0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Zafira 2.2 DTI a problém se vstřikovacím čerpadlem

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
eftik
počet příspěvků21
datum registrace26.02.2009
Úterý 12.08.2014 12:51, allegro
Vím, že Poláci jsou na Opely (repase všeho možného) šikovní, nevím, jak daleko to do Polska máte. Případně mrknout na allegro. Zadat do hledání "opel 2,2 dti pompa" , napřl jedna firma jménem D-tech tam zmiňuje něco o opravách.

http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-opel-omega-zafira-2-0-2-2-dti-vp44-i4450080032.html

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m
reagovat
Muroň
počet příspěvků71
datum registrace10.06.2008
Úterý 12.08.2014 13:49, VP 44
Promiňte mi můj cynismus, ale koupit si auto s motorem s "dvoukonektorovým" čerpadlem VP44 obsahujícím ŘJ, snímač otáček a další obvykle ve vstřikovacích čerpadlech se nevyskytující zařízení, jejichž opravu lze provést jen výměnou čerpadla za čerpadlo, si může jen člověk, který ta čerpadla ve funkčním stavu sbírá.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Úterý 12.08.2014 14:37, Profláklý motor
1. Když znáte tyto stránky, proč jste si nepřečetl pár recenzí, resp. obecně na internetu, a proč jste do Zafiry, do které se dávala spousta povedených motorů vybral ten nejhorší. Vždyť stejně žere 7-8 l nafty tak ani z důvodu spotřeby smysl nedává a kvanta různých Opelů s tímto motorem dojezdila jen proto, že cena opravy i výrazně přesáhla cenu vozidla samotného?

2. Pokud se chcete s prodávajícím přít, doporučuji kontaktovat právníka, aby mu pohrozil on, ne vy přímo. Často to zafunguje, požadoval bych vrácení kupní ceny, nebo slevu, která pokryje náklady na opravu (ale raději vrácení peněz a koupit si např. 1,8 16V nebo 1,9 CDTi).

3. Pokud auto vracet nechcete, je možností více, z nichž mi jako nejlepší připadá koupit v Německu nějakou totálku, ale s funkčním motorem. Vyjde to levněji než oprava a zbude spousta dalších ND. Kontaktoval bych ještě specialisty na diesely.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Úterý 12.08.2014 16:50, RE: Profláklý motor
Paul napsal:
1. Když znáte tyto stránky, proč jste si nepřečetl pár recenzí, resp. obecně na internetu, a proč jste do Zafiry, do které se dávala spousta povedených motorů vybral ten nejhorší. Vždyť stejně žere 7-8 l nafty tak ani z důvodu spotřeby smysl nedává a kvanta různých Opelů s tímto motorem dojezdila jen proto, že cena opravy i výrazně přesáhla cenu vozidla samotného?2. Pokud se chcete s prodávajícím přít, doporučuji kontaktovat právníka, aby mu pohrozil on, ne vy přímo. Často to zafunguje, požadoval bych vrácení kupní ceny, nebo slevu, která pokryje náklady na opravu (ale raději vrácení peněz a koupit si např. 1,8 16V nebo 1,9 CDTi).3. Pokud auto vracet nechcete, je možností více, z nichž mi jako nejlepší připadá koupit v Německu nějakou totálku, ale s funkčním motorem. Vyjde to levněji než oprava a zbude spousta dalších ND. Kontaktoval bych ještě specialisty na diesely.


Např. zde je článek http://www.tipcars.com/magazin-jak-se-dostal-olej-do-nafty-u-opelu-zafira-a-co-s-tim-4455.html cituji: U Zafiry 2,2 DTI bylo použito klasické vstřikovací čerpadlo Bosch VP44, které se dá považovat za velmi spolehlivé a odzkoušené.

