0
zpět
 

diskuze k tématu: OPEL SIGNUM 3.0CDTI

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 19.11.2014 12:25, OPEL SIGNUM 3.0CDTI
Kde jste pořídili ventily vstřikovacího čerpadla?
Myslím, u kterého dodavatele se dají zakoupit. Děkuji za Vaši rychlou odpověď. S pozdravem Štípková Šárka
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Středa 19.11.2014 12:47, RE: OPEL SIGNUM 3.0CDTI
nepřihlášený uživatel napsal:
Kde jste pořídili ventily vstřikovacího čerpadla?Myslím, u kterého dodavatele se dají zakoupit. Děkuji za Vaši rychlou odpověď. S pozdravem Štípková Šárka


Já je nikde nekupoval, protože tohle auto nemám, ale lze je koupit např. v apm, ale nevím, k čemu Vám tato informace bude, protože sama je stejně nevyměníte a servis kam auto dáte si je sežene sám. Jen na okraj je jich u té V6 6ks za 12.000/kus = 72.000kč
reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Středa 19.11.2014 13:35, 3 litr od ISUZU je opět zde.
A je to zase tady. Koloušek koupil v bazaru luxusní auto, samo že ftédéíčku, fmetle a na hlínách za cenu kolik na nové stála letní sada kol.
Nyní auto nejede. Co s tím? Zeptáme se na diskuzi na internetu. Tam jsou odborníci ;)

Takže motor je od japonské ISUZU a je to doslova pomsta za hirošimu. To že vám to nejede, nemusí být jen ventily, často se zapomíná na mechanický tlakový ventil co je na common rail liště, zasekne se pilinami z přidřeného vysokoltakého čerpadla nafty, podpouští při nižším tlaku a auto pak jede jen tak na 10 procent plynu normálně, přidáme li více, tak to začne cukat.
Připravte si cca 70 tisíc na repasi (výměna za nové stojí více) common rail čerpadla (čerpadlo je japonské a motor musí ven z auta, proto je to dražší), které vydrží MAXIMÁLNĚ 150tkm. Spíše ale cca 80tkm než se opět zadře.
Vstřikovací ventily stojí zrepasovat cca 6 tisíc za kus (= 36 za všechny), nebo nové jsou za cca 8 tisíc (= 48 tis za všechny). Ventil na common rail liště je asi za dvanáctku.
Potom výplach nádrže, palivových trubiček atd. za asi 2 litry.
Nebojte, není to zatím vše. Ten motor má specielní povrch válcových vložek z tzv. nikasilu, který při prvním přehřátí motoru (stačí to drtit hodinu na plnej plyn po dálnici) popraská a vydrolí se.
Po té je třeba koupit nový polomotor. Ten v Lidlu nemají, objednává se v autorizovaném servisu a cena za výměnu včetně práce je cca 300 tisíc Kč.
Přeju příjemnou úsporu s "tédéíčkem" z bazaru.
reagovat
A4
počet příspěvků134
datum registrace09.05.2007
Středa 19.11.2014 14:51, RE: 3 litr od ISUZU je opět zde.
free78 napsal:
A je to zase tady. Koloušek koupil v bazaru luxusní auto, samo že ftédéíčku, fmetle a na hlínách za cenu kolik na nové stála letní sada kol. Nyní auto nejede. Co s tím? Zeptáme se na diskuzi na internetu. Tam jsou odborníci ;) Takže motor je od japonské ISUZU a je to doslova pomsta za hirošimu. To že vám to nejede, nemusí být jen ventily, často se zapomíná na mechanický tlakový ventil co je na common rail liště, zasekne se pilinami z přidřeného vysokoltakého čerpadla nafty, podpouští při nižším tlaku a auto pak jede jen tak na 10 procent plynu normálně, přidáme li více, tak to začne cukat. Připravte si cca 70 tisíc na repasi (výměna za nové stojí více) common rail čerpadla (čerpadlo je japonské a motor musí ven z auta, proto je to dražší), které vydrží MAXIMÁLNĚ 150tkm. Spíše ale cca 80tkm než se opět zadře. Vstřikovací ventily stojí zrepasovat cca 6 tisíc za kus (= 36 za všechny), nebo nové jsou za cca 8 tisíc (= 48 tis za všechny). Ventil na common rail liště je asi za dvanáctku. Potom výplach nádrže, palivových trubiček atd. za asi 2 litry. Nebojte, není to zatím vše. Ten motor má specielní povrch válcových vložek z tzv. nikasilu, který při prvním přehřátí motoru (stačí to drtit hodinu na plnej plyn po dálnici) popraská a vydrolí se. Po té je třeba koupit nový polomotor. Ten v Lidlu nemají, objednává se v autorizovaném servisu a cena za výměnu včetně práce je cca 300 tisíc Kč. Přeju příjemnou úsporu s "tédéíčkem" z bazaru.


