02.2013
Pondělí 18.02.2013 05:34, Peugeot 307
Super recenze!! Jen tak dále.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.