Njn 11 let starý turbo diesel...
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Středa 13.08.2014 09:36, už to není tak hrozné
někdo v Opavě prodává repasovaná VP44 s novou jednotkou za 13k i s 12ti měsíční zárukou. stačí zadat do vyhledavače VP44 Bosch Opel prodám a vyjede vám to. každopádně prodejce je z..d který pravděpodobně věděl že čerpadlo má problém, škoda že jste neabsolvoval delší zkušební jízdu při které by vám chybová hláška vyskočila po více než jistém smazání předchozích chybových hlášení prodejcem. njn, život je boj. kupte čerpadlo se zárukou a berte to jako nutnou investici po prodeji. 13k nestojí za to abyste se kvůli tomu soudil, prosoudíte majlant a i když vyhrajete tak se peněz nemusíte dočkat, nebo vám to bude splácet po stovce měsíčně. za to to nestojí, že?!
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Středa 13.08.2014 12:11, RE: už to není tak hrozné
tomaskrtek napsal:
někdo v Opavě prodává repasovaná VP44 s novou jednotkou za 13k i s 12ti měsíční zárukou. stačí zadat do vyhledavače VP44 Bosch Opel prodám a vyjede vám to. každopádně prodejce je z..d který pravděpodobně věděl že čerpadlo má problém, škoda že jste neabsolvoval delší zkušební jízdu při které by vám chybová hláška vyskočila po více než jistém smazání předchozích chybových hlášení prodejcem. njn, život je boj. kupte čerpadlo se zárukou a berte to jako nutnou investici po prodeji. 13k nestojí za to abyste se kvůli tomu soudil, prosoudíte majlant a i když vyhrajete tak se peněz nemusíte dočkat, nebo vám to bude splácet po stovce měsíčně. za to to nestojí, že?!


Stejně by nic nevysoudil. Podle toho co píše, je pán pěkný trouba a tak bude mít nejspíš také "kvalitně" napsanou kupní smlouvu. Navíc s autem odjel a jezdil i když mu svítila hláška "servis" - to žádný normální člověk neudělá.
reagovat
Roman AX
počet příspěvků134
datum registrace09.12.2011
Středa 13.08.2014 13:29, Pokusit se oprostit
od emocí, vzít do ruky smlouvu a obvolat pár právníků v okolí. Někdo určitě poradí a zjistí, jaké máte možnosti. Cena rady může být od pár stovek výš.... Pokud by se ukázalo, že je nějaká šance, tak napsat původnímu majiteli dopis, ale to by vždy měl udělat právník. Většinou to ale dopadne tak, že totéž udělá i protistrana a kupující má spíš smůlu. Přesto přeji mnoho úspěchů a příští auto vybírat s rozumem a automechanikem!
reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Středa 13.08.2014 14:16, RE: Pokusit se oprostit
Roman AX napsal:
od emocí, vzít do ruky smlouvu a obvolat pár právníků v okolí. Někdo určitě poradí a zjistí, jaké máte možnosti. Cena rady může být od pár stovek výš.... Pokud by se ukázalo, že je nějaká šance, tak napsat původnímu majiteli dopis, ale to by vždy měl udělat právník. Většinou to ale dopadne tak, že totéž udělá i protistrana a kupující má spíš smůlu. Přesto přeji mnoho úspěchů a příští auto vybírat s rozumem a automechanikem!


Jak píše výše tomaskrtek - koupit repasované čerpadlo za cca 13t (se zárukou) a spravit. Soudit se nemá asi cenu. Když to pán nechá spravit, tak to bude mít do 18 až 20t vpořádku.
Pokud se bude soudit, tak
a) zaplatí za právníka
b) za soudního znalce
c) podobu konání soudního sporu (v ČR to je několik let) se NESMÍ s vozem jezdit!