Fakt pěkně napsaný , ale paní teda lituju
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Středa 19.11.2014 14:58, RE: 3 litr od ISUZU je opět zde.
A4 napsal:
free78 napsal:
A je to zase tady. Koloušek koupil v bazaru luxusní auto, samo že ftédéíčku, fmetle a na hlínách za cenu kolik na nové stála letní sada kol. Nyní auto nejede. Co s tím? Zeptáme se na diskuzi na internetu. Tam jsou odborníci ;) Takže motor je od japonské ISUZU a je to doslova pomsta za hirošimu. To že vám to nejede, nemusí být jen ventily, často se zapomíná na mechanický tlakový ventil co je na common rail liště, zasekne se pilinami z přidřeného vysokoltakého čerpadla nafty, podpouští při nižším tlaku a auto pak jede jen tak na 10 procent plynu normálně, přidáme li více, tak to začne cukat. Připravte si cca 70 tisíc na repasi (výměna za nové stojí více) common rail čerpadla (čerpadlo je japonské a motor musí ven z auta, proto je to dražší), které vydrží MAXIMÁLNĚ 150tkm. Spíše ale cca 80tkm než se opět zadře. Vstřikovací ventily stojí zrepasovat cca 6 tisíc za kus (= 36 za všechny), nebo nové jsou za cca 8 tisíc (= 48 tis za všechny). Ventil na common rail liště je asi za dvanáctku. Potom výplach nádrže, palivových trubiček atd. za asi 2 litry. Nebojte, není to zatím vše. Ten motor má specielní povrch válcových vložek z tzv. nikasilu, který při prvním přehřátí motoru (stačí to drtit hodinu na plnej plyn po dálnici) popraská a vydrolí se. Po té je třeba koupit nový polomotor. Ten v Lidlu nemají, objednává se v autorizovaném servisu a cena za výměnu včetně práce je cca 300 tisíc Kč. Přeju příjemnou úsporu s "tédéíčkem" z bazaru.
Fakt pěkně napsaný , ale paní teda lituju

skutečně realisticky napsané, palec nahoru. paní doporučím jediné-hodit ze skály. resp. rozprodat na díly nebo prodat se závadou, oprava je nerentabilní, nereálná a hlavně nesmyslná.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Středa 19.11.2014 15:51, isuzu
Nevim jestli je to technicky možný, ale jednou jsem někde čatl že do tohohle supermotoru někdo implantoval vložky válců z multikáry :D
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Středa 19.11.2014 18:00, Isuzu Signum/Opel
Tak napřed, být tazatelkou, bych pozdravil, abych nevypadal jako buran, co vylítnul z chlíva a sláma mu čumí z bot.

To jen na okraj.

A k věci: z dotazu není jasné, co s autem je. Takže může jít o diagnoistiku problému, který tu nikdo nezná, stylem - říkal mi Pepa v hospodě....
Ale obávám se i já, že půjde o souhru špatných náhod a že kolega má pravdu-lavinovitý problém, kdy jedna závada odstartuje další a ve výsledku bude cena za opravu do stavu, aby se to dalo aspoň prodat (rozumněj = zbavit se toho krámu) značně vysoká. Možná, že levnější řešení, než toto generálkovat (v nejhorší kombinaci špatných náhod) by bylo sehnat havárku s motorem, který je v chodu, prohodit a rychle šup s tím do Áček.

Já furt říkám- nejlepší nafta je pořádný benzín. A v ojetině tuplem!!!
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Středa 19.11.2014 18:10, RE: Isuzu Signum/Opel
Zdeny60 napsal:
.Já furt říkám- nejlepší nafta je pořádný benzín. A v ojetině tuplem!!!


Muhehe !
Nikdo nechce slevu zadarmo.
reagovat
dagosekanny
počet příspěvků6
datum registrace14.05.2014
Středa 19.11.2014 19:07, 3,0 V6 tdci
Závada se bude těžko diagnostikovat tady na fóru, každopádně auta s těmito motory,Saab,Opel ještě myslím se dávaly do espace jsou za dobré ceny,asi je jasné proč a pravděpodbně vždy prodávané jak se říká nachystané..,oprava pravděpodobně oprava převýší cenu vozu..,buď tedy prodat za pár korun nepojízdné nebo dát někomu nachystat a poslat nějakému nešťasníkovi dál..,, starý složitý nafty je holt časovaná bomba,ale ten pocit ušetření...mámo jezdíme imaginárně za 6,5.., benziňák bude jezdit za 10 a to je fakt moc...,
reagovat
Kohout Pavel
počet příspěvků65
datum registrace28.11.2013
Čtvrtek 20.11.2014 07:54, ???
Nezlobte se, ale dotaz považuji tak trochu za trolling.
Dotaz od ženy na notoricky známý problémový motor? A ještě se ptá na konkrétní díl vstřikovacího čerpadla? Domnívám se, že nečeká odpověď, ale spíše nějaký flame.
Z podobné kategorie je myslím i dotaz na porouchaný startér bazarové Xpětky, co tu proběhl nedávno.
reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Čtvrtek 20.11.2014 09:14, RE: ???
Kohout Pavel napsal:
Nezlobte se, ale dotaz považuji tak trochu za trolling.Dotaz od ženy na notoricky známý problémový motor? A ještě se ptá na konkrétní díl vstřikovacího čerpadla? Domnívám se, že nečeká odpověď, ale spíše nějaký flame.Z podobné kategorie je myslím i dotaz na porouchaný startér bazarové Xpětky, co tu proběhl nedávno.


Abych řekl pravdu, taky pokládám za více pravděpodobné, že tento (a některé další) dotazy byly spíše vymyšleny trollem, nebo redakcí, aby se trošinku rozproudila diskuze.
Je zde ale pořád cca 10 procentní šance, že se celá událost stala tak, že paní koupila v bazaru tento krám, teď to blbě jede (třeba cuká při přidání plynu) a někdo (třeba kamarád Franta) jí řekl, že to budou trysky protože, ty se na nových dieselech jednou za čas mění. Třeba paní existuje a sonduje terén, kde se dají levně a pokud možno "v akci" takové trysky sehnat.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.