0
zpět
 

diskuze k tématu: Vysoká teplota motoru

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.07.2015 10:21, Vysoká teplota motoru

vozidlo: Peugeot 206 2.0Hdi
rok výroby: 2000
palivo: nafta
výkon v kW: 66
kód motoru: RHY

popis závady: Po ujetí asi 10km teplota chladící kapaliny vyleze na cca 85-90°C.Pokud začnu brzdit a zastavím,teplota vyleze na nějakých 100°C.Po rozjetí opět klesne na 85-90°C.Dnes ráno při cestě do práce jsem zapnul ventilaci (ne klimu) na studeno a teplota okamžitě vylezla na nějakých 110-115°C.Po vypnutí zas klesla na 90°C.Po zapnutí topení opět prudce vzrostla a po vypnutí klesla.Tente problém pozoruji posledích pár dní,kdy jsou venku teploty kolem 35°C.Jinak chladící kapalina je měněná nedávno a dolitá na rysku max.

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagovat
radek.slivaFB
počet příspěvků181
datum registrace16.03.2013
Úterý 07.07.2015 12:51, zavada
jako první bych vymenil termostat neni to drahe a je to vetsinou prave to.....jestli teplota klesa pri vysich otackach tak to se prave ten termostat neotevira cely...neposlouchat reci zkuste hodit termostat do varici vody jestli se otevre....mluvim z vlastni zkusenosti. Potom bych sel dale... vodni pumpa nebo tesneni...
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Středa 08.07.2015 00:45, Re:
Dobrý den. S velkou pravděpodobností se jedná o vadný termostat, který se dostatečně neotvírá. Jednou z možností je i neprůchodný chladič
reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Pondělí 13.07.2015 12:19, chladič
Termostat když je mrtvej, tak zůstává zpravidla otevřenej pořád. Takže malá pravděpodobnost je, že ten termostat zůstal navzdory očekávání naopak přizavřenej (se mi nezdá...).
Nebo je přicpanej chladič. To se mi jeví jako pravděpodobnější.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pondělí 13.07.2015 12:37, výměna kapaliny
Vzhledem k tomu, že píšete o nedávné výměně chladící kapaliny, mohlo se stát, že výměnou se povolily usazeniny a někde to dělá bo*del. Stává se to hlavně, když léta se kapalina neměnila. Termostat jak už bylo zmiňováno to být může a jeho výměnou se nic nezkazí, akorát vřele doporučuji při jedné práci vyměnit i teplotní čidlo (pokud je např. termostat nebo čidlo na špatně přístupném místě. Mě to takhle dělalo kdysi u audiny, oboje jsem vyměnil a už mám roky pokoj.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.