Tak bych to spravil a těšil se z toho, že už to mám po opravě a neodejte to někde neřízeně, kde se mi to bude nejméně hodit. Např. na dovolené u moře.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Středa 13.08.2014 15:07, RE: už to není tak hrozné
Pavlik napsal:
tomaskrtek napsal:
někdo v Opavě prodává repasovaná VP44 s novou jednotkou za 13k i s 12ti měsíční zárukou. stačí zadat do vyhledavače VP44 Bosch Opel prodám a vyjede vám to. každopádně prodejce je z..d který pravděpodobně věděl že čerpadlo má problém, škoda že jste neabsolvoval delší zkušební jízdu při které by vám chybová hláška vyskočila po více než jistém smazání předchozích chybových hlášení prodejcem. njn, život je boj. kupte čerpadlo se zárukou a berte to jako nutnou investici po prodeji. 13k nestojí za to abyste se kvůli tomu soudil, prosoudíte majlant a i když vyhrajete tak se peněz nemusíte dočkat, nebo vám to bude splácet po stovce měsíčně. za to to nestojí, že?!
Stejně by nic nevysoudil. Podle toho co píše, je pán pěkný trouba a tak bude mít nejspíš také "kvalitně" napsanou kupní smlouvu. Navíc s autem odjel a jezdil i když mu svítila hláška "servis" - to žádný normální člověk neudělá.


Měl jsem Fabii 2 (1,2 HTP 44 kW) půjčenou na dovolené a 14 dní mi vždy po nastartování svítila kontrolka Servis a nic se nestalo. Zřejmě jen auto mělo jít na garančku.

Spíš ukázka nerozumu byla koupě takhle starého diesla. Pokud nejsem dobrodruh a nechci jít smůle naproti, tak si ojetinu koupím zásadně jen v benzínu a bez turba I ojeté atmo benzíny je potřeba vybírat velmi pečlivě a vyhnout se problematickým motorům jako třeba 2,3i z Mazdy 6.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Středa 13.08.2014 19:26, RE: už to není tak hrozné
Petr S napsal:
Pavlik napsal:
tomaskrtek napsal:
někdo v Opavě prodává repasovaná VP44 s novou jednotkou za 13k i s 12ti měsíční zárukou. stačí zadat do vyhledavače VP44 Bosch Opel prodám a vyjede vám to. každopádně prodejce je z..d který pravděpodobně věděl že čerpadlo má problém, škoda že jste neabsolvoval delší zkušební jízdu při které by vám chybová hláška vyskočila po více než jistém smazání předchozích chybových hlášení prodejcem. njn, život je boj. kupte čerpadlo se zárukou a berte to jako nutnou investici po prodeji. 13k nestojí za to abyste se kvůli tomu soudil, prosoudíte majlant a i když vyhrajete tak se peněz nemusíte dočkat, nebo vám to bude splácet po stovce měsíčně. za to to nestojí, že?!
Stejně by nic nevysoudil. Podle toho co píše, je pán pěkný trouba a tak bude mít nejspíš také "kvalitně" napsanou kupní smlouvu. Navíc s autem odjel a jezdil i když mu svítila hláška "servis" - to žádný normální člověk neudělá.
Měl jsem Fabii 2 (1,2 HTP 44 kW) půjčenou na dovolené a 14 dní mi vždy po nastartování svítila kontrolka Servis a nic se nestalo. Zřejmě jen auto mělo jít na garančku. Spíš ukázka nerozumu byla koupě takhle starého diesla. Pokud nejsem dobrodruh a nechci jít smůle naproti, tak si ojetinu koupím zásadně jen v benzínu a bez turba I ojeté atmo benzíny je potřeba vybírat velmi pečlivě a vyhnout se problematickým motorům jako třeba 2,3i z Mazdy 6.


Mluvíš o "chození smůle naproti" a přitom jsi 14 dní v klidu jezdil s autem kde "svítil" servis = pokud by se něco na autě pokazilo, s velkou pravděpodobností bys to zaplatil. Tohle bych třeba já neriskoval a auto bych bez pardonů půjčovně reklamoval a nechal vyměnit. Stejně tak není pravda, že 10 let starý diesel je vždy průšvih - opět zálež na volbě konkrétní motorizace (kde nejsou známé chronické nemoci jako tady VP44) a potom na výběru konkrétního auta v dobrém stavu. Protože ojeté auto bez rozdílu motorizace je třeba vybírat s velkou pečlivostí a obezřetností. Bohužel, spousta mužů si myslí, že jsou odborníci přes auta a potom výběr dopadá tristně jako v případě tazatele.
reagovat
Abík
počet příspěvků93
datum registrace20.01.2009
Středa 13.08.2014 21:39, Šlápnu do toho pod názvem, no jo pražák.
Koupil jsem před léty od pražáka ing. 52 let Renaulta na soukromý inzerát. Když jsem s kamarádem přijel v podvečer, tak pán prohlásil. Podívejte, jestli si myslíte, že tady s vámi budu objíždět ulice a vy nakonec odjedete s tím, že auto nechcete, tak na to jsem již starý. Takže jsme auto prohlédli, nastartovali kousek projeli, bez něho, zdálo se v pořádku, sepsali kupní smlouvu, zaplatil jsem a odjel. Po ujetí asi 30 km, se rozsvítila kontrolka motoru. Při zastavení jsem zjistil, že vypadla zátka na chladiči a vytekla voda. Naštěstí byla nedaleko pumpa, zátka zůstala na chladiči, takže jsme to vyřešili s doprovodem dolitím vody a zbytek cesty, přes 120 km dojeli domů bez potíží. Jinak stav komunikace s prodejcem tak, jak popisuje autor článku. Hajzl, ještě navíc vzdělaný. Takže jsem musel dát za pravdu kamarádovi, který prohlašoval, že od pražáka ojeté auto za žádnou cenu. O dalších postupných komplikacích škoda mluvit. Výhodou byla pouze slušná nákupní cena a servis, který jsem měl díky kamarádovi tak trochu za hubičku.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Čtvrtek 14.08.2014 00:13, RE: už to není tak hrozné
Pavlik napsal:
Petr S napsal:
Pavlik napsal:
tomaskrtek napsal:
někdo v Opavě prodává repasovaná VP44 s novou jednotkou za 13k i s 12ti měsíční zárukou. stačí zadat do vyhledavače VP44 Bosch Opel prodám a vyjede vám to. každopádně prodejce je z..d který pravděpodobně věděl že čerpadlo má problém, škoda že jste neabsolvoval delší zkušební jízdu při které by vám chybová hláška vyskočila po více než jistém smazání předchozích chybových hlášení prodejcem. njn, život je boj. kupte čerpadlo se zárukou a berte to jako nutnou investici po prodeji. 13k nestojí za to abyste se kvůli tomu soudil, prosoudíte majlant a i když vyhrajete tak se peněz nemusíte dočkat, nebo vám to bude splácet po stovce měsíčně. za to to nestojí, že?!
Stejně by nic nevysoudil. Podle toho co píše, je pán pěkný trouba a tak bude mít nejspíš také "kvalitně" napsanou kupní smlouvu. Navíc s autem odjel a jezdil i když mu svítila hláška "servis" - to žádný normální člověk neudělá.
Měl jsem Fabii 2 (1,2 HTP 44 kW) půjčenou na dovolené a 14 dní mi vždy po nastartování svítila kontrolka Servis a nic se nestalo. Zřejmě jen auto mělo jít na garančku. Spíš ukázka nerozumu byla koupě takhle starého diesla. Pokud nejsem dobrodruh a nechci jít smůle naproti, tak si ojetinu koupím zásadně jen v benzínu a bez turba I ojeté atmo benzíny je potřeba vybírat velmi pečlivě a vyhnout se problematickým motorům jako třeba 2,3i z Mazdy 6.
Mluvíš o "chození smůle naproti" a přitom jsi 14 dní v klidu jezdil s autem kde "svítil" servis = pokud by se něco na autě pokazilo, s velkou pravděpodobností bys to zaplatil. Tohle bych třeba já neriskoval a auto bych bez pardonů půjčovně reklamoval a nechal vyměnit. Stejně tak není pravda, že 10 let starý diesel je vždy průšvih - opět zálež na volbě konkrétní motorizace (kde nejsou známé chronické nemoci jako tady VP44) a potom na výběru konkrétního auta v dobrém stavu. Protože ojeté auto bez rozdílu motorizace je třeba vybírat s velkou pečlivostí a obezřetností. Bohužel, spousta mužů si myslí, že jsou odborníci přes auta a potom výběr dopadá tristně jako v případě tazatele.


Auto bylo pojištěné bez spoluúčasti, o to jsem strach neměl. Spíš mi dělalo starosti, že v zatáčkách pod zátěží, při větším rejdu se od kola ozývalo cvakání. Měl jsem obavu aby mě třeba neupadlo někde kolo.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Čtvrtek 14.08.2014 07:57, RE: už to není tak hrozné
Petr S napsal:
Pavlik napsal:
Petr S napsal:
Pavlik napsal:
tomaskrtek napsal:
někdo v Opavě prodává repasovaná VP44 s novou jednotkou za 13k i s 12ti měsíční zárukou. stačí zadat do vyhledavače VP44 Bosch Opel prodám a vyjede vám to. každopádně prodejce je z..d který pravděpodobně věděl že čerpadlo má problém, škoda že jste neabsolvoval delší zkušební jízdu při které by vám chybová hláška vyskočila po více než jistém smazání předchozích chybových hlášení prodejcem. njn, život je boj. kupte čerpadlo se zárukou a berte to jako nutnou investici po prodeji. 13k nestojí za to abyste se kvůli tomu soudil, prosoudíte majlant a i když vyhrajete tak se peněz nemusíte dočkat, nebo vám to bude splácet po stovce měsíčně. za to to nestojí, že?!
Stejně by nic nevysoudil. Podle toho co píše, je pán pěkný trouba a tak bude mít nejspíš také "kvalitně" napsanou kupní smlouvu. Navíc s autem odjel a jezdil i když mu svítila hláška "servis" - to žádný normální člověk neudělá.
Měl jsem Fabii 2 (1,2 HTP 44 kW) půjčenou na dovolené a 14 dní mi vždy po nastartování svítila kontrolka Servis a nic se nestalo. Zřejmě jen auto mělo jít na garančku. Spíš ukázka nerozumu byla koupě takhle starého diesla. Pokud nejsem dobrodruh a nechci jít smůle naproti, tak si ojetinu koupím zásadně jen v benzínu a bez turba I ojeté atmo benzíny je potřeba vybírat velmi pečlivě a vyhnout se problematickým motorům jako třeba 2,3i z Mazdy 6.
Mluvíš o "chození smůle naproti" a přitom jsi 14 dní v klidu jezdil s autem kde "svítil" servis = pokud by se něco na autě pokazilo, s velkou pravděpodobností bys to zaplatil. Tohle bych třeba já neriskoval a auto bych bez pardonů půjčovně reklamoval a nechal vyměnit. Stejně tak není pravda, že 10 let starý diesel je vždy průšvih - opět zálež na volbě konkrétní motorizace (kde nejsou známé chronické nemoci jako tady VP44) a potom na výběru konkrétního auta v dobrém stavu. Protože ojeté auto bez rozdílu motorizace je třeba vybírat s velkou pečlivostí a obezřetností. Bohužel, spousta mužů si myslí, že jsou odborníci přes auta a potom výběr dopadá tristně jako v případě tazatele.
Auto bylo pojištěné bez spoluúčasti, o to jsem strach neměl. Spíš mi dělalo starosti, že v zatáčkách pod zátěží, při větším rejdu se od kola ozývalo cvakání. Měl jsem obavu aby mě třeba neupadlo někde kolo.


To jsi tedy měl pojistku jakou jsem nikdy neviděl - vždy jsem se setkal jen s havarijní pojistkou, ale pojistku na poruchu auta "zaviněnou" uživatelem (kdybych to třeba zadřel jízdou bez oleje nebo právě jako ty ignoroval servisní hlášku a něco se stalo) jsem nikdy neviděl. Možná by sis měl příště přečíst smluvní podmínky autopůjčovny - je to většinou zajímavé čtení za co všechno neseš jako klient odpovědnost a co všechno ti mohou dát k úhradě.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Čtvrtek 14.08.2014 10:19, RE: Šlápnu do toho pod názvem, no jo pražák.
Abík napsal:
Koupil jsem před léty od pražáka ing. 52 let Renaulta na soukromý inzerát. Když jsem s kamarádem přijel v podvečer, tak pán prohlásil. Podívejte, jestli si myslíte, že tady s vámi budu objíždět ulice a vy nakonec odjedete s tím, že auto nechcete, tak na to jsem již starý. Takže jsme auto prohlédli, nastartovali kousek projeli, bez něho, zdálo se v pořádku, sepsali kupní smlouvu, zaplatil jsem a odjel. Po ujetí asi 30 km, se rozsvítila kontrolka motoru. Při zastavení jsem zjistil, že vypadla zátka na chladiči a vytekla voda. Naštěstí byla nedaleko pumpa, zátka zůstala na chladiči, takže jsme to vyřešili s doprovodem dolitím vody a zbytek cesty, přes 120 km dojeli domů bez potíží. Jinak stav komunikace s prodejcem tak, jak popisuje autor článku. Hajzl, ještě navíc vzdělaný. Takže jsem musel dát za pravdu kamarádovi, který prohlašoval, že od pražáka ojeté auto za žádnou cenu. O dalších postupných komplikacích škoda mluvit. Výhodou byla pouze slušná nákupní cena a servis, který jsem měl díky kamarádovi tak trochu za hubičku.

tak tenhle prodejce rozhodně hajzl nebyl. nechal vás projet samotné-kdo to dnes udělá? a to že bylo povolené víčko chladiče-pravděpodobně nějaký šťoural kupec před vámi kontroloval vodu a nezavřel ho, to se stává i v lepších rodinách. a jestli jste někdy soukromě prodával auto tak to nejspíš znáte sám-blbečci otravující desítky minut oblejzáním kolem auta hledajíce sebemenší škrábanec a následně požadovat nereálnou slevu, chroničtí projížděči, smlouvači....nedivte se mu. a ten trapnej úzus o nekupování auta od Pražáka... asi to zase tak špatná koupě nebyla, že?! to byste nás tu zahrnul informacemi o závadách, které nikde nevidím, tak na co si stěžujete? nebo jste jeden z nich? či potřebujete nóbl zacházení? tak si kupte nového Rollse, tam budete mít i to šáňo k podpisu smlouvy.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Pátek 15.08.2014 00:10, RE: už to není tak hrozné
Pavlik napsal:
Petr S napsal:
Pavlik napsal:
Petr S napsal:
Pavlik napsal:
tomaskrtek napsal:
někdo v Opavě prodává repasovaná VP44 s novou jednotkou za 13k i s 12ti měsíční zárukou. stačí zadat do vyhledavače VP44 Bosch Opel prodám a vyjede vám to. každopádně prodejce je z..d který pravděpodobně věděl že čerpadlo má problém, škoda že jste neabsolvoval delší zkušební jízdu při které by vám chybová hláška vyskočila po více než jistém smazání předchozích chybových hlášení prodejcem. njn, život je boj. kupte čerpadlo se zárukou a berte to jako nutnou investici po prodeji. 13k nestojí za to abyste se kvůli tomu soudil, prosoudíte majlant a i když vyhrajete tak se peněz nemusíte dočkat, nebo vám to bude splácet po stovce měsíčně. za to to nestojí, že?!
Stejně by nic nevysoudil. Podle toho co píše, je pán pěkný trouba a tak bude mít nejspíš také "kvalitně" napsanou kupní smlouvu. Navíc s autem odjel a jezdil i když mu svítila hláška "servis" - to žádný normální člověk neudělá.
Měl jsem Fabii 2 (1,2 HTP 44 kW) půjčenou na dovolené a 14 dní mi vždy po nastartování svítila kontrolka Servis a nic se nestalo. Zřejmě jen auto mělo jít na garančku. Spíš ukázka nerozumu byla koupě takhle starého diesla. Pokud nejsem dobrodruh a nechci jít smůle naproti, tak si ojetinu koupím zásadně jen v benzínu a bez turba I ojeté atmo benzíny je potřeba vybírat velmi pečlivě a vyhnout se problematickým motorům jako třeba 2,3i z Mazdy 6.
Mluvíš o "chození smůle naproti" a přitom jsi 14 dní v klidu jezdil s autem kde "svítil" servis = pokud by se něco na autě pokazilo, s velkou pravděpodobností bys to zaplatil. Tohle bych třeba já neriskoval a auto bych bez pardonů půjčovně reklamoval a nechal vyměnit. Stejně tak není pravda, že 10 let starý diesel je vždy průšvih - opět zálež na volbě konkrétní motorizace (kde nejsou známé chronické nemoci jako tady VP44) a potom na výběru konkrétního auta v dobrém stavu. Protože ojeté auto bez rozdílu motorizace je třeba vybírat s velkou pečlivostí a obezřetností. Bohužel, spousta mužů si myslí, že jsou odborníci přes auta a potom výběr dopadá tristně jako v případě tazatele.
Auto bylo pojištěné bez spoluúčasti, o to jsem strach neměl. Spíš mi dělalo starosti, že v zatáčkách pod zátěží, při větším rejdu se od kola ozývalo cvakání. Měl jsem obavu aby mě třeba neupadlo někde kolo.
To jsi tedy měl pojistku jakou jsem nikdy neviděl - vždy jsem se setkal jen s havarijní pojistkou, ale pojistku na poruchu auta "zaviněnou" uživatelem (kdybych to třeba zadřel jízdou bez oleje nebo právě jako ty ignoroval servisní hlášku a něco se stalo) jsem nikdy neviděl. Možná by sis měl příště přečíst smluvní podmínky autopůjčovny - je to většinou zajímavé čtení za co všechno neseš jako klient odpovědnost a co všechno ti mohou dát k úhradě.


Ale no tak. Snad nejsem u auta z půjčovny povinen kontrolovat olej, stav opotřebení brzd nebo bod varu brzdové kapaliny Podmínky půjčovny jsem četl ještě doma a byla dlouhá jen 15 řádků.
reagovat
stanikk
počet příspěvků61
datum registrace06.05.2013
Středa 03.09.2014 10:09, RE: už to není tak hrozné
Pavlik napsal:
tomaskrtek napsal:
někdo v Opavě prodává repasovaná VP44 s novou jednotkou za 13k i s 12ti měsíční zárukou. stačí zadat do vyhledavače VP44 Bosch Opel prodám a vyjede vám to. každopádně prodejce je z..d který pravděpodobně věděl že čerpadlo má problém, škoda že jste neabsolvoval delší zkušební jízdu při které by vám chybová hláška vyskočila po více než jistém smazání předchozích chybových hlášení prodejcem. njn, život je boj. kupte čerpadlo se zárukou a berte to jako nutnou investici po prodeji. 13k nestojí za to abyste se kvůli tomu soudil, prosoudíte majlant a i když vyhrajete tak se peněz nemusíte dočkat, nebo vám to bude splácet po stovce měsíčně. za to to nestojí, že?!
Stejně by nic nevysoudil. Podle toho co píše, je pán pěkný trouba a tak bude mít nejspíš také "kvalitně" napsanou kupní smlouvu. Navíc s autem odjel a jezdil i když mu svítila hláška "servis" - to žádný normální člověk neudělá.



Navíc mě překvapuje, že pán koupil dané vozidlo aniž by jej napíchl na diangostiku. Navíc pokud se jedná o problémový motor.
reagovat
formanek.radek
počet příspěvků1
datum registrace28.07.2012
Sobota 31.01.2015 20:26, repase vstř. čerpadla
mě padlo čerpadlo u Astry 2.0 DI 60 kW po 6-letech ježdění. Bohužel jezdit potřebuji, tak jsem za 31 tis. koupil od http://www.cernikplzen.cz/ repasi z 2-letou zárukou a jezdím dál. Podruhé bych již opla z naftou nekoupil. Raději jezdit s benzínem o 2 litry na 100 km víc, než pak řešit drahé opravy fatových komponentů.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.